abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37876973
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:39 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Verdonk doet het anders prima hoor

Da's een vent, trouwens...
pi_37876977
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:39 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Verdonk doet het anders prima hoor
Taïda weg, Kalou niet in Oranje en Hirsi Ali de kamer uit. Dat is het enige wat ik van dat wijf heb gezien.
pi_37876980
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:38 schreef oheng het volgende:

[..]

Waarom is het overdrijven van je verhaal minder erg dan een valse naam opgeven.
Ik zie geen verschil tussen die twee.
Het gevolg van het opgeven van valse personalia, heeft tot gevolg dat de persoonsgegevens in het besluit niet overeenkomen met de identiteit van de geadresseerde van het besluit. Dat kan, volgens de Hoge Raad, tot gevolg hebben dat de naturalisatieverlening geen rechtsgevolg kan hebben. In dat geval heeft Ayaan het Nederlanderschap nooit verkregen en is ze -as we speak- géén Nederlandse.

Een leugenachtige verklaring (dus los van de personalia) die tot toewijzing van de aanvraag voor een verblijfsvergunning leidt, wordt gedekt door de wet. Na verloop van twaalf jaar is intrekking van de vergunning niet meer mogelijk. Maar ik begrijp dat Ayaan in 1997 genaturaliseerd is.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_37876997
Wel spannende tv. (kijk zelf RTL :p)
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:43:22 #80
33189 RM-rf
1/998001
pi_37877019
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef Chewie het volgende:

Ik denk dat de peilingen zeker van invloed zijn op de uiteindelijke keuze van de kiezer. Dit was namelijk wel heel erg goed merkbaar bij de laatste 2e kamer verkiezingen.
Peilingen zijne en wergave van wat kiezers mogelijk denken, zeer beperkt overigens ... kijk naar de laatste gemeenteverkiezingen en zie dat er in de aanloop kort voor de verkiezingen opvallende verschuivingen optreden, vooral omdat de peilgroep ook veelal prima doorheeft dat ze meer 'vrijheid' kan nemen en soms juist het debat kan stren door voor meer radicalere stromingen te kiezen ....

Bij de laatste 2e kamer verkiezingen was allang een nek-aan-nekrace tussen PVDA en CDA voorzienbaar... die nek-aan.nekrace zorgt er vervolgens voor dat grote partijen ook aan de potentiele winst van de tweede groep kan 'knibbelen' (daarom willen partijen graag een 'premier-kandidaat' neerzetten, ook de VVD... toch maakt het idee van één overmachtige persoon als Verdonk binnen de VVD evengoed andere personen binnan haar partij veel angst aan, er zijn genoeg die niks te winnen zien bij een VVD onder verdonk-leiding)..

Overigens, ik onthoud me van ongegronde 'complot-theorieen'... wel is het domweg zo dat politiek een spel van belangen is, soms zelfs binnen een partij tegenstrijdige belangen (De PVDA zelf kan evengoed daar een prima voorbeeld van zijn, die kent evengoed zijn 'paleis-revolutie's' en partij-interne machtsstrijd) ...

Ik zioe deze hele AHA-rel gewoon puur als partij-interne strijd binnen de VVD, waarbij de media een kleine rol meespeelt, als 'aangever', maar niet echt de 'aanstuurder'.
Ik heb ook het ide dat AHA eigenlijk weinig te verliezen heeft (ja, haar nederlandse nationaliteit, maar dat is ook heus niet zo'n grote ramp, AHA kan op dat punt ook weer slachtoffer spelen, ik geloof dat ze al weer een dramatisch interview hierover tegenover de NYT gegeven heeft , waar ze weer haar gezochte slachtoffer-rol aanneemt, die vrouw is polarisatie-nomade, een professioneel slachtoffer)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37877044
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:41 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Taïda weg, Kalou niet in Oranje en Hirsi Ali de kamer uit. Dat is het enige wat ik van dat wijf heb gezien.
Dan moet je beter opletten, en ik kan met geen van die drie dingen zitten

Lovely Rita
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:45:31 #82
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37877075
jaja ayaan we weten wat je willen
pi_37877096
Nu op de radio en tv de persconferentie.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:46:16 #84
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37877109
echt?
pi_37877117
Neem alsjeblieft een slokje water Ayaan. Dat smakje na elke zin irriteert me mateloos.
pi_37877146
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dan moet je beter opletten, en ik kan met geen van die drie dingen zitten

Lovely Rita
Waar had ik op moeten letten dan?
pi_37877154
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:46 schreef PLAE@ het volgende:

echt?
Denk meld het even dat het ook op de radio is
pi_37877169
Blablabla. Kan niet wachten tot ze opsodemietert.
pi_37877177
Als die hoer van een Verdonk een beetje kloten heeft, zegt ze ook wat.
pi_37877241
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef skiczukie het volgende:
Verdonk en AHA zitten naast elkaar bij de persconferentie?

geen tv op z'n werk heeft
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37877253
Wat een zielig gedoe is dit trouwens. Politiek.
pi_37877260
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef skiczukie het volgende:
Die mag straks gaan raaskallen en draaien in de Kamer.
pi_37877271
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Verdonk en AHA zitten naast elkaar bij de persconferentie?

geen tv op z'n werk heeft
Nog niet gezien.
pi_37877276
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:43 schreef RM-rf het volgende:

Bij de laatste 2e kamer verkiezingen was allang een nek-aan-nekrace tussen PVDA en CDA voorzienbaar... die nek-aan.nekrace zorgt er vervolgens voor dat grote partijen ook aan de potentiele winst van de tweede groep kan 'knibbelen'
Ja en laat daar nu net de peilingen voor verantwoordelijk zijn geweest.
quote:
Overigens, ik onthoud me van ongegronde 'complot-theorieen'... wel is het domweg zo dat politiek een spel van belangen is, soms zelfs binnen een partij tegenstrijdige belangen (De PVDA zelf kan evengoed daar een prima voorbeeld van zijn, die kent evengoed zijn 'paleis-revolutie's' en partij-interne machtsstrijd) ...
Nogmaals dit is nogal een paardemiddel waar geen enkele partij baat bij heeft. Overigens ga jij er nog steeds vanuit blijkbaar dat de lijsttrekker het beleid en de kandidaten bepaalt en dan kan ik je denkwijze wel begrijpen.
quote:
Ik zioe deze hele AHA-rel gewoon puur als partij-interne strijd binnen de VVD, waarbij de media een kleine rol meespeelt, als 'aangever', maar niet echt de 'aanstuurder'.
Dat er een interne-strijd woedt binnen de VVD is wel duidelijk maar geen enkele vleugel heeft belang bij deze rel.
pi_37877321
Ze heeft haar stamboek wel goed nagepluist
pi_37877334
Weet iemand nou hoe ze heet ?
pi_37877366
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Weet iemand nou hoe ze heet ?
Ayaan, de dochter van Hirsi, de zoon van Abdul, de zoon van Mohammed, de zoon van Hassan....de zoon van Ali van de Hutsitoestiki Klan
pi_37877393
"Dit stemt me treur"

Wat een jankerd zeg
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:55:13 #99
144250 doesss
Show me the money
pi_37877399
Juristen: Hirsi Ali hoeft Nederland niet te verlaten
ANP

DEN HAAG - Het Nederlanderschap is voor Ayaan Hirsi nog geen verloren zaak. Als het VVD-Tweede Kamerlid haar paspoort moet inleveren, valt zij in ieder geval terug op haar vluchtelingenstatus. Dat betekent dat zij niet illegaal in Nederland verblijft. Daarna zou zij opnieuw een aanvraag tot naturalisatie kunnen indienen

Dat meldden juridisch deskundigen dinsdag. Zij verschillen overigens van mening over de interpretatie en gevolgen van de uitspraak van de Hoge Raad vorig jaar november. Daarin ging het om een Iraaks gezin dat ook het Nederlanderschap verloor omdat de gezinsleden valse persoonsgegevens hadden opgegeven.

Hirsi Ali behoudt als vluchteling in ieder geval haar A-status. De leugens die zij bij haar asielaanvraag in 1992 heeft verteld, zijn in beginsel verjaard na twaalf jaar. Dat staat in het Vreemdelingenbesluit uit 2000. Alleen heel ernstige kwesties zoals misdaden zouden verjaring in de weg kunnen staan. Mensen met een vluchtelingenpaspoort kunnen in principe ook naar het buitenland reizen.

Hirsi Ali heeft alleen een Nederlands paspoort. Dat is nog niet ingenomen en daar is ook nog niet om verzocht, zo meldt een ingewijde. Het VVD-Kamerlid heeft zes weken de tijd om tegen de voorlopige conclusie van minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) in verweer te komen. Zolang de Staat nog geen definitieve conclusie heeft getrokken, kan zij ook gewoon blijven reizen op haar huidige paspoort.

De soep wordt weer eens niet zo heet gegeten als sommige mensen willen doen voorkomen.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37877408
Wat loopt ze nou over haar naam te zeiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')