abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37879097
Dolkstoot in de rug.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_37879107
Mijn enige commentaar op deze hele zaak is:

pi_37879121
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef sizzler het volgende:
Dolkstoot in de rug.
Nee.
pi_37879128
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef Spyronius het volgende:
Ja om 16.30 is het volgende deel van deze soap, dan wordt volgens mij verdonk aan de schandpaal genageld om kamervragen te mogen beantwoorden.
Ik heb niet zoveel verstand van hoe dat werkt enzo, maar kunnen we dat ook Live volgen bij NL 1, 2 of 3?
pi_37879140
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn enige commentaar op deze hele zaak is:

Dat is het beste commentaar wat tot nu toe hier is gegeven door al die gekke huillies.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:46:44 #281
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_37879163
Tja, God straft meteen of zo.

Ze hebben de regels nog niet eens helder streng ingevoerd of de eerste VVD prominente kan verkassen .

Sweet irony.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_37879164
quote:
Dolkstoot in de rug.
Kwam de dolk van rechts of van rechtdoorzee?

Sorry hoor, maar ik kom echt niet meer bij van het lachen.
pi_37879167
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee, want ik weet niet of Verdonk zelf van AHM's situatie wist.
Als Verdonk niet van de kwestie wist dan is ze helemaal zwaar incompetent en slecht geinformeerd en moet ze wat mij betreft helemaal gelijk opzouten. We hebben het gewoon over dingen die AHA al eeuwen geleden zelf heeft lopen verkondigen bij Barend en van Dorp.
quote:
En als Verdonk, toen ze minister van vreemdelingen zaken- en integratie werd, meteen AHM eruit flikkerde op eigen initiatief, zou dat niet in goede aarde vallen bij veel mensen die AHM voor haar 'werk'/one issue prezen.
Tja, je bent recht door zee of je bent het niet

Nu is ze gewoon hypocriet, inconsequent, opportunistisch en alles behalve recht-door-zee
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:47:03 #284
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_37879176
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat is waar, ben benieuwd of ze ook naar dat vraagstuk gaan kijken. Misschien horen we hier nog wat over van Nawijn, ook al is hij op dit moment bezig naar de mogelijkheden te kijken voor de uitzetting van Karimi, GL-kamerlid.

Ze heeft ook nooit aan Submission meebetaald, de 18.000 euro kwam uit van Gogh's eigen zak.
Ze heeft van Gogh dan ook behoorlijk gebruikt, dat mag inmiddels duidelijk zijn.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_37879188
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:45 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel verstand van hoe dat werkt enzo, maar kunnen we dat ook Live volgen bij NL 1, 2 of 3?
Het is een erg belangrijk debat, dus ik ga uit van wel
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:47:40 #286
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_37879193
Ayaan je was de zwakste schakel tot sinas
pi_37879196
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Bergie88 het volgende:
Laten we alstjeblieft Mvr. Verdonk snel uitzetten. Hirsi Ali moet blijven!!!

Al zij ze net op tv dat ze weg gaat. Respect voor mvr. Hirsi Ali
Het was al in maart bekend dat AHA voorzichtige plannen had om te vertrekken.
Iets wat veel mensen vergeten of niet weten.
pi_37879204
quote:
Dolkstoot in de rug.
jij was toch wel into Verdonk ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37879224
quote:

[..]

Geen idee, maar die spoed debatten, zijn vaak wel te zien op de tv, meestal op nl 1.
pi_37879235
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Omdat het toen nogmaals groots onder de aandacht gebracht werd.
Met welk doel? Ik begreep dat Zembla wel degelijk zelfstandig nieuw onderzoek gedaan heeft naar de achtergrond van Hirshi Ali en in hoeverre dat overeenkomt met hetgeen zij daarover destijds gezegd heeft. Is uit dat onderzoek niets gebleken wat niet al bekend was? Helemaal niets?
quote:
Verdonk dacht natuurlijk dat er verder geen aandacht aan besteed zou worden en vond het zo allemaal best. Na die publicatie stond ze met haar rug tegen de muur en had ze geen keus, of ze moest afwijken van haar ijzeren Rita imago.
Punt is dat minister verdonk inderdaad met de rug tegen de muur staat als deze geschiedenis betekent dat Ayaan nooit Nederlandse geworden is. Daar Verdonk, of wie dan ook, nu eenmaal niets tegen doen en dan rest haar inderdaad slechts om dat aan Ayaan mee te delen. Het is namelijk nogal wat.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_37879275
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef oheng het volgende:

[..]

In het opzoeken en uitmelken van de slachtoffer rol is Ayaan nu eenmaal uiterst bedreven.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_37879277
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ze heeft van Gogh dan ook behoorlijk gebruikt, dat mag inmiddels duidelijk zijn.
Ja man, die Theo van Gogh was ook zo´n sukkel die zich door alles en iedereen liet gebruiken he. En toen heeft AHA hem ook nog vermoord man!!!
pi_37879280
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee, want ik weet niet of Verdonk zelf van AHM's situatie wist. En als Verdonk, toen ze minister van vreemdelingen zaken- en integratie werd, meteen AHM eruit flikkerde op eigen initiatief, zou dat niet in goede aarde vallen bij veel mensen die AHM voor haar 'werk'/one issue prezen.
Als ze er niets vanaf wist moet ze helemaal op stappen.
Ik kan op m'n werk toch ook niet aankomen met een excuus dat ik het niet wist?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37879315
quote:

[..]

Waarschijnlijk wel. Anders zijn alle open (commisie)vergaderingen in de 2de kamer te volgen via www.tweedekamer.nl onder 'live debat'

(ik lijkt nu toch niet de draadomroepomroepster?)
pi_37879331
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als Verdonk niet van de kwestie wist dan is ze helemaal zwaar incompetent en slecht geinformeerd en moet ze wat mij betreft helemaal gelijk opzouten. We hebben het gewoon over dingen die AHA al eeuwen geleden zelf heeft lopen verkondigen bij Barend en van Dorp.
[..]

Tja, je bent recht door zee of je bent het niet

Nu is ze gewoon hypocriet, inconsequent, opportunistisch en alles behalve recht-door-zee
Nuuuuuuuuuuut.
Want als ze er wat aan deed, ook al wist ze het, wanneer ze Minister werd was ze aan het 'klikken'.
Als ze direct nadat ze Minister werd, AHM er wel direct had uitgeflikkerd, was het snel afgelopen met de carriëre van IJzeren Rita.
pi_37879333
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:48 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Geen idee, maar die spoed debatten, zijn vaak wel te zien op de tv, meestal op nl 1.
2!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:51:34 #297
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_37879341
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef Argento het volgende:

[..]

In het opzoeken en uitmelken van de slachtoffer rol is Ayaan nu eenmaal uiterst bedreven.
Met recht in deze! Vooral het feit dat ze haar huis uit moet is een schande natuurlijk...
pi_37879365
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is een erg belangrijk debat, dus ik ga uit van wel
Spannend
pi_37879404
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Als ze er niets vanaf wist moet ze helemaal op stappen.
Ik kan op m'n werk toch ook niet aankomen met een excuus dat ik het niet wist?
Okey, was ook een slechte optie.
Ik denk dat ze het wel wist, maar niks deed, omdat dit niet gewaardeerd zou worden binnen de VVD en na enige tijd naar Groep Wilders verbannen zou worden o.i.d. bij gebrek aan beter.
Als ze wel wat wilde doen, mocht dat vast niet binnen haar fractie.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:53:04 #300
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37879406
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef oheng het volgende:

[..]

Nou ja, ze heeft eind vorig jaar nog met klem ontkend om naar Amerika te gaan voor een baan als denktank.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')