Ik heb niet zoveel verstand van hoe dat werkt enzo, maar kunnen we dat ook Live volgen bij NL 1, 2 of 3?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef Spyronius het volgende:
Ja om 16.30 is het volgende deel van deze soap, dan wordt volgens mij verdonk aan de schandpaal genageld om kamervragen te mogen beantwoorden.
Dat is het beste commentaar wat tot nu toe hier is gegeven door al die gekke huillies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn enige commentaar op deze hele zaak is:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwam de dolk van rechts of van rechtdoorzee?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef sizzler het volgende:
Dolkstoot in de rug.
Als Verdonk niet van de kwestie wist dan is ze helemaal zwaar incompetent en slecht geinformeerd en moet ze wat mij betreft helemaal gelijk opzouten. We hebben het gewoon over dingen die AHA al eeuwen geleden zelf heeft lopen verkondigen bij Barend en van Dorp.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet of Verdonk zelf van AHM's situatie wist.
Tja, je bent recht door zee of je bent het nietquote:En als Verdonk, toen ze minister van vreemdelingen zaken- en integratie werd, meteen AHM eruit flikkerde op eigen initiatief, zou dat niet in goede aarde vallen bij veel mensen die AHM voor haar 'werk'/one issue prezen.
Ze heeft van Gogh dan ook behoorlijk gebruikt, dat mag inmiddels duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is waar, ben benieuwd of ze ook naar dat vraagstuk gaan kijken. Misschien horen we hier nog wat over van Nawijn, ook al is hij op dit moment bezig naar de mogelijkheden te kijken voor de uitzetting van Karimi, GL-kamerlid.
Ze heeft ook nooit aan Submission meebetaald, de 18.000 euro kwam uit van Gogh's eigen zak.
Het is een erg belangrijk debat, dus ik ga uit van welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van hoe dat werkt enzo, maar kunnen we dat ook Live volgen bij NL 1, 2 of 3?
Het was al in maart bekend dat AHA voorzichtige plannen had om te vertrekken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef Bergie88 het volgende:
Laten we alstjeblieft Mvr. Verdonk snel uitzetten. Hirsi Ali moet blijven!!!
Al zij ze net op tv dat ze weg gaat. Respect voor mvr. Hirsi Ali
jij was toch wel into Verdonkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef sizzler het volgende:
Dolkstoot in de rug.
Geen idee, maar die spoed debatten, zijn vaak wel te zien op de tv, meestal op nl 1.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van hoe dat werkt enzo, maar kunnen we dat ook Live volgen bij NL 1, 2 of 3?
Met welk doel? Ik begreep dat Zembla wel degelijk zelfstandig nieuw onderzoek gedaan heeft naar de achtergrond van Hirshi Ali en in hoeverre dat overeenkomt met hetgeen zij daarover destijds gezegd heeft. Is uit dat onderzoek niets gebleken wat niet al bekend was? Helemaal niets?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Omdat het toen nogmaals groots onder de aandacht gebracht werd.
Punt is dat minister verdonk inderdaad met de rug tegen de muur staat als deze geschiedenis betekent dat Ayaan nooit Nederlandse geworden is. Daar Verdonk, of wie dan ook, nu eenmaal niets tegen doen en dan rest haar inderdaad slechts om dat aan Ayaan mee te delen. Het is namelijk nogal wat.quote:Verdonk dacht natuurlijk dat er verder geen aandacht aan besteed zou worden en vond het zo allemaal best. Na die publicatie stond ze met haar rug tegen de muur en had ze geen keus, of ze moest afwijken van haar ijzeren Rita imago.
In het opzoeken en uitmelken van de slachtoffer rol is Ayaan nu eenmaal uiterst bedreven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef oheng het volgende:
[..]
Het was al in maart bekend dat AHA voorzichtige plannen had om te vertrekken.
Iets wat veel mensen vergeten of niet weten.
Ja man, die Theo van Gogh was ook zo´n sukkel die zich door alles en iedereen liet gebruiken he. En toen heeft AHA hem ook nog vermoord man!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ze heeft van Gogh dan ook behoorlijk gebruikt, dat mag inmiddels duidelijk zijn.
Als ze er niets vanaf wist moet ze helemaal op stappen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet of Verdonk zelf van AHM's situatie wist. En als Verdonk, toen ze minister van vreemdelingen zaken- en integratie werd, meteen AHM eruit flikkerde op eigen initiatief, zou dat niet in goede aarde vallen bij veel mensen die AHM voor haar 'werk'/one issue prezen.
Waarschijnlijk wel. Anders zijn alle open (commisie)vergaderingen in de 2de kamer te volgen via www.tweedekamer.nl onder 'live debat'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nuuuuuuuuuuut.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als Verdonk niet van de kwestie wist dan is ze helemaal zwaar incompetent en slecht geinformeerd en moet ze wat mij betreft helemaal gelijk opzouten. We hebben het gewoon over dingen die AHA al eeuwen geleden zelf heeft lopen verkondigen bij Barend en van Dorp.
[..]
Tja, je bent recht door zee of je bent het niet![]()
Nu is ze gewoon hypocriet, inconsequent, opportunistisch en alles behalve recht-door-zee![]()
2!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:48 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Geen idee, maar die spoed debatten, zijn vaak wel te zien op de tv, meestal op nl 1.
Met recht in deze! Vooral het feit dat ze haar huis uit moet is een schande natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef Argento het volgende:
[..]
In het opzoeken en uitmelken van de slachtoffer rol is Ayaan nu eenmaal uiterst bedreven.
Spannendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is een erg belangrijk debat, dus ik ga uit van wel![]()
Okey, was ook een slechte optie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als ze er niets vanaf wist moet ze helemaal op stappen.
Ik kan op m'n werk toch ook niet aankomen met een excuus dat ik het niet wist?
Nou ja, ze heeft eind vorig jaar nog met klem ontkend om naar Amerika te gaan voor een baan als denktank.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:47 schreef oheng het volgende:
[..]
Het was al in maart bekend dat AHA voorzichtige plannen had om te vertrekken.
Iets wat veel mensen vergeten of niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |