abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 03:17:31 #201
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38038283
pagina 5 fipo!

Vanavond Golden Boy gekeken met Kroekroek.

Wat een leipe serie
boing boing

Maar dat ene stukje was het allercoolst.
Waar hij boos werd toen die yakuzi lui die oude man bedreigden.
Toen hij boos aan kwam lopen en zo dat zij-straatje in ging
Ik kwam niet meer bij

maar truste he
pi_38038721
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef outcast-within het volgende:
over one piece. Ik ben het gaan downloaden (X gig) omdat ik veel positieve dingen hoorde.

Ik heb het niet aangeraakt, omdat ik toen ik het eenmaal binnen had hoorde dat het over piraten ging.

Vandaag na flink wat tijd toch een aflevering gekeken.....
Hoe kom je die eerste paar minuten door? Het was alsof ik telekids had aangezet en die verschrikkelijke nederlandse-gedubte avontuur tekenfilms aan het kijken was.
Maar goed toch blijven kijken, want die ton was wel een beetje interessant. Maar na 1 ep one piece denk ik laat het toch maar voor wat het is. Iemand die superrubber krachten heeft en niet eens gewond kan raken. Sorry
Het is ook sochtens voor kleine kindjes die naar school gaan. Moet je niet met TOKKO of Elfen Lied aankomen
Het verhaal is best vet. En die rubberman kan zeker gewond raken hoor.
pi_38039558
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:16 schreef mschol het volgende:

[..]

welkom hier vallen we toch geen newbie's aan, whats the point?

iemand die Ghost in the shell 2 heeft gezien ? (heb em namelijk hier liggen op dvd (nog niet gekeken) maar ben wel benieuwd naar mening van andere mensen.
Ik vond GitS 2 wel leuk om te kijken, de graphics zijn zeker vet. Het verhaal gaat alleen verder waar GitS 1 op houd en niet bij de sac's. Het verhaal vondt ik sowieso een beetje mager.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:00:17 #204
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38040316
ameanadeiyo katsu afgekeken. Katsu is beter dan origineel aan ene kant. Wat grappiger directer en dat 'lovehina' relatie komt wat meer ten sprake , btw katsu wordt nog gepublished enzo? Want ze waren net klaar met die oranjeharige Sumi. Anyways moet ff nieuwe eps zoeken om te kijken
pi_38040369
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef koffiegast het volgende:
ameanadeiyo katsu afgekeken. Katsu is beter dan origineel aan ene kant. Wat grappiger directer en dat 'lovehina' relatie komt wat meer ten sprake , btw katsu wordt nog gepublished enzo? Want ze waren net klaar met die oranjeharige Sumi. Anyways moet ff nieuwe eps zoeken om te kijken
uhm status als volgt bij mendori:
Amaenaideyo Katsu 08 Translated --> Timing

Amaenaideyo Katsu 9-11
Pending on R2 DVD release on May 24th.
It may take few days to acquire the dvd.

Amaenaideyo Katsu 12+
Pending on R2 DVD release on June 21st.
It may take few days to acquire the dvd.

cant wait....
  zondag 21 mei 2006 @ 11:19:26 #206
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38040642
my thoughts
pi_38042326
lang leve internet!

vanaf 12 april was ik al bezig om love hina te bestellen via een draadloos netwerk kaartje. godver, dat duurt echt lang. gister hoefde hij nog maar 2 gig, en toen had ik er genoeg van. heb het kaartje gemold, en mijn vriendje aan een kabel gehangen! bam! 1 nachtje, en hij was binnen

nadeel is dat ik nu nog compleet berserk, love hina, kima ga nogwattes moet kijken. zie ik net op animeliefde dat van ouran *EN* Higurashi No Naku Koro Ni een nieuwe aflevering te bestellen is...

opzich geen probleem, maar:
1: ik heb al bijna het hele weekeinde niks anders gedaan dan anime kijken (opnieuw een GTO marathon met wat vrienden, die kasteel in de lucht, gunslinger girl marathon, princess mononoke, Noir marathon en at least een those who hunt elves marathon... )

2: ik heb geen tijd meer, want het is echt een teringbende hier (de keuken durf ik zelfs niet meer in)

3: ik vervloek alles en iedereen, want ik heb geen voedsel of vochtige middelen meer in huis, en de winkels zijn natuurlijk dicht op zondag

4: hierdoor moet ik dus wel naar mijn ouders, om daar te kunnen ontbijten

5: omdat ik al een tijd niet meer bij mijn ouders ben geweest, moet ik dus volgens mij 4 afleveringen van spoed kijken (en dan nog vanavond ook een keer)

*zucht*
wanneer is het zomervakantie? want ik heb nog wel meer dingen te doen, dan anime te kijken
  zondag 21 mei 2006 @ 12:41:56 #208
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38042446
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:37 schreef blessed19 het volgende:
lang leve internet!

vanaf 12 april was ik al bezig om love hina te bestellen via een draadloos netwerk kaartje. godver, dat duurt echt lang. gister hoefde hij nog maar 2 gig, en toen had ik er genoeg van. heb het kaartje gemold, en mijn vriendje aan een kabel gehangen! bam! 1 nachtje, en hij was binnen

nadeel is dat ik nu nog compleet berserk, love hina, kima ga nogwattes moet kijken. zie ik net op animeliefde dat van ouran *EN* Higurashi No Naku Koro Ni een nieuwe aflevering te bestellen is...

opzich geen probleem, maar:
1: ik heb al bijna het hele weekeinde niks anders gedaan dan anime kijken (opnieuw een GTO marathon met wat vrienden, die kasteel in de lucht, gunslinger girl marathon, princess mononoke, Noir marathon en at least een those who hunt elves marathon... )

2: ik heb geen tijd meer, want het is echt een teringbende hier (de keuken durf ik zelfs niet meer in)

3: ik vervloek alles en iedereen, want ik heb geen voedsel of vochtige middelen meer in huis, en de winkels zijn natuurlijk dicht op zondag

4: hierdoor moet ik dus wel naar mijn ouders, om daar te kunnen ontbijten

5: omdat ik al een tijd niet meer bij mijn ouders ben geweest, moet ik dus volgens mij 4 afleveringen van spoed kijken (en dan nog vanavond ook een keer)

*zucht*
wanneer is het zomervakantie? want ik heb nog wel meer dingen te doen, dan anime te kijken
moet ik je een pizza sturen?
Opzich moet ik ook nog veel kijken en lezen, nog geen eens begonnen aan trigun.

Maar er zijn belangrijkere dingen dan anime! (bob wat zeg je nu ) en die moeten we niet vergeten
pi_38043659
dat bedoel ik!

ik verlang echt naar voedsel dus ik ga zo maar es weg. alleen is die higurashi pas over een uurtje klaar
  zondag 21 mei 2006 @ 13:28:21 #210
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_38043744
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef koffiegast het volgende:
Ik ben nog bij ep 7 gebleven ( mendoi fansubs ) ze zijn wat aande trage kant
van welke fansubs heb jij het vandaan?
pi_38044069
quote:
Op zondag 21 mei 2006 03:17 schreef Orealo het volgende:
pagina 5 fipo!

Vanavond Golden Boy gekeken met Kroekroek.

Wat een leipe serie
boing boing

Maar dat ene stukje was het allercoolst.
Waar hij boos werd toen die yakuzi lui die oude man bedreigden.
Toen hij boos aan kwam lopen en zo dat zij-straatje in ging
Ik kwam niet meer bij

maar truste he
Jaa, dat was zo grappig!
Weer een geslaagde avond, al zeg ik het zelf.
  zondag 21 mei 2006 @ 14:44:49 #212
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38045703
Boing boing

Ik hoorde hier trouwens goeie dingen over REC?
Die heb ik vanacht ff gejat van de overheid.

Stond wel ecchi bij.
Vertel
pi_38045952
Ja ja doe t dan!
pi_38045966
Wat is dat toch voor maffe gewoonte dat je eerst een serie ophaalt en daarna pas vraagt of het eigenlijk wel de moeite waard is...

kijk dat ding gewoon!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 21 mei 2006 @ 14:57:26 #215
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38046068
Dit is een gedenkwaardige post.

Mijn 5000'ste.
Ik zit nu ruim 2 jaar op FOK!.
Veel gebeurd.
Veel nieuwe mensen leren kennen
Naar een meeting geweest
Meerdermaal gebanned geweest

Ik kwam in aanraking met fok toen ik stage liep.
In de eerste instantie las ik alleen het nieuws op de frontpage (ik was 16 toendertijd.)
Toen ontdekte ik het forum, my place to be
Maanden gelurkt, toen geregistreerd.
Ik keek toen al ruim een jaar anime!

Sinds deel 4 zit ik bij deze reeks, ook hier is veel gebeurd!
En ik heb zo 't gevoel dat er nog veel gaat gebeuren, zowel RL als fok!
Chapeau!
pi_38046073
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:53 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is dat toch voor maffe gewoonte dat je eerst een serie ophaalt en daarna pas vraagt of het eigenlijk wel de moeite waard is...

kijk dat ding gewoon!
Doet hij ook wel, maar hij wacht op iets.

Vraag me niet wat.
pi_38046096
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:

Mijn 5000'ste.
Veel gebeurd.
Naar een meeting geweest

In de eerste instantie las ik alleen het nieuws op de frontpage (ik was 16 toendertijd.)

Chapeau!
[afbeelding]
Gefeliciteerd!
  zondag 21 mei 2006 @ 15:00:42 #218
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38046147
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:58 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

post 5001!
pi_38046171
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:00 schreef Orealo het volgende:

[..]

post 5001!
zorgvuldig uitgekozen topic natuurlijk.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:02:39 #220
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38046205
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:01 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

zorgvuldig uitgekozen topic user natuurlijk.
pi_38046337
Wie heeft hier trouwens Aishiteru ze Baby gezien?
ik ben em nu aan het verkrijgen maar heb geen flauw idee waar deze over gaat
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38046439
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:06 schreef SureZal het volgende:
Wie heeft hier trouwens Aishiteru ze Baby gezien?
ik ben em nu aan het verkrijgen maar heb geen flauw idee waar deze over gaat
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien...

Aishiteruze Baby gaat over een student die d'r op school niet zoveel van bakt, maar wel meisjes verslindt... Deze student wordt opgescheept met de opvoeding van zijn vijfjarige nichtje, want haar moeder is hem gepeerd na het overlijden van haar man. Het blijkt echter niet mee te vallen voor zo'n jongen om ineens 'n kleine meid te moeten opvoeden...

Het is wel een schattige serie... Hij verloopt alleen wat langzaam.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:12:41 #223
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38046515
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:28 schreef stroopje het volgende:

[..]

Ik ben nog bij ep 7 gebleven ( mendoi fansubs ) ze zijn wat aande trage kant
van welke fansubs heb jij het vandaan?
youtube.com
niet slechte vertalingen(met extra info) dus
  zondag 21 mei 2006 @ 15:55:37 #224
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_38047717
quote:

Mijn 5000'ste.
Veel gebeurd.
Naar een meeting geweest

Chapeau!
[afbeelding]
Was de meeting niet geslaagd dan?
  zondag 21 mei 2006 @ 16:03:44 #225
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38047937
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:55 schreef Champloo het volgende:

[..]

Was de meeting niet geslaagd dan?
Jawel, verkeerde emoticon keus

Zeer geslaagd zelfs.
pi_38049348
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef Orealo het volgende:

[..]

Jawel, verkeerde emoticon keus

Zeer geslaagd zelfs.
verder felicteren kan in het 2jaar orealo topic in wow. hoeveel post heb ik trouwens
pi_38053157
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:25 schreef blessed19 het volgende:
dat bedoel ik!

ik verlang echt naar voedsel dus ik ga zo maar es weg. alleen is die higurashi pas over een uurtje klaar
Higurashi was weer koel
  zondag 21 mei 2006 @ 22:08:52 #228
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38063683
iemand nog aanraders om te zoeke/kijken(titel anime oa) ? Oo
pi_38066948
GITS2 gezien en ik vond em maar matig...
de animaties etc was prima
maar het verhaal stond me niet aan/ kon het maar half volgen (raakte de draad na een tijdje kwijt..)

ben nu maar aan rozen maiden begonnen
animenfo beschrijving
animenewsnetwork beschrijving

ik ben nu net voorbij aflevering 5 (stairs) en ik moet zeggen datik dat tot nu toe de best ep vind
tekenstijl vind ik goed.
het verhaal is ook prima (zover ik het heb gezien uiteraard)
en de characters zijn erg leuk uitgewerkt
erg leuke serie imho

als ik em af heb zal ik eens provberen te reviewen (ben er bagger in maar zal et wel ees even proberen)

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 22-05-2006 01:23:26 ]
pi_38070080
De afgelopen paar dagen heb ik de twee seizoenen Rizelmine bekeken en nu wil ik meer...

Rizelmine is een ecchi comedy (met name het tweede seizoen is ecchi).
De serie gaat over Rizel... een meisje dat het product is van een experiment (maar dat wordt niet helemaal uitgelegd). Doordat haar lichaam wat vreemd reageerde op een groeimiddel, heeft ze het uiterlijk (en gedrag) van een twaalfjarig meisje en groeit ze niet verder.
Om verder te groeien heeft ze liefde nodig (in de seksuele zin van het woord... maar het is geen hentai!). Ze is verliefd op een jongen die haar ooit gered heeft. Met de steun van de almachtige overheid (die haar gemaakt heeft), staat ze op een dag met een volledig ingevuld en legaal trouwdocument bij deze jongen op de stoep. Haar echtgenoot (lees: slachtoffer) is de vijftienjarige Iwaki Tomonori en hij wordt min-of-meer gedwongen om haar die liefde te geven... Hij kan haar iig maar beter niet aan het huilen maken, want haar tranen hebben hetzelfde effect als nitroglycerine...

De serie is niet echt geweldig wat betreft het beeld en geluid, maar het plot maakt veel goed. Het is geweldig hoe de verschillende hoofdpersonen verliefd zijn, maar eigenlijk nooit op de juiste persoon... Iwaki voelt bijvoorbeeld meer voor oudere vrouwen en is zwaar verliefd op zijn lerares. Hij voelt er dan ook niets voor om een beetje met een twaalfjarig meisje te lopen flikflooien...

De afleveringen zijn ongeveer half zo lang als gebruikelijk, dus het tempo ligt lekker hoog...
pi_38070578
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
De afgelopen paar dagen heb ik de twee seizoenen Rizelmine bekeken en nu wil ik meer...

Rizelmine is een ecchi comedy (met name het tweede seizoen is ecchi).
De serie gaat over Rizel... een meisje dat het product is van een experiment (maar dat wordt niet helemaal uitgelegd). Doordat haar lichaam wat vreemd reageerde op een groeimiddel, heeft ze het uiterlijk (en gedrag) van een twaalfjarig meisje en groeit ze niet verder.
Om verder te groeien heeft ze liefde nodig (in de seksuele zin van het woord... maar het is geen hentai!). Ze is verliefd op een jongen die haar ooit gered heeft. Met de steun van de almachtige overheid (die haar gemaakt heeft), staat ze op een dag met een volledig ingevuld en legaal trouwdocument bij deze jongen op de stoep. Haar echtgenoot (lees: slachtoffer) is de vijftienjarige Iwaki Tomonori en hij wordt min-of-meer gedwongen om haar die liefde te geven... Hij kan haar iig maar beter niet aan het huilen maken, want haar tranen hebben hetzelfde effect als nitroglycerine...

De serie is niet echt geweldig wat betreft het beeld en geluid, maar het plot maakt veel goed. Het is geweldig hoe de verschillende hoofdpersonen verliefd zijn, maar eigenlijk nooit op de juiste persoon... Iwaki voelt bijvoorbeeld meer voor oudere vrouwen en is zwaar verliefd op zijn lerares. Hij voelt er dan ook niets voor om een beetje met een twaalfjarig meisje te lopen flikflooien...

De afleveringen zijn ongeveer half zo lang als gebruikelijk, dus het tempo ligt lekker hoog...
goede review. en idd die tranen. (plus die OP en ED)
pi_38076019
oke mijn review probeerseltje van rozen maiden:

Rozen maiden gaat over Sakurada Jun. Hij woont samen met zijn oudere zus, Sakurada Nori. Zijn ouders zijn weg op een zakenreis.
Jun spendeert al zijn tijd met het surfen over internet en het kopen van allerhande vervloekte items en hij stuurt ze altijd net binnen de geld terug periode terug. Hij gaat niet naar school en komt niet buiten, dit heeft te maken met een incident op school, sindsdien gaat hij niet meer naar school of naar buiten.
op een dag staat er plotseling een kist in zijn kamer, in deze kist zit een pop.
Deze pop lijkt echter gewoon een levend wezen te zijn.
Deze pop is 1 van de 5 'rozen maiden' gemaakt door de poppenmaker rozen
het doel die de poppen hebben is het winnen van de alice game, wanneer een van de poppen dit wint zal zij alice worden, de perfecte pop zonder een enkele fout.
om de kracht te krijgen zodat ze kunnen vechten moet er een band worden gevormd met een medium, hier trekken zij hun krachten vandaan, deze band kan niet zomaar verbroken worden.

de afleveringen zijn van normale speelduur (24 minuten) en er zijn 12 afleveringen dus het verhaal loopt ook redelijk vlot. er is ook een vervolg op en deze heet rozen maiden Traumend

en nu wil ik graag horen of dit ok is of dat ik beter linkjes naar animenfo enzo kan plaatsen
  maandag 22 mei 2006 @ 10:29:00 #233
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_38076478
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef mschol het volgende:
oke mijn review probeerseltje van rozen maiden:

Rozen maiden gaat over Sakurada Jun. Hij woont samen met zijn oudere zus, Sakurada Nori. Zijn ouders zijn weg op een zakenreis.
Jun spendeert al zijn tijd met het surfen over internet en het kopen van allerhande vervloekte items en hij stuurt ze altijd net binnen de geld terug periode terug. Hij gaat niet naar school en komt niet buiten, dit heeft te maken met een incident op school, sindsdien gaat hij niet meer naar school of naar buiten.
op een dag staat er plotseling een kist in zijn kamer, in deze kist zit een pop.
Deze pop lijkt echter gewoon een levend wezen te zijn.
Deze pop is 1 van de 5 'rozen maiden' gemaakt door de poppenmaker rozen
het doel die de poppen hebben is het winnen van de alice game, wanneer een van de poppen dit wint zal zij alice worden, de perfecte pop zonder een enkele fout.
om de kracht te krijgen zodat ze kunnen vechten moet er een band worden gevormd met een medium, hier trekken zij hun krachten vandaan, deze band kan niet zomaar verbroken worden.

de afleveringen zijn van normale speelduur (24 minuten) en er zijn 12 afleveringen dus het verhaal loopt ook redelijk vlot. er is ook een vervolg op en deze heet rozen maiden Traumend

en nu wil ik graag horen of dit ok is of dat ik beter linkjes naar animenfo enzo kan plaatsen
prima verhaaltje hoor, verteld goed waar het over gaat (denk ik, niet gezien )
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_38082998
quote:
-knip-
Zwaar okee... Ik zie veel liever zo'n verhaaltje dan de beperkte inleiding op sites als animenfo of animenewsnetwork... En nu heb ik een redelijk beeld of ik de serie wil gaan zien of niet...

Stukken beter dan de "ik heb episode huppeldepup van jeweetwelgevalletje gezien"-posts...
  maandag 22 mei 2006 @ 22:13:10 #235
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_38102522
quote:
verhaal/review
hehe, misschien dat ik deze toch maar beter kan gaan volgen , lijkt me een leuke namelijk P:
Overigens, heb ik net wat anime gekocht , en heb van een klasgenoot een Full Metal Alchemist Keychain gehad voor me birthday \(^^)/

FMA blijft leuk P:
  maandag 22 mei 2006 @ 22:35:17 #236
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_38103771
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef mschol het volgende:
GITS2 gezien en ik vond em maar matig...
de animaties etc was prima
maar het verhaal stond me niet aan/ kon het maar half volgen (raakte de draad na een tijdje kwijt..)
Begrijpelijk, het is vrij complex. Ik was van plan het kort en bondig voor je samen te vatten maar stuitte op deze Wikipage

Zeer interessant om alles nog eens op een rijtje te zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door cwk op 22-05-2006 22:42:53 ]
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  maandag 22 mei 2006 @ 22:49:17 #237
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38104476
kijk the melancholy of haruhi suzimaya weer. Eerst dacht ik wtf is dit Oo
en nu van.. mmh toch wel aardig grappig

is er trouwens 2 verschillende series, met name een dat net start andere zojuist heeft opgevolgd? ff duidelijkheid graag, alvast bedankt
pi_38105713
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef cwk het volgende:

[..]

Begrijpelijk, het is vrij complex. Ik was van plan het kort en bondig voor je samen te vatten maar stuitte op deze Wikipage

Zeer interessant om alles nog eens op een rijtje te zien.
Die Wiki gaat over GITS:SAC 2... (De TV-serie, niet de film)

Of is de info nog steeds toepasbaar?
  maandag 22 mei 2006 @ 23:16:20 #239
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_38105797
Verdomme je hebt gelijk, zat niet te na te denken en dacht aan de serie (aangezien die idd complex is) Dom van me!
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_38106641
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef koffiegast het volgende:
is er trouwens 2 verschillende series, met name een dat net start andere zojuist heeft opgevolgd? ff duidelijkheid graag, alvast bedankt
als jij een zin schrijft die duidelijk is. is/zijn die/dat huw?
pi_38107234
oke net Rozen Maiden -Traumend afgekeken:

kort en bondig samengevat:
de serie gaat hier verder waar rozen maiden ophield..
we maken kennis met de rest van de 7 rozen maiden poppen
vervolgens starten de poppen het 'Alice game' dat nu echt van start gaat (inclusief de nodige drama scene's ) Ook zijn er genoeg scene's waarin we wat meer te weten komen over de 2-strijd waar shinku zich in bevindt (doorat er aan het eind in seizoen 1 is gebeurd, ik vertel niks dan ga ik nameleijk spoileren )
en meer wil ik er eigenlijk niet overkwijt, anders ben ik bang dat ik te veel ga spoileren...

al met al een zeer goede serie
en mijn reactie nu is dan ook: I Want more, more, more,more!!!!!!! ( )

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 23-05-2006 00:00:28 ]
pi_38107292
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef koffiegast het volgende:
rephrase please!!!!!
kan aan mij liggen hoo maar dit volg ik niet meer
pi_38108579
Net de eerste aflevering van The Third gezien nadat iemand een paar topics geleden daar iets over schreef.
Die setting is zeker tof, deed me een beetje denken aan FFVII en dat is alleen maar goed
Nog wel beetje vaag, kijken of het verhaal nog goed ontwikkeld...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38111471
quote:

Mijn 5000'ste.
Veel gebeurd.
Naar een meeting geweest

Chapeau!
[afbeelding]
Congrats.

Beetje laat, maar ik was voor een tijdje weg. Nu ben ik weer terug.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:01:53 #245
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38115474
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef mschol het volgende:

[..]

rephrase please!!!!!
kan aan mij liggen hoo maar dit volg ik niet meer
lol ik bedoelde of er 2 verschillende series zijn over hetzelfde verhaal, want nr. 1 die ik zag was totaal verschillend met verhaal dat 2+ gaf, dat er dus een opvolger serie is. Dus Amenaideyo en Amenaideyo katsu bv.
pi_38118129
Doorgaans gaat het tweede seizoen van iets over hetzelfde verhaal...

Maar er wordt ook wel eens van het verhaal afgewekeen (Mai HiME/Mai Otome)

En er zijn series die gewoon sterk aan elkaar gerelateerd zijn, zoals xxxHolic en Tsubasa Chronicles.
pi_38118842
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:01 schreef koffiegast het volgende:

[..]

lol ik bedoelde of er 2 verschillende series zijn over hetzelfde verhaal, want nr. 1 die ik zag was totaal verschillend met verhaal dat 2+ gaf, dat er dus een opvolger serie is. Dus Amenaideyo en Amenaideyo katsu bv.
als je het hebt over melancholy. dan kan ik je niet helpen. of iig ga het niet uitleggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38120443
The Third - Aoi Hitomi no Shoujo Epsidoe 3 is op fansub verschenen
pi_38122103
the third... ach, ik zie het als een echte simpele helden serie.
pi_38123133
ik heb pita ten de 1ste boxset binnen. van amazon.
4boekjes voor maar 22,50 en nog thuis zitten ook nog

Ik wil minimaal 1. ik ben blij voor je outcast post ^_^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')