abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38049348
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef Orealo het volgende:

[..]

Jawel, verkeerde emoticon keus

Zeer geslaagd zelfs.
verder felicteren kan in het 2jaar orealo topic in wow. hoeveel post heb ik trouwens
pi_38053157
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:25 schreef blessed19 het volgende:
dat bedoel ik!

ik verlang echt naar voedsel dus ik ga zo maar es weg. alleen is die higurashi pas over een uurtje klaar
Higurashi was weer koel
  zondag 21 mei 2006 @ 22:08:52 #228
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38063683
iemand nog aanraders om te zoeke/kijken(titel anime oa) ? Oo
pi_38066948
GITS2 gezien en ik vond em maar matig...
de animaties etc was prima
maar het verhaal stond me niet aan/ kon het maar half volgen (raakte de draad na een tijdje kwijt..)

ben nu maar aan rozen maiden begonnen
animenfo beschrijving
animenewsnetwork beschrijving

ik ben nu net voorbij aflevering 5 (stairs) en ik moet zeggen datik dat tot nu toe de best ep vind
tekenstijl vind ik goed.
het verhaal is ook prima (zover ik het heb gezien uiteraard)
en de characters zijn erg leuk uitgewerkt
erg leuke serie imho

als ik em af heb zal ik eens provberen te reviewen (ben er bagger in maar zal et wel ees even proberen)

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 22-05-2006 01:23:26 ]
pi_38070080
De afgelopen paar dagen heb ik de twee seizoenen Rizelmine bekeken en nu wil ik meer...

Rizelmine is een ecchi comedy (met name het tweede seizoen is ecchi).
De serie gaat over Rizel... een meisje dat het product is van een experiment (maar dat wordt niet helemaal uitgelegd). Doordat haar lichaam wat vreemd reageerde op een groeimiddel, heeft ze het uiterlijk (en gedrag) van een twaalfjarig meisje en groeit ze niet verder.
Om verder te groeien heeft ze liefde nodig (in de seksuele zin van het woord... maar het is geen hentai!). Ze is verliefd op een jongen die haar ooit gered heeft. Met de steun van de almachtige overheid (die haar gemaakt heeft), staat ze op een dag met een volledig ingevuld en legaal trouwdocument bij deze jongen op de stoep. Haar echtgenoot (lees: slachtoffer) is de vijftienjarige Iwaki Tomonori en hij wordt min-of-meer gedwongen om haar die liefde te geven... Hij kan haar iig maar beter niet aan het huilen maken, want haar tranen hebben hetzelfde effect als nitroglycerine...

De serie is niet echt geweldig wat betreft het beeld en geluid, maar het plot maakt veel goed. Het is geweldig hoe de verschillende hoofdpersonen verliefd zijn, maar eigenlijk nooit op de juiste persoon... Iwaki voelt bijvoorbeeld meer voor oudere vrouwen en is zwaar verliefd op zijn lerares. Hij voelt er dan ook niets voor om een beetje met een twaalfjarig meisje te lopen flikflooien...

De afleveringen zijn ongeveer half zo lang als gebruikelijk, dus het tempo ligt lekker hoog...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38070578
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
De afgelopen paar dagen heb ik de twee seizoenen Rizelmine bekeken en nu wil ik meer...

Rizelmine is een ecchi comedy (met name het tweede seizoen is ecchi).
De serie gaat over Rizel... een meisje dat het product is van een experiment (maar dat wordt niet helemaal uitgelegd). Doordat haar lichaam wat vreemd reageerde op een groeimiddel, heeft ze het uiterlijk (en gedrag) van een twaalfjarig meisje en groeit ze niet verder.
Om verder te groeien heeft ze liefde nodig (in de seksuele zin van het woord... maar het is geen hentai!). Ze is verliefd op een jongen die haar ooit gered heeft. Met de steun van de almachtige overheid (die haar gemaakt heeft), staat ze op een dag met een volledig ingevuld en legaal trouwdocument bij deze jongen op de stoep. Haar echtgenoot (lees: slachtoffer) is de vijftienjarige Iwaki Tomonori en hij wordt min-of-meer gedwongen om haar die liefde te geven... Hij kan haar iig maar beter niet aan het huilen maken, want haar tranen hebben hetzelfde effect als nitroglycerine...

De serie is niet echt geweldig wat betreft het beeld en geluid, maar het plot maakt veel goed. Het is geweldig hoe de verschillende hoofdpersonen verliefd zijn, maar eigenlijk nooit op de juiste persoon... Iwaki voelt bijvoorbeeld meer voor oudere vrouwen en is zwaar verliefd op zijn lerares. Hij voelt er dan ook niets voor om een beetje met een twaalfjarig meisje te lopen flikflooien...

De afleveringen zijn ongeveer half zo lang als gebruikelijk, dus het tempo ligt lekker hoog...
goede review. en idd die tranen. (plus die OP en ED)
pi_38076019
oke mijn review probeerseltje van rozen maiden:

Rozen maiden gaat over Sakurada Jun. Hij woont samen met zijn oudere zus, Sakurada Nori. Zijn ouders zijn weg op een zakenreis.
Jun spendeert al zijn tijd met het surfen over internet en het kopen van allerhande vervloekte items en hij stuurt ze altijd net binnen de geld terug periode terug. Hij gaat niet naar school en komt niet buiten, dit heeft te maken met een incident op school, sindsdien gaat hij niet meer naar school of naar buiten.
op een dag staat er plotseling een kist in zijn kamer, in deze kist zit een pop.
Deze pop lijkt echter gewoon een levend wezen te zijn.
Deze pop is 1 van de 5 'rozen maiden' gemaakt door de poppenmaker rozen
het doel die de poppen hebben is het winnen van de alice game, wanneer een van de poppen dit wint zal zij alice worden, de perfecte pop zonder een enkele fout.
om de kracht te krijgen zodat ze kunnen vechten moet er een band worden gevormd met een medium, hier trekken zij hun krachten vandaan, deze band kan niet zomaar verbroken worden.

de afleveringen zijn van normale speelduur (24 minuten) en er zijn 12 afleveringen dus het verhaal loopt ook redelijk vlot. er is ook een vervolg op en deze heet rozen maiden Traumend

en nu wil ik graag horen of dit ok is of dat ik beter linkjes naar animenfo enzo kan plaatsen
  maandag 22 mei 2006 @ 10:29:00 #233
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_38076478
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef mschol het volgende:
oke mijn review probeerseltje van rozen maiden:

Rozen maiden gaat over Sakurada Jun. Hij woont samen met zijn oudere zus, Sakurada Nori. Zijn ouders zijn weg op een zakenreis.
Jun spendeert al zijn tijd met het surfen over internet en het kopen van allerhande vervloekte items en hij stuurt ze altijd net binnen de geld terug periode terug. Hij gaat niet naar school en komt niet buiten, dit heeft te maken met een incident op school, sindsdien gaat hij niet meer naar school of naar buiten.
op een dag staat er plotseling een kist in zijn kamer, in deze kist zit een pop.
Deze pop lijkt echter gewoon een levend wezen te zijn.
Deze pop is 1 van de 5 'rozen maiden' gemaakt door de poppenmaker rozen
het doel die de poppen hebben is het winnen van de alice game, wanneer een van de poppen dit wint zal zij alice worden, de perfecte pop zonder een enkele fout.
om de kracht te krijgen zodat ze kunnen vechten moet er een band worden gevormd met een medium, hier trekken zij hun krachten vandaan, deze band kan niet zomaar verbroken worden.

de afleveringen zijn van normale speelduur (24 minuten) en er zijn 12 afleveringen dus het verhaal loopt ook redelijk vlot. er is ook een vervolg op en deze heet rozen maiden Traumend

en nu wil ik graag horen of dit ok is of dat ik beter linkjes naar animenfo enzo kan plaatsen
prima verhaaltje hoor, verteld goed waar het over gaat (denk ik, niet gezien )
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_38082998
quote:
-knip-
Zwaar okee... Ik zie veel liever zo'n verhaaltje dan de beperkte inleiding op sites als animenfo of animenewsnetwork... En nu heb ik een redelijk beeld of ik de serie wil gaan zien of niet...

Stukken beter dan de "ik heb episode huppeldepup van jeweetwelgevalletje gezien"-posts...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 22 mei 2006 @ 22:13:10 #235
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_38102522
quote:
verhaal/review
hehe, misschien dat ik deze toch maar beter kan gaan volgen , lijkt me een leuke namelijk P:
Overigens, heb ik net wat anime gekocht , en heb van een klasgenoot een Full Metal Alchemist Keychain gehad voor me birthday \(^^)/

FMA blijft leuk P:
  maandag 22 mei 2006 @ 22:35:17 #236
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_38103771
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef mschol het volgende:
GITS2 gezien en ik vond em maar matig...
de animaties etc was prima
maar het verhaal stond me niet aan/ kon het maar half volgen (raakte de draad na een tijdje kwijt..)
Begrijpelijk, het is vrij complex. Ik was van plan het kort en bondig voor je samen te vatten maar stuitte op deze Wikipage

Zeer interessant om alles nog eens op een rijtje te zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door cwk op 22-05-2006 22:42:53 ]
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  maandag 22 mei 2006 @ 22:49:17 #237
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38104476
kijk the melancholy of haruhi suzimaya weer. Eerst dacht ik wtf is dit Oo
en nu van.. mmh toch wel aardig grappig

is er trouwens 2 verschillende series, met name een dat net start andere zojuist heeft opgevolgd? ff duidelijkheid graag, alvast bedankt
pi_38105713
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef cwk het volgende:

[..]

Begrijpelijk, het is vrij complex. Ik was van plan het kort en bondig voor je samen te vatten maar stuitte op deze Wikipage

Zeer interessant om alles nog eens op een rijtje te zien.
Die Wiki gaat over GITS:SAC 2... (De TV-serie, niet de film)

Of is de info nog steeds toepasbaar?
  maandag 22 mei 2006 @ 23:16:20 #239
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_38105797
Verdomme je hebt gelijk, zat niet te na te denken en dacht aan de serie (aangezien die idd complex is) Dom van me!
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_38106641
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef koffiegast het volgende:
is er trouwens 2 verschillende series, met name een dat net start andere zojuist heeft opgevolgd? ff duidelijkheid graag, alvast bedankt
als jij een zin schrijft die duidelijk is. is/zijn die/dat huw?
pi_38107234
oke net Rozen Maiden -Traumend afgekeken:

kort en bondig samengevat:
de serie gaat hier verder waar rozen maiden ophield..
we maken kennis met de rest van de 7 rozen maiden poppen
vervolgens starten de poppen het 'Alice game' dat nu echt van start gaat (inclusief de nodige drama scene's ) Ook zijn er genoeg scene's waarin we wat meer te weten komen over de 2-strijd waar shinku zich in bevindt (doorat er aan het eind in seizoen 1 is gebeurd, ik vertel niks dan ga ik nameleijk spoileren )
en meer wil ik er eigenlijk niet overkwijt, anders ben ik bang dat ik te veel ga spoileren...

al met al een zeer goede serie
en mijn reactie nu is dan ook: I Want more, more, more,more!!!!!!! ( )

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 23-05-2006 00:00:28 ]
pi_38107292
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef koffiegast het volgende:
rephrase please!!!!!
kan aan mij liggen hoo maar dit volg ik niet meer
pi_38108579
Net de eerste aflevering van The Third gezien nadat iemand een paar topics geleden daar iets over schreef.
Die setting is zeker tof, deed me een beetje denken aan FFVII en dat is alleen maar goed
Nog wel beetje vaag, kijken of het verhaal nog goed ontwikkeld...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38111471
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Dit is een gedenkwaardige post.

Mijn 5000'ste.
Ik zit nu ruim 2 jaar op FOK!.
Veel gebeurd.
Veel nieuwe mensen leren kennen
Naar een meeting geweest
Meerdermaal gebanned geweest

Ik kwam in aanraking met fok toen ik stage liep.
In de eerste instantie las ik alleen het nieuws op de frontpage (ik was 16 toendertijd.)
Toen ontdekte ik het forum, my place to be
Maanden gelurkt, toen geregistreerd.
Ik keek toen al ruim een jaar anime!

Sinds deel 4 zit ik bij deze reeks, ook hier is veel gebeurd!
En ik heb zo 't gevoel dat er nog veel gaat gebeuren, zowel RL als fok!
Chapeau!
[afbeelding]
Congrats.

Beetje laat, maar ik was voor een tijdje weg. Nu ben ik weer terug.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:01:53 #245
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38115474
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef mschol het volgende:

[..]

rephrase please!!!!!
kan aan mij liggen hoo maar dit volg ik niet meer
lol ik bedoelde of er 2 verschillende series zijn over hetzelfde verhaal, want nr. 1 die ik zag was totaal verschillend met verhaal dat 2+ gaf, dat er dus een opvolger serie is. Dus Amenaideyo en Amenaideyo katsu bv.
pi_38118129
Doorgaans gaat het tweede seizoen van iets over hetzelfde verhaal...

Maar er wordt ook wel eens van het verhaal afgewekeen (Mai HiME/Mai Otome)

En er zijn series die gewoon sterk aan elkaar gerelateerd zijn, zoals xxxHolic en Tsubasa Chronicles.
pi_38118842
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:01 schreef koffiegast het volgende:

[..]

lol ik bedoelde of er 2 verschillende series zijn over hetzelfde verhaal, want nr. 1 die ik zag was totaal verschillend met verhaal dat 2+ gaf, dat er dus een opvolger serie is. Dus Amenaideyo en Amenaideyo katsu bv.
als je het hebt over melancholy. dan kan ik je niet helpen. of iig ga het niet uitleggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38120443
The Third - Aoi Hitomi no Shoujo Epsidoe 3 is op fansub verschenen
pi_38122103
the third... ach, ik zie het als een echte simpele helden serie.
pi_38123133
ik heb pita ten de 1ste boxset binnen. van amazon.
4boekjes voor maar 22,50 en nog thuis zitten ook nog

Ik wil minimaal 1. ik ben blij voor je outcast post ^_^
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:58:39 #251
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38123675
pagina 6 fipo.

Voor de rest ff niks te melden

edit : Nee hoor, Gefeliciteerd outcast !
pi_38124621
Heb jij nou altijd de nieuwe pagina posts?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:30:06 #253
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38124972
Dat probeer ik
maar als iemand anders 'm een keer wilt, go ahead
pi_38125330
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef Orealo het volgende:
pagina 6 fipo.

Voor de rest ff niks te melden

edit : Nee hoor, Gefeliciteerd outcast !
pagina 6 fipo??
bij mij sta je midden op de pagina...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:49:47 #255
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38125640
Mijn instellingen staan op maximaal 3 pagina's, dus je fipo's staan gewoon halverwege de pagina.

Kijkstatus:

Tenjou Tenge afgekeken, OAV's ook. De film heb ik laten schieten, want die is precies hetzelfde als een paar episodes in de serie aan elkaar en dat was nogal langdradig. Hoe dan ook vond ik het een geslaagde serie met goede actie en humor. Een beetje DBZ-achtige vechtscènes soms, met ki-attacks enzo, maar veel beter getekend en natuurlijk direct to the point. De vechtscènes waren erg goed. Ik hou op zich wel van die series waarin in een ogenschijnlijk normale wereld, een aantal lui over buitengewone krachten beschikken. Daar voldoet deze serie wel aan. De vrouwelijke vormen zijn een beetje over the top getekend, maar dat stoorde eigenlijk niet. Toch wel een 7,5 waard dacht ik zo.

Nu ben ik bezig met Midori no Hibi. Heb gisteren ep 1-4 gekeken en doe vandaag 5-8. Ik vind het geniaal bedacht Erg kawaii
pi_38125910
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef mschol het volgende:

[..]

pagina 6 fipo??
bij mij sta je midden op de pagina...

Dan slaat het nergens meer op om dat te zeggen..
pi_38125993
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan slaat het nergens meer op om dat te zeggen..
Het slaat sowieso nergens op...
quote:
Tenjou Tenge afgekeken, OAV's ook. De film heb ik laten schieten, want die is precies hetzelfde als een paar episodes in de serie aan elkaar en dat was nogal langdradig. Hoe dan ook vond ik het een geslaagde serie met goede actie en humor. Een beetje DBZ-achtige vechtscènes soms, met ki-attacks enzo, maar veel beter getekend en natuurlijk direct to the point. De vechtscènes waren erg goed. Ik hou op zich wel van die series waarin in een ogenschijnlijk normale wereld, een aantal lui over buitengewone krachten beschikken. Daar voldoet deze serie wel aan. De vrouwelijke vormen zijn een beetje over the top getekend, maar dat stoorde eigenlijk niet. Toch wel een 7,5 waard dacht ik zo.
Wordt er in de OVA nog een beetje fatsoenlijk einde aan gebreid? Het einde van de serie viel me zó ontzettend tegen... Da's ook eigenlijk de enige reden dat ik het een flutserie vind...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:27:07 #258
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_38127176
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het slaat sowieso nergens op...
[..]

Wordt er in de OVA nog een beetje fatsoenlijk einde aan gebreid? Het einde van de serie viel me zó ontzettend tegen... Da's ook eigenlijk de enige reden dat ik het een flutserie vind...
Nope ook in de OVA breien ze er geen einde aan. Wel zonde, want ik ben nog seeds benieuwd hoe het afloopt.

Anyways...ben op het moment bij met kijken van Fate/Stay night. Zijn er eigenlijk meer mensen die deze serie volgen? Ook ben ik maar weer eens verder gegaan met Black Cat. Ik heb ep 12 er net op zitten...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:29:14 #259
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38127254
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef Jordy-B het volgende:
hmm, eigenlijk kun je die OVA best beschouwen als episodes 27 en 28, want het verhaal loopt gewoon door. Vandaar dat de serie eigenlijk geen einde heeft. En het einde van de OVA blijft dan nog redelijk open, omdat die Souichiro en Mitsuomi Takayanagi het nog steeds moeten gaan beslissen in de preliminary's van dat toernooi. Ik heb sterk de indruk dat er een sequel zit aan te komen, want ik ben het met je eens dat er eigenlijk geen sprake is van een echt einde. Maar ik kan daar nog wel mee leven.

Eigenlijk kent de OVA 1 nieuw, belangrijk aspect:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38127977
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef Sh0g het volgende:

[..]

hmm, eigenlijk kun je die OVA best beschouwen als episodes 27 en 28, want het verhaal loopt gewoon door. Vandaar dat de serie eigenlijk geen einde heeft. En het einde van de OVA blijft dan nog redelijk open, omdat die Souichiro en Mitsuomi Takayanagi het nog steeds moeten gaan beslissen in de preliminary's van dat toernooi. Ik heb sterk de indruk dat er een sequel zit aan te komen, want ik ben het met je eens dat er eigenlijk geen sprake is van een echt einde. Maar ik kan daar nog wel mee leven.

Eigenlijk kent de OVA 1 nieuw, belangrijk aspect:
SPOILER
Over je spoiler hè.. Ik denk dat je beheersen bedoelt i.p.v. controleren.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:41:46 #261
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38129899
tut tut tut beheersen is de derde betekenis van controleren volgens de van dale, dus het zijn eigenlijk ook synoniemen
pi_38134763
Ik heb zojuist de laatste aflevering gekeken van Beck - "Mongolian Chop Squad"
Wat een fantastische serie zeg, bij deze wil ik hem aan iedereen aanraden.

Het gaat over een jongen Tanaka Yukio ook wel Koyuki genaamd. Hij begint met gitaar spelen en al snel komt hij in een bandje terecht. Dit bandje (ook wel Beck genaamd) wordt in de loop van de serie steeds bekender.
Een heel groot deel van de serie gaat dan ook over muziek. Maar ook al zijn het japaners die engels proberen te zingen, het klinkt best goed.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=4404
pi_38136802
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:27 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Nope ook in de OVA breien ze er geen einde aan. Wel zonde, want ik ben nog seeds benieuwd hoe het afloopt.

Anyways...ben op het moment bij met kijken van Fate/Stay night. Zijn er eigenlijk meer mensen die deze serie volgen? Ook ben ik maar weer eens verder gegaan met Black Cat. Ik heb ep 12 er net op zitten...
Fate/Stay Night is leuk ja, ben wel benieuwd wat er 10 jaar eerder tussen die ene kerel en Saber is gebeurd.
Black Cat is gewoon heel leuk om tussendoor te kijken, heb ik mij ook goed mee vermaakt.

Deze week heb ik maar eens wat eps gekeken van The Twelve Kingdoms en ik moet zeggen dat het wel een van de betere fantasy animes is die ik heb gezien.

De eerste 10 eps vond ik maar wat magertjes, echt zo'n standaard verhaal van een meisje dat zich als een huilie gaat gedragen als ze al een beetje tegenslag heeft.

Natuurlijk was het geen verassing dat hoe verder het verhaal vorderd, hoe meer zelfvertrouwen zij krijgt.

Alleen ben ik gisteren gestopt met kijken na ep 39 en ik vond het verhaal eigenlijk wel afgerond, ben benieuwd wat ze dus in de laatste 6 eps willen laten zien.

Ook de eerste 7 eps gekeken van Utawarerumono.
Het gaat over een kerel die aan geheugenverlies lijdt en hij heeft een masker op die hij niet af kan doen.

Hij wordt zwaargewond in het bos gevonden door Eruru, de kleindochter van het dorpshoofd, wie hem in huis neemt en weer oplapt.
Het dorpshoofd, Tuskle geeft hem de naam, Hakuoro, dezelfde naam als de overleden vader van Eruru en haar jongere zusje Aruru.

Eenmaal hersteld komt hij erachter dat de mensen onderdruk worden gehouden door een of andere vetzak, die alles regeld in de provincie.
Na wat onenigheid raakt Tuskle zwaargewond en komt te overlijden.

Het hek is natuurlijk van de dam nu en Hakuoro gaat samen met Oboro, leider van een groep rebellen, die vetzak even met een bezoekje vereren. Je kan wel nagaan wat ze met die vetzak gaan doen.

Door deze actie willen steeds meer mensen helpen om hun land weer vrij te krijgen van de onderdrukkers.

Er gebeurt natuurlijk wel meer in die 7 eps, maar hier is waar het om gaat tijdens de eerste 7 eps.

En Shinsen mag ook wel eens opschieten met de laatste 3 eps van Noein.

Nu eerst even Tsubasa Chronicles 29/30, Disgaea 6 kijken.
pi_38139844
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:48 schreef torn_Machina het volgende:
En Shinsen mag ook wel eens opschieten met de laatste 3 eps van Noein.

Nu eerst even Tsubasa Chronicles 29/30, Disgaea 6 kijken.
Ja Noein loopt achter .
Welke fansub gebruik jij van Disgaea?
pi_38140443
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ja Noein loopt achter .
Welke fansub gebruik jij van Disgaea?
Ach binnenkort verwacht ik de laatste 3 Noein eps in 1 week.
Disgaea volg ik van Kyuuketsuki.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:15:51 #266
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_38140617
Ik heb Disgaea een paar afleveringen van gezien, vond t een beetje pokémon/digimon niveau
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:23:55 #267
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38141015
kijk tenjou tenge wel leuk weer es zon 'vecht serie' te zien
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:32:45 #268
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_38141478
Wat gaat hier snel zeg stelletje slowsletten chatters
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef Koranaga het volgende:
Ik heb zojuist de laatste aflevering gekeken van Beck - "Mongolian Chop Squad"
Wat een fantastische serie zeg, bij deze wil ik hem aan iedereen aanraden.

Het gaat over een jongen Tanaka Yukio ook wel Koyuki genaamd. Hij begint met gitaar spelen en al snel komt hij in een bandje terecht. Dit bandje (ook wel Beck genaamd) wordt in de loop van de serie steeds bekender.
Een heel groot deel van de serie gaat dan ook over muziek. Maar ook al zijn het japaners die engels proberen te zingen, het klinkt best goed.
BECK is gewoon cool zeker moeite waard om te gaan kijken full moon sways
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:00:03 #269
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_38142902
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:48 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Fate/Stay Night is leuk ja, ben wel benieuwd wat er 10 jaar eerder tussen die ene kerel en Saber is gebeurd.
Black Cat is gewoon heel leuk om tussendoor te kijken, heb ik mij ook goed mee vermaakt.
ja ik ben dus ook wel benieuwd wat er is gebeurd tussen Saber en die andere vent. Op animenfo staat dat de serie 24 eps heeft. Ze mogen dan wel opschieten met het uitleggen daarvan dus.

ik moet ook maar eens Cowboy Bebop af gaan kijken...ben gestopt bij ep 15 maarja...dat komt wel na black cat

en ondertussen zit ik natuurlijk te wachten op de nieuwe TOKKO en de nieuwe BLEACH en natuurlijk tot de fillers van NAruto afgelopen zijn
pi_38143010
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef ThaBrain het volgende:
en ondertussen zit ik natuurlijk te wachten op de nieuwe TOKKO en de nieuwe BLEACH en natuurlijk tot de fillers van NAruto afgelopen zijn
Idd
pi_38143986
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:29 schreef mschol het volgende:
The Third - Aoi Hitomi no Shoujo Epsidoe 3 is op fansub verschenen
Het is wel een geinige serie aan het worden...

Tof tempo, toffe omgeving, etc... Alleen de voice over vind ik zwaar irritant. Het is iedere keer net alsof er een stukje uit een sprookjesboek wordt voorgelezen...
pi_38147352
Ep 8 is uit. van mela nogwattes. En ik wil alleen maar zeggen dat ik op vrijdag 12mei gelijk had
Eerst ep kijken dan spoiler lezen
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef outcast_within het volgende:
mijn 2cents about the melancholere wat een lange naam of suzuki alto
SPOILER
pi_38155060
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 01:01 schreef outcast-within het volgende:
Ep 8 is uit. van mela nogwattes. En ik wil alleen maar zeggen dat ik op vrijdag 12mei gelijk had
Eerst ep kijken dan spoiler lezen
[..]
al subbed?
the melancholy of suzumiya haruhi uit me kop
pi_38158095
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef stroopje het volgende:
Wat gaat hier snel zeg stelletje slowsletten chatters
[..]

BECK is gewoon cool zeker moeite waard om te gaan kijken full moon sways
Heb stiekem de OST van BECK "verkregen", dus luister op dit moment Full moon sways.
pi_38158659
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef Koranaga het volgende:

[..]

Heb stiekem de OST van BECK "verkregen", dus luister op dit moment Full moon sways.
Ah, niet cool, niet cool. Vind ik dan Je mag 't kijken, maar ik vond hem tegenvallen.
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:09:53 #276
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38159049
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ah, niet cool, niet cool. Vind ik dan Je mag 't kijken, maar ik vond hem tegenvallen.
Nou heb jij ook geen smaak .
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:24:22 #277
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38171449
De band achter beck is Beat Crusaders.
Hun album Pop on Arrival! is erg cool !
Heeft een beetje tijd nodig om in te 'slijten' maar dat is het waard.

clown for the day is my fav!

ff jordy poken.
Ik heb rec gedownload helemaal met OST en extre ED/OP filmpjes en interviews enzo, maar is het wat?
grapje
pi_38173314
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef Orealo het volgende:
De band achter beck is Beat Crusaders.
Hun album Pop on Arrival! is erg cool !
Heeft een beetje tijd nodig om in te 'slijten' maar dat is het waard.

clown for the day is my fav!

ff jordy poken.
Ik heb rec gedownload helemaal met OST en extre ED/OP filmpjes en interviews enzo, maar is het wat?
grapje
moet die ost van REC nog steeds eens zien te gaan zoeken (gfeen zin in gehad )

en nu kan ik em (nog) niet vinden
  donderdag 25 mei 2006 @ 05:11:08 #279
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38189439
Ik denk niet dat deze post hier echt hoort, maar goed. Via anime op youtube kwam ik bij AMV's en via AMV's kwam ik bij een aantal clips van een Japanse meidengroep genaamd Morning Musume. Dus ik zoeken op FOK en eigenlijk de enige die ze constant in verschillende topics (uit 2003) noemt is Jordy.
Maar ja, na het zien van deze (kawaii ) en deze (en ook deze =andere versie) clip, kan ik zeggen: 3 jaar te laat, maar ik ben ook fan

Om dan toch maar ontopic te gaan: Midori no Hibi heb ik bijna afgekeken. De ene na de andere episode, ik bleef maar kijken. Het is echt een verslavend goede, grappige, leuke serie, helaas dus maar 13 episodes.
pi_38191019
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 05:11 schreef Sh0g het volgende:
Ik denk niet dat deze post hier echt hoort, maar goed. Via anime op youtube kwam ik bij AMV's en via AMV's kwam ik bij een aantal clips van een Japanse meidengroep genaamd Morning Musume. Dus ik zoeken op FOK en eigenlijk de enige die ze constant in verschillende topics (uit 2003) noemt is Jordy.
Maar ja, na het zien van deze (kawaii ) en deze (en ook deze =andere versie) clip, kan ik zeggen: 3 jaar te laat, maar ik ben ook fan

[afbeelding]

Om dan toch maar ontopic te gaan: Midori no Hibi heb ik bijna afgekeken. De ene na de andere episode, ik bleef maar kijken. Het is echt een verslavend goede, grappige, leuke serie, helaas dus maar 13 episodes.
Die post hoort hier wel ^_^ zolang ie maar enthousiast is enzo.
Maar die chick-groep.... volgens mij zijn het er teveel in een groep, en kunnen ze niet synchroom dansen (heb net ff die ene clip gekeken met die witte jurken)

En midori is leuk he? Ook zo'n ijzeren midori merchandise ding kopen?
pi_38191522
Haha ik vond het ook toevallig dacht mmmh is kijken, zaten wel leuke tussen maar hoe oud zijn ze dan? Ze lijken 16-18 voor me idee Oo
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:50:32 #282
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38192927
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 05:11 schreef Sh0g het volgende:

[afbeelding]
Vrolijke shit!
Maar niks voor mij, geef mij maar smile.dk
pi_38193066
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:50 schreef Orealo het volgende:

[..]

Vrolijke shit!
Maar niks voor mij, geef mij maar smile.dk
wat zijn dat voor dreadlock eyebrow travestieten. En allebei die muziek clips brengen bij mij trauma's naar boven.
In china in een disco op een boot, een disco in een hotel en een disco in een stad (jaja) draaiden ze ook allemaal van die hyperactieve muzziek
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:56:05 #284
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38193119
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef Orealo het volgende:

[..]

Nou heb jij ook geen smaak .
Dat neem ik terug .
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef outcast-within het volgende:

[..]

wat zijn dat voor dreadlock eyebrow travestieten. En allebei die muziek clips brengen bij mij trauma's naar boven.
In china in een disco op een boot, een disco in een hotel en een disco in een stad (jaja) draaiden ze ook allemaal van die hyperactieve muzziek
stfu! ik heb ergens ook nog een pokemon remix
pi_38193174
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:56 schreef Orealo het volgende:

[..]

Dat neem ik terug .
[..]

stfu! ik heb ergens ook nog een pokemon remix
ik stf helemaal niet u
hier pak aan een link http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:59:38 #286
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38193226
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef outcast-within het volgende:

[..]

ik stf helemaal niet u
hier pak aan een link http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA
SMOSH!

die lui zijn echt geweldig
en homo
pi_38193528
hoe oud zijn die morning musume girls nou
pi_38193615
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef koffiegast het volgende:
hoe oud zijn die morning musume girls nou
wat wil je binnen 10sec antw? we zijn hier geen got maar een beetje googlen kan ook wel als je zelf iets wilt weten
pi_38193636
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:11 schreef outcast-within het volgende:

[..]

wat wil je binnen 10sec antw? we zijn hier geen got maar een beetje googlen kan ook wel als je zelf iets wilt weten
verdraaid je hebt gelijk
pi_38193640
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:59 schreef Orealo het volgende:

[..]

SMOSH!

die lui zijn echt geweldig
en homo
Slowchat Ahoy!
pi_38193658
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:12 schreef koffiegast het volgende:

[..]

verdraaid je hebt gelijk
weet ik, ach je raakt er aan gewend
pi_38193687
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:12 schreef outcast-within het volgende:

[..]

weet ik, ach je raakt er aan gewend
mmh http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_Musume
interesting!
dus elk jaar hebben ze een nieuwe generatie erbij en gaat 1 weg ofzo?

ze zijn 16-18 geloof ik haha ^^

de nieuwste is 13

ze zijn wel klein 146-158 voor zover keb gezien Oo
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:14:22 #293
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38193697
ik heb geen zin om te googlen, maar was.. 17 ofzo?
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:15:03 #294
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38193723
wtf is dat voor een groep?
pi_38193750
Morning musume is best een leuke band, maar ik word altijd gek na een paar liederen!

gisteravond heb ik Kimi ga nozomu eien gekeken, omdat jullie er allemaal zo enthousiast over waren. Maar christus! wat een gtst verhaal, zeg.

zal hieronder wel mijn samenvatting geven.
SPOILER
pi_38193836
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:15 schreef blessed19 het volgende:
Morning musume is best een leuke band, maar ik word altijd gek na een paar liederen!

gisteravond heb ik Kimi ga nozomu eien gekeken, omdat jullie er allemaal zo enthousiast over waren. Maar christus! wat een gtst verhaal, zeg.

SPOILER
vond eps 2 wel aardig depri gedoe :p
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:18:52 #297
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38193842
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:15 schreef blessed19 het volgende:

SPOILER
Hmm.
SPOILER
pi_38193844
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:14 schreef koffiegast het volgende:

[..]

mmh http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_Musume
interesting!
dus elk jaar hebben ze een nieuwe generatie erbij en gaat 1 weg ofzo?

ze zijn 16-18 geloof ik haha ^^

de nieuwste is 13

ze zijn wel klein 146-158 voor zover keb gezien Oo
13? wtf? ik wist wel dat het cute pedo gehalte erg hoog ligt in japan, maar zo erg? ziek!
pi_38193876
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:18 schreef koffiegast het volgende:

[..]

vond eps 2 wel aardig depri gedoe :p
blijf dan maar uit de buurt van gtst!
pi_38193877
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef blessed19 het volgende:

[..]

13? wtf? ik wist wel dat het cute pedo gehalte erg hoog ligt in japan, maar zo erg? ziek!
http://en.wikipedia.org/wiki/Koharu_Kusumi

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')