verder felicteren kan in het 2jaar orealo topic in wow. hoeveel post heb ik trouwensquote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jawel, verkeerde emoticon keus
Zeer geslaagd zelfs.
Higurashi was weer koelquote:Op zondag 21 mei 2006 13:25 schreef blessed19 het volgende:
dat bedoel ik!
ik verlang echt naar voedseldus ik ga zo maar es weg. alleen is die higurashi pas over een uurtje klaar
goede review. en idd die tranen. (plus die OP en ED)quote:Op zondag 21 mei 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
De afgelopen paar dagen heb ik de twee seizoenen Rizelmine bekeken en nu wil ik meer...
Rizelmine is een ecchi comedy (met name het tweede seizoen is ecchi).
De serie gaat over Rizel... een meisje dat het product is van een experiment (maar dat wordt niet helemaal uitgelegd). Doordat haar lichaam wat vreemd reageerde op een groeimiddel, heeft ze het uiterlijk (en gedrag) van een twaalfjarig meisje en groeit ze niet verder.
Om verder te groeien heeft ze liefde nodig (in de seksuele zin van het woord... maar het is geen hentai!). Ze is verliefd op een jongen die haar ooit gered heeft. Met de steun van de almachtige overheid (die haar gemaakt heeft), staat ze op een dag met een volledig ingevuld en legaal trouwdocument bij deze jongen op de stoep. Haar echtgenoot (lees: slachtoffer) is de vijftienjarige Iwaki Tomonori en hij wordt min-of-meer gedwongen om haar die liefde te geven... Hij kan haar iig maar beter niet aan het huilen maken, want haar tranen hebben hetzelfde effect als nitroglycerine...
De serie is niet echt geweldig wat betreft het beeld en geluid, maar het plot maakt veel goed. Het is geweldig hoe de verschillende hoofdpersonen verliefd zijn, maar eigenlijk nooit op de juiste persoon... Iwaki voelt bijvoorbeeld meer voor oudere vrouwen en is zwaar verliefd op zijn lerares. Hij voelt er dan ook niets voor om een beetje met een twaalfjarig meisje te lopen flikflooien...
De afleveringen zijn ongeveer half zo lang als gebruikelijk, dus het tempo ligt lekker hoog...
prima verhaaltje hoor, verteld goed waar het over gaat (denk ik, niet gezienquote:Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef mschol het volgende:
oke mijn review probeerseltje van rozen maiden:
Rozen maiden gaat over Sakurada Jun. Hij woont samen met zijn oudere zus, Sakurada Nori. Zijn ouders zijn weg op een zakenreis.
Jun spendeert al zijn tijd met het surfen over internet en het kopen van allerhande vervloekte items en hij stuurt ze altijd net binnen de geld terug periode terug. Hij gaat niet naar school en komt niet buiten, dit heeft te maken met een incident op school, sindsdien gaat hij niet meer naar school of naar buiten.
op een dag staat er plotseling een kist in zijn kamer, in deze kist zit een pop.
Deze pop lijkt echter gewoon een levend wezen te zijn.
Deze pop is 1 van de 5 'rozen maiden' gemaakt door de poppenmaker rozen
het doel die de poppen hebben is het winnen van de alice game, wanneer een van de poppen dit wint zal zij alice worden, de perfecte pop zonder een enkele fout.
om de kracht te krijgen zodat ze kunnen vechten moet er een band worden gevormd met een medium, hier trekken zij hun krachten vandaan, deze band kan niet zomaar verbroken worden.
de afleveringen zijn van normale speelduur (24 minuten) en er zijn 12 afleveringen dus het verhaal loopt ook redelijk vlot. er is ook een vervolg op en deze heet rozen maiden Traumend
en nu wil ik graag horen of dit ok is of dat ik beter linkjes naar animenfo enzo kan plaatsen
Zwaar okee... Ik zie veel liever zo'n verhaaltje dan de beperkte inleiding op sites als animenfo of animenewsnetwork... En nu heb ik een redelijk beeld of ik de serie wil gaan zien of niet...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef mschol het volgende:
-knip-
en nu wil ik graag horen of dit ok is of dat ik beter linkjes naar animenfo enzo kan plaatsen
hehe, misschien dat ik deze toch maar beter kan gaan volgen , lijkt me een leuke namelijk P:quote:Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef mschol het volgende:
verhaal/review
Begrijpelijk, het is vrij complex. Ik was van plan het kort en bondig voor je samen te vatten maar stuitte op deze Wikipagequote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef mschol het volgende:
GITS2 gezien en ik vond em maar matig...
de animaties etc was prima
maar het verhaal stond me niet aan/ kon het maar half volgen (raakte de draad na een tijdje kwijt..)
Die Wiki gaat over GITS:SAC 2... (De TV-serie, niet de film)quote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef cwk het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is vrij complex. Ik was van plan het kort en bondig voor je samen te vatten maar stuitte op deze Wikipage
Zeer interessant om alles nog eens op een rijtje te zien.
als jij een zin schrijft die duidelijk is. is/zijn die/dat huw?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef koffiegast het volgende:
is er trouwens 2 verschillende series, met name een dat net start andere zojuist heeft opgevolgd? ff duidelijkheid graag, alvast bedankt
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef koffiegast het volgende:
is er trouwens 2 verschillende series, met name een dat net start andere zojuist heeft opgevolgd? ff duidelijkheid graag, alvast bedankt
Congrats.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Dit is een gedenkwaardige post.
Mijn 5000'ste.
Ik zit nu ruim 2 jaar op FOK!.
Veel gebeurd.
Veel nieuwe mensen leren kennen
Naar een meeting geweest![]()
Meerdermaal gebanned geweest![]()
Ik kwam in aanraking met fok toen ik stage liep.
In de eerste instantie las ik alleen het nieuws op de frontpage (ik was 16 toendertijd.)
Toen ontdekte ik het forum, my place to be
Maanden gelurkt, toen geregistreerd.
Ik keek toen al ruim een jaar anime!
Sinds deel 4 zit ik bij deze reeks, ook hier is veel gebeurd!
En ik heb zo 't gevoel dat er nog veel gaat gebeuren, zowel RL als fok!
Chapeau!
[afbeelding]
lol ik bedoelde of er 2 verschillende series zijn over hetzelfde verhaal, want nr. 1 die ik zag was totaal verschillend met verhaal dat 2+ gaf, dat er dus een opvolger serie is. Dus Amenaideyo en Amenaideyo katsu bv.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
rephrase please!!!!!
kan aan mij liggen hoo maar dit volg ik niet meer
als je het hebt over melancholy. dan kan ik je niet helpen. of iig ga het niet uitleggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:01 schreef koffiegast het volgende:
[..]
lol ik bedoelde of er 2 verschillende series zijn over hetzelfde verhaal, want nr. 1 die ik zag was totaal verschillend met verhaal dat 2+ gaf, dat er dus een opvolger serie is. Dus Amenaideyo en Amenaideyo katsu bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pagina 6 fipo??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef Orealo het volgende:
pagina 6 fipo.
Voor de rest ff niks te melden![]()
edit : Nee hoor, Gefeliciteerd outcast!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
pagina 6 fipo??
bij mij sta je midden op de pagina...
Het slaat sowieso nergens op...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Dan slaat het nergens meer op om dat te zeggen..![]()
Wordt er in de OVA nog een beetje fatsoenlijk einde aan gebreid? Het einde van de serie viel me zó ontzettend tegen... Da's ook eigenlijk de enige reden dat ik het een flutserie vind...quote:Tenjou Tenge afgekeken, OAV's ook. De film heb ik laten schieten, want die is precies hetzelfde als een paar episodes in de serie aan elkaar en dat was nogal langdradig. Hoe dan ook vond ik het een geslaagde serie met goede actie en humor. Een beetje DBZ-achtige vechtscènes soms, met ki-attacks enzo, maar veel beter getekend en natuurlijk direct to the point. De vechtscènes waren erg goed. Ik hou op zich wel van die series waarin in een ogenschijnlijk normale wereld, een aantal lui over buitengewone krachten beschikken. Daar voldoet deze serie wel aan. De vrouwelijke vormen zijn een beetje over the top getekend, maar dat stoorde eigenlijk niet. Toch wel een 7,5 waard dacht ik zo.
Nope ook in de OVA breien ze er geen einde aan. Wel zonde, want ik ben nog seeds benieuwd hoe het afloopt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op...
[..]
Wordt er in de OVA nog een beetje fatsoenlijk einde aan gebreid? Het einde van de serie viel me zó ontzettend tegen... Da's ook eigenlijk de enige reden dat ik het een flutserie vind...
hmm, eigenlijk kun je die OVA best beschouwen als episodes 27 en 28, want het verhaal loopt gewoon door. Vandaar dat de serie eigenlijk geen einde heeft. En het einde van de OVA blijft dan nog redelijk open, omdat die Souichiro en Mitsuomi Takayanagi het nog steeds moeten gaan beslissen in de preliminary's van dat toernooi. Ik heb sterk de indruk dat er een sequel zit aan te komen, want ik ben het met je eens dat er eigenlijk geen sprake is van een echt einde. Maar ik kan daar nog wel mee leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef Jordy-B het volgende:
Wordt er in de OVA nog een beetje fatsoenlijk einde aan gebreid? Het einde van de serie viel me zó ontzettend tegen... Da's ook eigenlijk de enige reden dat ik het een flutserie vind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef Sh0g het volgende:
[..]
hmm, eigenlijk kun je die OVA best beschouwen als episodes 27 en 28, want het verhaal loopt gewoon door. Vandaar dat de serie eigenlijk geen einde heeft. En het einde van de OVA blijft dan nog redelijk open, omdat die Souichiro en Mitsuomi Takayanagi het nog steeds moeten gaan beslissen in de preliminary's van dat toernooi. Ik heb sterk de indruk dat er een sequel zit aan te komen, want ik ben het met je eens dat er eigenlijk geen sprake is van een echt einde. Maar ik kan daar nog wel mee leven.
Eigenlijk kent de OVA 1 nieuw, belangrijk aspect:Over je spoiler hè.. Ik denk dat je beheersen bedoelt i.p.v. controleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fate/Stay Night is leuk ja, ben wel benieuwd wat er 10 jaar eerder tussen die ene kerel en Saber is gebeurd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:27 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Nope ook in de OVA breien ze er geen einde aan. Wel zonde, want ik ben nog seeds benieuwd hoe het afloopt.
Anyways...ben op het moment bij met kijken van Fate/Stay night. Zijn er eigenlijk meer mensen die deze serie volgen? Ook ben ik maar weer eens verder gegaan met Black Cat. Ik heb ep 12 er net op zitten...
Ja Noein loopt achterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:48 schreef torn_Machina het volgende:
En Shinsen mag ook wel eens opschieten met de laatste 3 eps van Noein.![]()
Nu eerst even Tsubasa Chronicles 29/30, Disgaea 6 kijken.![]()
Ach binnenkort verwacht ik de laatste 3 Noein eps in 1 week.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja Noein loopt achter.
Welke fansub gebruik jij van Disgaea?
BECK is gewoon cool zeker moeite waard om te gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef Koranaga het volgende:
Ik heb zojuist de laatste aflevering gekeken van Beck - "Mongolian Chop Squad"
Wat een fantastische serie zeg, bij deze wil ik hem aan iedereen aanraden.
Het gaat over een jongen Tanaka Yukio ook wel Koyuki genaamd. Hij begint met gitaar spelen en al snel komt hij in een bandje terecht. Dit bandje (ook wel Beck genaamd) wordt in de loop van de serie steeds bekender.
Een heel groot deel van de serie gaat dan ook over muziek. Maar ook al zijn het japaners die engels proberen te zingen, het klinkt best goed.
ja ik ben dus ook wel benieuwd wat er is gebeurd tussen Saber en die andere vent. Op animenfo staat dat de serie 24 eps heeft. Ze mogen dan wel opschieten met het uitleggen daarvan dus.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Fate/Stay Night is leuk ja, ben wel benieuwd wat er 10 jaar eerder tussen die ene kerel en Saber is gebeurd.
Black Cat is gewoon heel leuk om tussendoor te kijken, heb ik mij ook goed mee vermaakt.
Iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef ThaBrain het volgende:
en ondertussen zit ik natuurlijk te wachten op de nieuwe TOKKO en de nieuwe BLEACH en natuurlijk tot de fillers van NAruto afgelopen zijn
Het is wel een geinige serie aan het worden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:29 schreef mschol het volgende:
The Third - Aoi Hitomi no Shoujo Epsidoe 3 is op fansub verschenen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef outcast_within het volgende:
mijn 2cents about the melancholere wat een lange naam of suzuki altoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al subbed?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:01 schreef outcast-within het volgende:
Ep 8 is uit. van mela nogwattes. En ik wil alleen maar zeggen dat ik op vrijdag 12mei gelijk had
Eerst ep kijken dan spoiler lezen
[..]
Heb stiekem de OST van BECK "verkregen", dus luister op dit moment Full moon sways.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef stroopje het volgende:
Wat gaat hier snel zeg stelletje slowsletten chatters
[..]
BECK is gewoon cool zeker moeite waard om te gaan kijkenfull moon sways
Ah, niet cool, niet cool.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Heb stiekem de OST van BECK "verkregen", dus luister op dit moment Full moon sways.
Nou heb jij ook geen smaakquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ah, niet cool, niet cool.Vind ik dan
Je mag 't kijken, maar ik vond hem tegenvallen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef Orealo het volgende:
De band achter beck is Beat Crusaders.
Hun album Pop on Arrival! is erg cool !
Heeft een beetje tijd nodig om in te 'slijten' maar dat is het waard.
clown for the day is my fav!
ff jordy poken.
Ik heb rec gedownload helemaal met OST en extre ED/OP filmpjes en interviews enzo, maar is het wat?
grapje![]()
Die post hoort hier wel ^_^ zolang ie maar enthousiast is enzo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 05:11 schreef Sh0g het volgende:
Ik denk niet dat deze post hier echt hoort, maar goed. Via anime op youtube kwam ik bij AMV's en via AMV's kwam ik bij een aantal clips van een Japanse meidengroep genaamd Morning Musume. Dus ik zoeken op FOK en eigenlijk de enige die ze constant in verschillende topics (uit 2003) noemt is Jordy.![]()
Maar ja, na het zien van deze (kawaii) en deze (en ook deze =andere versie) clip, kan ik zeggen: 3 jaar te laat, maar ik ben ook fan
[afbeelding]
Om dan toch maar ontopic te gaan: Midori no Hibi heb ik bijna afgekeken. De ene na de andere episode, ik bleef maar kijken. Het is echt een verslavend goede, grappige, leuke serie, helaas dus maar 13 episodes.
Vrolijke shit!quote:Op donderdag 25 mei 2006 05:11 schreef Sh0g het volgende:
Ik denk niet dat deze post hier echt hoort, maar goed. Via anime op youtube kwam ik bij AMV's en via AMV's kwam ik bij een aantal clips van een Japanse meidengroep genaamd Morning Musume. Dus ik zoeken op FOK en eigenlijk de enige die ze constant in verschillende topics (uit 2003) noemt is Jordy.![]()
Maar ja, na het zien van deze (kawaii) en deze (en ook deze =andere versie) clip, kan ik zeggen: 3 jaar te laat, maar ik ben ook fan
[afbeelding]
wat zijn dat voor dreadlock eyebrow travestieten. En allebei die muziek clips brengen bij mij trauma's naar boven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vrolijke shit!
Maar niks voor mij, geef mij maar smile.dk
![]()
Dat neem ik terugquote:
stfu! ik heb ergens ook nog een pokemon remixquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef outcast-within het volgende:
[..]
wat zijn dat voor dreadlock eyebrow travestieten. En allebei die muziek clips brengen bij mij trauma's naar boven.
In china in een disco op een boot, een disco in een hotel en een disco in een stad (jaja) draaiden ze ook allemaal van die hyperactieve muzziek![]()
ik stf helemaal niet uquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat neem ik terug.
[..]
stfu! ik heb ergens ook nog een pokemon remix![]()
SMOSH!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef outcast-within het volgende:
[..]
ik stf helemaal niet u
hier pak aan een link http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef koffiegast het volgende:
hoe oud zijn die morning musume girls nou
verdraaid je hebt gelijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:11 schreef outcast-within het volgende:
[..]
wat wil je binnen 10sec antw? we zijn hier geen got maar een beetje googlen kan ook wel als je zelf iets wilt weten
Slowchat Ahoy!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:59 schreef Orealo het volgende:
[..]
SMOSH!
die lui zijn echt geweldig![]()
en homo
mmh http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_Musumequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:12 schreef outcast-within het volgende:
[..]
weet ik, ach je raakt er aan gewend![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:15 schreef blessed19 het volgende:
Morning musume is best een leuke band, maar ik word altijd gek na een paar liederen!
gisteravond heb ik Kimi ga nozomu eien gekeken, omdat jullie er allemaal zo enthousiast over waren. Maar christus! wat een gtst verhaal, zeg.
zal hieronder wel mijn samenvatting geven.vond eps 2 wel aardig depri gedoe :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:15 schreef blessed19 het volgende:
Morning musume is best een leuke band, maar ik word altijd gek na een paar liederen!
gisteravond heb ik Kimi ga nozomu eien gekeken, omdat jullie er allemaal zo enthousiast over waren. Maar christus! wat een gtst verhaal, zeg.
zal hieronder wel mijn samenvatting geven.Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13? wtf? ik wist wel dat het cute pedo gehalte erg hoog ligt in japan, maar zo erg? ziek!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mmh http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_Musume
interesting!
dus elk jaar hebben ze een nieuwe generatie erbij en gaat 1 weg ofzo?![]()
ze zijn 16-18 geloof ik haha ^^
de nieuwste is 13![]()
ze zijn wel klein 146-158 voor zover keb gezien Oo
blijf dan maar uit de buurt van gtst!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vond eps 2 wel aardig depri gedoe :p
http://en.wikipedia.org/wiki/Koharu_Kusumiquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
13? wtf? ik wist wel dat het cute pedo gehalte erg hoog ligt in japan, maar zo erg? ziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |