Het is wel een geinige serie aan het worden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:29 schreef mschol het volgende:
The Third - Aoi Hitomi no Shoujo Epsidoe 3 is op fansub verschenen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef outcast_within het volgende:
mijn 2cents about the melancholere wat een lange naam of suzuki altoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al subbed?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:01 schreef outcast-within het volgende:
Ep 8 is uit. van mela nogwattes. En ik wil alleen maar zeggen dat ik op vrijdag 12mei gelijk had
Eerst ep kijken dan spoiler lezen
[..]
Heb stiekem de OST van BECK "verkregen", dus luister op dit moment Full moon sways.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef stroopje het volgende:
Wat gaat hier snel zeg stelletje slowsletten chatters
[..]
BECK is gewoon cool zeker moeite waard om te gaan kijkenfull moon sways
Ah, niet cool, niet cool.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Heb stiekem de OST van BECK "verkregen", dus luister op dit moment Full moon sways.
Nou heb jij ook geen smaakquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ah, niet cool, niet cool.Vind ik dan
Je mag 't kijken, maar ik vond hem tegenvallen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef Orealo het volgende:
De band achter beck is Beat Crusaders.
Hun album Pop on Arrival! is erg cool !
Heeft een beetje tijd nodig om in te 'slijten' maar dat is het waard.
clown for the day is my fav!
ff jordy poken.
Ik heb rec gedownload helemaal met OST en extre ED/OP filmpjes en interviews enzo, maar is het wat?
grapje![]()
Die post hoort hier wel ^_^ zolang ie maar enthousiast is enzo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 05:11 schreef Sh0g het volgende:
Ik denk niet dat deze post hier echt hoort, maar goed. Via anime op youtube kwam ik bij AMV's en via AMV's kwam ik bij een aantal clips van een Japanse meidengroep genaamd Morning Musume. Dus ik zoeken op FOK en eigenlijk de enige die ze constant in verschillende topics (uit 2003) noemt is Jordy.![]()
Maar ja, na het zien van deze (kawaii) en deze (en ook deze =andere versie) clip, kan ik zeggen: 3 jaar te laat, maar ik ben ook fan
[afbeelding]
Om dan toch maar ontopic te gaan: Midori no Hibi heb ik bijna afgekeken. De ene na de andere episode, ik bleef maar kijken. Het is echt een verslavend goede, grappige, leuke serie, helaas dus maar 13 episodes.
Vrolijke shit!quote:Op donderdag 25 mei 2006 05:11 schreef Sh0g het volgende:
Ik denk niet dat deze post hier echt hoort, maar goed. Via anime op youtube kwam ik bij AMV's en via AMV's kwam ik bij een aantal clips van een Japanse meidengroep genaamd Morning Musume. Dus ik zoeken op FOK en eigenlijk de enige die ze constant in verschillende topics (uit 2003) noemt is Jordy.![]()
Maar ja, na het zien van deze (kawaii) en deze (en ook deze =andere versie) clip, kan ik zeggen: 3 jaar te laat, maar ik ben ook fan
[afbeelding]
wat zijn dat voor dreadlock eyebrow travestieten. En allebei die muziek clips brengen bij mij trauma's naar boven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vrolijke shit!
Maar niks voor mij, geef mij maar smile.dk
![]()
Dat neem ik terugquote:
stfu! ik heb ergens ook nog een pokemon remixquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef outcast-within het volgende:
[..]
wat zijn dat voor dreadlock eyebrow travestieten. En allebei die muziek clips brengen bij mij trauma's naar boven.
In china in een disco op een boot, een disco in een hotel en een disco in een stad (jaja) draaiden ze ook allemaal van die hyperactieve muzziek![]()
ik stf helemaal niet uquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat neem ik terug.
[..]
stfu! ik heb ergens ook nog een pokemon remix![]()
SMOSH!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef outcast-within het volgende:
[..]
ik stf helemaal niet u
hier pak aan een link http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef koffiegast het volgende:
hoe oud zijn die morning musume girls nou
verdraaid je hebt gelijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:11 schreef outcast-within het volgende:
[..]
wat wil je binnen 10sec antw? we zijn hier geen got maar een beetje googlen kan ook wel als je zelf iets wilt weten
Slowchat Ahoy!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:59 schreef Orealo het volgende:
[..]
SMOSH!
die lui zijn echt geweldig![]()
en homo
mmh http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_Musumequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:12 schreef outcast-within het volgende:
[..]
weet ik, ach je raakt er aan gewend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:15 schreef blessed19 het volgende:
Morning musume is best een leuke band, maar ik word altijd gek na een paar liederen!
gisteravond heb ik Kimi ga nozomu eien gekeken, omdat jullie er allemaal zo enthousiast over waren. Maar christus! wat een gtst verhaal, zeg.
zal hieronder wel mijn samenvatting geven.vond eps 2 wel aardig depri gedoe :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:15 schreef blessed19 het volgende:
Morning musume is best een leuke band, maar ik word altijd gek na een paar liederen!
gisteravond heb ik Kimi ga nozomu eien gekeken, omdat jullie er allemaal zo enthousiast over waren. Maar christus! wat een gtst verhaal, zeg.
zal hieronder wel mijn samenvatting geven.Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13? wtf? ik wist wel dat het cute pedo gehalte erg hoog ligt in japan, maar zo erg? ziek!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mmh http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_Musume
interesting!
dus elk jaar hebben ze een nieuwe generatie erbij en gaat 1 weg ofzo?![]()
ze zijn 16-18 geloof ik haha ^^
de nieuwste is 13![]()
ze zijn wel klein 146-158 voor zover keb gezien Oo
blijf dan maar uit de buurt van gtst!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vond eps 2 wel aardig depri gedoe :p
http://en.wikipedia.org/wiki/Koharu_Kusumiquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
13? wtf? ik wist wel dat het cute pedo gehalte erg hoog ligt in japan, maar zo erg? ziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |