abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38003945
vaag is nog erg zacht uitgedrukt
pi_38003980
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:

[..]

zo is dat ff pech hebben.
check je mail
thnx
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:51 schreef koffiegast het volgende:
dat hele FLCL verhaal is vaagheid itself
ik snapte het einde niet echt helemaal, behalve dan dat die haruko ofzo naar andere plek gaat
zo ver kwam ik ook nog net idd, heel wirdo stuff die serie maar wel lachen..
quote:
kga nu maar ff verder kijken van amaenaideyo
ik moet eerlijk bekennen dat ik het vervolg erop ( Amaenaideyo!! Katsu!! ) eigenlijk nog leuker vind (mede door het over de top ecchi en toch geen hentai.. (al scheelt het bar weinig )

ik vond hinata een van de leukste characters door het feit dat ze heel droog op dingen reageert
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_38005149
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:51 schreef Orealo het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7727684018061520402&q=anime

damn dat ziet er cool uit.
Die kerel in 't begin lijkt een beetje op blessed
OI!

ik hou je in de gaten, jochie! W ik moet alleen meer hiernaartoe komen...

vandaag high school girls gezien. het gaat over een groepje meisjes die samen in de eerste klas van de ''high school'' zitten. het is een vriendschap serie met comedy en redelijk wat ecchi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door blessed19 op 20-05-2006 10:22:07 (tchnische baka spoiler) ]
pi_38005902
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

OI!

vandaag high school girls gezien. het gaat over een groepje meisjes die samen in de eerste klas van de ''high school'' zitten. het is een vriendschap serie met comedy en redelijk wat ecchi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeet je spoilers niet af te sluiten

en ben em maar aan et downen .. ecchi series vind ik vaak wel grappige series
pi_38007673
Hij is wel geinig... Het is puur ecchi/comedy/high school...

Ik heb er in deel 13 wat over gezegd... *zoek zoek*
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
Gister de eerste episode van Girls High gezien (de serie staat als "high school girls" op internet)... Het lijkt erop dat het een comedy is over het highschool-leven van 'n aantal studentes in dezelfde klas.

De animatie, muziek en geluid zijn nogal lomp, maar het verhaal van de eerste aflevering is wel vermakelijk. De serie is alleen nogal gefixeert op het tonen van slipjes en 'pikante' manieren om onderuit te gaan...
't is duidelijk zo'n soort comedy...

De regisseur heeft veel series op z'n naam staan, maar ik ken er eigenlijk maar een paar van... niet al te beste series. Het karakterdesign komt van dezelfde man als bij Elfen Lied, maar deze series lijken totaal niet op elkaar. Het enige wat me bekend voorkwam, was de stijl in de eindanimatie... Dit is echt twee druppels water de stijl in Mezzo Forte/DSA...

Ik denk dat het wel 'n geinige serie is als je van onderbroekenlol houdt...
In episode 4/5 is er een nieuwe personage die voor wat meer gedonder zorgt...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38011831
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef mschol het volgende:

[..]

thnx
[..]

zo ver kwam ik ook nog net idd, heel wirdo stuff die serie maar wel lachen..
[..]

ik moet eerlijk bekennen dat ik het vervolg erop ( Amaenaideyo!! Katsu!! ) eigenlijk nog leuker vind (mede door het over de top ecchi en toch geen hentai.. (al scheelt het bar weinig )

ik vond hinata een van de leukste characters door het feit dat ze heel droog op dingen reageert
mmh onverwacht zit amaenaideyo en amaenaideyo katsu door mekaar heen op youtube
pi_38011957
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:58 schreef koffiegast het volgende:

[..]

mmh onverwacht zit amaenaideyo en amaenaideyo katsu door mekaar heen op youtube
nee das handig.. dan mix je 2 verhaallijnen doorelkaar
pi_38012024
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:06 schreef mschol het volgende:

[..]

nee das handig.. dan mix je 2 verhaallijnen doorelkaar
heb ff gecheckt keb alleen de eerste van katsu gekeken ipv origineel
pi_38012125
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:11 schreef koffiegast het volgende:

[..]

heb ff gecheckt keb alleen de eerste van katsu gekeken ipv origineel
handug....
deel 1 katsu loop namelijk goed verder op deel 12 van origineel

welke fansub kijk je trouwens?
die van mendori ? die hebben, vind ik dan, een goede release neer gezet.. (en op hun site kan je meer info vinden over de progress over het fansubben van de serie
pi_38012179
ik kijk nooit egt specifiek voor bepaalde fansubs, meestal vind ik gelijk een die verder uitleg enzovoort geeft. Ik ben nog niet zo handig in het zoeke van filmpjes (torrent enzo) dus kijk ik vrijwel alles op youtube
pi_38014056
you tube? rilt.
Dat is toch pixels kijken?

s.c. edit. Naruto op je telefoon is echt

[ Bericht 60% gewijzigd door outcast-within op 20-05-2006 12:52:02 ]
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:41:23 #192
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38014090
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:39 schreef outcast-within het volgende:
you tube? rilt.
Dat is toch pixels kijken?
net als op je telefoon
Tja opzich zou stream-anime nog wel een idee zijn, maar ik zie het nut er niet zo van in.
Downloaden doe je 't toch
pi_38014783
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:18 schreef koffiegast het volgende:
ik kijk nooit egt specifiek voor bepaalde fansubs, meestal vind ik gelijk een die verder uitleg enzovoort geeft. Ik ben nog niet zo handig in het zoeke van filmpjes (torrent enzo) dus kijk ik vrijwel alles op youtube
aha jka dan is youtube een uitkomst..
mendori maakt fansubs van de Jap R2 dvd release
pi_38019640
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

OI!

SPOILER
Die MOET ik zien!

Ik las de spoiler.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:47:21 #195
149443 Ciel
Boo-fan/actalike
pi_38028729
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:47 schreef rakotto het volgende:

Is iemand hier in aanraking geweest met de manga "Deathnote"?
Ja, ik. Loved it. Die innige machtstrijd tussen twee genieën...

Niet het newbietje aanvallen, aub...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:59:03 #196
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38029190
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:47 schreef Ciel het volgende:

[..]

Heb jij je voor dit topic geregisteerd?
Welkom!
pi_38032375
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:47 schreef Ciel het volgende:

[..]

welkom hier vallen we toch geen newbie's aan, whats the point?

iemand die Ghost in the shell 2 heeft gezien ? (heb em namelijk hier liggen op dvd (nog niet gekeken) maar ben wel benieuwd naar mening van andere mensen.
pi_38033628
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:16 schreef mschol het volgende:

[..]

iemand die Ghost in the shell 2 heeft gezien ? (heb em namelijk hier liggen op dvd (nog niet gekeken) maar ben wel benieuwd naar mening van andere mensen.
prima! als jij eerst grenadiers uitlegd voor die ene knakker die het ook gedownd heeft, maar niet wil kijken.
pi_38033793
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:44 schreef blessed19 het volgende:

[..]

prima! als jij eerst grenadiers uitlegd voor die ene knakker die het ook gedownd heeft, maar niet wil kijken.

wilde meer weten of het verspilde tijd zou zijn om em te gaan kijken... of dat het een extreem goede film was ... ofzo
maarja maerk et morgen ochtend wel, dan mik ik de dvd erin
pi_38034525
over one piece. Ik ben het gaan downloaden (X gig) omdat ik veel positieve dingen hoorde.

Ik heb het niet aangeraakt, omdat ik toen ik het eenmaal binnen had hoorde dat het over piraten ging.

Vandaag na flink wat tijd toch een aflevering gekeken.....
Hoe kom je die eerste paar minuten door? Het was alsof ik telekids had aangezet en die verschrikkelijke nederlandse-gedubte avontuur tekenfilms aan het kijken was.
Maar goed toch blijven kijken, want die ton was wel een beetje interessant. Maar na 1 ep one piece denk ik laat het toch maar voor wat het is. Iemand die superrubber krachten heeft en niet eens gewond kan raken. Sorry
  zondag 21 mei 2006 @ 03:17:31 #201
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38038283
pagina 5 fipo!

Vanavond Golden Boy gekeken met Kroekroek.

Wat een leipe serie
boing boing

Maar dat ene stukje was het allercoolst.
Waar hij boos werd toen die yakuzi lui die oude man bedreigden.
Toen hij boos aan kwam lopen en zo dat zij-straatje in ging
Ik kwam niet meer bij

maar truste he
pi_38038721
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef outcast-within het volgende:
over one piece. Ik ben het gaan downloaden (X gig) omdat ik veel positieve dingen hoorde.

Ik heb het niet aangeraakt, omdat ik toen ik het eenmaal binnen had hoorde dat het over piraten ging.

Vandaag na flink wat tijd toch een aflevering gekeken.....
Hoe kom je die eerste paar minuten door? Het was alsof ik telekids had aangezet en die verschrikkelijke nederlandse-gedubte avontuur tekenfilms aan het kijken was.
Maar goed toch blijven kijken, want die ton was wel een beetje interessant. Maar na 1 ep one piece denk ik laat het toch maar voor wat het is. Iemand die superrubber krachten heeft en niet eens gewond kan raken. Sorry
Het is ook sochtens voor kleine kindjes die naar school gaan. Moet je niet met TOKKO of Elfen Lied aankomen
Het verhaal is best vet. En die rubberman kan zeker gewond raken hoor.
pi_38039558
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:16 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik vond GitS 2 wel leuk om te kijken, de graphics zijn zeker vet. Het verhaal gaat alleen verder waar GitS 1 op houd en niet bij de sac's. Het verhaal vondt ik sowieso een beetje mager.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:00:17 #204
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38040316
ameanadeiyo katsu afgekeken. Katsu is beter dan origineel aan ene kant. Wat grappiger directer en dat 'lovehina' relatie komt wat meer ten sprake , btw katsu wordt nog gepublished enzo? Want ze waren net klaar met die oranjeharige Sumi. Anyways moet ff nieuwe eps zoeken om te kijken
pi_38040369
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef koffiegast het volgende:
ameanadeiyo katsu afgekeken. Katsu is beter dan origineel aan ene kant. Wat grappiger directer en dat 'lovehina' relatie komt wat meer ten sprake , btw katsu wordt nog gepublished enzo? Want ze waren net klaar met die oranjeharige Sumi. Anyways moet ff nieuwe eps zoeken om te kijken
uhm status als volgt bij mendori:
Amaenaideyo Katsu 08 Translated --> Timing

Amaenaideyo Katsu 9-11
Pending on R2 DVD release on May 24th.
It may take few days to acquire the dvd.

Amaenaideyo Katsu 12+
Pending on R2 DVD release on June 21st.
It may take few days to acquire the dvd.

cant wait....
  zondag 21 mei 2006 @ 11:19:26 #206
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38040642
my thoughts
pi_38042326
lang leve internet!

vanaf 12 april was ik al bezig om love hina te bestellen via een draadloos netwerk kaartje. godver, dat duurt echt lang. gister hoefde hij nog maar 2 gig, en toen had ik er genoeg van. heb het kaartje gemold, en mijn vriendje aan een kabel gehangen! bam! 1 nachtje, en hij was binnen

nadeel is dat ik nu nog compleet berserk, love hina, kima ga nogwattes moet kijken. zie ik net op animeliefde dat van ouran *EN* Higurashi No Naku Koro Ni een nieuwe aflevering te bestellen is...

opzich geen probleem, maar:
1: ik heb al bijna het hele weekeinde niks anders gedaan dan anime kijken (opnieuw een GTO marathon met wat vrienden, die kasteel in de lucht, gunslinger girl marathon, princess mononoke, Noir marathon en at least een those who hunt elves marathon... )

2: ik heb geen tijd meer, want het is echt een teringbende hier (de keuken durf ik zelfs niet meer in)

3: ik vervloek alles en iedereen, want ik heb geen voedsel of vochtige middelen meer in huis, en de winkels zijn natuurlijk dicht op zondag

4: hierdoor moet ik dus wel naar mijn ouders, om daar te kunnen ontbijten

5: omdat ik al een tijd niet meer bij mijn ouders ben geweest, moet ik dus volgens mij 4 afleveringen van spoed kijken (en dan nog vanavond ook een keer)

*zucht*
wanneer is het zomervakantie? want ik heb nog wel meer dingen te doen, dan anime te kijken
  zondag 21 mei 2006 @ 12:41:56 #208
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38042446
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:37 schreef blessed19 het volgende:
lang leve internet!

vanaf 12 april was ik al bezig om love hina te bestellen via een draadloos netwerk kaartje. godver, dat duurt echt lang. gister hoefde hij nog maar 2 gig, en toen had ik er genoeg van. heb het kaartje gemold, en mijn vriendje aan een kabel gehangen! bam! 1 nachtje, en hij was binnen

nadeel is dat ik nu nog compleet berserk, love hina, kima ga nogwattes moet kijken. zie ik net op animeliefde dat van ouran *EN* Higurashi No Naku Koro Ni een nieuwe aflevering te bestellen is...

opzich geen probleem, maar:
1: ik heb al bijna het hele weekeinde niks anders gedaan dan anime kijken (opnieuw een GTO marathon met wat vrienden, die kasteel in de lucht, gunslinger girl marathon, princess mononoke, Noir marathon en at least een those who hunt elves marathon... )

2: ik heb geen tijd meer, want het is echt een teringbende hier (de keuken durf ik zelfs niet meer in)

3: ik vervloek alles en iedereen, want ik heb geen voedsel of vochtige middelen meer in huis, en de winkels zijn natuurlijk dicht op zondag

4: hierdoor moet ik dus wel naar mijn ouders, om daar te kunnen ontbijten

5: omdat ik al een tijd niet meer bij mijn ouders ben geweest, moet ik dus volgens mij 4 afleveringen van spoed kijken (en dan nog vanavond ook een keer)

*zucht*
wanneer is het zomervakantie? want ik heb nog wel meer dingen te doen, dan anime te kijken
moet ik je een pizza sturen?
Opzich moet ik ook nog veel kijken en lezen, nog geen eens begonnen aan trigun.

Maar er zijn belangrijkere dingen dan anime! (bob wat zeg je nu ) en die moeten we niet vergeten
pi_38043659
dat bedoel ik!

ik verlang echt naar voedsel dus ik ga zo maar es weg. alleen is die higurashi pas over een uurtje klaar
  zondag 21 mei 2006 @ 13:28:21 #210
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_38043744
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef koffiegast het volgende:
Ik ben nog bij ep 7 gebleven ( mendoi fansubs ) ze zijn wat aande trage kant
van welke fansubs heb jij het vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')