Hier in Rotterdam worden regelmatig invallen gedaan om mensen af te voeren. Woon je in een dorpje in Friesland ofzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast,
Leg jij dan ens uit op welke manier een asielzoeker met een net zo fout vluchtverhaal tegen de lamp loopt, als'ie ergens 6 hoog 4 achter woont en bijstand trekt
Denk je dat de VARA voor hem ook het Zembla redactie team op pad stuurt naar verweggistan om z'n verhaal na te trekken soms?
Ja, noem dan Willem Oltmansquote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Monidique het volgende:
En Karel Appel, Gerard Reve, Anouk? Huh?
Meer de manier waarop en hoe mensen zich in het vuistje slaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, het afpakken van een paspoort die de persoon verkregen heeft op basis van leugens en fraude is precies hetzelfde als het doden van 6 miljoen onschuldige joden.
Om beide natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus je zegt dat het zo is!
Maar gaat het nu om dat dikke salaris van ons belastinggeld, of om die leugens van twaalf jaar geleden?
Zeker 1 Joint Strike Fighterquote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Godslasteraar het volgende:
En mensen, please, hou nou eens op over dat geld wat zij gekost zou hebben.
Dom: als ze écht wat voor de moslima's wilde doen, zoals ze zei, pakte ze het anders aan en deed ze niet van die ordinaire, populistische uitspraken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dom wil ik haar niet noemen. Eerder uitgekookt.
Ayaan zal worden vergast? De manier waarop.....lol, doe normaal man met dat soort achterlijke vergelijkingen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Meer de manier waarop en hoe mensen zich in het vuistje slaan.
En als je moet onderduiken. Zou je dan ook nog steeds in je vuistje lachen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dom: als ze écht wat voor de moslima's wilde doen, zoals ze zei, pakte ze het anders aan en deed ze niet van die ordinaire, populistische uitspraken.
Slim: Leugenachtige economische vluchteling in een riant appartement dat door de Nederlanders wordt bekostigd + een ok-loontje d'rbij.
Ik zou ook in m'n vuistje lachen.
Jij snapt precies wat ik bedoelde!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Meer de manier waarop en hoe mensen zich in het vuistje slaan.
Tsjah, ik heb die balletjes bij de VVD nooit gemogen, ben heel benieuwd hoe Rita dit weer gaat goed praten met der 'rechte rug'quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
indd een hele minne streek van de VVD, tjakka mes in d'r rug
Net op NOVA deed die ene man wel een mooie uitspraak:
"Mohammed B heeft gewonnen, Ayan is monddood"
die moh zit nu waarschijnlijk te juigen in z'n celletje
Ja, ook dat nog, over een modderfiguur slaan gesprokenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef klez het volgende:
..........Je zult de buitenlandse media er nog wel op na kunnen slaan de komende maanden. "What happened with holland?"
AYAAN WORDT VERRADEN. 30 ZILVERLINGEN. DAT IS DE OVEREENKOMST!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ayaan zal worden vergast? De manier waarop.....lol, doe normaal man met dat soort achterlijke vergelijkingen.
Zero-tolerance is sowieso bull shit, zeker wat asielbeleid betreft.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Monidique het volgende:
Zero-tolerance geldt niet voor Ayaan, kennelijk, hier.
Nee, ik woon in de stad ten westen van Rotterdam.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam worden regelmatig invallen gedaan om mensen af te voeren. Woon je in een dorpje in Friesland ofzo?
Denk je dat het leven daar om draait?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dom: als ze écht wat voor de moslima's wilde doen, zoals ze zei, pakte ze het anders aan en deed ze niet van die ordinaire, populistische uitspraken.
Slim: Leugenachtige economische vluchteling in een riant appartement dat door de Nederlanders wordt bekostigd + een ok-loontje d'rbij.
Ik zou ook in m'n vuistje lachen.
Ach ik vind het niet treurig hoor. Er is een mooi gezegde hierop van toepassing. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is een bijzonder treurig schouwspel, maar Ayaan zal er niet meer om malen, die heeft op haar 36e een indrukwekkendere carriere achter de rug dan al die pseudo intellectueeltjes die nooit in staat zijn geweest de polder uit te komen. Kinne'sinne noemt men dat. Ongetwijfeld de belangrijkste reden dat zovelen een afkeer van haar hebben, nog afgezien van het feit dat ze én zwart én vrouw is. Niets voor niets is er een atheistisch grapje dat gaat als volgt: God? zij is zwart.
Een grotere belediging voor de kleinen van geest en geslacht is nauwelijks denkbaar.
![]()
De mensen die haar latten vallen zijn de mensen die haar nooit hebben gesteund. Wat blijkt, 80% van de Nederlanders. Iedereen heeft er zo zijn of haar reden voor. Jij steunt haar wel, is je goed recht. Vergelijkingen met deportaties van Joden maken je alleen niet geloofwaardig.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij snapt precies wat ik bedoelde!![]()
Én het gaat me nog niet eens om de uitzetting an sich, als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn. Waar ik me het meest aan irriteer is de manier waarop iedereen haar zo snel mogelijk laat vallen.
Ben jij het type "regels zijn regels"? Zo nee, wat zit je hier dan te triomferen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Ik vind dat Zembla prima heeft gehandeld door het voorbeeld Ali aan te halen om aan te tonen dat "regels zijn regels" niet erg wenselijk is. De mensen die nu zo liggen te huilebalken over haar vertrek kunnen het beste bij zichzelf te rade gaan.
Een boottochtje en een vliegreisje naar de V.S. op kosten van ons, holadiee.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef basilisk het volgende:
[..]
En als je moet onderduiken. Zou je dan ook nog steeds in je vuistje lachen?
Illegalen ja, ze zijn illegaal geworden nadat ze door de falende molen van het trage systeem zijn gesleurd. Moeilijk uit elkaar te houden he die verschillenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de stad ten westen van Rotterdam.
En jij hebt het over dat illegalen opgepakt worden, dat is heel wat anders dan dat je vluchtverhaal van 14 jaar geleden nog een keer tegen het licht gehouden wordt
Maar al die verschillen, ook allemaal zo moeilijk uit elkaar te houden
het zal me niks verbazen als ze daar een rectaal onderzoek krijgt op het vliegveld vanwege haar islamitische naamquote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze vliegt over New York
Ja, en dat was ook echt hun insteek hey?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Ik vind dat Zembla prima heeft gehandeld door het voorbeeld Ali aan te halen om aan te tonen dat "regels zijn regels" niet erg wenselijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |