Bummer, hoe komt dat?quote:
gedoequote:
Geplanned of nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was ook een half jaar vrij hoor.![]()
Ik wil ook een gepland half jaar vrijquote:
Gepland/ongepland, een beetje van beiden.quote:
okquote:
jep..quote:
Ik heb het nog niet gezien in de supermarkt maar heb er ook nog niet op gelet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jep..maar wel en héééééééél lekker dropje...
![]()
(Dat was trouwens het enige dat ik was vergeten om mee te nemen naar de States....ik heb op elke vakantie wel een zak bij me.. ben dol op drop..
)
Is dat bij jou eigenlijk te krijgen?
Hee, meneer pinguinquote:
Zo goed als af. Gedoe met bedrijven, zelfs na al hun opleveringen, maar dat zal er wel bij horen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hee, meneer pinguin
Hoest met je huis?
Tja, ik ga niet dagelijks naar Aucklandquote:
neenquote:
Beter, t werd tijd zeg maarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo goed als af. Gedoe met bedrijven, zelfs na al hun opleveringen, maar dat zal er wel bij horen.
Niet meer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, twee verhuisdozen erbij...
Hou je vooral inquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, twee verhuisdozen erbij...
neuh, zoveel zooi heb ik niet meer.. Binnenkort ook maar eens wat oude truien 'doneren' aan de kledingbak.quote:
Wehehhee oke danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, zoveel zooi heb ik niet meer.. Binnenkort ook maar eens wat oude truien 'doneren' aan de kledingbak.
Op jou site, waar andersquote:
Graag gedaanquote:
Aha okequote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. daar heb ik allemaal geen verstand van.De foto's komen uit Indonesië, zijn verwerkt en komen uiteindelijk op mijn site.
Als ze je door photoshop of paintshop verkleint dan gaan ze iid verloren, dit kun je volgensmij wel instellen. Ander handige proggie is van Windows XP Powertools, die gebruik ik zelf ook, en daar blijft ie wel behoudenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, ik weet wat exif is. Ik weet alleen niet waar en wanneer ze verloren gaan, da's wel jammer op zich.
ja, volgens mij zijn deze met een Canon 350d gemaakt, ik zal eens vragen of hij dat was.
Lekker tochquote:
ja en nodig geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en nodig geloof ik
als ik niet zo weg moest sliep ik nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |