Qutiequote:
dan maar een containertje sturenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
Als je mazzel hebt niet... Denk alleen niet dat je ver komt met een doosje 'super-plus'.
Hij lektquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag.. ff pauze..hoe is hier? de stand van de vulkaan.. ik heb de hele ochtend nix meegekregen.. ff kijken..
Ben trouwens ineens toch nieuwsgierig of je tampons als dé oplossing ziet voor alles dat lekt....quote:
Als het daar bij blijft...quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben trouwens ineens toch nieuwsgierig of je tampons als dé oplossing ziet voor alles dat lekt....
Gelukkig maarquote:
Dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft...
Hoi Q...Hoi marc... Hoi VM..
Daar heb je idd gelijk in...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet.
Misshcien kan ie ook wel beter uitbarsten, bijna iedereen is nu weg, dus nu kan het 'veilig', kan men daarna weer verder
Tampon wellichtquote:
Sorryquote:
T is een pleister geworden,quote:
Proberen toch? Misschien was ie stiekem wel lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:05 schreef es70 het volgende:
KitKat Chunky Big Break is overigens niet lekker.
Ik snap eigenlijk niet eens waarom ik 'm gepakt heb, ik vind gewone KitKat al niet lekker.
Ik geloof dat een ordinaire vreetbui dichter bij de waarheid ligtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Proberen toch? Misschien was ie stiekem wel lekker
Mag ook nogquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat een ordinaire vreetbui dichter bij de waarheid ligt.
Hier heb je hem ook nog in verschillende smaakjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:05 schreef es70 het volgende:
KitKat Chunky Big Break is overigens niet lekker.
Ik snap eigenlijk niet eens waarom ik 'm gepakt heb, ik vind gewone KitKat al niet lekker.
verschillende smaakjes? ik ken m alleen in melk en witte chocolade..toch? ik eet ze eigenlijk nooit..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier heb je hem ook nog in verschillende smaakjes.Lekker ding mên...
Cocos, een of andere chocodressing en nog wat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
verschillende smaakjes? ik ken m alleen in melk en witte chocolade..toch? ik eet ze eigenlijk nooit..
ben meer voor .. twix of snickers.of zoiets..
ow.. dat klinkt goed..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Cocos, een of andere chocodressing en nog wat.
twixquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
verschillende smaakjes? ik ken m alleen in melk en witte chocolade..toch? ik eet ze eigenlijk nooit..
ben meer voor .. twix of snickers.of zoiets..
1 heel dropje?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow.. dat klinkt goed..
Eerst maar ff mn dropje opeten en dan ga ik weer aan de slag..doeidoeitot later..
(alvast trusten voor straks)
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer...
voortaan ben ik altijd vrij geloof ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Langzaam valt het stil hier,
nog een ruim uur en dan ben ik naar huis,
dit verhaal is er om niet te snappen,
dat doe ik ook al niet meer,
want de fysio gaat mijn rugpijn verlichten,
en ik heb morgen vrij
Zo
Uh, pardon?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voortaan ben ik altijd vrij geloof ik
iig volgend jaar
Ik was ook een half jaar vrij hoor.quote:
Hoe is het ermee?quote:
Bummer, hoe komt dat?quote:
gedoequote:
Geplanned of nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was ook een half jaar vrij hoor.![]()
Ik wil ook een gepland half jaar vrijquote:
Gepland/ongepland, een beetje van beiden.quote:
okquote:
jep..quote:
Ik heb het nog niet gezien in de supermarkt maar heb er ook nog niet op gelet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jep..maar wel en héééééééél lekker dropje...
![]()
(Dat was trouwens het enige dat ik was vergeten om mee te nemen naar de States....ik heb op elke vakantie wel een zak bij me.. ben dol op drop..
)
Is dat bij jou eigenlijk te krijgen?
Hee, meneer pinguinquote:
Zo goed als af. Gedoe met bedrijven, zelfs na al hun opleveringen, maar dat zal er wel bij horen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hee, meneer pinguin
Hoest met je huis?
Tja, ik ga niet dagelijks naar Aucklandquote:
neenquote:
Beter, t werd tijd zeg maarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo goed als af. Gedoe met bedrijven, zelfs na al hun opleveringen, maar dat zal er wel bij horen.
Niet meer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, twee verhuisdozen erbij...
Hou je vooral inquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, twee verhuisdozen erbij...
neuh, zoveel zooi heb ik niet meer.. Binnenkort ook maar eens wat oude truien 'doneren' aan de kledingbak.quote:
Wehehhee oke danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, zoveel zooi heb ik niet meer.. Binnenkort ook maar eens wat oude truien 'doneren' aan de kledingbak.
Op jou site, waar andersquote:
Graag gedaanquote:
Aha okequote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. daar heb ik allemaal geen verstand van.De foto's komen uit Indonesië, zijn verwerkt en komen uiteindelijk op mijn site.
Als ze je door photoshop of paintshop verkleint dan gaan ze iid verloren, dit kun je volgensmij wel instellen. Ander handige proggie is van Windows XP Powertools, die gebruik ik zelf ook, en daar blijft ie wel behoudenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, ik weet wat exif is. Ik weet alleen niet waar en wanneer ze verloren gaan, da's wel jammer op zich.
ja, volgens mij zijn deze met een Canon 350d gemaakt, ik zal eens vragen of hij dat was.
Lekker tochquote:
ja en nodig geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en nodig geloof ik
als ik niet zo weg moest sliep ik nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |