quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef i2Them2 het volgende:
"getekend"
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:ik had gewenst dat jullie niet zouden voten, nu moet ik met de billen bloot voor de ganse wereld van fok
zwijn dat je bentquote:|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I Jennifer zegt:
open een topic over dat wat je zei met de rondleiding
quote:
Nu hoef ik het al niet meer te late zienquote:
Hoe? Webcam?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek, het filmpje word morgen mits ik tijd heb gemaakt !
En anders woensdag, dus voor woensdag istie zeker gemaakt !
Wtf dacht jij van een digitale camera die mijn vader van zoeen gast had gekocht voor maar 27 lolleuroquote:
lollercopter wtf gek bohquote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf dacht jij van een digitale camera die mijn vader van zoeen gast had gekocht voor maar 27 lolleuro
En hij heeft 4 megapixel, tis zoeen sony snapnogwat
Is me hendig goedkoop he gek ?quote:
whehe, hendig gare gast gek. maar jeweets, jullie lollercopters hebben steeds geluk, rofl!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is me hendig goedkoop he gek ?
Jeweets.
Want die gast had geld nodig whehe, en mijn vader zo: tjeh kheb maar 27 rofls bij.
Die gast: oke
rofls gek die gast totaly n00bquote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is me hendig goedkoop he gek ?
Jeweets.
Want die gast had geld nodig whehe, en mijn vader zo: tjeh kheb maar 27 rofls bij.
Die gast: oke
hendig, die mag je vader nog wel een keer inkopen und verkaufen aan mij.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf dacht jij van een digitale camera die mijn vader van zoeen gast had gekocht voor maar 27 lolleuro
En hij heeft 4 megapixel, tis zoeen sony snapnogwat
Nee neequote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef XiChico het volgende:
[..]
hendig, die mag je vader nog wel een keer inkopen und verkaufen aan mij.
Had je dan niet beter een poll kunnen maken?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
We waren gezellig aan het skypen met Fokradio en opeens kwam maikuuul aan bod. Ik vroeg of ie een rondleiding wilde geven in zijn woonwagen, met als gevolg deze reactie:
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I Jennifer zegt:
open een topic over dat wat je zei met de rondleiding
maak een soort petitie
Patrick Stone Island Vriend zegt:
haha
als er 50 mensen tekenen doek het wel
Mij lijkt dit een puik plan dus nog 49 stemmen en jullie kunnen volgende week een mooie rondleiding zien op film van zijn woonwagen met pauperdeuren.
Dat lijkt me erg tof. Eerste trap tegen de neus is voor nietzman.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef skiczukie het volgende:
Het lijkt me tof om die sukkel met zijn vijftigen in de tering te trappen.
Jezelf quotenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg tof. Eerste trap tegen de neus is voor nietzman.
Can't fucking agree more.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:40 schreef Markster het volgende:
MaikuUUUUuuUUuuUUu3444l is een extreem zielige vertoning.
Stomme kutnewbie.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
ja, we schoppen jou gewoon eerst![]()
Kmoest lachen .....quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Nosh het volgende:
Iedereen die voor stemde verdient een sterilisatie met een heggenschaat.
Uiteraard ga je wel zelf het filmpje kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Nosh het volgende:
Iedereen die voor stemde verdient een sterilisatie met een heggenschaar.
Kheb een vriendin hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:18 schreef RicoRabbit het volgende:
Voor![]()
//edit
Verstop wel even alle vieze boekjes enzo voordat je filmpjes maakt![]()
Deze worden uiteraard ook gefilmdquote:
en die dikke vetlap van hem ook!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:35 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wil je bed wel aan een uv test onderwerpen ja !
Ja, dan als hij zo z'n slaapkamer inloopt: "this is were al the magic happens"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:30 schreef BrauN het volgende:
Maikuuul, doe het wel in Cribs style alsjeblieft. Da's puik.
Een kip Deluxe om precies te zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:46 schreef AlohaXa het volgende:
serieus woont hij in een woonwagen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, dan als hij zo z'n slaapkamer inloopt: "this is were al the magic happens"![]()
nee man... idioot!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:46 schreef AlohaXa het volgende:
serieus woont hij in een woonwagen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef Bendeleider het volgende:
Ik gok dat maikuuul ook een flipperkast heeft...
Ze hebben een bank naast een donkerbruine kast staan en als zijn broer weer eens ligt te slapen op de bank kan hij de lade niet aufmachen !
ik plaag je alleen maar!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Je doet alsof het heel raar is om het wel te geloven
staat er ook een pinnball kast in de woonkamer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef BrauN het volgende:
[..].
En dan komt z'n pa thuis op de scooter, die hij vakkundig de gang in rijdt. Uiteraard draagt die man een vaal gelige jas, met een vuile kraag van het vele zweet en stof waaraan de beste vent onderhevig is op z'n werk.
Anders lees je even Bendeleider's post.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staat er ook een pinnball kast in de woonkamer?
great minds think alikequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef Bendeleider het volgende:
Ik gok dat maikuuul ook een flipperkast heeft...
Ze hebben een bank naast een donkerbruine kast staan en als zijn broer weer eens ligt te slapen op de bank kan hij de lade niet aufmachen !
Ah. Jou zou ik dus moeten kennen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:13 schreef Bendeleider het volgende:
Is jennifuuuuur spaans Maikuuul ?
Je wist best wel wie ik ben !quote:
Wellicht kunnen we dit alles combineren met de relnichten van talpa.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:21 schreef Dirktator het volgende:
Tjeh, in principe is dit natuurlijk hendig sjiek gek! Lekker feauteaux maken van je lollerwagen terwijl we een glaasje Helly priklimonade drinken met zoeen goedkope koekjes van de Aldi! Misschien kunnen we dan ook een glimp opvangen van Priscilla, je moeder, en je kampernichtje Precious! Boh gek, dat gaat me een hendig gare middag worden!
lolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we dit alles combineren met de relnichten van talpa.
Gaan ze samen met maikuuul vakkenvullen en vormen wij users een collectief die deze 2 puike nichten een druivenrek in trappen.
Ik zie gordon nog geen hendig sjieke slip maken hoor.
Daar heeft hij de kracht niet voor.
Maken we er gelijk een Punk'd element aan vast. Ik zeg: die lollerwagen op kratjes zetten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we dit alles combineren met de relnichten van talpa.
Gaan ze samen met maikuuul vakkenvullen en vormen wij users een collectief die deze 2 puike nichten een druivenrek in trappen.
Ik zie gordon nog geen hendig sjieke slip maken hoor.
Daar heeft hij de kracht niet voor.
Heuhj, jullie habbah chenoech che-tjackt. b0h tyf op jeweetssss!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:30 schreef BrauN het volgende:
Maikuuul, doe het wel in Cribs style alsjeblieft. Da's puik.
Of je zet je MSN gewoon aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:43 schreef Bendeleider het volgende:
Of z'n home improvement show.
Team met homo's en lelijke vrouwen die de boel verbouwen.
Grote bus ervoor die wegrijdt al de hele buurt juigend toekijkt !
Sensatie televisie !
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef Dirktator het volgende:
Tjeh, in principe is dit mijn slaapkamer. Zis is wear ze medzjik heppuns, gek!
Ryan Dunnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:45 schreef Dirktator het volgende:
Ik dacht meer aan die show van die Jackass-kerel (nee niet Bam Margera, maar ???) waarin hij hele kamers ombouwt tot kippenhok, bingo-zaal of darkroom!
"Pranks and you"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |