quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef i2Them2 het volgende:
"getekend"
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:ik had gewenst dat jullie niet zouden voten, nu moet ik met de billen bloot voor de ganse wereld van fok
zwijn dat je bentquote:|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I Jennifer zegt:
open een topic over dat wat je zei met de rondleiding
quote:
Nu hoef ik het al niet meer te late zienquote:
Hoe? Webcam?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek, het filmpje word morgen mits ik tijd heb gemaakt !
En anders woensdag, dus voor woensdag istie zeker gemaakt !
Wtf dacht jij van een digitale camera die mijn vader van zoeen gast had gekocht voor maar 27 lolleuroquote:
lollercopter wtf gek bohquote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf dacht jij van een digitale camera die mijn vader van zoeen gast had gekocht voor maar 27 lolleuro
En hij heeft 4 megapixel, tis zoeen sony snapnogwat
Is me hendig goedkoop he gek ?quote:
whehe, hendig gare gast gek. maar jeweets, jullie lollercopters hebben steeds geluk, rofl!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is me hendig goedkoop he gek ?
Jeweets.
Want die gast had geld nodig whehe, en mijn vader zo: tjeh kheb maar 27 rofls bij.
Die gast: oke
rofls gek die gast totaly n00bquote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is me hendig goedkoop he gek ?
Jeweets.
Want die gast had geld nodig whehe, en mijn vader zo: tjeh kheb maar 27 rofls bij.
Die gast: oke
hendig, die mag je vader nog wel een keer inkopen und verkaufen aan mij.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf dacht jij van een digitale camera die mijn vader van zoeen gast had gekocht voor maar 27 lolleuro
En hij heeft 4 megapixel, tis zoeen sony snapnogwat
Nee neequote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef XiChico het volgende:
[..]
hendig, die mag je vader nog wel een keer inkopen und verkaufen aan mij.
Had je dan niet beter een poll kunnen maken?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
We waren gezellig aan het skypen met Fokradio en opeens kwam maikuuul aan bod. Ik vroeg of ie een rondleiding wilde geven in zijn woonwagen, met als gevolg deze reactie:
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I Jennifer zegt:
open een topic over dat wat je zei met de rondleiding
maak een soort petitie
Patrick Stone Island Vriend zegt:
haha
als er 50 mensen tekenen doek het wel
Mij lijkt dit een puik plan dus nog 49 stemmen en jullie kunnen volgende week een mooie rondleiding zien op film van zijn woonwagen met pauperdeuren.
Dat lijkt me erg tof. Eerste trap tegen de neus is voor nietzman.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef skiczukie het volgende:
Het lijkt me tof om die sukkel met zijn vijftigen in de tering te trappen.
Jezelf quotenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg tof. Eerste trap tegen de neus is voor nietzman.
Can't fucking agree more.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:40 schreef Markster het volgende:
MaikuUUUUuuUUuuUUu3444l is een extreem zielige vertoning.
Stomme kutnewbie.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
ja, we schoppen jou gewoon eerst![]()
Kmoest lachen .....quote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Nosh het volgende:
Iedereen die voor stemde verdient een sterilisatie met een heggenschaat.
Uiteraard ga je wel zelf het filmpje kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Nosh het volgende:
Iedereen die voor stemde verdient een sterilisatie met een heggenschaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |