Ze lijkt inderdaad op die voetballer van Chelsea: Didier Drogba. :’)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:19 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het is wel een heeeeeel erreg lelijk kind geworden![]()
Off topic: Ik heb geen verstand van kerelsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze lijkt inderdaad op die voetballer van Chelsea: Didier Drogba. :’)
[afbeelding]²
Hoezo 'natuurlijk niet'? Was er niet laatst een 32-jarige in nederland geboren marokkaan die z'n nederlands staatsburgerschap kwijtraakte omdat-ie iets had met terrorisme?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Die kan haar nederlanderschap natuurlijk niet kwijtraken
Verdonk doet dat wat iedere minister zou moeten doen: het beleid uitvoeren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet niet wie haar het ergst de mond wil snoeren: Mevrouw Rita Verdonk.
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoezo 'natuurlijk niet'? Was er niet laatst een 32-jarige in nederland geboren marokkaan die z'n nederlands staatsburgerschap kwijtraakte omdat-ie iets had met terrorisme?
Waar heeft Verdonk over gelogen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Verdonk is ook een leugenaar. Moet die nu ook weg?
Wat is er zo bijzonder aan AHAM?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Bush en co. een trophee als AHA laten lopen? Daar wordt echt wel een mouw aangepast.
als het eerst aan haar had gelegen was er niks gebeurd, toen opeens weer welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:03 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Verdonk doet dat wat iedere minister zou moeten doen: het beleid uitvoeren.
Bovendien heeft AHAM nog nooit iets nuttigs gedaan, ze heeft een grote mond maar ze heeft absoluut niks bereikt en dat zal ze op die manier ook nooit doen.
Is nu bijgewerkt tot:quote:Minister Zalm heeft zich verbaasd
over de snelheid waarmee minister
Verdonk heeft besloten om Ayaan Hirsi
Ali het Nederlanderschap te ontnemen.
quote:` Minister Zalm is kwaad over het tempo
waarmee minister Verdonk heeft besloten
om Ayaan Hirsi Ali het Nederlanderschap
te ontnemen."Als de IND altijd zo snel
werkt is er binnenkort geen sprake meer
van achterstanden",aldus Zalm.
Zalm laat namens het kabinet nagaan of
het mogelijk is dat Hirsi Ali toch
Nederlandse kan blijven.Zalm sprak op
de persconferentie na Hirsi Ali.
Hij wilde niet ingaan op de vraag of
hij Verdonk op andere gedachten heeft
willen brengen.Volgens Zalm zou hij dan
de eenheid van kabinetsbeleid in gevaar
brengen.
'Iraanse homo's kunnen probleemloos terug naar Iran; Iran is veilig voor iraanse homo's'quote:
Onzin, het opgeven van de Somalische nationaliteit gebeurt onder Somalisch recht. En normaliter moet iemand een dergelijk verzoek indienen. Somalie zal dat verzoek toestaan omdat het verzoek is gedaan, niet omdat ze Nederlands is geworden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Als haar naturalisatie met terugwerkende kracht ongedaan wordt gemaakt, dan zal toch ook de Somalische (?) denaturalisatie niet geldig zijn. Dan heeft ze dus een Somalisch paspoort en zal ze daarmee kunnen reizen.
Gaat ze gewoon als Somalische naar de USA.
Ik verwacht echter dat ze gewoon in Nederland een verblijfsvergunning krijgt op grond van de waarheid, omdat ze toch echt niet terug kan naar Somalië. Daarna kan ze opnieuw het Nederlanderschap aanvragen en voldoet dan dus aan alle eisen.
Zie teletekst pagina 109. 't laatste woord is hier nog niet over gesproken. Ik krijg wel 't idee dat Verdonk een stap te ver is gegaan. Worst-case (wat heet:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:12 schreef HiZ het volgende:
De meest waarschijnlijke stand van zaken nu is dat zij statenloos is.
Ik heb Zalm zelf horen spreken; hij ging er overduidelijk van uit dat vooralsnog het besluit van Verdonk juridisch sluitend is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Zie teletekst pagina 109. 't laatste woord is hier nog niet over gesproken. Ik krijg wel 't idee dat Verdonk een stap te ver is gegaan. Worst-case (wat heet:): splitsing van de VVD in een populistisch deel en een D66-deel.
Ze kan in bezwaar, beroep en hoger beroep. Maar ondertussen is ze geen Nederlander.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:19 schreef Napalm het volgende:
Ali Statenloos? Als Kalou en & Taida 100keer in beroep kunnen gaan bij van alles en iedereen dan zal Ali dat toch ook wel kunnen?
Tsja, ik heb hier geen TV, alleen teletekstquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:22 schreef HiZ het volgende:
Ik heb Zalm zelf horen spreken; hij ging er overduidelijk van uit dat vooralsnog het besluit van Verdonk juridisch sluitend is.
Da's handig, de affaire kan nu omgeturnd worden tot twistpunt waarop de 'oude wijzen' Rita Verdonk kunnen aanvallen om Rutte weer een zetje in de rug te geven. Van Baalen sprak zich gister ook al veroordelende woorden over de hele kwestie... Kan nog interessant worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:07 schreef gronk het volgende:
Teletekst pagina 109:
[..]
Is nu bijgewerkt tot:
[..]
Volgens mij zijn er een hoop VVD'ers die helemaal niet kapot zijn van de populistische koers die Verdonk voert (ondanks dat die koers een hoop zetels oplevert).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Da's handig, de affaire kan nu omgeturnd worden tot twistpunt waarop de 'oude wijzen' Rita Verdonk kunnen aanvallen om Rutte weer een zetje in de rug te geven. Van Baalen sprak zich gister ook al veroordelende woorden over de hele kwestie... Kan nog interessant worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |