Gokje: Verdonk probeert -net zoals bij taida pasic-- Hirschi Ali uit te zetten naar ethiopie voor 1 september.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef editor2 het volgende:
Update:
Hirschi Ali heeft inmiddels gezegd dat zij Nederland verlaat vanwege de politieke correcte sfeer die nog steeds in Nederland ondanks alles heerst.
Ook in de Verenigde Staten is nu door haar adviseurs gezegd dat deze brief van Rita Verdonk een legale doodsteek is omdat indien zij dit verliest ook haar beschermingsstatus verliest met alle gevolgen van dien en zelfs gevolg kan hebben voor haar nieuwe baan in de Verenigde Staten aangezien daar wel vanuit gegaan wordt dat ze een Nederlands paspoort heeft.
Ben je nou dom of doe je alsof?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat allemaal door wat domme leugentjes. 100% d'r eigen schuld. Die staat binnen een paar weken op schiphol te wachten op een vlucht terug naar zimbabwe.
of welk ander crappy land dan ook. da's allemaal gelijk.quote:
Dom dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
of welk ander crappy land dan ook. da's allemaal gelijk.
Die zullen een trophee als AHA vast niet laten lopenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef SunChaser het volgende:
Ze kan niet naar de VS als ze haar paspoort moet inleveren.
Ik hoop niet voor haar dat ze naar Somalië wordt gestuurd iig.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef SunChaser het volgende:
Tja, das t beleid dat Verdonk nu al jaren verkondigt. Als ze t niet deed, kon ze dr baantje als fractievoorzitter vergeten. En nu ook, maar kan ze minister blijven. Rutte is lachende derdequote:Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef heiden6 het volgende:
"Los van deze zaak"
Wel een übertrieste kwestie, dom van Hirsi Ali om zoiets toe te geven om een statement te maken, en de reactie van Verdonk ontzettend zwak.
Ik snapte het al nietquote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
kuch!
Yep!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet![]()
Er zullen heel veel asielzoekers zijn die hebben gelogen en door die truukjes in Nederland zijn gebleven.
En die zitten ook niet in de 2e kamer.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Yep!
En die gaan niet naar de US of A![]()
Dat is een probleem, dat de Kamer zelf op moet lossen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Wt ik me nou ook afvraag: alle wetsvoorstellen waar ze voor heeft gestemd, en die ze heeft ingediend, zijn die nou ook ongeldig?
Yep!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef dVTB het volgende:
Dit kabinet is zelf met het hardvochtige, strenge asielbeleid aan de slag gegaan. Dan moet je nu ook consequent zijn. Hirsi Ali heeft niet meer rechten om hier te zijn dan een familie Gümüs of een Taïda Pazic. Kortom: spulletjes pakken en weg.
Ik zal iig een feestje vierenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef Youssef het volgende:
Komt er nog een feestdag om dit heug'lijke feit te vieren?
Wordt er ook nog beslag gelegd op alles wat Hirsi Magan heeft opgeslokt aan belastingcenten de afgelopen jaren of blijven wij zitten met die zooi?
Valt niets tegenin te brengen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef dVTB het volgende:
Dit kabinet is zelf met het hardvochtige, strenge asielbeleid aan de slag gegaan. Dan moet je nu ook consequent zijn. Hirsi Ali heeft niet meer rechten om hier te zijn dan een familie Gümüs of een Taïda Pazic. Kortom: spulletjes pakken en weg.
Maar dit was voor het kabinet geen nieuws, ze wisten dat al lang. Waarom dan dat horen, zien, zwijgen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef dVTB het volgende:
heerlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef popolon het volgende:
Verdonk duikt er bovenop, wat een bloeddorstige feeks is het ook.
Als er Foederen had gestaan dan had ik het nog als typefout willen vergeven.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:32 schreef longinus het volgende:
Dat is wat voor "pluk ze", alle door criminaliteit verkregen doederen en geld weer in beslag nemen.
En alle gemaakte kosten op haar verhalen.
Dat zal potentiele asiel gelukzoekers afschrikken.
Goed punt, vooral dat eerste. De VVD was ervan op de hoogte dat Hirsi Ali had gelogen over haar situatie. Toch werd zij als kamerlid naar voren geschoven. Wat mij betreft wordt de VVD beboet voor deze vorm van valsheid in geschrifte, of althans het meewerken daaraan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dit was voor het kabinet geen nieuws, ze wisten dat al lang. Waarom dan dat horen, zien, zwijgen?
Hoe wil je dat consequent noemen? Mediagevalletjes als AHA wel. AHA pre-media niet?
Mediageval Kalou niet. Niet-mediagevalletjes als badmintonners en schakers wel?
Taida niet. Die vele anderen wel?
Hoe bedoel je consequent?![]()
Daarom: waarom durf je dit dan consequent te noemen: eerst wist men het ook, maar deed men niets. Toen ging het balletje rollen in de media en opeens kwam men in actie. Zoek voor mij inconsequent op in het woordenboek, maar dit voldoet volgens mij toch echt aan de definititie van dat woord. Hypocriet past er trouwens ook prima bij wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:55 schreef dVTB het volgende:
[..]
Goed punt, vooral dat eerste. De VVD was ervan op de hoogte dat Hirsi Ali had gelogen over haar situatie. Toch werd zij als kamerlid naar voren geschoven. Wat mij betreft wordt de VVD beboet voor deze vorm van valsheid in geschrifte, of althans het meewerken daaraan.
ff bij Dr Phil langs en ze zit weer goedquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef SunChaser het volgende:
Als je maar niet vergeet niet wie haar het ergst de mond wil snoeren: Mevrouw Rita Verdonk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:35 schreef franske19 het volgende:
Na Theo van Gogh nu ook AHA, ben (terecht) negatief over de islam en je wordt op één of andere manier de mond gesnoerd. Wat een kudt land.
Ehm nee er was niks aan de hand totdat Zembla ouwe koeien uit de sloot ging halen. Verdonk kan niet anders.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet niet wie haar het ergst de mond wil snoeren: Mevrouw Rita Verdonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |