Fles! Ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik sta al 10 dagen droog. Of ik er zo uitzie weet ik niet, maar hoe ik me voel weet ik wel![]()
Ja, dat zeg je nuquote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
geen zin om een nieuw topic te openen jah![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
woondoos, is dat een eufemisme voor binnenhuisarchitekte?
Geeft wel een heel andere draai aan de zinquote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
Nee, dat is een vagina die is voorbereid op een Yellow Submarine. Among other things.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
Love is in the airquote:
Pas maar op, als je te diep valt vinden ze je nooit meer terugquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, staat ook zo lomp op de foto he, zo'n glinsterende kroonkurk uit je poes
En het vocht eruit sabbelen doe ik dan ook welquote:
ik zag de tt ik dacht van nou..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pas maar op, als je te diep valt vinden ze je nooit meer terug.
Hard to resist the bad things huhquote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Falanx het volgende:
[..]
ik zag de tt ik dacht van nou..toch maar ff kijken
![]()
![]()
Luisterenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef Re het volgende:
[..]
kurketrekkers enzo... en naar subje luistern he
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Falanx het volgende:
ja hallo dan zit je een beetje in die ander zijn kwak de frutten![]()
![]()
maar van je vriendin wel eisen dat ze het gewoon doorslikt he?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Falanx het volgende:
ja hallo dan zit je een beetje in die ander zijn kwak de frutten![]()
![]()
Zo zo, mevroi heeft er verstand vanquote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...
das wel handig met vrouwen. die hoef je niet ondersteboven te houden. altijd zo lastig met ketchup vind ik dat.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar van je vriendin wel eisen dat ze het gewoon doorslikt he?Hypocriet
Wie, ikquote:
Kleurverschil hoeft voor jou niet zo nodig?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:27 schreef Falanx het volgende:
[..]
das wel handig met vrouwen. die hoef je niet ondersteboven te houden. altijd zo lastig met ketchup vind ik dat.
Mijn monitor lust ook graag een biertje, hij is weer blijquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie, ik. Gekkiejjj, iik fraag op MSN @ mn biitches wat ik m0et segguh *hihihihihihi*
Slagroom likt ook stukken lekkerderquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Re het volgende:
ja ketchup moet je dan ook niet gebruiken, slagroom heeft betere effecten enzo
Slagroomquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Re het volgende:
ja ketchup moet je dan ook niet gebruiken, slagroom heeft betere effecten enzo
nou doe maar wel hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleurverschil hoeft voor jou niet zo nodig?
Tissues? Gewoon die stofzuigerslang erop zetten!!!quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef Falanx het volgende:
denk dat sub dit hele topic zo ineenkeer verplaats naar sexualiteit
Mja, klaarkomen voordat je hard bent.... Ook een keer meegemaakt hebben... maar daar is de lol vrij vlot af hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tisseus? Gewoon die stofzuigerslang erop zetten!!!
Ik wil niet weten wat jij met je stofzuiger doet!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, klaarkomen voordat je hard bent.... Ook een keer meegemaakt hebben... maar daar is de lol vrij vlot af hoor
DEEDquote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je stofzuiger doet!
Oeps, ik ondermijn m'n eigen gezag...
WAARVAN WAARVANquote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DEED
hmm daar wordt het verhaal niet echt veel beter van
FOTOOS POSTE GODVER
Ikke? Niksquote:
denk dat ik maar gewoon niks zeg.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ikke? Niks. Maar er valt altijd wat te maken natuurlijk
.
Lekker dik ookquote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie een grote harde staaf met glanzende stekels er omheen
Waarom zet jij eenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie een grote harde staaf met glanzende stekels er omheen
[Henk Spaan]quote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Waarom zet jij eensmiley bij een grote harde staaf?
Laat ook maar, ik wil het niet eens weten!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef Falanx het volgende:
[..]
ja bekijk het jij staat meteen klaar met een stofzuiger![]()
Zeg Debwijffiequote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef Falanx het volgende:
[..]
ja bekijk het jij staat meteen klaar met een stofzuiger![]()
debster je hoort het.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
Prima, nu is het weer leuk geweest. Iedereen even rukken en vingeren, even al het geil eruit, en dan kunnen we weer verder met FOT zoals het hoort!
Oh ja, ontopic. Een nat poesje met een diafragma, zodat je haar net zo strak kan instellen als je zelf lekker vindtquote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
Prima, nu is het weer leuk geweest. Iedereen even rukken en vingeren, even al het geil eruit, en dan kunnen we weer verder met FOT zoals het hoort!
Heb geen bek jaquote:
Graag gedaanquote:
owww ging het over sex... ik dacht al...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
Dolfinariumquote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zie je die beesten nog?Ook op de Waddeneilanden is een zeehondje toch wel zeldzaam de laatste jaren... En die grote meeuwen, Noordse Sternen en ander ongedierte, sja...
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zie je die beesten nog?Ook op de Waddeneilanden is een zeehondje toch wel zeldzaam de laatste jaren... En die grote meeuwen, Noordse Sternen en ander ongedierte, sja...
Walrussen zijn hier sowieso zeldzaam. Maar zeehonden kun je nog in behoorlijke hoeveelheden zien op een zandplaat voor de kust van Schiermonnikoog bijvoorbeeld. Het is een klote job om erbij te komen, maar als je zorgt dat je buiten hun zicht blijft kun je er vlakbij komen. Alleen zul je wel een stukje moeten zwemmen. Ik heb het wel eens gedaan, maar vanwege dt zwemdeel heb ik er dus geen foto's van.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
je bent lang zat tochquote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Walrussen zijn hier sowieso zeldzaam. Maar zeehonden kun je nog in behoorlijke hoeveelheden zien op een zandplaat voor de kust van Schiermonnikoog bijvoorbeeld. Het is een klote job om erbij te komen, maar als je zorgt dat je buiten hun zicht blijft kun je er vlakbij komen. Alleen zul je wel een stukje moeten zwemmen. Ik heb het wel eens gedaan, maar vanwege dt zwemdeel heb ik er dus geen foto's van.
Heb je de canadese vijver in mijn voortuin (met onderwaterpanorama) niet eens gezien?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben weleens naar Harderwijk geweest voor foto's maar meer dan de koepel is het qua dolfinarium niet geworden
een geul van een meter of 5 diep (bij vloed) en 150 breed red ik echt niet via de bodem hoor!quote:
Wat heb jij met S'oog? We hebben ook al eens ooit et plan gehad om daar een weekendje heen te gaan, hotelletje pakken daar, ook dat CWGC ereveld bezoeken wat daar ligt.. Zullen we dat weer eens oppakken voor in augustus of zo?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef RonaldV het volgende:
zandplaat voor de kust van Schiermonnikoog bijvoorbeeld.
Hotels zijn voor mietjes. Hardcore kamperen daar man!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij met S'oog? We hebben ook al eens ooit et plan gehad om daar een weekendje heen te gaan, hotelletje pakken daar, ook dat CWGC ereveld bezoeken wat daar ligt.. Zullen we dat weer eens oppakken voor in augustus of zo?
welke paal is ook alweer de uithoek? paal 8 ofzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hotels zijn voor mietjes. Hardcore kamperen daar man!
Ik ben voor het eerst naar Schier geweest toen de Wadden eindexamenonderwerp bij Aardrijkskunde waren (ergens in de vorige eeuw). Sindsdien ben ik er een beetje verliefd op. Het is er (gelukkig) niet zo toeristisch, en zelfs als het midden in de zomer heel druk is kun je er nog stilte vinden.
Had ik je al verteld van de groningse studentes?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Aardrijkskunde
Ik moet nog ff een tent kopen, maar kamperen is op zich dikke prima hoor
u wilt weer off topicquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Had ik je al verteld van de groningse studentes?
Bier zuipen als een malle, en onwijs lekkere tieten? Nee vertel, Sub heeft zijn vorige hartaanval net overleefdquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Had ik je al verteld van de groningse studentes?
Welke uithoek? Alle palen staan op een uithoek!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
welke paal is ook alweer de uithoek? paal 8 ofzo?
Studentes zijn zeer goed fotomateriaalquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier zuipen als een malle, en onwijs lekkere tieten? Nee vertel, Sub heeft zijn vorige hartaanval net overleefd
hij kan niet tegen kuttenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben anders geboren en getogen in die provincie hoor, ik ben gewend aan Groningse studentes!
En die hartaanval kwam ergens anders door!
ach jaaa, iedereen probeert van alles uit als ze zo 13-14 zijn. En niet iedereen denkt meteen aan zoiets. Nou enquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Eerder tegen stofzuigers en niet willen visualiseren enzo...
Dat gekut moet ook afgelopen zijn natuurlijkquote:
nee ik zat ook niet aan stofzuigers te denken toen ik 13 was geloof ik....quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach jaaa, iedereen probeert van alles uit als ze zo 13-14 zijn. En niet iedereen denkt meteen aan zoiets. Nou en
Zelfs niet als je moeder zei dat je dat hok van je nou toch echt eens moest opruimen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik zat ook niet aan stofzuigers te denken toen ik 13 was geloof ik....
Ik had het ook niet ZELF bedacht moet ik toegevenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik zat ook niet aan stofzuigers te denken toen ik 13 was geloof ik....
Goed puntquote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef Puckzzz het volgende:het ging over sex en ik was er niet eens bij? En Kleintje ook al niet????
zie je wel dat wij niet altijd de aanstichtsters zijn
Er liggen wat zeelui, wat doden uit the Great War, en de rest zijn piloten en zeelui uit WO-II inderdaad. Uit mijn hoofd een Nieuwzeelander, twee Australiers, een paar Amerikanen, en een stel Britten. Ik geloof dat er ook nog een Afrikaan en een Pool bij zitten. Er staat ergens wel wat van on line.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt ja, die heb ik al eens gezien
Vredenrust is vrij klein he? Uit mn hoofd iets van 110 graven, vrijwel allemaal WO2, iets van 45 aangespoelde Commonwealth air servicemen.. Wil daar zeker eens heen, schijnt een hele mooie plek te zijn.
Belgisch Militair ereveld in Harderwijk, ken je die? Ook wel indrukwekkend, al ligt er geen Belg die gesneuveld is.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...we gaan het hebben over begraafplaatsenWat zijn een beetje de erevelden die je zou moeten / kunnen bezoeken in Nederland? fotografisch interessant dus
Ik ken Margraten, Grebbeberg en Loenen.
Ken ik nietquote:Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Belgisch Militair ereveld in Harderwijk, ken je die? Ook wel indrukwekkend, al ligt er geen Belg die gesneuveld is.
ach, sex, begraafplaatsen, zit op een andere plaats in het tijdsparadigme of combi, ...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...we gaan het hebben over begraafplaatsenWat zijn een beetje de erevelden die je zou moeten / kunnen bezoeken in Nederland? fotografisch interessant dus
Ik ken Margraten, Grebbeberg en Loenen.
Parallele dimensies.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Re het volgende:
[..]
ach, sex, begraafplaatsen, zit op een andere plaats in het tijdsparadigme of combi, ...
jawel, maar ik ben bang dat die foto's niet binnen de fok pollicie gaan passenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Parallele dimensies.Andere werkelijkheden en zo. erg TRU-achtig allemaal. Zouden we daar fotografisch niet eens iets mee kunnen doen?
ach, zolang ik met Debsterr mag lullen over kutjes waar een onderzeeboot in past, heb ik het vertrouwen dat er hier een hoop kanquote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben bang dat die foto's niet binnen de fok pollicie gaan passen![]()
we kunnen tru eens uitnodigen voor een meet, lekekre vage plaatjes worden datquote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Parallele dimensies.Andere werkelijkheden en zo. erg TRU-achtig allemaal. Zouden we daar fotografisch niet eens iets mee kunnen doen?
Mits geen pr0n en op max 550 pixels breed kan er hier een heleboel, hoor!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben bang dat die foto's niet binnen de fok pollicie gaan passen![]()
Ja dan mag die ene psychogor lens van die ene knakker ook meedoenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef Re het volgende:
[..]
we kunnen tru eens uitnofigen voor een meet, lekekre vage plaatjes worden dat
vertel wat jij daar dan allemaal wel niet uitspooktquote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
UFO's, de Onderwereld, en chemtrails. Dat wordt pret!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef Re het volgende:
[..]
we kunnen tru eens uitnodigen voor een meet, lekekre vage plaatjes worden dat
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:40 schreef Re het volgende:
[..]
vertel wat jij daar dan allemaal wel niet uitspookt
tja als ik die twee ingredienten neem...... dan komen er redelijk foute iedeen tevoorschijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Re het volgende:
[..]
......sex, begraafplaatsen, zit op een andere plaats in het tijdsparadigme ........
ja, zat ook meer aan wazige platen te denken, outof focus enzo,, dat hoort daar dan weer bijquote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
UFO's, de Onderwereld, en chemtrails. Dat wordt pret!
Dat lijkt me meer spul voor KEL. En zelfs dan denk ik dat plaatjes niet kunnen. Hoe dan ook: count me out.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
[..]
tja als ik die twee ingredienten neem...... dan komen er redelijk foute iedeen tevoorschijn.
Chemtrailsquote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ook even een lading stof op je secor gooien....quote:Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef Re het volgende:
[..]
ja, zat ook meer aan wazige platen te denken, outof focus enzo,, dat hoort daar dan weer bij
Ik zal niet meer over een stofzuiger beginnenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef blackbully het volgende:
[..]
ook even een lading stof op je secor gooien....
och daar kan je ook weer 2 kanten mee op, wlke dacht jij aan dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
[..]
tja als ik die twee ingredienten neem...... dan komen er redelijk foute iedeen tevoorschijn.
ow ik zat eerder te denken aan mensen gehuld in gewaden met kappen in een bos rond een heksenkring....is op zich best wel een tof ideequote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow ik zat eerder te denken aan mensen gehuld in gewaden met kappen in een bos rond een heksenkring....is op zich best wel een tof idee
of met wichelroedes op zoek naar aardstralen
moeten ze maar beter ff niet mijn sig lezen
goedemorgen trouwens! koffie?
Kleintje, spannend! Eindelijk dan he, ben wel benieuwd hoe de uk eruit ziet hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:45 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Ik kom alleen heel even ontopic melden dat het erop lijkt dat er deze week nog een veulen wordt geboren bij Treas (he he, het werd tijd!)
Erg onrustig en ik ben weer meerdere keren bij haar geweest...
/schopquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:12 schreef Debsterr het volgende:
Goeiemorgen enzo, wat werd het rustig toen ik eenmaal naar bed was zeg.
Ik moet zo gaan sporten, en ik ben een beetje lui. Wie geeft me een schop onder me hol zodat ik toch wat ga doen?
Cappucino met twee zoetjes graagquote:
Wordt het vandaag beschuit met muisjes op kosten van Klein???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Cappucino met twee zoetjes graag
en ja MarcoV
en Go Treas!!!![]()
![]()
![]()
heb je zelf die foto's geselecteerd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:36 schreef Toeps het volgende:
http://www.anti-models.nl/?page=model&sp=1&action=&uniq=77be6a6b09403c8b
Woei! Ik ben in een dag gepromoveerd tot fashion model!En Elmarz en Xil en Re, jullie foto's staan er bij!
Nu moet ik die nog even op hi-res toesturen per post, dus daar ga ik snel even wat aan doen.
Zij hebben ze geselecteerd, maar ik vind ze wel fashion hoor, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je zelf die foto's geselecteerd?
ik vind ze niet zo erg van de fashionmodel zeg maar
no offence naar de fotografen want de foto's zijn stuk voor stuk erg goed maar geen fashion
de ene meer als de andere.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zij hebben ze geselecteerd, maar ik vind ze wel fashion hoor, eigenlijk.
Oe dat zou wel een leuk idee zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow ik zat eerder te denken aan mensen gehuld in gewaden met kappen in een bos rond een heksenkring....is op zich best wel een tof idee
of met wichelroedes op zoek naar aardstralen
moeten ze maar beter ff niet mijn sig lezen
goedemorgen trouwens! koffie?
bloemenkinderen jaaa!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oe dat zou wel een leuk idee zijn.
Dat kan de donkere kant uit, maar ook richting de bloemenkinderen.
De foto's vind ik wel leuk, maar zou het niet handiger zijn als je je verschillende kanten zou laten zien van wat je kunt? All-om model zeg maar, want dat kun je zeker hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:36 schreef Toeps het volgende:
http://www.anti-models.nl/?page=model&sp=1&action=&uniq=77be6a6b09403c8b
Woei! Ik ben in een dag gepromoveerd tot fashion model!En Elmarz en Xil en Re, jullie foto's staan er bij!
Nu moet ik die nog even op hi-res toesturen per post, dus daar ga ik snel even wat aan doen.
Zowaar jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bloemenkinderen jaaa!!
heb jij nog een leuke hippiejurk en weet je nog een veld vol klaprozen?
ik ga je sowieso ff aanspreken op MSN, ik wil een datum prikken
Ik kies dat niet uit. Maar er staan nog meer foto's onder portfolio, kwam ik net achter. Awel, ze zullen er wel verstand van hebben, denk ik zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
De foto's vind ik wel leuk, maar zou het niet handiger zijn als je je verschillende kanten zou laten zien van wat je kunt? All-om model zeg maar, want dat kun je zeker hebben.
helemaal waarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik kies dat niet uit. Maar er staan nog meer foto's onder portfolio, kwam ik net achter. Awel, ze zullen er wel verstand van hebben, denk ik zo.
ach ze moeten je gewoon boeken!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik kies dat niet uit. Maar er staan nog meer foto's onder portfolio, kwam ik net achter. Awel, ze zullen er wel verstand van hebben, denk ik zo.
Heb jij een Image Stabalizer op je cam?? Omdat je natuurlijk gaat zitten rillen van angst.. (incl. 24 bits kleuren in je broek)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey
Volgende week woensdag zijn we door een zakenrelatie uitgenodigd om te gaan zweefvliegen met een instructeur op vliegbasis Volkel
ik heb enorme hoogtevrees, maar zo'n kansje laat ik me niet voorbij gaan.
Camera gaat mee uiteraard
Nou ik vind achtbanen wel weer helemaal kicken dus ik hou wel van een adrenaline rush hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij een Image Stabalizer op je cam?? Omdat je natuurlijk gaat zitten rillen van angst.. (incl. 24 bits kleuren in je broek)![]()
mja als het niet mag dan mag het niet....zou wel jammer zijn maar niets aan te doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou er ook vooral rekening mee houden dat je een militaire basis op gaat. Over het algemeen zijn ze niet zo dol op (lucht)foto's van zo'n basis.
en zijn de namen van de fotografen nog bekend bij het desbetreffende buro?.. Natuurlijk best tof dat ze foto's uitkiezenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
en zijn de namen van de fotografen nog bekend bij het desbetreffende buro?.. Natuurlijk best tof dat ze foto's uitkiezen
Je moet ook geen leven naast FOT willen hebbenquote:
Ik heb mijn vader ook een zweefvlucht cadeau gedaan, maar daar (Marinevliegveld Valkenburg) mocht de camera gewoon mee. Er werd alleen gevraagd geen foto's te maken van militaire objecten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja als het niet mag dan mag het niet....zou wel jammer zijn maar niets aan te doen
Ik weet het niet. Maarrrrr.... Ik wou nog vragen naar een grote print, als je die voor mij zou kunnen maken (tegen betaling) kun je op de achterkant een sticker plakken met je naam, natuurlijk! Dat doen fotografen altijd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
en zijn de namen van de fotografen nog bekend bij het desbetreffende buro?.. Natuurlijk best tof dat ze foto's uitkiezen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maarrrrr.... Ik wou nog vragen naar een grote print, als je die voor mij zou kunnen maken (tegen betaling) kun je op de achterkant een sticker plakken met je naam, natuurlijk! Dat doen fotografen altijd.
Maar ik weet de afmetingen nog niet, dus dat komt sowieso later wel, ik mail je nog!
Ik zat net op m'n balkonnetje avondeten te nuttigen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, leeft er hier nog iemand, of zijn jullie allemaal bezweken aan de zonde van het werk?
wou je wat overnemen dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, leeft er hier nog iemand, of zijn jullie allemaal bezweken aan de zonde van het werk?
Ik mag straks zelf werken, dat vind ik al genoegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef Re het volgende:
[..]
wou je wat overnemen dan?
iets van osteonecrosis of the jaw... leuk onderwerp hoor
Mijn oven voor pizza staat alweer aanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zat net op m'n balkonnetje avondeten te nuttigen!Om 17:00 beginnen met werken is een klotetijd ja
ik heb hele dag nog nauwelijks op msn gezeten hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
ik word gek van de foon en vage figuren op mijn MSN
Ik ook! Vooral die vage figuren constant op MSN!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
nou ff serieus ik heb nu al voor de tweede keer vandaag een vage gast op mijn msn die ik niet ken (ja ik blokker 'm zo) die mij wel 'interessant' vind...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ook! Vooral die vage figuren constant op MSN!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Revenge of the sunscreen![]()
[afbeelding]
Dit namens alle modellen die door HM2 met een reflectiescherm verblind werden![]()
![]()
in je fokprofielquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou ff serieus ik heb nu al voor de tweede keer vandaag een vage gast op mijn msn die ik niet ken (ja ik blokker 'm zo) die mij wel 'interessant' vind...![]()
de eerste heeft een hele tijd lopen doorzagen over wat voor zelfophoudende kousen (of ik die aanhad) want dat heb ik kennelijk een ergens gezegd dat ik die liever draag dan panties ....
staat mijn MSN soms mega groot op een banner ofzo?
Ja weet ik maar ik kan me nou niet bepaald voorstellen dat er twee kerels op 1 dag besluiten mij toe te voegen (van die vage dan) dus achterdochtig als ik ben denk ik al snel aan mensen die mij misschien iets willen flikken ofzo (rancuneuze ex ofzoquote:
Exactquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik kan me nou niet bepaald voorstellen dat er twee kerels op 1 dag besluiten mij toe te voegen (van die vage dan) dus achterdochtig als ik ben denk ik al snel aan mensen die mij misschien iets willen flikken ofzo (rancuneuze ex ofzo)
maar gelukkig hebben we nog de blokkeerfunctie en ander tieft ik gewoon mijn msn uit mijn profiel
Ben ik even blij dat mijn msn geheim en niet te raden is...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wordt maar heel zelden toegevoegt door iemand![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:55 schreef Toeps het volgende:
Hey Fles! Luister! Speciaal voor jou hebben ze de Student of the Year stemprocedure veranderd! Je hoeft nu alleen maar op http://www.soty.nl/Bianca je mailadres in te vullen, en dan stem je.![]()
quote:Ongeldig e-mailadres!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]Zeg eens dat ze de vliegende gifgloeiende knetterende vinkentering kunnen krijgen met dat systeem van ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel denk je dat ik er al geprobeerd heb?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:45 schreef Toeps het volgende:
En anders kun je er ook een verzinnen. j.jansen@provider.nl of zo. Bestaat vast.
Ja, ik moet ook nog steeds weten wat er nou met Katrijn is gebeurd! Even een mailtje sturen dan maar. Zou Klaas Vaak ook mail hebben? Want ik wil ook nog een paar dromen bestellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry, eigenaar van de mailbox jan.klaassen@tiscali.nlJe zal het wel druk krijgen de komende weken
Ik heb al gestemd vandaag. En ik weet helemaal niks van proxy's.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
probeer jij eens of je met k.klaassen kan stemmen toeps?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd vandaag. En ik weet helemaal niks van proxy's.
quote:Je stem is uitgebracht. Stem gerust nog bij de zwakste om de concurrentie te vergroten ;-)
Reacties plaatsen of bekijken? Dat kan! Reacties hier schrijven.
Ja, mij is ook niet helemaal duidelijk waar ze dat op screenen, sommige hotmails werden eerst wel geaccepteerd, later ineens niet meer. (Zoals die van mijn beste vriendin.)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:51 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb een eigen domein, met een 100% geldig email adres en toch heb ik geen "geldig emailadres". Kneuzen.
Al zou je willen datmeer vrouwen zoveel realiteitszin haddenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef Toeps het volgende:
Geniale Voor de hand liggende opmerking van klasgenote: "Ooooh, dus hier kopen al die slettewijven hun sieraden!"
ik denk dat je konijnenberg bedoeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet iemand de site nog waar je zo'n zoekbeeldschermpje kon kopen voor een DSLR?
Daar heb ik al gekeken maar die bedoelde in nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik denk dat je konijnenberg bedoeld.
is daar een tijd lang in de aanbieding geweest.
beter kijken danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar heb ik al gekeken maar die bedoelde in niethet was gewoon een (lcd?)schermpje
Hey!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Re het volgende:
Hebben jullie al een MissBliss op photophoria?quote:Sorry, but that e-mail address is already registered to a user.
Sorry, but this username has already been taken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Hebben jullie al een MissBliss op photophoria?
Ja dat is em, ik zal nog is kkijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
beter kijken dan
[afbeelding]
ik neem aan dat je deze bedoeld. (zo niet, dan hebben ze hem inderdaad niet. )
![]()
u is actief (de site nog niet, dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Hebben jullie al een MissBliss op photophoria?
Thanksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef Re het volgende:
[..]
u is actief (de site nog niet, dat is een ander verhaal)
Nooit aan astrofotografie gedaan zekerquote:
oh, dat!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit aan astrofotografie gedaan zekerdan zou je zeker weten wat een vierkante boogseconde is, en je ook kunnen voorstellen wat een kubieke is
Nou ja, dan kan je toch wel vast wat realistisch aannemen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:04 schreef Xilantof het volgende:
Maar nee we denken in momenten (constructie)
en we denken in een x aantal kNm.
14.gifquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee fles, ik heb je fisheye foto die je van mij genomen hebt in mijn fotoboek gegooid, vind je dat goed?
Morgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg Fles, wanneer ga je weer op reis met de trein
mooiquote:
Nee helaas. Dat is niet echt mogelijk. Ik durf niet in te schatten wat voor effect de wijziging heeft die ik heb ingevoerd op de waarde die ik nodig heb.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan je toch wel vast wat realistisch aannemen?
Oke danquote:
de DDR bestaat al 16 jaar niet meer, man!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Fles, kom je het weekend nog in Ddr kijken?
Als we dan toch in afko`s gaan praten
Ik zeg ook Ddr, Dordrechtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
de DDR bestaat al 16 jaar niet meer, man!
Ja want het weekend zijn er in Dordrecht stoomboten te vinden, maar wat veel belangrijker is: stoomtreinenquote:
stoomquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ja want het weekend zijn er in Dordrecht stoomboten te vinden, maar wat veel belangrijker is: stoomtreinen
laat ff wat wetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
http://www.dordtinstoom.nl/ Daar zit ik zaterdag ook
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
IK zag de reklame op TV, lijkt me wel leuk eigenlijk... bij de enige andere kans om stoom te fotograferen staat er altijd zo'n baardige pipo op de voorsteven in een rode jurk met een gouden stok te zwaaien
M'n schoonouders wonen we, dus Phoentje en ik zij daar gezellie op visite, hoop dat we nog wat foto's kunnen maken. Al wordt het hartikke druk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat ff wat weten
ik ga ookt hele weekend
welkom terug dan hequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben er ook weer
ik dacht ik meld het even voor de fans![]()
ja dankjequote:
*Hele foute opmerking net op tijd insliktquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
... alleen mijn goede kant fotograferen graag
Doe jij niet eens aan handtekening-foto's dan??quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dankje
handtekeningen na de uitzending, en alleen mijn goede kant fotograferen graag
Ik heb best een paar goede kanten hoor....quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
*Hele foute opmerking net op tijd inslikt![]()
Ik een zondag, omdat ik zaterdag in Apeldoorn zit (Apdquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
http://www.dordtinstoom.nl/ Daar zit ik zaterdag ook
Dat komt goed uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke danik heb een kortingskaart aangevraagt dus ik zal dit jaar wel meer met de trein gaan reizen
Mijn wide angle zit nog in de bestelling, ik sla ff over....quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
handtekeningen na de uitzending, en alleen mijn goede kant fotograferen graag
Neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Fles, kom je het weekend nog in Ddr kijken?
Als we dan toch in afko`s gaan praten
Show us them h00terzquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
en alleen mijn goede kant fotograferen graag
Dat zal zondag wel worden , verder oefenen met nieuw op gedane kennis . ( polariserend filter weglatenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:53 schreef RubberDuckey het volgende:
Zo nu eerst naar Blijdorp
Tis alweer een tijdje geleden... ruim 2 maanden geleden
Weglaten?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat zal zondag wel worden , verder oefenen met nieuw op gedane kennis . ( polariserend filter weglaten)
Alles is dichtbij, maar jij woont zo'n takke-end wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Is er nou helemaal niks wat een beetje dichter bij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |