Fles! Ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik sta al 10 dagen droog. Of ik er zo uitzie weet ik niet, maar hoe ik me voel weet ik wel![]()
Ja, dat zeg je nuquote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
geen zin om een nieuw topic te openen jah![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
woondoos, is dat een eufemisme voor binnenhuisarchitekte?
Geeft wel een heel andere draai aan de zinquote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
Nee, dat is een vagina die is voorbereid op een Yellow Submarine. Among other things.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
Love is in the airquote:
Pas maar op, als je te diep valt vinden ze je nooit meer terugquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, staat ook zo lomp op de foto he, zo'n glinsterende kroonkurk uit je poes
En het vocht eruit sabbelen doe ik dan ook welquote:
ik zag de tt ik dacht van nou..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pas maar op, als je te diep valt vinden ze je nooit meer terug.
Hard to resist the bad things huhquote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Falanx het volgende:
[..]
ik zag de tt ik dacht van nou..toch maar ff kijken
![]()
![]()
Luisterenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef Re het volgende:
[..]
kurketrekkers enzo... en naar subje luistern he
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Falanx het volgende:
ja hallo dan zit je een beetje in die ander zijn kwak de frutten![]()
![]()
maar van je vriendin wel eisen dat ze het gewoon doorslikt he?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Falanx het volgende:
ja hallo dan zit je een beetje in die ander zijn kwak de frutten![]()
![]()
Zo zo, mevroi heeft er verstand vanquote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...
das wel handig met vrouwen. die hoef je niet ondersteboven te houden. altijd zo lastig met ketchup vind ik dat.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar van je vriendin wel eisen dat ze het gewoon doorslikt he?Hypocriet
Wie, ikquote:
Kleurverschil hoeft voor jou niet zo nodig?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:27 schreef Falanx het volgende:
[..]
das wel handig met vrouwen. die hoef je niet ondersteboven te houden. altijd zo lastig met ketchup vind ik dat.
Mijn monitor lust ook graag een biertje, hij is weer blijquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie, ik. Gekkiejjj, iik fraag op MSN @ mn biitches wat ik m0et segguh *hihihihihihi*
Slagroom likt ook stukken lekkerderquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Re het volgende:
ja ketchup moet je dan ook niet gebruiken, slagroom heeft betere effecten enzo
Slagroomquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Re het volgende:
ja ketchup moet je dan ook niet gebruiken, slagroom heeft betere effecten enzo
nou doe maar wel hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleurverschil hoeft voor jou niet zo nodig?
Tissues? Gewoon die stofzuigerslang erop zetten!!!quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef Falanx het volgende:
denk dat sub dit hele topic zo ineenkeer verplaats naar sexualiteit
Mja, klaarkomen voordat je hard bent.... Ook een keer meegemaakt hebben... maar daar is de lol vrij vlot af hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tisseus? Gewoon die stofzuigerslang erop zetten!!!
Ik wil niet weten wat jij met je stofzuiger doet!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, klaarkomen voordat je hard bent.... Ook een keer meegemaakt hebben... maar daar is de lol vrij vlot af hoor
DEEDquote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je stofzuiger doet!
Oeps, ik ondermijn m'n eigen gezag...
WAARVAN WAARVANquote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DEED
hmm daar wordt het verhaal niet echt veel beter van
FOTOOS POSTE GODVER
Ikke? Niksquote:
denk dat ik maar gewoon niks zeg.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ikke? Niks. Maar er valt altijd wat te maken natuurlijk
.
Lekker dik ookquote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie een grote harde staaf met glanzende stekels er omheen
Waarom zet jij eenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie een grote harde staaf met glanzende stekels er omheen
[Henk Spaan]quote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Waarom zet jij eensmiley bij een grote harde staaf?
Laat ook maar, ik wil het niet eens weten!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef Falanx het volgende:
[..]
ja bekijk het jij staat meteen klaar met een stofzuiger![]()
Zeg Debwijffiequote:Op maandag 15 mei 2006 22:43 schreef Falanx het volgende:
[..]
ja bekijk het jij staat meteen klaar met een stofzuiger![]()
debster je hoort het.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
Prima, nu is het weer leuk geweest. Iedereen even rukken en vingeren, even al het geil eruit, en dan kunnen we weer verder met FOT zoals het hoort!
Oh ja, ontopic. Een nat poesje met een diafragma, zodat je haar net zo strak kan instellen als je zelf lekker vindtquote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
Prima, nu is het weer leuk geweest. Iedereen even rukken en vingeren, even al het geil eruit, en dan kunnen we weer verder met FOT zoals het hoort!
Heb geen bek jaquote:
Graag gedaanquote:
owww ging het over sex... ik dacht al...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef Subhuman het volgende:
Dolfinariumquote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zie je die beesten nog?Ook op de Waddeneilanden is een zeehondje toch wel zeldzaam de laatste jaren... En die grote meeuwen, Noordse Sternen en ander ongedierte, sja...
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zie je die beesten nog?Ook op de Waddeneilanden is een zeehondje toch wel zeldzaam de laatste jaren... En die grote meeuwen, Noordse Sternen en ander ongedierte, sja...
Walrussen zijn hier sowieso zeldzaam. Maar zeehonden kun je nog in behoorlijke hoeveelheden zien op een zandplaat voor de kust van Schiermonnikoog bijvoorbeeld. Het is een klote job om erbij te komen, maar als je zorgt dat je buiten hun zicht blijft kun je er vlakbij komen. Alleen zul je wel een stukje moeten zwemmen. Ik heb het wel eens gedaan, maar vanwege dt zwemdeel heb ik er dus geen foto's van.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
je bent lang zat tochquote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Walrussen zijn hier sowieso zeldzaam. Maar zeehonden kun je nog in behoorlijke hoeveelheden zien op een zandplaat voor de kust van Schiermonnikoog bijvoorbeeld. Het is een klote job om erbij te komen, maar als je zorgt dat je buiten hun zicht blijft kun je er vlakbij komen. Alleen zul je wel een stukje moeten zwemmen. Ik heb het wel eens gedaan, maar vanwege dt zwemdeel heb ik er dus geen foto's van.
Heb je de canadese vijver in mijn voortuin (met onderwaterpanorama) niet eens gezien?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben weleens naar Harderwijk geweest voor foto's maar meer dan de koepel is het qua dolfinarium niet geworden
een geul van een meter of 5 diep (bij vloed) en 150 breed red ik echt niet via de bodem hoor!quote:
Wat heb jij met S'oog? We hebben ook al eens ooit et plan gehad om daar een weekendje heen te gaan, hotelletje pakken daar, ook dat CWGC ereveld bezoeken wat daar ligt.. Zullen we dat weer eens oppakken voor in augustus of zo?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef RonaldV het volgende:
zandplaat voor de kust van Schiermonnikoog bijvoorbeeld.
Hotels zijn voor mietjes. Hardcore kamperen daar man!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij met S'oog? We hebben ook al eens ooit et plan gehad om daar een weekendje heen te gaan, hotelletje pakken daar, ook dat CWGC ereveld bezoeken wat daar ligt.. Zullen we dat weer eens oppakken voor in augustus of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |