abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37887533
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg, typisch gevalletje van oh wat is de crew belangrijk.

yvonne post wel gewoon een msn-gesprek, maar dat wordt dan weer heel normaal gevonden
als je een beetje alles in het verleden hebt gevolgd, weet je dat ik geen fan ben van Yvonne (al sta ik nu op zich neutraal tov haar), ik stel ook vraagtekens bij de vrijheid die ze zich heeft toegeeigend, ze doet ook vaak dingen die voor anderen bij hetzelfde gedrag duur komen te staan, en dat ze veel te vaak persoonlijk bezig is, dan objectief...zo zijn mensen...

feit blijft dat je delen van een mail openbaar hebt gepost, dat is gewoon not done...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_37887603
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:16 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ook als je de "bedrijfsgeheimen"van de werkgever waar je voor werkt in datzelfde medium publiceert?
Ja - ik moet toegeven dat dat echt zo is. Ik heb een column op ons intranet met volledige vrijheid waar ik dankbaar gebruik van maak en dus ook gewend ben dat er nogal eens wat in mijn boxje zit. Ik zie het probleem ook niet hoor. Het is een beetje een Verdonk houding van 'regels zijn regels' maar niemand die zegt wat er nou precies aan de hand is door die post?
pi_37887698
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:16 schreef David Letterman het volgende:
feit blijft dat je delen van een mail openbaar hebt gepost, dat is gewoon not done...
Ook niet als een FA daarom vraagt?

Zij gelooft dat niet maar ik heb dat Ja echt zo geinterpreteerd.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:27:54 #204
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37887870
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

In mijn afwezigheid liet je dit op mn MSN achter:
aapSCH zegt:
wil je echt iets opmerkelijks weten over fok en je modjes?
JaapSCH zegt:
ik kreeg net per mail een heel topic van achter de schermen toegezonden over dat welke muziek luister je nou gedoe
Wat een geweldige manier om iemand op de Fok-policy te wijzen... Door MSN-logs te plaatsen.
  FOK!Babe dinsdag 16 mei 2006 @ 19:28:48 #205
11324 shmoopy
pi_37887902
"Ja! Mail het me maar."

"Ja! En mail het me maar."

Verwarrend allemaal, hoor.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_37887982
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook niet als een FA daarom vraagt?

Zij gelooft dat niet maar ik heb dat Ja echt zo geinterpreteerd.
dat zou dus betekenen dat je de vraag verkeerd hebt begrepen, en je interpretatie onjuist was, maar dat ontslaat je niet van je eigen denkvermogen, analyse en verantwoordelijkheid...

je had van jezelf al moeten weten dat je zoiets niet kan maken, je hebt gewoon rekening te houden met de vertrouwelijke inhoud van de mail...doorsturen naar een FA is prima, maar dit soort info mag je gewoon niet posten....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_37888101
Roundup: SCH heeft gelekt.
pi_37888128
Lekker interessant allemaal weer. Veel crewleden zijn nou eenmaal inconsequent, hypocriet en laagbegaafd. De policy bestaat alleen wanneer het hen uitkomt en verder handhaven ze allemaal hun eigen regels. Dat is altijd al zo geweest en daar zie ik de eerst komende jaren nog geen verandering in komen.

Maar who gives a flying fuck. Het is een fucking forum. Een forum dat allang zijn beste tijd gehad heeft en de moeite van het drukmaken niet meer waard is.
pi_37888189
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:28 schreef shmoopy het volgende:
"Ja! Mail het me maar."

Flauw zeg, snap je dat dan echt niet???

Willen jullie het lezen: Ja!

Maar goed, dan geloof je het verder niet, ik vind het wel prima.
pi_37888236
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:31 schreef David Letterman het volgende:

[..]

dat zou dus betekenen dat je de vraag verkeerd hebt begrepen, en je interpretatie onjuist was, maar dat ontslaat je niet van je eigen denkvermogen, analyse en verantwoordelijkheid...
Of zij heeft een onduidelijk antwoord gegeven he.
quote:
je had van jezelf al moeten weten dat je zoiets niet kan maken, je hebt gewoon rekening te houden met de vertrouwelijke inhoud van de mail...doorsturen naar een FA is prima, maar dit soort info mag je gewoon niet posten....
Mag dat wel met MSN-gesprekken?
pi_37888252
quote:
"Ja! Mail het me maar."

Je vergeet de witregels trouwens.
pi_37888284
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:34 schreef Autodidact het volgende:
Roundup: SCH heeft gelekt.
Op verzoek van een FA!
pi_37888316
quote:
"Ja! Mail het me maar."

Voor mij niet.

SCH moet weten dat posten uit die mail not done is, zelfs een newbie kan dat nog bedenken. Het topic staat niet voor niets achter de schermen.

Wat me nog het meest tegenvalt is dat hij het jou in de schoenen wil schuiven terwijl je post duidelijk genoeg is: via mail en niét op het forum.
Echt SCH, ik heb respect voor je, maar hiermee ben je te ver gegaan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_37888333
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Op verzoek van een FA!
I rest my case.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_37888347
Maar goed, ik ga dat niet meer doen - ik delete dat soort dingen voortaan meteen, want het is ook helemaal niet interessant. Daarom zie ik het kwaad er ook niet in. Als er nou iets spannends in stond, een leuke onthulling of zo of prive-info. Ja, dan hebben we het ergens over.

Ik ga het ook zeker niet meer opsturen. Want dan weet je helemaal hoe je door mensen als shmoopy bejegend wordt. Stank voor dank, heette dat toch?
pi_37888412
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Voor mij niet.

SCH moet weten dat posten uit die mail not done is, zelfs een newbie kan dat nog bedenken. Het topic staat niet voor niets achter de schermen.

Wat me nog het meest tegenvalt is dat hij het jou in de schoenen wil schuiven terwijl je post duidelijk genoeg is: via mail en niét op het forum.
Echt SCH, ik heb respect voor je, maar hiermee ben je te ver gegaan.
Kom op zeg, meen je dit nou echt? Te ver gegaan, wat een melodrama. Ik heb verdorie die hele zooi nog gemaild aan Jump en shmoopy en ja, daar heb ik nu reuze spijt van als je ziet hoe het terugkaatst.

Waar zegt shmoopy dan: via mail en niet op het forum?

Dat zei ze niet, kom op zeg, zij was onduidelijk. Ze zegt: Ja en in een later zinnetje: Mail het maar.

Beide gedaan. I rest my case.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 mei 2006 @ 19:45:08 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37888440
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:25 schreef shmoopy het volgende:

En nu de vermoorde onschuld uithangen, dan heb je bij mij wel al je krediet verspeeld, zeg, wat een naaistreek.
Kom, kom.
Alsof ik al niet maaaaaaaaaaaaaaaaaanden dit typische SCH gedrag bij de crew duidelijk maak.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:45:29 #218
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37888454
SCH , dat je nog mag en kan posten hier is me een raadsel. En ook voor jou geldt dat op de man/vrouw spelen en de smerige schijnheiligheid is om te kotsen, ziekmakend gewoon.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  FOK!Babe dinsdag 16 mei 2006 @ 19:45:48 #219
11324 shmoopy
pi_37888466
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:39 schreef SCH het volgende:

Op verzoek van een FA!
Sjezus, wat kun jij raaskallen.
  FOK!Babe dinsdag 16 mei 2006 @ 19:46:50 #220
11324 shmoopy
pi_37888504
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kom, kom.
Alsof ik al niet maaaaaaaaaaaaaaaaaanden dit typische SCH gedrag bij de crew duidelijk maak.
Het kwartje valt wat laat, ja.
pi_37888550
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg, meen je dit nou echt? Te ver gegaan, wat een melodrama. Ik heb verdorie die hele zooi nog gemaild aan Jump en shmoopy en ja, daar heb ik nu reuze spijt van als je ziet hoe het terugkaatst.

Waar zegt shmoopy dan: via mail en niet op het forum?

Dat zei ze niet, kom op zeg, zij was onduidelijk. Ze zegt: Ja en in een later zinnetje: Mail het maar.

Beide gedaan. I rest my case.
"Een later zinnetje".

Dus bij een 'Ja, mail het me maar' had je het niet gepost? Pfff, sorry hoor, zo naïef kan niemand zijn...
pi_37888570
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
SCH , dat je nog mag en kan posten hier is me een raadsel. En ook voor jou geldt dat op de man/vrouw spelen en de smerige schijnheiligheid is om te kotsen, ziekmakend gewoon.
Oh gaan we op die toer.

Iemand stuurt mij een topic op en nu heb ik het gedaan. Nou bedankt, wie dan ook
pi_37888592
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:48 schreef CartWOman het volgende:

[..]

"Een later zinnetje".

Dus bij een 'Ja, mail het me maar' had je het niet gepost? Pfff, sorry hoor, zo naïef kan niemand zijn...
Nee, dat is naief, dat is gewoon lezen. Als er had gestaan: Niet hier, mail het me maar.

Logisch toch?
pi_37888605
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:46 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Het kwartje valt wat laat, ja.
pi_37888633
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Sjezus, wat kun jij raaskallen.
Wat jij wil. Het is zoals het is.

Ik ben niet de enige die het zo gelezen heeft. Het is volstrekt normaal om het (ook) zo te lezen maar blijkbaar moet barbertje hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')