Linkse mensen hebben een rugzak Chewie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef Chewie het volgende:
Koffers al gepakt?
Geen mailtje waardoor Tafkahs is ontslagen hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat voor mailtje had je gestuurd dan SCH?
Ik vroeg ook niet wat voor mailtje je NIET had gestuurdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen mailtje waardoor Tafkahs is ontslagen hoor![]()
Ik kreeg een topic van achter de schermen en dat heb ik doorgemaild op verzoek. Zonder naamgegevens uiteraardquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet wat voor mailtje je NIET had gestuurd![]()
de broncode? daar is namelijk makkelijk uit te halen van wie dat afkomstig is:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg een topic van achter de schermen en dat heb ik doorgemaild op verzoek. Zonder naamgegevens uiteraard
| 1 |
Ja mooi - komt ook een film vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de broncode? daar is namelijk makkelijk uit te halen van wie dat afkomstig is:
[ code verwijderd ]
staat er bv in jouw broncode
De Da VinSCHi Broncode ?quote:
Haha op de een of andere manier gaan dat soort complotten altijd compleet langs me heen. Maar kom op, namen willen we. Welke users?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
Hoofdzaak is uiteraard dat er allanger iets niet boterde tussen bepaalde mod(s) en Harry, denk ik. Daarnaast zag je een min of meer gezamenlijk optreden van bepaalde users gericht tegen Harry. Users die nu een bescheiden feestje zitten te vieren, geloof ik. En dan bedoel ik niet SCH.
Goh, jij beschermt je bronnen lekker zeg? Doe je als journalist hoop ik wat beter hè.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg een topic van achter de schermen en dat heb ik doorgemaild op verzoek. Zonder naamgegevens uiteraard
Pol mod EWK iig, wrs ook SK.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha op de een of andere manier gaan dat soort complotten altijd compleet langs me heen. Maar kom op, namen willen we. Welke users?
Ik vond Harry dan ook geen goede mod, zorgde imo te vaak zelf ervoor dat topics ontspoorden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
Hoofdzaak is uiteraard dat er allanger iets niet boterde tussen bepaalde mod(s) en Harry, denk ik. Daarnaast zag je een min of meer gezamenlijk optreden van bepaalde users gericht tegen Harry. Users die nu een bescheiden feestje zitten te vieren, geloof ik. En dan bedoel ik niet SCH.
Kom op man. Tafkahs lag mij niet als mod, dat is geen geheim en dat heb ik ook onverbloemd gezegd. Daar komt geen complot aan te pas verder.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pol mod EWK iig, wrs ook SK.
Usres: zoalshetis, Sickie, sigme en nog paar anderen.
Nou, kijk, ik bemoei me in de regel nooit met dat soort zaken, stuur ook nooit mailtjes naar mods over iets dat hier speelt of vul topicreports in, heb ook niet zoveel controversieels gezien, heb alleen het onophoudelijk gezeik in POL FB zien staan en kan me nu eenmaal niet van de indruk ontdoen dat een gezamenlijk optreden, wat weer iets anders is dan een geregistreerd optreden, aan die activiteiten ten grondslag lag. Deed me denken aan de tijden van weleer toen SK het door bepaalde users onophoudelijk lastig werd gemaakt. Niet toevallig waren de personen die achter Harry aanzaten ook van dezelfde politieke signatuur (inclusief kutklonen) als de personen die het SK lastig maakten. Komt nog bij dat ik onlangs op z'n zachts gezegd nogal vreemde dingen heb meegemaakt met een bepaalde mod van POL dus tja, wat zal ik zeggen... Kijk kritiek kun je altijd hebben, daar gaat het niet over, denk ik, maar dit was van een andere gesteldheid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vond Harry dan ook geen goede mod, zorgde imo te vaak zelf ervoor dat topics ontspoorden.
Daar heb ik hem overigens zelf op aangesproken in het FB topic.
Denk ook niet dat een geregiseerd optreden tegen Harry de oorzaak is van zijn "ontslag", eerder de aanmerkingen op zijn moderatie.
Gezamenlijk optreden is iets anders dan geregistreerd optreden, natuurlijk hè. Maar je kunt niet ontkennen dat jij ook nogal wat achter de schermen optreedt. Ik heb ooit begrepen dat je naar mij een mail gestuurd had, op een account dat ik niet meer gebruik, dat je topicreports invul, modjes mailt en wrs ook anderen mailt over zaken die hier aan de gang zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Kom op man. Tafkahs lag mij niet als mod, dat is geen geheim en dat heb ik ook onverbloemd gezegd. Daar komt geen complot aan te pas verder.
En ik vier er ook geen feestje over. Zelfs niet bescheiden.![]()
Wel degelijk, blijkbaar kreeg jij een lekmailtje van Tafkahs. Jij vond het nodig om hem nog een laatste prik te geven door het door te mailen naar FA's.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon???man, je weet niet waar je het over hebt.
![]()
Ryan, ik denk eigenlijk niet dat jij ooit iets begrijpt. Of laat ik me vriendelijker uitdrukken: ik denk dat jij zelden begrijpt wat ik bedoel. Hetgeen ongetwijfeld mede aan mij ligt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gezamenlijk optreden is iets anders dan geregistreerd optreden, natuurlijk hè. Maar je kunt niet ontkennen dat jij ook nogal wat achter de schermen optreedt. Ik heb ooit begrepen dat je naar mij een mail gestuurd had, op een account dat ik niet meer gebruik, dat je topicreports invul, modjes mailt en wrs ook anderen mailt over zaken die hier aan de gang zijn?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wel degelijk, blijkbaar kreeg jij een lekmailtje van Tafkahs. Jij vond het nodig om hem nog een laatste prik te geven door het door te mailen naar FA's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |