Dat lijkt me Te Quiero Putaquote:Op maandag 15 mei 2006 20:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iets met Spaans erdoor heen.. had ik nog niet gehoord..
U riep?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
Is dit een topic voor God?
ik wil het niet wetenquote:
Too much details.quote:
De bal natuurlijkquote:
met hem hebben we er 3 rode kaarten extra bijquote:Op maandag 15 mei 2006 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Met hem worden we ook geen WK kampioen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met hem hebben we er 3 rode kaarten extra bij
zonder Gomesquote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef borisz het volgende:
brazilIe wordt wereldkampioen
ja het was mij ook opgevallenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Dit kan toch niet serieus bedoeld zijn?![]()
![]()
Ik heb er één keer ingestaanquote:
ik ook wel is 2x zelfsquote:
en die man heeft helemaal gelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Dit kan toch niet serieus bedoeld zijn?![]()
![]()
ik klaag altijd over de Ajax-mediaquote:Op maandag 15 mei 2006 21:17 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ook wel is 2x zelfs![]()
ik heb een keer geklaagd over de tmf-awards toen het geluid slecht wasen de andere x ging over de top2000
![]()
ja dat is grappigquote:Op maandag 15 mei 2006 21:20 schreef RayMania het volgende:
Iemand ook die discussie over die kinderprogramma's die niet op de juiste tijd worden uitgezonden gevolgd?
Is inmiddels al 1,5 week aan de gang ofzo.
Buck dichquote:
die leeft zeker nog in 2006 voor christus ?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef DeTolk het volgende:
Wat een naief mens net bij Jouw vrouw, mijn vrouw.
Alles maar met De Bijbel verdedigen.
So darksided!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef DeTolk het volgende:
Wat een naief mens net bij Jouw vrouw, mijn vrouw.
Alles maar met De Bijbel verdedigen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Buck dichdat was het eerste nummer dat ik hoorde
Sowieso hun liveshows, met al dat vuur, zijn mooi om te zien.quote:
iddquote:Op maandag 15 mei 2006 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sowieso hun liveshows, met al dat vuur, zijn mooi om te zien.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd
onze buurman op Pinkpop was verbrand in de zon die middag en daarna had bij 's avonds bij Ramsteinn vooraan gestaaneen partij klagen 's nachts
Ja euh, je hebt nu lang genoeg niks gedaan!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef appelsientje het volgende:
.... ik ga naar bed....... morgen werken...*slik*
hoe zit jij dan met je raad waar de bal is spelletje ?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef RayMania het volgende:
Ik zie hier een aantal televisie verslaafden.
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe zit jij dan met je raad waar de bal is spelletje ?
we zien je daar nooit meer ?
diekie diek onze plaatjes verzamelaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef dndiek het volgende:
133 plaatjes in het grote Panini-boek geplakt
Ze doen het er ook gewoon om want verder had ik bijna geen dubbelequote:
ik heb geloof ik alleen Wiltort dubbel (maar heb ook pas 50 plaatjes ofzo)quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze doen het er ook gewoon om want verder had ik bijna geen dubbele
als je mij nog kent....krijg je morgen een mailtjequote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Luitjes: wanneer er mensen zijn die graag meedoen aan een WK-toto, neem dan even contact op. Alleen 'bekenden'.
Mag ik meedoen of ben ik niet bekend genoegquote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Luitjes: wanneer er mensen zijn die graag meedoen aan een WK-toto, neem dan even contact op. Alleen 'bekenden'.
Stuur me maar een mailtje: leg ik ook even uit wat de reden is...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mag ik meedoen of ben ik niet bekend genoeg?
Ik stuur je morgen wel even een mailtje.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Heb je zin om iemand uit te zetten?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef SCH het volgende:
Nog illegalen hier?
Steek die prullenbak dan eens snel in brand.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hier een Somali in de prullenbak zitten
kun je het beste achter een boekenkast bewaren...vinden ze nooit !!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hier een Somali in de prullenbak zitten
Hey mijn dure poesjequote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Steek die prullenbak dan eens snel in brand.
Ja goeie carriere move door naar de nummer 14 van Frankrijk te gaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Sterke move van Boukhari - dikke vinger naar Ajax
He made my dayquote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Sterke move van Boukhari - dikke vinger naar Ajax
RBC is ook laatste geworden in de Eredivisie, die komen tenminste wel in de Jupiler League uit...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja goeie carriere move door naar de nummer 14 van Frankrijk te gaan.
Beter dan bij een pauperclub waar het publiek (lees losers als BS) je uit gaat fluiten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
RBC is ook laatste geworden in de Eredivisie, die komen tenminste wel in de Jupiler League uit...
Beter sarcasme over de 2 Jupiler League's mag toch wel.quote:
Laat alle frustratie maar gaan hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Beter dan bij een pauperclub waar het publiek (lees losers als BS) je uit gaat fluiten.
Ga je ook al van die puber-voetbal taal bezigen. Of is dat normaal in Heerenveen ?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Beter dan bij een pauperclub waar het publiek (lees losers als BS) je uit gaat fluiten.
Dat doe jij wel in de Arenaquote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laat alle frustratie maar gaan hoor
Wat voor pubertaal? Beetje sneu hoe je ineens over Boukhari praat tong80, had meer verwacht.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je ook al van die puber-voetbal taal bezigen. Of is dat normaal in Heerenveen ?
Inderdaad, laten we het maar bij de neuzen houden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
pauperclub vind ik hetzelfde als Ajax met 020 aanduiden.
Happy joy newbiequote:
Lindemans Kriek aubquote:
Tov jou zal ik altijd een newbie blijvenquote:
quote:
Dank u!quote:
Poker begint over een kwartiertjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:21 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat nog even een dvd kijken voor het slapen gaan
Op Tv ?quote:
Speelde je zelf ook mee?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo vandaag 2e oefenwedstrijd gespeeld met de nieuwe D1 van komend seizoen, 3 x 25 minuten, met 6-1 gewonnen van de nieuwe D1 van Top Oss. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat lopen.
Nee die is nog een jaar te jong, speelt komen seizoen in de D<12 (D2)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:
Deed Daantje Schreuders mee, het zoontje van Jack ?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:42 schreef Bjoro het volgende:
nog geen vergadering gehad, ook nog geen koffie trouwens
hhmmmmm...lekker !quote:
ik heb alleen maar koffie gehad, en dat hou ik graag zo vandaagquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:42 schreef Bjoro het volgende:hoi pipeloi
nog geen vergadering gehad, ook nog geen koffie trouwens
Verkeerde zenderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhmmmmm...lekker !
zit nu even op 538 te luisteren hoe Catherine Keijl "private dancer" van Tina Turner om zeep helpt !
ach ja....op mijn werk he !quote:
oeps sterkte met met steunen Bluezziequote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nogal.
Ze is enig kind ook nog.
Arm meissie
welkom bij de werkendequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef appelsientje het volgende:
..... het is dan toch zo ver gekomen, ik zit weer op mijn werk. Heb echt geen zin!
moet ik even een storing doorbellen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef appelsientje het volgende:
..... het is dan toch zo ver gekomen, ik zit weer op mijn werk. Heb echt geen zin!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:15 schreef Suijk het volgende:
Als helpdeskslet?
Ik heb nog een andere leuke baan bij Infostrada Sports ook.
Neeee, neeeeeeee, neeeeeeeequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet ik even een storing doorbellen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:22 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Het is database analyse van sportgegevens. Werken in een omgeving met 300 tv's met sportkanalen. Maar wat verwacht jij eigenlijk, dat je meteen als projectmanager ergens aan de slag kunt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik ben weer het sletje aan de lijn
en dat is geen programmeer werk ??
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:24 schreef SCH het volgende:
sientje, je zit toch bij planet?
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is database analyse van sportgegevens. Werken in een omgeving met 300 tv's met sportkanalen. Maar wat verwacht jij eigenlijk, dat je meteen als projectmanager ergens aan de slag kunt?
Maar kijk maar eens bij www.studelta.nl, die kunnen je ook door heel Nederland plaatsen.
Kan je in de historie van bellers kijken of ze op de zwarte lijst staan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]Yup nog steeds (tegenwoordig heet het KPN internet)
In België heeft Q-Music ook Foute-CD's uitgebracht. En fout zijn ze echt nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef clauwheee het volgende:
Dat foute uur op Q-music is eigenlijk nooit zo fout vind ik![]()
Hehe ik ben niet verbaasdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je in de historie van bellers kijken of ze op de zwarte lijst staan?
* SCH heeft een paar weken geleden hoop oplopende ruzie gehad met zo'n planetnerdje![]()
![]()
Dago?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je in de historie van bellers kijken of ze op de zwarte lijst staan?
* SCH heeft een paar weken geleden hoop oplopende ruzie gehad met zo'n planetnerdje![]()
![]()
Lag niet aan mij hoor, hij deed zo sssssssssstomquote:
doet ikquote:Maar we hebben geen echte zwarte lijst ofzo. Maar ik kan altijd ff kijken, als jij me jou klantnummer mailt![]()
Ooooo maar dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Lag niet aan mij hoor, hij deed zo sssssssssstom
[..]
heb ik ook ooit een solli gesprek gehadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:15 schreef Suijk het volgende:
Als helpdeskslet?
Ik heb nog een andere leuke baan bij Infostrada Sports ook.
Jij hebt er deze week zin in merk ik...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
Mijn motivatie is tot beneden het nulpunt gedaald geloof ik.
Niet zo zeuren clauwquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik wacht nog op een mailtjequote:
Keulen, Stuttgart, Gelsenkirchen en misschien nog de finale in Berlijn. Ligt eraan wie er in staat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:48 schreef DarkShine het volgende:
Nog mensen die met het WK naar een speelstad gaan?
Ik ga 20 juni naar Köln, met voornamelijk andere KVM fansDag erop met de eerste trein terug
Stuttgart, Oranje-Beveren? Ik ga nergens heen waar die oranje clini-clowns zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Keulen, Stuttgart, Gelsenkirchen en misschien nog de finale in Berlijn. Ligt eraan wie er in staat.
mark apenstaartje hoeve punt nu?quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
mark apenstaartje hoeve punt nu?
krijg je een foutmelding?
Gaan dr veel van Den Bosch dus dat is altijd wel leuk, ondanks de clini clowns.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stuttgart, Oranje-Beveren? Ik ga nergens heen waar die oranje clini-clowns zijn.
Berlijn hebben wij het ook over gehad, ben paar jaar terug naar Duitse bekerfinale geweest daar maar zo'n 28uurs marathon niet meer in ieder geval!
wat voor een foutmelding ??quote:
Keulen doen wij met de trein, dag erop de eerste (5:17) of 2de trein (half uur later) terug. Ikzelf ben zo thuis (een 2 uurtjes), maar die gasten van ons wat nog naar Antwerpen en Roosendaal moeten...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaan dr veel van Den Bosch dus dat is altijd wel leuk, ondanks de clini clowns.
Keulen ook de 20e. En Gelsenkirchen 1 juli. kwartfinale met hopelijk Engeland.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef SCH het volgende:
[..]
"Deze client is het nederlanderschap ontnomen vanwege het melden van een verkeerde naam"
Het is al gelukt volgens mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Probeer anders eens mark punt de punt groot apenstaartje planet.nl
Niemand van ons wilt rijden, iedereen wilt zuipenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij huren busje met 9 man.
Erg he - en die vrienden ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Puberruil op NED1 nu. Wat is die gothic triest zeg
Het moet dan ook vanuit het buitenland komen. Friesland -> Nederland.quote:
Dan wacht ik op de postduifquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het moet dan ook vanuit het buitenland komen. Friesland -> Nederland.
utrecht is toch nederlandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het moet dan ook vanuit het buitenland komen. Friesland -> Nederland.
Hoe werkt dat met kaartjes? Treinen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niemand van ons wilt rijden, iedereen wilt zuipen![]()
Ik trein van Heerlen naar Aachen, vandaar naar Köln.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met kaartjes? Treinen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker in de grafkist blijven inderdaad
Zijn we het nu eens? [afbeelding]
Koop je dat heen een enkeltje en terug een enkeltje? Of maakt dat niet uit dat je op 2 datums rijdt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik trein van Heerlen naar Aachen, vandaar naar Köln.
Hoe de rest treint moeten we nog even kijken. Treint men vanuit Roosendaal via Heerlen naar Aachen of van Roosendaal via Antwerpen naar Aachen...
Hoe dan ook, in Aachen komen we zeker al samen met de groep.
www.ns.nl
www.db.de
www.nmbs.be
Zullen 2 enkeltjes worden denk ik. Wel enkeltjes tot aan de grens, daarna geld mijn OV.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Koop je dat heen een enkeltje en terug een enkeltje? Of maakt dat niet uit dat je op 2 datums rijdt.
HAHAHAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zullen 2 enkeltjes worden denk ik. Wel enkeltjes tot aan de grens, daarna geld mijn OV.
De site van DB is idd niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
HAHAHA
Heb effe gekeken voor toch misschien met de trein te gaan naar Gelsenkirchen, maar snap er geen reet van![]()
hee Sandjequote:
mwah hij komt van de 4 van Nederlandquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
zoiets? http://www.infostradaspor(...)obs_jobs_netherlandsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is database analyse van sportgegevens. Werken in een omgeving met 300 tv's met sportkanalen. Maar wat verwacht jij eigenlijk, dat je meteen als projectmanager ergens aan de slag kunt?
Maar kijk maar eens bij www.studelta.nl, die kunnen je ook door heel Nederland plaatsen.
Portugalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan moet Nederland 2e worden in de poule en winnen van de nummer 1 van poule D (waarschijnlijk portugal). Engeland moet winnen in haar poule en dan winnen van de nr 2 van poule A ( Ecuador, Polen of Costa Rica)
Het klinkt serieus nog interesant ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoiets? http://www.infostradaspor(...)obs_jobs_netherlands
Wat jij wil...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Portugalnee hoor Mexico gaat die poule winnen
Ben ik een barbaar als ik het nummer niet ken?quote:
Ja, maar ik ken die mensen en kan je dus naar binnen helpen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoiets? http://www.infostradaspor(...)obs_jobs_netherlands
Ik ga morgen ff bellen naar pinkroccade.. als dat niks wordt..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken die mensen en kan je dus naar binnen helpen.
Ik heb de werkomgeving gezien, echt overal televisie's met sportkanalen uit de hele wereld. Ze moeten dus verplicht sport kijken.
Zeg, leef je uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb de werkomgeving gezien, echt overal televisie's met sportkanalen uit de hele wereld. Ze moeten dus verplicht sport kijken.
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben ik een barbaar als ik het nummer niet ken?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben ik een barbaar als ik het nummer niet ken?
hab zelfs het CD singeltjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja.
En ik voel me ook barbaar omdat ik het nummer hier niet heb.
*stilquote:
Binding met sport was ook belangrijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg, leef je uit
Ik kan dan wel niet programmeren, maar goed
Doe mij ook zon baantjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Binding met sport was ook belangrijk.
Ik kan wel eens kijken of ze nog andere dingen daar hebben waar je niet zo veel met de computer hoeft te doen.Alleen betaald tv kijken ofzo.
Wel aardige gasten daar !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef Suijk het volgende:
Had toen mijn eerste gesprek in het oude kantoor en mijn 2e in het nieuwe !quote:Ik heb de werkomgeving gezien, echt overal televisie's met sportkanalen uit de hele wereld. Ze moeten dus verplicht sport kijken.
Er stond een advertentie voor studenten, heb ik zojuist via die website mijn gegevens achter gelaten... Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Binding met sport was ook belangrijk.
Ik kan wel eens kijken of ze nog andere dingen daar hebben waar je niet zo veel met de computer hoeft te doen.Alleen betaald tv kijken ofzo.
over leuke banen gesprokenquote:Heineken zoekt bierproevers
Uitgegeven: 16 mei 2006 09:55
ZOETERWOUDE - Heineken zoekt veertig consumenten die een aantal dagen per week bier moeten proeven om het te keuren. Ze krijgen daarvoor betaald en een taxi brengt hen van en naar de fabriek van de bierbrouwer in Zoeterwoude.
De gelukkigen mogen geen volle glazen bier naar binnen werken, maar slechts vijf tot zes slokjes nemen in een laboratorium. Ze krijgen niet alleen bier te drinken, maar ook bijvoorbeeld frisdrank en water. "Ze moeten hun waarnemingen opschrijven. Zo kunnen wij zien wat de consument lekker vindt", zei een Heineken-woordvoerder dinsdag.
Het salaris is volgens hem onvoldoende om van te leven. Heineken zoekt mensen van 21 jaar en ouder. Ze moeten gedurende twee jaar twee tot drie dagen per week bier proeven.
en nu miljonair en rentenier...dat is ook niet rotquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Axl Rose was ooit sigarettentester... Da's pas een baan.
*sollicitatie naar Philip Morris stuurt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu miljonair en rentenier...dat is ook niet rot![]()
maak gewoon een hit, dan ben je ook binnen !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*sollicitatie naar Philip Morris stuurt...
Da's nog dichter bij Zeeland ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
JIj was toch gestoptquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alleen op partijen en feestjes rokende ja...quote:
ik luister via de streams ja, geen idee of je het ook kan streamenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Is X ook te streamen? Of luister je geen X?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik luister via de streams ja, geen idee of je het ook kan streamen
Gejaquote:
Dit programma moet gewoon de Televizierring krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:35 schreef Dylan Dog het volgende:
InfoStrada: ben ik ooit ook op gesprek geweest (en aangenomen). Heb geweigerd.
Sand en rubber: wk-pool? Effe mailen.
Dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit programma moet gewoon de Televizierring krijgen.
Die jongen van dat feest vind ik trouwens bloedirritant, heeft ook wel weer wat![]()
heb jij de mp3 versie ?quote:
Tuurlijk - en dat afscheid bij de trein - zo onhandigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is duidelijk.
Elmar heeft inderdaad wat irritants over zich. Maar als ik hem dan zie genieten tijdens zijn feest, geeft dat ook weer niets...
vast wel ergensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb jij de mp3 versie ?dan kan ik een keer luisteren
Eendquote:
quote:
Waarin?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:20 schreef VoreG het volgende:
Middag, die bijlessen hebben echt zin gehad, ik snap het stukken beter.
Welke?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is dan ook een briljant mooi nummer
Mooie Dagquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]het is dan ook een briljant mooi nummer
Dat klinkt als een leuk vakquote:
Kutvakkenquote:
quote:
Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kutvakken![]()
Heb dit blok vooral non-recht vakken als M&O, Ethiek, rapporteren enzo. En dan nog Arbeidsrecht en Privacyrecht erbij.
Morgen voor Project naar Tilburg. Interpolis Stichting Rechtsbijstand.
Gek hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat studeer je dan?
Staats- en Bestuursrecht is een heel mooi vak, net als Privaatrecht, maar als je net zo lui bent als een willekeurig persoon die bier moet halen op de meet, dan schiet het niet op.
Met die bijlessen volg ik het veel beter, het probleem wat ik had was voornamelijk hoe je iets moest noteren. Dat gaat nu steeds beter.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
maar als je net zo lui bent als een willekeurig persoon die bier moet halen op de meet
Met opletten alleen haal je het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gek heopletten tijdens de lessen
quote:
quote:
Wauw je wordt volwassenquote:
HBO-rechten in Den Bosch. Heb ik volgens mij al eens verteldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat studeer je dan?
Staats- en Bestuursrecht is een heel mooi vak, net als Privaatrecht, maar als je net zo lui bent als een willekeurig persoon die bier moet halen op de meet, dan schiet het niet op.
Met die bijlessen volg ik het veel beter, het probleem wat ik had was voornamelijk hoe je iets moest noteren. Dat gaat nu steeds beter.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wauw je wordt volwassen![]()
Maar goed de studie bevalt dus wel ?
Ik heb alleen Privaatrecht en Publiekrecht gehad. Hup rechtenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
HBO-rechten in Den Bosch. Heb ik volgens mij al eens verteld
Ik heb er alle vertrouwen inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |