Tonightquote:Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef zillah666 het volgende:
paradise by the dashboard light van meatloaf
edit: tina turner en david bowie hebben ook samen een liedje gemaakt, maar ik weet even niet meer hoe dat nummer heet.
Ja, die jaquote:
Hij heeft volgens mij wel eens wat met Willeke Alberti gedaan, maar ik weet niet of het dit nummer was.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ja, die ja
En travestie van Boudewijn de Groot, ik weet alleen niet met wie hij dat samen zingt.
Als het met Willeke Alberti was dan was ze nog heel jong, wat natuurlijk best kan. Hij heeft het iig niet zelf ingezongen, het is duidelijk een meisje/jonge vrouw.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:19 schreef piepster het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij wel eens wat met Willeke Alberti gedaan, maar ik weet niet of het dit nummer was.
Zong ie niet zelf de hoge partij als travestiet?
Willeke is ook al heel oud. Maar zoals gezegd: ik weet het ook niet echt zeker.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:30 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Als het met Willeke Alberti was dan was ze nog heel jong, wat natuurlijk best kan. Hij heeft het iig niet zelf ingezongen, het is duidelijk een meisje/jonge vrouw.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:40 schreef ranja het volgende:
Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the Rain Begins to Fall
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef zillah666 het volgende:
peter gabriel en sinead o' connor Kate Bush - don't give up
Ook met kate bush misschien, maar hij heeft ook een nummer gedaan met sinead o'connor, ik dacht don't give up (misschien meerdere versies of zo) maar misschien was dat ook wel een ander nummer hoorquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef rekenwonder het volgende:
Herman Finkers & Birgitte Kaandorp - Duet.
Twee zelfs. Guilty uit 1980 natuurlijk, maar vorig jaar is het vervolg, Guilty pleasures verschenen.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:17 schreef cheqy het volgende:
Barbarba Streisand/ Barry Gibb. Zij hebben samen ooit een schitterende CD uitgebracht.![]()
You're a bumquote:Op maandag 15 mei 2006 22:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En natuurlijk Pogues & Kirsty macColl - Fairytale Of New York
Ook heel mooi jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:26 schreef Quiestisia het volgende:
Ricky Martin & Meja - Private emotion
Was die niet van K's Choice en Anouk?quote:
Sarah en Anouk hebben die ook gedaan, maar Anouk ook zonder Sarahquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:34 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Was die niet van K's Choice en Anouk?
Hé dat wist ik niet. Van de week maar even halen denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Twee zelfs. Guilty uit 1980 natuurlijk, maar vorig jaar is het vervolg, Guilty pleasures verschenen.
Wie van de 2 heeft zich ooit laten ombouwen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:40 schreef placebeau het volgende:
En Johnny Cash & Nick Cave - I'm so lonesome I could cry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |