Eva heeft het al vanaf haar geboorte.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef jessie het volgende:
Weet iemand vanaf hoe oud een kind astma kan hebben?
even hier mee naar toe genomen, anders wordt het zo offtopic/scquote:Op maandag 12 juni 2006 09:26 schreef livelink het volgende:
Wat heeft Alicia dan, Knorretje?
ja die heb ze nog, daar zijn we al heel lang mee bezig om eruit te krijgen omdat het naar mijn idee de veroorzaker steeds is van de oorontstekingen. Gisteren hebben ze daar voor het eerst eens naar gekeken,maar haar keelamandelen zagen er vrij rustig uit, haar neusamanandelen konden ze niet zien (maar ze ademde nog door de neus, dus het zou wel goed zitten)quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef phileine het volgende:
knor, heeft ze haar amandelen nog? Op die leeftijd kan dat ook tot veel klachten leiden, zoals chronische koorts, ontstekingen her en der, bloedarmoede en alles wat daarbij komt.
Wat leuk om te horenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef jessie het volgende:
Ze is zo tevreden over Bo. Ze vind haar na de meivakantie zo veranderd. Ze heeft echt haar plekje gevonden.
die ervaring moet ik helaas delen, al trekken ze hun mond niet eens openquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef poemojn het volgende:
Jammer, het schijnt dat ze vaak meer respect voor de mening van mannen hebben(volgens ouders op OOL althans vaak).
Maar succes morgen!
En nou moet ik aan Willeke Alberti denken!quote:
Dat hadden wij ook met mijn zus. Ze kwam terug uit het ziekenhuis en mijn vader ging weer werken dus hij zei haar gedag enzo, en zij: Hee pap, waarom schreeuw je zo?!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef babyfeet het volgende:
Want hij praat heel hard wij moeten hard praten word je moe van ...
Maar binnenkort kan het weer normaal
ik zit meestal tussen de 6 en 10 euro. (ligt er een beetje aan of ik het kind aardig vindquote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef livelink het volgende:
Ik vind 5 a 6 euro wel normaal voor een kinderfeestjecadeautje, maar echt veel ervaring heb ik er ook niet mee.
ik zit weer met hetzelfde probleem. luca heeft vrijdag zijn kinderfeestje. zal je zien dat hij weer bedolven wordt onder allerhande spul waar hij niks mee doet. ik vind het altijd zo jammer dat men zich niet verdiept in wat het kind leuk vind. dat vraag ik altijd wel. ik vind het niet leuk als ik iets geef en het beland in een hoek.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:55 schreef jessie het volgende:
Iets van 5 euro of 7.50 ofzo. Ik geef nooit kadobonnen. Ook niet als ze het vragen. De ene keer is het kadootje 4 euro de andere keer 7. Het ligt er een beetje aan wat ik voor leuks kan vinden voor het betreffende kindje.
Ik had van de week voor heel goedkoop bij de hema (70 procent korting) van die klossen gekocht waar je op kan lopen. Bo heeft ze ook en t vriendinnetje vond ze ook erg leuk.
donald duck stripbladen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:29 schreef livelink het volgende:
Wat zijn duckies?
Nopes, dat was vandaag, omdat Frank er nu ook was en dat is zet wellicht meer zoden aan de dijk.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:03 schreef livelink het volgende:
Was dat gesprek niet morgen, Troel? Of is het verplaatst ivm de ziekte van Rewimo's vader?
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:41 schreef coolbabe het volgende:
Goed gedaan Djen!
en gezellig je vanmiddag ff op msn te hebben gehad whehe
Donequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:02 schreef Stout het volgende:
grijsje , kun je me effe mailen, ben je adres kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |