welke witte vlek?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
eerste, wel die witte stip "healen" of wegclonen
Foto opzoeken in de lange lijst, foto deleten, nieuwe foto uploaden, post opzoeken in het topic, post editen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja? nieuwe post plaatsen, oude post deleten. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Ik vind ze wel mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef Gose het volgende:
ik denk dat dit het wordt
[afbeelding]
Iemand nog suggesties hoe ie beter kan?
Of is deze beter?
[afbeelding]
dus niet neerzetten op fok server. Wat een heleboel fotografen ws beter uitkomt.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Subhuman het volgende:
Foto opzoeken in de lange lijst, foto deleten, nieuwe foto uploaden, post opzoeken in het topic, post editen...
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is, alleen dat het meer werk is.
I.M.O. teveel op de foto om tot minimalisme te horen. (licht + bal, potlood+lijn)quote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef Gose het volgende:
ik denk dat dit het wordt
[afbeelding]
Iemand nog suggesties hoe ie beter kan?
Of is deze beter?
[afbeelding]
Bij Offy gaat dat uiterst snel. Bij mijn inzending duurde het slechts enkele minuten, maar misschien dat ze niet constant de mail checkt. Maar over het algemeen gaat het vrij snel.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Ilford het volgende:
't Is de eerste keer dat ik meedoe, enneh... hoe lang duurt het doorgaans na insturen voordat een foto in het overzichtstopic verschijnt? Ik wil niet ongeduldig zijn, maar ik wil ook niet dat mijn inzending over het hoofd gezien wordt. Just wondering.![]()
Ik las je eerdere reactie, ja, vandaar dat ik even schrok. Heb de mijne gisteren ingestuurd, mja, zondag rustdag, misschien. En anders is dit vast een triggerquote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij Offy gaat dat uiterst snel. Bij mijn inzending duurde het slechts enkele minuten, maar misschien dat ze niet constant de mail checkt. Maar over het algemeen gaat het vrij snel.
Over het algemeen zet ik de foto's dezelfde dag in het Centrale Topic, gisteren had ik toevallig een drukke dag, maar geen nood: hij staat er nu bijquote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Ilford het volgende:
't Is de eerste keer dat ik meedoe, enneh... hoe lang duurt het doorgaans na insturen voordat een foto in het overzichtstopic verschijnt? Ik wil niet ongeduldig zijn, maar ik wil ook niet dat mijn inzending over het hoofd gezien wordt. Just wondering.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |