Dat is wel erg streng zegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
Op een ander forum is de eerst ingezonden foto gewoon de foto, je mag niet meer wisselen, je mag niet eens iets aanpassen meer aan de foto. Dat had je dan maar moeten doen voordat je 'm plaatste. En daar is er niet eens een modje die zoiets doet, iedereen heeft gewoon zijn eigen topic lopen met bovenin de meedingende foto, er mogen verder wel aanpassingen geplaatst worden, maar die tellen niet mee. (ik vind dat wel weer erg streng trouwens hoor) Je MOET ook een nieuwe foto maken, je mag dus geen archief insturen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Offy, wat ben je toch snel met plaatsen.
quote:
Staat heel stoer die tagquote:
Leuke foto, maar geen minimalisme imo, wel minimaal aantal sigaretten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:34 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan deze wedstrijd, ben pas net begonnen met fotograferen.
Wat vinden jullie van mijn foto?
welke witte vlek?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
eerste, wel die witte stip "healen" of wegclonen
Foto opzoeken in de lange lijst, foto deleten, nieuwe foto uploaden, post opzoeken in het topic, post editen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja? nieuwe post plaatsen, oude post deleten. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Ik vind ze wel mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef Gose het volgende:
ik denk dat dit het wordt
[afbeelding]
Iemand nog suggesties hoe ie beter kan?
Of is deze beter?
[afbeelding]
dus niet neerzetten op fok server. Wat een heleboel fotografen ws beter uitkomt.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Subhuman het volgende:
Foto opzoeken in de lange lijst, foto deleten, nieuwe foto uploaden, post opzoeken in het topic, post editen...
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is, alleen dat het meer werk is.
I.M.O. teveel op de foto om tot minimalisme te horen. (licht + bal, potlood+lijn)quote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef Gose het volgende:
ik denk dat dit het wordt
[afbeelding]
Iemand nog suggesties hoe ie beter kan?
Of is deze beter?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |