dan stem ik wel 5 keer op dezelfde persoon.quote:
Doet me denken aan dat kunstwerk waar jaren geleden die man met dat Stanley-mes in is gaan hakken in het Stedelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wil jullie natuurlijk niet storen in jullie discussie--wat mij betreft stuurt iedereen een willekeurige foto in; ik stem alleen op de foto's die ik als minimalisme beschouw.
Maar wat vinden jullie van mijn foto? Of hebben jullie mij in Negeerdorp geparkeerd?
[afbeelding]
who's afraid of red, yellow and bleuquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:32 schreef Tom32 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat kunstwerk waar jaren geleden die man met dat Stanley-mes in is gaan hakken in het Stedelijk.
paaltje weg soepen, horizon recht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:10 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
Verleden week mijn idee op het minimalisme geprobeerd te realiseren
met het volgende resultaat:
[afbeelding]
paaltje had wel wat eigenlijk vond ik....... als enige in het landschapquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
paaltje weg soepen, horizon recht.
en het is een topfoto voor het onderwerp.![]()
met de paal is het niet echt een minimalisme foto.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
[..]
paaltje had wel wat eigenlijk vond ik....... als enige in het landschap
horizon valt me nu je het zegt eigenlijk pas op ...........
nee, de paal was goed. de foto is gewoon te druk imo voor minimalismequote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
met wat kleine aanpassingen: en met zonder paal
[afbeelding]
wat vind jij dan tedruk?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, de paal was goed. de foto is gewoon te druk imo voor minimalisme
Ik vind die in kleur ook mooier, ben het eens met wat Offy zegt, zonder kleur wordt ie een beetje raar in dimensionaliteitquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik twijfelde ook. Zou je 'm kunnen wisselen? Of moet ik dan weer opnieuw mailen?
ik zie een weg, een dijk, een zandplaat die droogligt; een landschapsfoto, die niets imo te maken heeft met minimalisme--minimalisme was de abstractie van bestaande objecten. Er is hier niets abstracts aan. en teveel dingen in de foto ook om het minimalistisch te noemen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef blackbully het volgende:
wat vind jij dan tedruk?
het onderwerp springt er voor mijn gevoel goed uit. en nu de paal weg is zijn er niet echt storende elementen.
NewmanShark, cultuurbarbaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe foto MondriShark![]()
Iedereen moet juist wel stemmen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
NewmanShark, cultuurbarbaar![]()
en aan alle mensen die vinden dat een thema per se heel strikt geinterpreteerd moet worden: ik nodig jullie van harte uit om vooral niet te stemmen en daar heel erg van te genieten. stelletje huillies![]()
Wel stemmen vind ik ook prima hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen schjijnen er mensen te zijn die vinden dat er minder dan 5 inzendingen aan het thema voldoen, vandaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:14 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
[..]
Iedereen moet juist wel stemmen!
gelukkig heeft iedereen een andere kijk op het onderwerp. Er staat nergens vast wat nu precies minimalisme is zodoende heeft iedereen er een andere kijken op. Dat maakt het nu zo interessant en mag de gene met de meeste stemmen winnen.
Dus jij vindt dat ik moet gaan stemmen op foto's die ik niet bij het onderwerp vind passen, of op foto's die ik niet mooi vind?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
NewmanShark, cultuurbarbaar![]()
en aan alle mensen die vinden dat een thema per se heel strikt geinterpreteerd moet worden: ik nodig jullie van harte uit om vooral niet te stemmen en daar heel erg van te genieten. stelletje huillies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |