bronquote:Trouw spreekt van een journalistieke doodzonde van Zembla, maar vlakt ook de rol van het NOS-journaal niet uit. "Het Journaal, dat ruime aandacht en gratis publiciteit aan de aflevering schonk, heeft in deze list een merkwaardige rol gespeeld. Meer dan ooit is er in Nederland behoefte aan een onafhankelijke en ongebonden publieksomroep."
Tja, voor Verdonk komt dit alles goed uit, een onderzoek naar de Ayaans verblijf hier is nu niet relevant meer.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Gia het volgende:
Maakt voor mij de keuze volgend jaar een stuk eenvoudiger. Ik twijfelde of ik op Rita of Ayaan zou stemmen. Wordt dus zeker Rita nu.
aangezien 80 procent van de asielzoekers liegt tijdens de procedure.. wou je die honderdduizenden mensen nu allemaal weer terugsturen.?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:56 schreef OldJeller het volgende:
Gaat nu onze belasting omlaag, omdat we haar security, appartement en aanwezigheid in de politiek niet meer hoeven te bekostigen?
Dat is een economische leugenachtige parasiet minder.
Ik had nog taart in m'n koelkast staan, even kijken of er ook nog ergens kaarsjes liggen.
Wel als andere partijen willen dat dit onderzoek wordt voortgezet om eventueel, indien mogelijk, de VVD in kwaad daglicht te stellen wegens AHM in hun partij.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Tja, voor Verdonk komt dit alles goed uit, een onderzoek naar de Ayaans verblijf hier is nu niet relevant meer.
Het was pure riooljournalistiek, had niets te melden en had uitsluitend een politiek doel. En dus bleek weer eens dat de VARA zeker niet onafhankelijk is, terwijl ze wel de pretentie hebben dat te zijn.quote:
Ook als het een biertje met varkensvlees is?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben best bereid haar nog 10 euro te geven om iets lekkers onderweg te kopen.²
Hirsi Ali heeft de autochtoon zo ver zelfs gekregen dat hij van mening is dat 80 % van de asielzoekers notoire leugenaars zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
aangezien 80 procent van de asielzoekers liegt tijdens de procedure.. wou je die honderdduizenden mensen nu allemaal weer terugsturen.?
shame on you![]()
Dan niet, maar dat eet ze niet, ze zegt zelf Moslim te zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ook als het een biertje met varkensvlees is?
nou mooi toch dat ze het nederlandse gedachtengoed kan verspreidenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
Hirsi Ali gaat naar een superconservatieve denktank, de hofleverancier van President Bush. En dat zat bij de VVD die erg voor euthanasie, homohuwelijk en abortus is.
kuch, ow jahaaa ???quote:Op maandag 15 mei 2006 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan niet, maar dat eet ze niet, ze zegt zelf Moslim te zijn.²
Bedoel je dit soort kaarsjes?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wel als andere partijen willen dat dit onderzoek wordt voortgezet om eventueel, indien mogelijk, de VVD in kwaad daglicht te stellen wegens AHM in hun partij.![]()
Heb jij overigens nog kaarsjes voor mijn taart?
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
Hirsi Ali gaat naar een superconservatieve denktank, de hofleverancier van President Bush. En dat zat bij de VVD die erg voor euthanasie, homohuwelijk en abortus is.
Al aan je maat Michiel S. verteld? Cijfers? Bron?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
aangezien 80 procent van de asielzoekers liegt tijdens de procedure.. wou je die honderdduizenden mensen nu allemaal weer terugsturen.?
shame on you![]()
Is dit een duistere dag voor jou, die je nog vele jaren zal herinneren en telkens 1 minuut stilte in acht voor gaat nemen?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Bedoel je dit soort kaarsjes?
[afbeelding]
Nee, die heb ik niet, Maar vraag het aan Bansheeboy, mischien heb je bij hem meer succes.
Wat ben je toch grappigquote:Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[afbeelding] Al aan je maat Michiel S. verteld?![]()
![]()
![]()
Inderdaad een goeie!!!
Aankomende donderdag is er een herhaling. Speciaal voor de mensen die het gemist hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
trouw heeft het zoals gewoonlijk weer bij het juiste eind:
Dat belasting centen gebruikt worden voor die Zembla rommel, schandalig![]()
Nee, ik had voor dit nieuws bekend werd al gepost dat ze maar beter kon vertrekken. "genoeg is genoeg". En ik denk dat ze hier verstandig aan doet.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dit een duistere dag voor jou, die je nog vele jaren zal herinneren en telkens 1 minuut stilte in acht voor gaat nemen?
treinkaartje?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben best bereid haar nog 10 euro te geven om iets lekkers onderweg te kopen.²
Voelde me ook niet aangesproken hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Bepaalde woorden letterlijk nemen, ze uit de context halen om vervolgens daarmee iemand
aan te vallen, komt vaker voor.
(daarmee bedoel ik niet Slayage).![]()
NOVA hele uitzending.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef Slayage het volgende:
Zometeen op 2 Vandaag hier over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |