Ja, ik neem weer wat kleertjes over van Piet en dan is het eigenlijk net zo leuk om even te meeten. Ben benieuwd hoe de heren dit keer op elkaar reagerenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:05 schreef jessie het volgende:
Leuk Belana!
huh? Ik kan me die hele meet niet meer herinneren en jou eigenlijk ook nietquote:Op maandag 15 mei 2006 11:28 schreef Tamea het volgende:
Ow en Tex heb ik ook al eens gemeet (film meet bij Vork).
daarom komen we naar jou toequote:Op maandag 15 mei 2006 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Jullie wonen allemaal veeeel te ver weg voor mij![]()
Jaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:29 schreef livelink het volgende:
Gewoon terugbellen, Syrena.
En is dit weer hetzelfde vriendje? Ik heb de ontwikkelingen een tijdje gemist, maar jullie zijn dus weer bij elkaar?
Ik ben maar bij één meeting geweest bij Vork volgens mij en kan me niet herinneren ook maar één film gezien te hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:36 schreef Tamea het volgende:
Wow, die nieuwe search is goed, ik had binnen 10 tellen het topic van die meet teruggevondenGrappig om terug te lezen, 5 jaar later.
Waar en wanneer?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:27 schreef Githa het volgende:Tex, ik wel best met Noah en jou meeten hoor...gezellig
![]()
Ja die was het dus wel, het zou een film meet worden, maar volgensmij heeft er niemand een film gezien. En dat er veel drank was weet ik me ook nog te herinneren jaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ben maar bij één meeting geweest bij Vork volgens mij en kan me niet herinneren ook maar één film gezien te hebbenwel combinatie van migraine en teveel drank dat was redelijk genant
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:36 schreef Syrena het volgende:
Ja![]()
Hij belde zelf alweer, het was iig geen klaplong. Hij heeft astmatische bronchitis (al jaren) maar weigert dus puffers te gebruikenVan zijn arts moet ie het nu 14 dagen aankijken en dan alsnog aan de puf. Ik heb dus nog 14 dagen om duidelijk te maken dat puffers NIET nerderig of stom zijn maar nodig
En verder is ie gewoon een nerd (houdt van Star Wars, computers, draagt af en toe een bril, houdt van mij, zijn nerdenmeisje...) dus dan kan die puffer er nog wel bij![]()
2e kamer?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:11 schreef Tosca het volgende:
Was jij er niet bij in de 2e kamer? Dat was de enige keer dat ik m@x heb gemeet.
Had je maar niet moeten verhuizenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Jullie wonen allemaal veeeel te ver weg voor mij![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:08 schreef Sugar het volgende:
Oh, zijn hand is gebroken. Met de teen is natuurlijk niks mis.
Ik wil ook picknicken. Kom allemaal maar hierheen!![]()
![]()
en of er daar honden loslopenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:58 schreef Belana het volgende:
moet ik alleen ff weten waar dat bewuste park is?
Die meet sla ik even over. Sowieso is die meet bedoeld om foto's te maken en ik persoonlijk vind de sfeer in FOT (en van een aantal fotografen op de lijst) op dit moment echt afschuwelijk dus ik pas.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:10 schreef Jonnetje het volgende:
Er is zeer binnenkort ook nog een (gedeeltelijke) [OUD]-meet..
Wel niet persé een picknick-meet, maar (voor wie op de korte termijn wil) misschien is er daar best mogelijkheid toe? *Gooit ook maar 's een idee in de groep*
Ik weet het ook niet meer, maar het was toen toch wel een redelijk centrale locatie?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:58 schreef Belana het volgende:
nou, op zich is een picknick wel leuk, want daar waren toch al plannen voor, maar die plannen worden op de 1 of andere manier niet uitgevoerd
Ik ga gewoon een topic openen!
moet ik alleen ff weten waar dat bewuste park is?
Vragen staat vrij toch? En wat is nou twee weken, daar zal je vlos toch niet moeilijk over doen? Ik zou het wel doenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef Sugar het volgende:
Mag ik jullie mening?
Mijn zus raadde aan om de vlos te vertellen hoe het er nu hier voor staat met afstuderen, zwanger, Maria verzorgen en huishouden, nu Sebas zijn arm de komende 4-6 weken in het gips heeft. Hij kan echt best weinig overnemen en ik moet officieel 8 juni mijn scriptie inleveren. M'n zus zei dat school met een verklaring van de vlos misschien net 2 weken extra speling zal geven. En die heb ik misschien wel nodig nu.
Wat vinden jullie ervan om zoiets aan te kaarten en er om te vragen?
Ja, da's precies mijn gevoel. Ik wil het af hebben en twijfeldaarom of het nodig is en niet zeikerig. Maar misschien voor zekerheid inderdaad aankaarten en kijken wat er gezegd wordt.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het absoluut doen sugar. Beter vragen en er geen of niet volledig gebruik van hoeven maken (da's het mooist, denk ik, af is af) dan niet vragen en straks met een probleem zitten. Doen hoor, hoef je je niet voor te schamen!
Hm... ik kom nauwelijks meer in FOTquote:Op maandag 15 mei 2006 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Die meet sla ik even over. Sowieso is die meet bedoeld om foto's te maken en ik persoonlijk vind de sfeer in FOT (en van een aantal fotografen op de lijst) op dit moment echt afschuwelijk dus ik pas.
ja, zou wel eens leuk zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef beefcake het volgende:
De pick nick vind ik wel een heel goed idee weerEn belana, wel komen he, wij moeten ook nog eens fatsoenlijk meeten
En veel plezier bij bix morgen!
Zeikerig is het niet en als je het nodig blijkt te hebben is het fijn. Niet nodig geweest, niks aan de hand, dan was het goed om achter de hand te hebben. Succesquote:Op maandag 15 mei 2006 17:19 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, da's precies mijn gevoel. Ik wil het af hebben en twijfeldaarom of het nodig is en niet zeikerig. Maar misschien voor zekerheid inderdaad aankaarten en kijken wat er gezegd wordt.
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef _evenstar_ het volgende:
anitrabinnekort weer eh
en oeh morgen bruce![]()
why not?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef Luchtbel het volgende:
Wij gaan deze zomer niet meeten, maar hopelijk volgend jaar een nieuwe kans.
Omdat ik echt een wrak benquote:
JA! Zal ik weer koeken meenemen?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef Luchtbel het volgende:
En Beef, wij willen jullie graag voor die tijd ook nog een keer zien, ja!
Als je de kliekjes weer mee naar huis neemtquote:
Tis zeker niet meer nodig om te zappen?? *afstandbediening zoekt*quote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef bixister het volgende:
ohneee dat rozengeur is vanavond natuurlijk weer net geweest.![]()
![]()
Dat heb ik nu ook altijdquote:Op maandag 15 mei 2006 22:44 schreef bixister het volgende:
ohneee dat rozengeur is vanavond natuurlijk weer net geweest.![]()
![]()
Onze looptelefoon is kaduuk, hebben er nu weer 1 ouderwets aan de muur vastzitten met een snoertje van een metertje of anderhalf... erg wennen als je normaal het hele huis doorwaggelt al bellend..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef coolbabe het volgende:
Kun je niet gaan slapen en de telfoon naast je zetten Ireth?
Anders ff doorschakelen naar je mob.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Onze looptelefoon is kaduuk, hebben er nu weer 1 ouderwets aan de muur vastzitten met een snoertje van een metertje of anderhalf... erg wennen als je normaal het hele huis doorwaggelt al bellend..
Tot op heden zijn wij nog steeds mob-vrij!quote:
Neem ik mijn petje voor jullie afquote:Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef Ireth het volgende:
Tot op heden zijn wij nog steeds mob-vrij!
Wel eens te leen gehad tijdens vakantie's voor de handigheid, maar verders totaal niet!
Fijn dat je daarnaar vraagtquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:52 schreef bixister het volgende:
rewimo hoe is 't eigenlijk met je vader?
ben ik helemaal met je eens max.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef m@x het volgende:
........
Wat ik wil zeggen is dat een familieband geen garantie is dat mensen goed met elkaar op kunnen schieten en dat kinderen zonder broers of zusjes niet noodzakelijk zielig zijn of zich alleen voelen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:43 schreef m@x het volgende:
Met z'n tweetjes weg is af en toe gewoon nodig. Wij gaan ook zonder Kai op vakantie. Ik zie er als een berg tegenop maar ik heb er tegelijkertijd zo'n zin in. Even geen rekening houden met slaapjesmaar tegelijkertijd ookeen weekje geen natte kusjes
. Het is nog een beetje dubbel.
Githa, krijgen we over een weekje de foto's te zien?
Daarom luister ik alleen heel soms muziek en dan ook alleen vrolijke. Godzijdank werk ik op een plaats waar je geen radio aan magquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
Moeten jullie soms ook zo huilen van muziek, ineens, zonder dat er nog wat aan te doen isook op je werk enzo.
Opgeven omdat het allemaal te moeilijk en te veel werk is enzo? Wat rot klinkt, maar zo voelde het bij mij wel. Ik heb ook niet opgegeven hoor, niet omdat dat stom is maar omdat me dat nog meer moeite en werk leekquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ja geen radio, dat zou echt goed zijn. Ik tik net iets over mijn zus en ik hoor Runaway Train op de radio. Iets dat we vroeger samen luisterden, iets wat ik toen nog helemaal niet begreep maar later ineens wel....dan kan ik alleen maar huilenmaar misschien ligt het aan m'n bui ofzo. Ik kan eigenlijk niet werken op dagen dat ik therapie heb, ik ben echt stuk daarna. En ik had al een bui waarbij ik alles, inclusief mijn relatie het liefst wil opgeven, Maar goed, opgeven is stom.
Ja maar ja, vrijdag om half 6 ben ik voor mijn dochter....soms vind ik het gewoon echt te moeilijk ja. Om al die dingen onder ogen te komen en ergens voor te gaan, om er in te geloven, om in andere mensen te blijven geloven. Terwijl er eentje net is overleden en een ander naar een ander continent is vertrokken. Dan voelt het als aftellen tot de volgende gaat, tot het volgende stuk gaat, of door mij verpest wordt. Zo moet ik niet denken dat weet ik maar als ik drie nachten niet geslapen heb door m'n eigen gedoe kan ik nauwelijks nog positief blijven. Maar ja ik heb mijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Opgeven omdat het allemaal te moeilijk en te veel werk is enzo? Wat rot klinkt, maar zo voelde het bij mij wel. Ik heb ook niet opgegeven hoor, niet omdat dat stom is maar omdat me dat nog meer moeite en werk leekHahaha, sorry
. Ik weet niet of je je therapie kan plannen, maar ik zet de mijne altijd (als dat even kan) op vrijdagmiddag om half vier. Dan ben ik om half vijf klaar en dus vrij.
Ja hij kneep vrijdag een frog in zijn hand fijn en jij hebt het licht gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:01 schreef Lishe het volgende:
En dat ik het licht gezien heb qua Sawyer... Vrolijkt dat je soms wat op?
![]()
![]()
op zich ook wel goed, dat maakt ook dat je echt kunt veranderen, omdat je er aan toe bent dan ofzo. komt vast allemaal helemaal goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en voor de duidelijkheid, ik geef niet op, ik heb het alleen soms 'een beetje' gehad met mezelf vooral
Mag ik me even aansluiten? Dank u!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Ladybos het volgende:
LB, je bent een moordwijf. Echt. Waar. Met wat jij allemaal meegemaakt hebt en dan hoe je nu in het leven staat, neem ik mijn petje diep voor je af.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:47 schreef Belana het volgende:
nou maggie, sterkte ermee, het klinkt niet fijn.
Ladywrb, dat schiet niet op. nieuwe pas meteen aangevraagd?
heb ik dat zegquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik vrees van niet...
ik ben het wachtwoord vergeten en toen ik daar over belde met de postbank werd ik zo voor domme koe gezet dat ik gezegd heb dat die vent die hele internet shit maar in een donker gat moest schuiven.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:55 schreef Maggie het volgende:
Kun je niet via internetbankieren overmaken naar zijn rekening en het dan pinnen?
Vervelend man ditsoort dingen..succes!
Laat Rita hier maar niet lezenquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:50 schreef lady-wrb het volgende:
ehm o dat wordt dus moeilijk.
ik heb geen geldig legitimatiebewijs
die moet ik ook nog aanvragen voor de vakantie
en raad eens: daar heb ik ook geld voor nodig
Vriendin van me is vorige week geopereerd eraan en eruit gehaald, en als ik haar zo mag geloven, was het haar 100% meegevallen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:35 schreef Maggie het volgende:
Dus naja nu ben ik 26 en moeten ze er alsnog uit. Het schijnt als volwassene nogal een vervelende operatie te zijn, dus ik ben wel een beetje bang
Ohjee...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het enige jammere vind ze dat alleen maar ijswater en vla binnen krijgt
en de zon zoveel mogelijk moet vermijden
Phileine, wie was dat ook alweer .... oja, iemand die tot half juli vorig jaar hier wel eens posttequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:39 schreef Maggie het volgende:
Ja ik geloof dat er mensen zijn die sindsdien nog van Phileine hebben gehoord![]()
Ik weet nog niet wanneer, de dokter zou gisteravond bellen met de kliniek waar het moet gebeuren, en er dan op terugkomen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Phileine, wie was dat ook alweer .... oja, iemand die tot half juli vorig jaar hier wel eens postte![]()
Onderdeel van mijn therapie, Sugarquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:53 schreef Sugar het volgende:
Wat ga je laten doen, Spuug?
Altijd als jij hier iets post dan ga je leuke dingen doen. Doe jij alleen maar leuke dingen?![]()
![]()
Des te beter!quote:
Ik zal het onthouden en anders is er altijd nog MSN, nietwaar?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:10 schreef Sugar het volgende:
Maar verder even net als wat Belana al zei gisteren: dat gezeur over gezeur en gedagboek over gedagboek mag van mij ook afgelopen zijn. Lekker zeuren en dagboeken dus.![]()
Yes! Veel lol!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden en anders is er altijd nog MSN, nietwaar?
Ik heb mijn post nog even aangepast. Ik zag later pas dat jullie ook gezakt waren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Lishe het volgende:
Klote BE...Er komt vast wel iemand kijken op je open dag. En hang gewoon briefjes op he? BIEDEN MAG!
Maar hopelijk komt jullie koper ook gauw kijken. Zoals mijn schoonvader zegt: " HIj is in ieder geval al geboren".
![]()
Dat is wel te hopen ja, anders duurt het nog wel een jaar of 20quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Lishe het volgende:
Zoals mijn schoonvader zegt: " HIj is in ieder geval al geboren".![]()
Ik kan natuurlijk sowieso eens bellen met een andere makelaar... gewoon eens vragen hoe die er tegenaan kijken dat het zo lang duurt. En misschien als we zeggen dat we overwegen naar een ander te gaan dat onze makelaar wat harder gaat lopen... ik heb namelijk niet helemaal het idee dat hij dat echt doet...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef Lishe het volgende:
Ik geloof dat het mag als ze niet voldoen aan de gemaakt afspraken Nijna. Als je denkt dat het helpt zou ik zeker eens informeren. Je kunt er al zo weinig aan doen, dus het enige wat dan wel kan ook proberen!
Als er na de open dag op 10 juni bij ons nog niks gebeurd gaan wij wel over naar een andere makelaar. We vinden deze gewoon echt veel te stil. Je hoort helemaal niets en ik weet ook wel dat hij de kopers niet tevoorschijn kan toveren maar ik ben er gewoon niet echt kapot van zeg maar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Nijna het volgende:
We hebben zelfs zitten overwegen om eens een andere makelaar te bellen en eens te informeren hoe die erover denkt... Maar overstappen naar een ander gaat volgens mij ook niet helemaal kostenloos...
Ik weet nog wel donkerdere plekken voor dat geldquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
En dat geld mag hij in z'n haar smeren! Althans, dat zegt stinkie.
Ja zie je, jullie ook al dat gevoel. Wij dus ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:21 schreef Nijna het volgende:
Ik kan natuurlijk sowieso eens bellen met een andere makelaar... gewoon eens vragen hoe die er tegenaan kijken dat het zo lang duurt. En misschien als we zeggen dat we overwegen naar een ander te gaan dat onze makelaar wat harder gaat lopen... ik heb namelijk niet helemaal het idee dat hij dat echt doet...
En voor nu hou ik er maar ff over op.
Kijk, en dat soort dingen horen wij dus ook niet van de makelaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef MarjoleinA het volgende:
Lishe,
ALs je huis op Funda staat vraag dan aan de makelaar of hij er een Tophuis van wil maken.
Dit kost je wel 55 euro maar levert aanzienlijk meer bezoekers op bij Funda.
Ik ben zelf werkzaam bij een makelaar en onze ervaring is dat je zeker meer reactie op je woning krijgt.
Mooi, dus ik mag zeuren over de dagboeken, boodschappenlijstjes en het opsommen van de dagelijkse dingen die nog te doen zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:10 schreef Sugar het volgende:
Maar verder even net als wat Belana al zei gisteren: dat gezeur over gezeur en gedagboek over gedagboek mag van mij ook afgelopen zijn. Lekker zeuren en dagboeken dus.![]()
ja en dan een ban aan mn reet hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:58 schreef Nijna het volgende:
Kom maar op Moussy...
Tsja, dat idee hadden we dus ook. Nu is het half leeg en echt helemaal net niks meer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:58 schreef moussy het volgende:
BE, is het geen beter idee om die flat gewoon leeg te trekken?
Als ik naar mezelf kijk zou ik ook wel iets afknappen op een half ingericht huis.
Wat zou jij dan willen melden hier? Heb jij zo heel veel interessantere dingen te vertellen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef moussy het volgende:
ja en dan een ban aan mn reet hebbenwat dacht je waarom ik hier nog amper wat post? Het bankje is weer aardig aan het vertrutten naar meldingen van dagbestedingen zoals het voor de botte bijl was
*kruipt weer onder dr steen*
niksquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zou jij dan willen melden hier?
Nou dan!?quote:
ben ik niet helemaal met je eens be. het zal best zo zijn dat er geen rellen meer zijn op het speeltuinbankje, maar daarbij is ook het postaantal drastisch gedaald en een aantal vaste posters is verdwenen cq post niet meer zo vaak. misschien was dat de bedoeling, misschien is het een ongewenst bijverschijnsel of had het zonder botte bijl ook wel gebeurd, wie zal het zeggen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien, en dat leidt ik oa ook af aan het aantal rellen op het speeltuinbankje en de grote groep mensen die hier nu post, is de sfeer op dit moment op het Speeltuinbankje prima en ben jij de enige die het hier blijkbaar niet meer leuk vind...
Geef dan eens namen? Wie zijn er dan weggegaan vanaf het speeltuinbankje?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik niet helemaal met je eens be. het zal best zo zijn dat er geen rellen meer zijn op het speeltuinbankje, maar daarbij is ook het postaantal drastisch gedaald en een aantal vaste posters is verdwenen cq post niet meer zo vaak. misschien was dat de bedoeling, misschien is het een ongewenst bijverschijnsel of had het zonder botte bijl ook wel gebeurd, wie zal het zeggen.
Maar waarom meldt je het dan als reactie op een post van mij waarin in aangeef dat ik het idee heb dat er op dit moment niets aan de hand is met de sfeer?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet of er mensen zijn afgehaakt door de nieuwe regels. het viel me alleen op dat er mensen niet meer posten sinds een jaar geleden. of dat door nieuwe regels komt of door andere oorzaken kan ik niet beoordelen, dat is aan die mensen zelf toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |