Ja, ik neem weer wat kleertjes over van Piet en dan is het eigenlijk net zo leuk om even te meeten. Ben benieuwd hoe de heren dit keer op elkaar reagerenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:05 schreef jessie het volgende:
Leuk Belana!
huh? Ik kan me die hele meet niet meer herinneren en jou eigenlijk ook nietquote:Op maandag 15 mei 2006 11:28 schreef Tamea het volgende:
Ow en Tex heb ik ook al eens gemeet (film meet bij Vork).
daarom komen we naar jou toequote:Op maandag 15 mei 2006 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Jullie wonen allemaal veeeel te ver weg voor mij![]()
Jaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:29 schreef livelink het volgende:
Gewoon terugbellen, Syrena.
En is dit weer hetzelfde vriendje? Ik heb de ontwikkelingen een tijdje gemist, maar jullie zijn dus weer bij elkaar?
Ik ben maar bij één meeting geweest bij Vork volgens mij en kan me niet herinneren ook maar één film gezien te hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:36 schreef Tamea het volgende:
Wow, die nieuwe search is goed, ik had binnen 10 tellen het topic van die meet teruggevondenGrappig om terug te lezen, 5 jaar later.
Waar en wanneer?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:27 schreef Githa het volgende:Tex, ik wel best met Noah en jou meeten hoor...gezellig
![]()
Ja die was het dus wel, het zou een film meet worden, maar volgensmij heeft er niemand een film gezien. En dat er veel drank was weet ik me ook nog te herinneren jaquote:Op maandag 15 mei 2006 11:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ben maar bij één meeting geweest bij Vork volgens mij en kan me niet herinneren ook maar één film gezien te hebbenwel combinatie van migraine en teveel drank dat was redelijk genant
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:36 schreef Syrena het volgende:
Ja![]()
Hij belde zelf alweer, het was iig geen klaplong. Hij heeft astmatische bronchitis (al jaren) maar weigert dus puffers te gebruikenVan zijn arts moet ie het nu 14 dagen aankijken en dan alsnog aan de puf. Ik heb dus nog 14 dagen om duidelijk te maken dat puffers NIET nerderig of stom zijn maar nodig
En verder is ie gewoon een nerd (houdt van Star Wars, computers, draagt af en toe een bril, houdt van mij, zijn nerdenmeisje...) dus dan kan die puffer er nog wel bij![]()
2e kamer?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:11 schreef Tosca het volgende:
Was jij er niet bij in de 2e kamer? Dat was de enige keer dat ik m@x heb gemeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |