abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 mei 2006 @ 23:33:12 #26
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_38106652

Graag slijmen of schelden!
I am a black hole shitting into the void
  maandag 22 mei 2006 @ 23:53:32 #27
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_38107557
leuke foto wel,

paar kleine puntjes

het voorhoofd is erg egaal wit (uitgebeten? )
links naast het hoofd zit een vaal wit vlekje (eerder storend als dat het wat toevoegd) bedoel dus niet de lampjes.

en het shirt wat het model draagt is door de print wat vaal, lijkt net niet scherp ookal is hij dat wel.
voor het contrast zou de print wat strakker mogen wezen waardoor hij er meer uit springt.

maar verders een echt strakke plaat.
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_38120629
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Gimmick het volgende:
[afbeelding]

Mooi hoor Lekkere dieptewerking en goede achtergrond. Alleen lijkt het onderwerp niet helemaal scherp? (of misschien ligt dat aan mij).
Ben het met Blackbully eens over dat vlekje, dat zou je eventueel weg kunnen werken.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:33:30 #29
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_38129642
Dank voor de opmerkingen. De foto lijkt niet helemaal scherp, ik ben er nog niet achter of dit komt door de scan of dat de foto sowieso iets onscherp is (wat best mogelijk is gezien de omstandigheden). De scherpte die je hier bij de meeste foto's met de digitale jetsers ziet, krijg ik nooit zo gedigitaliseerd. Al vind ik het hier niet storend.
pi_38131205
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:33 schreef Gimmick het volgende:
Dank voor de opmerkingen. De foto lijkt niet helemaal scherp, ik ben er nog niet achter of dit komt door de scan of dat de foto sowieso iets onscherp is (wat best mogelijk is gezien de omstandigheden). De scherpte die je hier bij de meeste foto's met de digitale jetsers ziet, krijg ik nooit zo gedigitaliseerd. Al vind ik het hier niet storend.
Het is ook niet heel storend Je zou het wellicht wat bij kunnen werken in photoshop, misschien dat dat net dat kleine beetje extra scherpte geeft..
Maar het is dus een analoge foto? Als hij gescand is, lijkt het me idd niet zo raar dat hij iets softer overkomt.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:32:38 #31
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_38133720
Ja, ingescand van het negatief. Ik wil hem als ik tijd heb binnenkort nog afdrukken, dan weet hoe scherp die echt is.
pi_38307145
Vandaag op pad geweest:

#1:

#2:

#3:
pi_38415612
Elefes: Ik vind foto 2 de mooiste Bij 1 vind ik het onderwerp niet zo interessant en bij 3 vind ik het toch wel jammer dat die boom zo voor het kasteeltje staat .

------

Ik heb nog wat fotootjes van maandag.. Naar de Kinderboerderij geweest, meer foto's staan in het Vogeltjes topic .

1.

2.

3.

4.
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:05:59 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38419499
bij 1 vind ik die man op de fiets erg storend en de paaltjes op de achtergrond eigenlijk ook wel.

2. is lief maar niet echt bijzonder, wel een leuke kat.

3. is een mooie kattenfoto, lekkere felle ogen.

4. is ook mooi maar.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_38425800
Bij 4 valt me gelijk op dat er een half oor rechts is te zien. Verder best een goede foto met prima witbalans en niet te donker of licht.
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:58:56 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38448897
Ik ga me eigen ook even in het diepe gooien.
zou graag comentaar/kritiek willen over deze foto's
Ik heb zelf het idee dat ik er elke keer net naast zit.

Wat foto's vandaag gemaakt bij mijn schoonmoeder in de tuin en huis.

1.

2.

3.

4.

5.

6.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_38463988
Snake, nummer 4 vind ik mooi. Nummer 6 springt er ook wel uit. De rest is ook mooi, maar als keuze toch 4 en 6
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:00:03 #38
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_38464780
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Gimmick het volgende:
[afbeelding]

Slijmen!!! Heerlijk fout
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:54:39 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38465910
thnx bright!!
pi_38466149
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef snakelady het volgende:

Wat foto's vandaag gemaakt bij mijn schoonmoeder in de tuin en huis.

1.
[afbeelding]

2.
[afbeelding]

3.
[afbeelding]

4.
[afbeelding]

5.
[afbeelding]

6.
[afbeelding]
Ik vind de laatste foto het mooiste Op de andere foto's is het licht vaak niet echt mooi (bijvoorbeeld binnen is dit al gauw een probleem) en zijn de foto's niet helemaal lekker scherp. Dit zou je kunnen voorkomen door een kleiner diafragma te kiezen (groter f-getal) als je handmatige instelling(en) gebruikt; dan wordt er een groter gebied scherp op je foto. Als je dit getal niet té groot kiest, blijft er toch nog een mooi wazig gebied op de achtergrond over op de foto .
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:13:12 #41
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38466272
thnx!!, zal er op letten.
pi_38466719
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:13 schreef snakelady het volgende:
thnx!!, zal er op letten.
En blijven posten maar .
pi_38469797
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef snakelady het volgende:
Het probleem bij de meeste van deze foto's is imho de compositie. Probeer eens wat te spelen met je compositie, daar kun je een foto erg mee verlevendigen. In de OP van fotografie cursus les 1 staat een linkje naar uitleg. Probeer de regels in die uitleg eens toe te passen op de onderwerpen die je net gefotografeerd hebt, en speel er vooral eens wat mee. Al doende zul je ook begrijpen waarom 4 en 6 uit jouw foto's meer aanspreken dan de andere.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:10:03 #44
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_38472204
jij ook bedankt, ook voor de link.

Elefes, dat komt wel goed hoor.
pi_38500624
Wat fotootjes van de tuin .

1.

2.

3.
Portfolio. |
pi_38502237
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:31 schreef Esto het volgende:
Wat fotootjes van de tuin .

1.
[afbeelding]

2.
[afbeelding]

3.
[afbeelding]
#1 Vind ik wel mooi, onderin mooi die blaadjes en de stengel mooi schuin van de roos. Achtergrond ook mooi, alleen dat lichtere stuk rechtsboven leidt een beetje af. Het is jammer dat de bloem nog zo ver in de knop zit; als hij verder open was geweest was de foto denk ik wat interessanter geweest.
#2, Gewoon oke. Mooi scherp, verder niet super interessant om naar te kijken. Daarvoor zou je denk ik nog iets meer met de compositie moeten doen. Alhoewel de bloem wel mooi schuin in beeld staat, dat is al goed gedaan
#3 Vind ik ook mooi. Wel zie ik een blauwe lucht door de blaadjes heen, dus misschien was het de moeite waard geweest om minder voorgrond en meer lucht te pakken op de foto. De scherptediepte vind ik op het eerste gezicht mooi, maar toch zou ik het scherptegebied ergens anders leggen. Je blik wordt nu de foto ingeleid richting het schuurtje, maar daar is niets scherps meer te zien, waardoor je niet goed weet waar je moet kijken. Het onderwerp is als het ware niet scherp. Toch vind ik het een foto met heel veel potentie

Is dat trouwens jullie tuin, en ook op de foto's in je portfolio?
pi_38503380
Elefes, dank voor je commentaar!

En het is inderdaad onze tuin
Portfolio. |
pi_38503490
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:32 schreef Esto het volgende:
Elefes, dank voor je commentaar!

En het is inderdaad onze tuin
Ik wil ook zo'n tuin Prachtig!
pi_38503517
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:37 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n tuin Prachtig!
Hihi, thanks
Ik zal het zeggen tegen m'n vader Die steekt er namelijk veel tijd in, is een van z'n grootste hobby's
Portfolio. |
pi_38593848
Tuin is leuk en mooi!

Ook een fotootje dan maar; getuige de eenzaamheid van een boom gescheiden van de rest:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')