oefffquote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wilde er net een icoontje van maken![]()
Ik denk het ook niet als ik dat zo lees,want het zit zelfs bij mij redelijk strak,maar mocht je zeggen "ïk wil het toch wel eens proberen"E-Mail adres staat in mijn profielquote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Hmm ik ben 1.80 en tussen de 75 en 80 kiloGaat wss niet lukken.
Tja heb er het geld toch niet voor waarschijnlijk op het moment. Anders zou ik het wel eens willen proberen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet als ik dat zo lees,want het zit zelfs bij mij redelijk strak,maar mocht je zeggen "ïk wil het toch wel eens proberen"E-Mail adres staat in mijn profiel.Inderdaad een hotmail adres.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oefff![]()
zal er van de week meteen aan beginnen![]()
hmmm, dan is die van mij ook eens aan de beurt...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
is een textiel jas he
die moet je zo'n 1x per jaar wassen, door het zweten gaan zoutkristallen zich ophopen in het gore-tex membraam, en daar gaat je jas zeker van kaput (niet meer waterdicht enzo) en een groot gedeelte van de vliegjes is neit echt vers meer ben ik bang![]()
ik ook nietquote:Op zondag 14 mei 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
Zowat iedereen heeft gereden, ik heb niet eens naar de motor kunnen kijken![]()
65kg? Dangquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is dit een contact advertentie.
Ben 1.75 m groot en 65 kilo.
Zit trouwens een "losse"rug protector en knee sliders met klitteband bij.
Hmm, ik zie dat je alleen een "quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat je alleen een "" heb gequote. Mensen met een rijbewijs zien daar een linkje staan.
Ik heb er ook geen haast mee hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja heb er het geld toch niet voor waarschijnlijk op het moment. Anders zou ik het wel eens willen proberen.
Hele nette prijs maar heb het even niet liggen, misschien als mijn brommer verkocht wordt. Of heb je interesse in een mooie MT5?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen haast mee hoor.Het eet tenslotte toch niks
,en de eventuele prijs zullen we het ook wel over eens kunnen worden
.Ik ga de prijs echt niet terug zitten te rekenen naar euries,heb het tenslotte wel een paar keer aan gehad.,maar voor �500,- euro mag je hem hebben.Heb je wel een zo goed als nieuw pak,zonder enige slijtage delen,en met losse rug protector.
Nee,maar kan ik van de week wel maken,en naar je mailen.Is dat gmail adres uit je profiel neem ik aan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
Zit trouwens even een beetje te rekenen, heb wat extra salaris gehad deze maand + wat vakantie geld. Als ik mijn ouders een poot uit draai lukt het misschien wel, heb je een plaatje van het pak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |