Ik gok op "Topic Start Post" of wel de OPquote:
Heb het al eerder uitgelegdquote:Op zondag 14 mei 2006 21:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik gok op "Topic Start Post" of wel de OP
Wil iets groens en niet te duurquote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
ja en waarom zo origineel zo'n zelfde jack als de broertjesDan is het nog een gimmick, daarna word het zielig
Ben langer en dikker gewordenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef hicham het volgende:
Mijn logfiles over jou () laten zien dat jij al een leren jack hebt, waarom dan een nieuw jasje halen
Ben het trouwens niet eens met de nieuwe PTA FAQ:quote:
oh spam, dan haal ik het wel even wegquote:Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb het al eerder uitgelegd
Terug Spam Post.
Misschien wel leuk zaterdag idd.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Leuk ritje voor je vader, mischien mag je wel mee
Klik Outletstore van Hein Gericke![]()
dat is dan ook het enige stuk dat ik niet geschreven hebquote:Op zondag 14 mei 2006 22:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben het trouwens niet eens met de nieuwe PTA FAQ:
-Doe normaal.
Dat zal natuurlijk niet gaan he![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh spam, dan haal ik het wel even weg [afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is dan ook het enige stuk dat ik niet geschreven heb
Geloof me het laatste wat ik wil is op jullie lijkenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef hicham het volgende:
[..]
* noteert
Doe wat je wilt, maar zo cool als ons word je toch nooit
Truequote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef hicham het volgende:
[..]
* noteert
Doe wat je wilt, maar zo cool als ons word je toch nooit
vil een paar kikkers en kijk je moeder met naaimachine lief aanquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
vil een paar kikkers en kijk je moeder met naaimachine lief aan![]()
mwah ere wie ere toekomt, Hicham heeft de route voorgereden (daarvoor hulde) en ik de dijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
tvp![]()
Vandaag 2 meetings gemist..
De supermoto meeting in Zoetermeer was ik al helemaal vergeten.
En helaas haalde ik de tijd in Utrecht niet om te Fok! MC meeten.
Maar het was wel een goed weekend verder hôôr.![]()
Net bijgelezen, klinkt leuk achter Gawaine aan blazen.![]()
En was die wheeliende ZX7r berijder wel verzekerd?![]()
![]()
![]()
Lquote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
vil een paar kikkers en kijk je moeder met naaimachine lief aan![]()
Zoiets?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
LL was net een plaatje van een kikkerpak aan het zoeken
Poser! Dat kan echt niet meer hoor, kleding in dezelfde kleur als je motorquote:
Dat groene van mij past sowieso denk ik niet bij een gewoon zwart broekie denk ik hoor. Ach je moet het zelf weten verder, ik rag je hoofd alleen onder de motor van T.R. Roadkill als ik zie dat je hetzelfde aan hebtquote:Op zondag 14 mei 2006 21:49 schreef BazzieK het volgende:
En voor de mensen die de 7e pagina niet lezen:
Zit er over te denken om het jasje te halen als ie aansluit op mijn broek. Kunnen we er meteen de officiele Fok!MC combi van maken
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Poser! Dat kan echt niet meer hoor, kleding in dezelfde kleur als je motor![]()
Das helemaal uit de mode, weet je [afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat groene van mij past sowieso denk ik niet bij een gewoon zwart broekie denk ik hoor. Ach je moet het zelf weten verder, ik rag je hoofd alleen onder de motor van T.R. Roadkill als ik zie dat je hetzelfde aan hebt
Hij kan de blauwe wel hebben, dat past op zich nog wel bij zijn ZXR 400quote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat groene van mij past sowieso denk ik niet bij een gewoon zwart broekie denk ik hoor. Ach je moet het zelf weten verder, ik rag je hoofd alleen onder de motor van T.R. Roadkill als ik zie dat je hetzelfde aan hebt
Je hebt een BWMquote:Op zondag 14 mei 2006 22:38 schreef richardgie het volgende:
Heb een geel/zwarte Dainese over-all.Prima pak om mee te racen,maar voor op straat zeg maar is het gewoon k**.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hij kan de blauwe wel hebben, dat past op zich nog wel bij zijn ZXR 400![]()
Wat'ser zo moeilijk en Bie Em Dabbeljoe typen?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt een BWM![]()
![]()
Maarja waarom heb je em in hemelsnaam gekocht als het kut zit
Ssst, hij heeft nog niet door dat de groene toch (bijna) nergens meer zijn te krijgenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hij kan de blauwe wel hebben, dat past op zich nog wel bij zijn ZXR 400![]()
Op de ZXR zat het prima,vandaar.Toen zat ik ook veel meer voorover,waardoor je veel minder last had van al die beschermings dingen op je rug,benen,heupen en schouders/armenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt een BWM![]()
![]()
Maarja waarom heb je em in hemelsnaam gekocht als het kut zit
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ssst, hij heeft nog niet door dat de groene toch (bijna) nergens meer zijn te krijgen![]()
Heb je inmiddels dan ook wel wat anders neem ik aan?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Op de ZXR zat het prima,vandaar.Toen zat ik ook veel meer voorover,waardoor je veel minder last had van al die beschermings dingen op je rug,benen,heupen en schouders/armen.
Mwah zeg vaak voor de grap BWM ipv BMW, is denk ik doorgeslagenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat'ser zo moeilijk en Bie Em Dabbeljoe typen?
Heb tegenwoordig alleen nog maar het textielpak aanquote:Op zondag 14 mei 2006 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je inmiddels dan ook wel wat anders neem ik aan?
Verkoop je het?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig alleen nog maar het textielpak aan.Zit een stuk comfortabeler,en je kan er veel meer in mee nemen.De beschermings factor is misschien wat minder,maar je kan natuurlijk ook niet alles willen
.
Nadeel is alleen dat dat leren pak wel godsgruwelijk duur was.
Aangezien je nog geen rijbewijs hebt kan je nog wel even doorsparenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een mooie arlen ness combi willen maarja de geldboom groeit niet zo lekker
Als je intresse mocht hebben.Nieuwprijs was Fl.2700,-(ja je leest het goed)maat 52.Voor elk aannemelijk bodquote:
Mwah ik pas eigenlijk wel in het profiel van de gemiddelde BMW rijden, gemiddelde lengte met een bierbuikjequote:
Ach nog [zie op] dagenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:50 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Aangezien je nog geen rijbewijs hebt kan je nog wel even doorsparen![]()
Hoe lang en zwaar ben je?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als je intresse mocht hebben.Nieuwprijs was Fl.2700,-(ja je leest het goed)maat 52.Voor elk aannemelijk bod.
Is dit een contact advertentiequote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is dit een contact advertentie.
Ben 1.75 m groot en 65 kilo.
Zit trouwens een "losse"rug protector en knee sliders met klitteband bij.
Ik wilde er net een icoontje van makenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef Gawaine het volgende:
Een gratis camera steun als je je broer het zwijgen oplegt![]()
oefffquote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wilde er net een icoontje van maken![]()
Ik denk het ook niet als ik dat zo lees,want het zit zelfs bij mij redelijk strak,maar mocht je zeggen "ïk wil het toch wel eens proberen"E-Mail adres staat in mijn profielquote:Op zondag 14 mei 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Hmm ik ben 1.80 en tussen de 75 en 80 kiloGaat wss niet lukken.
Tja heb er het geld toch niet voor waarschijnlijk op het moment. Anders zou ik het wel eens willen proberen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet als ik dat zo lees,want het zit zelfs bij mij redelijk strak,maar mocht je zeggen "ïk wil het toch wel eens proberen"E-Mail adres staat in mijn profiel.Inderdaad een hotmail adres.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oefff![]()
zal er van de week meteen aan beginnen![]()
hmmm, dan is die van mij ook eens aan de beurt...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
is een textiel jas he
die moet je zo'n 1x per jaar wassen, door het zweten gaan zoutkristallen zich ophopen in het gore-tex membraam, en daar gaat je jas zeker van kaput (niet meer waterdicht enzo) en een groot gedeelte van de vliegjes is neit echt vers meer ben ik bang![]()
ik ook nietquote:Op zondag 14 mei 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
Zowat iedereen heeft gereden, ik heb niet eens naar de motor kunnen kijken![]()
65kg? Dangquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is dit een contact advertentie.
Ben 1.75 m groot en 65 kilo.
Zit trouwens een "losse"rug protector en knee sliders met klitteband bij.
Hmm, ik zie dat je alleen een "quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat je alleen een "" heb gequote. Mensen met een rijbewijs zien daar een linkje staan.
Ik heb er ook geen haast mee hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja heb er het geld toch niet voor waarschijnlijk op het moment. Anders zou ik het wel eens willen proberen.
Hele nette prijs maar heb het even niet liggen, misschien als mijn brommer verkocht wordt. Of heb je interesse in een mooie MT5?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen haast mee hoor.Het eet tenslotte toch niks
,en de eventuele prijs zullen we het ook wel over eens kunnen worden
.Ik ga de prijs echt niet terug zitten te rekenen naar euries,heb het tenslotte wel een paar keer aan gehad.,maar voor �500,- euro mag je hem hebben.Heb je wel een zo goed als nieuw pak,zonder enige slijtage delen,en met losse rug protector.
Nee,maar kan ik van de week wel maken,en naar je mailen.Is dat gmail adres uit je profiel neem ik aan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
Zit trouwens even een beetje te rekenen, heb wat extra salaris gehad deze maand + wat vakantie geld. Als ik mijn ouders een poot uit draai lukt het misschien wel, heb je een plaatje van het pak?
Is goed, mail = baskrah@gmail.comquote:Op zondag 14 mei 2006 23:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,maar kan ik van de week wel maken,en naar je mailen.
Is goed,zal van de week een foto maken en mailenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is goed, mail = baskrah@gmail.com
msn = bazziek@hotmail.com
Ok bedankt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is goed,zal van de week een foto maken en mailen.
mama dagquote:
Ach Jezus ja,het was moederdag vandaagquote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef bwt het volgende:
[..]
mama dag
en me zus was er ook - dus gelijk de kleine weer eens gezien
en me ouders gaan morgen voor een paar weken op vakantie
^^ With stupidquote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[[url=http://www.phatzak.nl/viddump/zx-7_raggen.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Icon maken, icon maken, icon maken [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Geil hè, zo'n 7Rquote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Delete Yes/Noquote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Icon maken, icon maken, icon maken
Dank je wel,maar heb net de vetpan pas aan geslingerd,dus moet nog effe wachtenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:44 schreef bwt het volgende:
smakelijk
Tssssss... zoals hij het brengt: Anyone can do itquote:
Trusten man, * Rib-i gaat ook pittuhquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tssssss... zoals hij het brengt: Anyone can do it![]()
Ik bedoelde een bochten-instructie-video van Gawaine n.a.v. wat ik van Mercy heb gehoord
[..]
Trusten man, * Rib-i gaat ook pittuh![]()
![]()
![]()
Rust er echt een embargo op het filmpjequote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oefff![]()
zal er van de week meteen aan beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |