abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:59:28 #151
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37870105
Ik ben al een handvol kilo's aangekomen maarja... ik ben ook nog es gestopt met roken
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:00:21 #152
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37870121
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:59 schreef Neuk het volgende:
Ik ben al een handvol kilo's aangekomen maarja... ik ben ook nog es gestopt met roken
Ja, dan gaat het hard... !
Vind je het moeiljik ervan af te blijven?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37870158
Ik 2,2 kilo de laatste keer, was op 16 weken. Ben benieuwd voor de volgende keer...
kVoel wel al een weekje gek gebroebel nu.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:02:46 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37870177
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:02 schreef Bass-Miss het volgende:
kVoel wel al een weekje gek gebroebel nu.
Leuk he!
En neuk ook al las ik!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:02:49 #155
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37870178
Nee, niet echt. Ik weet waarvoor ik het doe en ach, het is toch maar geld in de brand steken.
Ik eet verder heel gezond alleen wat meer dus het kan me eigenlijk ook niet zo veel schelen.
Als ik nou een snoeper was, had ik er vast anders over gedacht.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:03:39 #156
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37870204
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Bij ons kwamen ze beide keren wel in het kamertje kijken, ook al was de tweede op komst... eigenlijk wel vreemd. Ze hadden ook nog wat aan te merken op het wiegje, daar moesten gaten in de bodem vanwege de ventilatie. Zal wel aan de soort kraamzorg liggen dat ze dat bij mij wel deden, ik heb de Waarden.
* Tazz heeft zelf een lattenbodem getimmerd... voldoet hopelijk ook..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:05:35 #157
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37870255
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:03 schreef Tazz het volgende:

* Tazz heeft zelf een lattenbodem getimmerd... voldoet hopelijk ook..
Jullie hebben de intake toch al gehad?
pi_37870298
Ik heb al een paar dagen last van stekende hoofdpijn. Vooral als ik me plots beweeg of te snel buk en rechtkom. Heeft dat iets met zwanger zijn te maken of gewoon toeval?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:25:09 #159
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37870782
ik had bij Maxim "Gouwe kraamzorg" en die kwam thuis een intake doen, maar heeft niet in het kamertje gekeken.
deze keer heb ik "kraamzorg R'dam", en heb ik de intake telefonisch gehad. dus nog niet eens iemand over de vloer.
pi_37870840
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:53 schreef nanalune het volgende:

[..]

hihi dan hoop ik niet dat ze in de wieg kijkt, is ook een antieke wieg. toen ging het toch ook goed.. we hebben nog niet eens een mattrasje erin, de oma van mijn man wilde het originele matrasje geven.. we konden het niet over ons hart verkrijgen haar erop attent te maken dat dat ding rook naar 10 bejaarden op zolder.. Maar goed, ik ben benieuwd. Is er een kans dat je diezelfde kraamverzorgster krijgt in je kraamtijdof staat dat los van elkaar?

owja, ik heb Icare
Daar moet ik ook bij, is het iets?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37871528
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:56 schreef Moonah het volgende:
Vanuit mijn kraamzorgmaatschappij komen ze ook kijken van te voren.
Ik vind dat zo betuttelend....
Ik ga daar geloof ik enorm recalcitrant op reageren. We hebben voor 100-en euro's goedgekeurde meubeltjes in huis gehaald en dan gaat zo'n baarmiep wel even commentaar leveren. In China krijgen ze kinderen langs de kant van de weg, dán mag je mopperen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:51:59 #162
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37871650
Ik heb onze intake-ster aan de haren naar boven gesleept. Zo makkelijk kwam ze er niet onderuit. Ik had alles keurig volgens de regels aangeschaft, dus dan wordt dat ook deskundig bewonderd.
Ik had ook Icare Mwanabanbubuwanba. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond dat alles prima geregeld was.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37871740
Ik had ook wel een soort van examen gevoel bij die intake. En toen ze kwam was het kamertje hier pas half af, dus ik kneep 'm een beetje (belachelijk natuurlijk, maargoed hormonen he). Ze vroeg wel naar vanalles, maar hoefte het niet allemaal te zien. En verder hebben we even uitgepuzzeld hoe ons erg lage bed op de goede hoogte gebracht kon worden.

Degene van de intake is trouwens niet degene die je ook echt krijgt. Deze dame had meer een soort consultant/regelmiep functie als ik het goed begreep en was geen kraamverzorgster (meer).
pi_37871862
Hier komen ze vanmiddag ook van de kraamzorg. Gewoon intake. Ze mag hier het kamertje wel zien, staat toch nog nix in. Kamertje komt pas over 5 weken. Kan ik een paar dingen "eisen" van een kraamhulp?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:58:05 #165
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37871868
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:05 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Jullie hebben de intake toch al gehad?
Ja, maar toen is er hier niet naar gekeken...
* Tazz twijfelt aan zijn timmer kunsten..
pi_37871941
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:07 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb al een paar dagen last van stekende hoofdpijn. Vooral als ik me plots beweeg of te snel buk en rechtkom. Heeft dat iets met zwanger zijn te maken of gewoon toeval?
Ik heb dat ook een tijdje gehad. Heeft iets te maken met je bloeddruk. Is niet erg gewoon langzaam opstaan op den duur is het zo weer weg. hier was het na een paar dagen over dus voelde me zon miep omdat ik helemaal bang bij de vlos zat
Liefde
pi_37872003
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:51 schreef Lishe het volgende:
Ik heb onze intake-ster aan de haren naar boven gesleept. Zo makkelijk kwam ze er niet onderuit. Ik had alles keurig volgens de regels aangeschaft, dus dan wordt dat ook deskundig bewonderd.
Ik had ook Icare Mwanabanbubuwanba. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond dat alles prima geregeld was.

Ik zat de vorige keren bij Thuiszorg Salland, dat ging prima, vandaar dak het vroeg. Ik heb straks dus wél vergelijkingsmateriaal.

Tevens heb ik ineens enorme zin in een baby Is het al december? Neen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37872061
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:58 schreef Tazz het volgende:

[..]

Ja, maar toen is er hier niet naar gekeken...
* Tazz twijfelt aan zijn timmer kunsten..
Wauw, heb je zelf een wiegje gemaakt?
pi_37872093
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef Mwanatabu het volgende:

Tevens heb ik ineens enorme zin in een baby Is het al december? Neen.

Bij mij deden ze die intake telefonisch, gelukkig maar, want ik had mijn kont toch tegen de krib gegooid denk ik
Variety is the spice of life
pi_37872242
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een tijdje gehad. Heeft iets te maken met je bloeddruk. Is niet erg gewoon langzaam opstaan op den duur is het zo weer weg. hier was het na een paar dagen over dus voelde me zon miep omdat ik helemaal bang bij de vlos zat
beter voor jan l*l bij de vlos, dan niet gaan en er is wel iets.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37872304
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

beter voor jan l*l bij de vlos, dan niet gaan en er is wel iets.....
Zat er niet extra moest er toevallig die dag zijn
Liefde
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:18:44 #172
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37872554
net op handjes en voetjes met een dweil door de douche gekropen, op zoek naar sporen van 'leven'...

stel je voor dat zij dat vanmiddag ook zou doen.. je weet het niet hé...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:19:32 #173
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37872577
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wauw, heb je zelf een wiegje gemaakt?
Nee, dat niet...
Die heeft mijn schoonvader 30 jaar terug gemaakt. Maar weer zelf helemaal in elkaar "moeten" zetten. Toen bleek dat de lattenbodem weg was. En ik kon wel een plaat erin monteren, maar toch gekozen voor een latten bodem.

Ik zie dat ik hem al eens op Fok! heb gepost.
Foto's van de kinderkamer, deel 9

En later hoe het nu ook klaar staat...
Foto's van de kinderkamer, deel 9
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:27:34 #174
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37872856
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:18 schreef nanalune het volgende:
net op handjes en voetjes met een dweil door de douche gekropen, op zoek naar sporen van 'leven'...

stel je voor dat zij dat vanmiddag ook zou doen.. je weet het niet hé...
Volgens mij gaan ze dat echt niet doen...
pi_37872904
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:27 schreef Tazz het volgende:

[..]

Volgens mij gaan ze dat echt niet doen...
En dan nog, wat een kul. Wie zegt dat die badkamer over een paar weken nog zo spik en span is?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')