Ik krijg bij F:quote:Op maandag 15 mei 2006 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar de f te typen en ik krijg fok al als keuze
1 2 3 4 | frontpage.fok.nl forum.fok.nl/user/active/22942 forum.macosx.nl |
1 2 3 4 | forum.ftd.nu www.ftaclub.net forum.pivotlog.net |
1 2 3 4 | frontpage.fok.nl frontpage.fok.nl/DPS www.fat-pie.com/jerryjackson.htm « Da's heel grappig _O-. |
Nu een lijstje wie er hier allemaal posten?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef devzero het volgende:
Tof, we maken hier een opsom slowchat topic van!
Maar dan zijn we zo klaarquote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu een lijstje wie er hier allemaal posten?![]()
De zomer komt er aan, dus de lekkere temperaturen van rond de 30 zijn binnenkort afgelopen. Binnenkort wordt het echt warm/vochtig + af en toe onweer (tsja, subtropisch klimaat he).quote:Hoest nou devvie? Zonnig daar? Hard werken? Veel sex?
Waar is je vrouw dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan zijn we zo klaar
[..]
De zomer komt er aan, dus de lekkere temperaturen van rond de 30 zijn binnenkort afgelopen. Binnenkort wordt het echt warm/vochtig + af en toe onweer (tsja, subtropisch klimaat he).
Hard werken, geen sex. Pas weer in Juli![]()
Ik gok op friesland.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar zit je dan, dev?
Mijn "vrouw" woont in zuid Spanje. Dat is overigens niet dezelfde vrouw waarmee ik hierheen vertrokquote:Op maandag 15 mei 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is je vrouw dan?![]()
Valt het tegen in de zomer als kaaskop? Of zijn die temperaturen goed vol te houden?
Werk ook nog leuk op de uni?
Miamiquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. 9 uur rijden van Miami, Friesland.
en daar dus 9 uur vandaan met de auto (of 45 minuten met het vliegtuig)quote:
Playerquote:Op maandag 15 mei 2006 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn "vrouw" woont in zuid Spanje. Dat is overigens niet dezelfde vrouw waarmee ik hierheen vertrokEn je went wel aan die temperaturen, alleen de vochtigheid
Geef mij maar 45C maar dan wel droog ipv 38 met 100% luchtvochtigheid zoals dat hier wel eens kan zijn in de zomer.
je bent niet de enigstequote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Player![]()
Dat hele verhaal heb ik even gemist geloof ik![]()
Daar is het ook niet live hoor!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Geqxon het volgende:
devzero, I envy you!
Al is het maar omdat je Prison Break live kan bekijken
dat mss niet... maar van te voren een spoiler lezen is toch anders dan de aflevering zelf kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je had toch al iets voorspeld, dus geen spoilers.
was microsoft weer bezig..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk, klanten die even 60 domeinen (waarvan 57 .nl) naar een andere nameserver wilt hebben
Ben verdorie 45 minuten bezig geweest ermee
voor de goede orde, ik zit @ work
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |