We moeten het idd positief zien. Welkom 6de lid van dit praat groepje.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we hebben er nu iig een nieuwe sc-er bij?
Yvonne die beweert tegen de forum-policy te zijn is het zelfde als Balkende die beweert tegen de regeringsverklaring te zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Yvonne ook niet, en die heeft het tot admin geschopt
Ach komop, ik heb al zo vaak complete lappen tekst uit de FAQ geC/P, waar vervolgens niks mee werd gedaanquote:Op maandag 15 mei 2006 06:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Yvonne die beweert tegen de forum-policy te zijn is het zelfde als Balkende die beweert tegen de regeringsverklaring te zijn.
3 posts op een rij, dus tijd om naar bed te gaan![]()
Je avatar spreekt boekdelen, alleen je naam ken zo even nietquote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
That's me
Wel heel erg opvallend dat niemand me kentMaar gaat ongetwijfeld verandering in komen
vanaaf csi miamiquote:Op maandag 15 mei 2006 06:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Yvonne die beweert tegen de forum-policy te zijn is het zelfde als Balkende die beweert tegen de regeringsverklaring te zijn.
3 posts op een rij, dus tijd om naar bed te gaan![]()
Check zn posthistorie ook maarquote:Op maandag 15 mei 2006 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker in /16 DIG komenZelfs ik heb de naam wel eens voorbij zien komen in topics
Doe maar alsof ik niet weet dat het forum-ID van DIG 16 isquote:Op maandag 15 mei 2006 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker in /16 DIG komenZelfs ik heb de naam wel eens voorbij zien komen in topics
indd zelfs ik wist datquote:Op maandag 15 mei 2006 09:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe maar alsof ik niet weet dat het forum-ID van DIG 16 is
1 2 3 4 | forum.fok.nl/user/active/22942 forum.fok.nl/forum/7 forum.fok.nl/forum/16 |
Ik ken er veel te veel van buitenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat je zelf nou nooit ergens anders komtquote:Op maandag 15 mei 2006 13:22 schreef FredvZ het volgende:
Ja gezellig... laten we allemaal op gaan noemen welke subfora we allemaal hebben![]()
Tsja een forum aanduiden met een id is meer voor tweakers waar iedereen direct (?) zal weten wat /5 isquote:Op maandag 15 mei 2006 09:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar de f te typen en ik krijg fok al als keuzequote:Op maandag 15 mei 2006 11:36 schreef Geqxon het volgende:
Als ik in Firefox "forum.fok.nl" intype zie ik:
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |