Je weet veel, en je bent oke.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:35 schreef mschol het volgende:
waarom denkt iedereen gezamelijk dat ik mod zou kunnen zijn...
maar hallo, nieuwe mod
maar ben ut niet altijd eens met de policy van fokquote:
Hoeft ook niet, zolang je je mond er maar over houd.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ben ut niet altijd eens met de policy van fok![]()
en zoveel weet ik nou ook niet, ben gewoon redelijk goed in googelen
wat denk je dat ik doequote:Op zondag 14 mei 2006 20:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zolang je je mond er maar over houd.
En nog ben je geen mod.quote:
Je komt serieus en evenwichtig over en met naar mijn mening veel plezier en inzet op DIGquote:Op zondag 14 mei 2006 20:35 schreef mschol het volgende:
waarom denkt iedereen gezamelijk dat ik mod zou kunnen zijn...
maar hallo, nieuwe mod
Eens.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je komt serieus en evenwichtig over en met naar mijn mening veel plezier en inzet op DIG
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je komt serieus en evenwichtig over en met naar mijn mening veel plezier en inzet op DIG
quote:
Omdat jullie veel gezelliger zijn Dig houden?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef devzero het volgende:
Veel succes godt en Fredvz. Ik weet niet of het zo verstandig is om zowel GC als DIG te modden, dus ik denk dat godt GC over een maandje of 3 overdraagt aan iemand anders, maar dat zien we dan wel
Yvonne ook niet, en die heeft het tot admin geschoptquote:Op zondag 14 mei 2006 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ben ut niet altijd eens met de policy van fok![]()
en zoveel weet ik nou ook niet, ben gewoon redelijk goed in googelen
That's mequote:
afin na een maand ben je helemaal weggepest hier en hebben we meer slotjes dan open topic'squote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
That's me
Wel heel erg opvallend dat niemand me kentMaar gaat ongetwijfeld verandering in komen
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef mschol het volgende:
uhm mods konden toch niet bannen .. mods konden toch alleen verzoeken daartoe doen ?
FA's kijken ook mee...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef mschol het volgende:
afin na een maand ben je helemaal weggepest hier en hebben we meer slotjes dan open topic's
Dan moet je wat vaker in /16 DIG komenquote:
We moeten het idd positief zien. Welkom 6de lid van dit praat groepje.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we hebben er nu iig een nieuwe sc-er bij?
Yvonne die beweert tegen de forum-policy te zijn is het zelfde als Balkende die beweert tegen de regeringsverklaring te zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Yvonne ook niet, en die heeft het tot admin geschopt
Ach komop, ik heb al zo vaak complete lappen tekst uit de FAQ geC/P, waar vervolgens niks mee werd gedaanquote:Op maandag 15 mei 2006 06:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Yvonne die beweert tegen de forum-policy te zijn is het zelfde als Balkende die beweert tegen de regeringsverklaring te zijn.
3 posts op een rij, dus tijd om naar bed te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |