Niet echt wakker zeg maar,quote:
ik hoop het met jequote:Op maandag 15 mei 2006 10:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Nu maar hopen dat alles doorgaat natuurlijk![]()
Er staat geen adres hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik het adres niet weggedaan?![]()
Afterparty?Afterparty van wat?
Tussen alle tranen door jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt wakker zeg maar,
verder wel goed
En met jou? Aan het genieten van je vrije dag?
tjonge ... maar wel goed dat je het gezegd hebtquote:Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tussen alle tranen door ja![]()
(gisteren weer heuse ruzie gehad met mijn ma over ons huwelijkZe heeft nu al de mooiste dag van phille en mij helemaal verpest en dat heb ik haar ook maar gezegd
)
Als alles doorgaat, hopen we van rond april volgend jaar te kunnen verhuizen (maar dan moet echt alles vlot verlopen). Kunnen we gewoon tussen de twee huwelijken een housewarming gevenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er staat geen adres hoor.Afterparty van de bruiloft.
![]()
Maar het heeft gewoon niets uitgehaaldquote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge ... maar wel goed dat je het gezegd hebtJIj bent de baas.
Mijn pa en ik waren vroeger niet voor niets twee handen op één buikquote:Op maandag 15 mei 2006 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, zo te horen heeft je vader meer verstand, als ik dat mag zeggen dan
Ah ja dat schikt wel denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als alles doorgaat, hopen we van rond april volgend jaar te kunnen verhuizen (maar dan moet echt alles vlot verlopen). Kunnen we gewoon tussen de twee huwelijken een housewarming geven![]()
Dat verklaart het wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn pa en ik waren vroeger niet voor niets twee handen op één buik![]()
Ga je speciaal overvliegen?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com noteert april vast in agenda![]()
Dan kom ik voor die tijd wel langs om kennis te makenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:![]()
Ik denk dat ik een housewarming ga moeten geven zonder phille dan want die is geen voorstander van mensen uitnodigen die hij niet echt kentSoit, we zijn natuurlijk nog geen april
![]()
Dat noem ik nu eens Internet-vriendschapquote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgie
Je hebt nog een 11 maanden om hem voor die avond weg te krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:![]()
Ik denk dat ik een housewarming ga moeten geven zonder phille dan want die is geen voorstander van mensen uitnodigen die hij niet echt kentSoit, we zijn natuurlijk nog geen april
![]()
En je woont nu ook al zo ver van Belgie af.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgie
Ja maarquote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat noem ik nu eens Internet-vriendschap![]()
Voor Nieke...![]()
jah, ik weet het.. ik zie het bijna liggen...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je woont nu ook al zo ver van Belgie af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |