Ik ben dus al twee ronden vergeten te switchen naar dat team... Maar nu kan ik wat beters halenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb bijna hetzelfde team als jij geloof ik, ook met Rosberg, BMW en Michelin
Als je nog CD's met theorietesten nodig hebt geef je maar een gilquote:Op zondag 14 mei 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga dinsdag die voor de auto halen, heb de ANWB pas van mn pa gekregen
ik dacht dat die bij het boek zaten, zo niet ga ik gillen, dank je voor het aanbod.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je nog CD's met theorietesten nodig hebt geef je maar een gil
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Fugie het volgende:
weer top gear vanavond ?
Ja doh, zou jij je vriendin in je ferrari van 2 a 3 ton laten rijden?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Juist niet.
Waarom denk je dat de make-up spiegeltjes op de zonneklep van de bijrijder zitten
Het valt ook op dat een vrouw in een snelle auto vrijwel altijd meerijdt
Denk er wel om dat er een stempel op je uitreksel staat! Ik kon tot twee keer toe terug naar het gemeentekantoor omdat die heikneuters bij de gemeentebalie dat vergeten waren en het CBR je om die reden mag wijgeren bij je rij-examen (daar heb je hem namelijk ook nodig)quote:Op zondag 14 mei 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
voor theorie moet je ook iets bij het gemeentehuis halen? elke keer hetzelfde gezeik
kost weer 10 euro voor een stom A4tje waar je gegevens op staan....
En dat mag dan maar een half jaar oud zijnstelletje idioten!
Precies, en 6 maanden geldig, dus als je een beetje traag bent met lessen mag je er 2 halenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Denk er wel om dat er een stempel op je uitreksel staat! Ik kon tot twee keer toe terug naar het gemeentekantoor omdat die heikneuters bij de gemeentebalie dat vergeten waren en het CBR je om die reden mag wijgeren bij je rij-examen (daar heb je hem namelijk ook nodig)
Ach, dat doet een man net zo goed (die enzo die toen onder een bus/tram gereden is in de UKquote:Op zondag 14 mei 2006 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja doh, zou jij je vriendin in je ferrari van 2 a 3 ton laten rijden?
Volgende aflevering van 5th gear zie je wat er dat kan gebeuren
Dan rijd een of andere muts een spiegel van een ferrari af
Zo snel was ik dan gelukkig weer welquote:Op zondag 14 mei 2006 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies, en 6 maanden geldig, dus als je een beetje traag bent met lessen mag je er 2 halen
Bang voor je WA zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
dat heeft niks met duur te maken, Sandra zla ook nooit in mijn Niva mogen rijden
Nee, heel simpel, de Niva is nooit als automaat geleverdquote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bang voor je WA zeker?
Hangt nogal van de vrouw af denk ik, als ze fatsoenlijk in d'r eigen Ka/colt/vrouwding rijdt zou ik er niet moeilijk over doen
Alleen bij het inparkeren...
Ik BOB doorgaans ook, maar een drankje op zijn tijd is toch wel eens lekker en dan zul je toch een replacement-bob(bin) moeten vindenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
Mja ik drink nooit, en vind het leuk om te rijden, dus in m'n eigen auto zullen idd weinig mensen rijden
ik heb een vasta taxi lekker makkelijk. Vannacht ook weer in die taxi. Yho ali die cd is kut he. Is turkse muziek. Weg gooien vind je niet. Ja ist goe. ZEKER WETEN ALI Jha is goe doe maar weg gooien.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik BOB doorgaans ook, maar een drankje op zijn tijd is toch wel eens lekker en dan zul je toch een replacement-bob(bin) moeten vinden
Die vent blijft dus cd's branden met jouquote:Op zondag 14 mei 2006 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een vasta taxi lekker makkelijk. Vannacht ook weer in die taxi. Yho ali die cd is kut he. Is turkse muziek. Weg gooien vind je niet. Ja ist goe. ZEKER WETEN ALI Jha is goe doe maar weg gooien.
Raam open op de snelweg hoppa cd uit het raam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |