abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37854039
Babel mee eens, VoH vind ik niet even sterk qua argumentatie. Het breekijzer verhaal kennen we, maar Klaas tegen Sankoh vind ik geen sterk argument. Ik heb Vennegoor bijvoorbeeld tegen Danny Schenkel zien spelen en toen kwam hij er ook niet aan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 15 mei 2006 @ 19:49:22 #127
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37854052
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waar had je die geplaatst? Heb niet alles gelezen, zo veel nieuws in dit topic.
Marco van Basten # 26: Begrip en verwijten

Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_37854081
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om welke club een voetballer speelt? Het gaat erom wie het beste in het team past. Volgens Marco zijn dat deze 23, maar persoonlijk zou ik Jaliens thuis laten en KJH meenemen, maar ja... helaas zit ik hier en niet op de stoel van Marco.
Zo'n jongen die zwaar gefrusteerd het toernooi vanaf de bank bekijkt, omdat hij op de training wel als beste op een kratje in het doel kon schieten. En als hij erin komt op een belangrijk moment zich onder druk vergaloppeert. Remember Kezman. Besides, Huntelaar staat bekend om zijn buitenspel staan, ook niet een kwaliteit om over naar huis te schrijven. En dat zijn cijfers uit de Nederlandse competitie.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:51:34 #129
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37854134
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zo'n jongen die zwaar gefrusteerd het toernooi vanaf de bank bekijkt, omdat hij op de training wel als beste op een kratje in het doel kon schieten. En als hij erin komt op een belangrijk moment zich onder druk vergaloppeert. Remember Kezman. Besides, Huntelaar staat bekend om zijn buitenspel staan, ook niet een kwaliteit om over naar huis te schrijven.
Je veronderstelt allerlei zaken.
Misschien staat ie vaak buitenspel, maar hij scoort ook vaak.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:51:42 #130
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37854142
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Babel mee eens, VoH vind ik niet even sterk qua argumentatie. Het breekijzer verhaal kennen we, maar Klaas tegen Sankoh vind ik geen sterk argument. Ik heb Vennegoor bijvoorbeeld tegen Danny Schenkel zien spelen en toen kwam hij er ook niet aan.
Breekijzer verhaal is genoeg. Dat tweede argument was maar om aan te tonen dat het geen categorie Romario is en een wildcard verdient.
VOH schakel je uit door ver van het doel af te spelen en kennelijk had Vloet die gok in die wedstrijd durven nemen. Want anders stopt een Schenkel VOH niet af.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_37854174
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zo'n jongen die zwaar gefrusteerd het toernooi vanaf de bank bekijkt, omdat hij op de training wel als beste op een kratje in het doel kon schieten. En als hij erin komt op een belangrijk moment zich onder druk vergaloppeert. Remember Kezman. Besides, Huntelaar staat bekend om zijn buitenspel staan, ook niet een kwaliteit om over naar huis te schrijven. En dat zijn cijfers uit de Nederlandse competitie.
Vaak buitenspel? Wat een argumenten weer.Gelukkig staat Van Nistelrooy nooit buitenspel.
pi_37854283
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ik heb VOH zien domineren tegen Stam en Nesta. Dat doet KJH hem echt nog niet na hoor. VOH is er ook niet voor het afronden (wel met het hoofd trouwens), maar om oorlog in de 16 te maken en dat lukt hem uitstekend.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37854321
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om welke club een voetballer speelt? Het gaat erom wie het beste in het team past. Volgens Marco zijn dat deze 23, maar persoonlijk zou ik Jaliens thuis laten en KJH meenemen, maar ja... helaas zit ik hier en niet op de stoel van Marco.
Precies.. en hebben Heitinga en Sneijder het goed gedaan dit jaar? Nee, dat elftal draait zo'n beetje op Huntelaar en zeker niet op een aangebrande verdediger als Heitinga.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:58:18 #134
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37854398
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb VOH zien domineren tegen Stam en Nesta. Dat doet KJH hem echt nog niet na hoor. VOH is er ook niet voor het afronden (wel met het hoofd trouwens), maar om oorlog in de 16 te maken en dat lukt hem uitstekend.
Exact. En dat gaan we bevestigd zien krijgen.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:58:31 #135
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37854407
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je veronderstelt allerlei zaken.
Misschien staat ie vaak buitenspel, maar hij scoort ook vaak.
Tegen nac, rbc, vitesse en willem 2 ja.....
voor de eredivisie een goede spits, voor de echte top en het wk komt ie duidelijk nog tekort.
behalve die ene lucky goal tegen inter is ie totaal de wedstrijd uitgespeeld door materazzi. laat em nog maar 1 of 2 jaartjes wachten voordat ie de plek van nistelrooij overneemt
  maandag 15 mei 2006 @ 20:01:09 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37854497
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Precies.. en hebben Heitinga en Sneijder het goed gedaan dit jaar? Nee, dat elftal draait zo'n beetje op Huntelaar en zeker niet op een aangebrande verdediger als Heitinga.
Heitinga is momenteel wel in vorm, maar ik begrijp je twijfels over hem. Sneijder heeft het geluk dat Marco m hoog heeft zitten, dit bijvoorbeeld in tegenstelling tot Seedorf die er weer wel bij hoort te zijn..
Maar ik heb al eerder geschreven dat ik niet begrijp dat KJH niet mee mag, terwijl er 5 (!!!) (potentiële) spelers voor de rechtsachterpositie meegaan.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:01:15 #137
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37854498
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vorige pagina.
OT: mail me even (zie profiel). Thanks.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37854534
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:52 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Vaak buitenspel? Wat een argumenten weer.Gelukkig staat Van Nistelrooy nooit buitenspel.
58 maal! Eerstvolgende Oranje-klant op de lijst; Kuijt met 43. En die speelde alles. Even voor je nagezocht, Van Nistelrooij staat relatief de helft minder buitenspel. Ook op CL niveau, slechts éénmaal per wedstrijd. Dat kost je kansen, en op een WK zijn die duur.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:04:01 #139
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37854596
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Tegen nac, rbc, vitesse en willem 2 ja.....
voor de eredivisie een goede spits, voor de echte top en het wk komt ie duidelijk nog tekort.
behalve die ene lucky goal tegen inter is ie totaal de wedstrijd uitgespeeld door materazzi. laat em nog maar 1 of 2 jaartjes wachten voordat ie de plek van nistelrooij overneemt
En PSV, Roda, Feyenoord, enz.
Hoezo duidelijk? Dat kunnen we nog helemaal niet beoordelen op grond van 2 potjes op Europees niveau!

Lucky goal tegen Inter?

Vooropgesteld: ik hoop echt dat Ruud het waarmaakt!
Maar ik had KJH graag meegenomen
pi_37854607
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind het trouwens bijna zielig voor Vennegoor of Hesselink zo weinig steun krijgt hij. Hij is er nu gewoon bij, punt uit. Het wordt het allemaal ook niet beter op als iedereen hem alleen zit af te zeiken. De reden waarom hij erbij is gehaald is duidelijk en hopelijk staat hij zijn mannetje als het erop aankomt.

... en aldus iemand die ook graag KJH in Duitsland had gezien.
+1
Rammen, Jan!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37854610
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Heitinga is momenteel wel in vorm, maar ik begrijp je twijfels over hem. Sneijder heeft het geluk dat Marco m hoog heeft zitten, dit bijvoorbeeld in tegenstelling tot Seedorf die er weer wel bij hoort te zijn..
Maar ik heb al eerder geschreven dat ik niet begrijp dat KJH niet mee mag, terwijl er 5 (!!!) (potentiële) spelers voor de rechtsachterpositie meegaan.
Een winnend coach heeft altijd gelijk. Als Van Basten het slecht doet hebben media wel een goed argument tegen hem
pi_37854641
hoeveel kansen hield die over dan.........klaas-jan een heleboel
eigenwijs is ook wijs (wear)
  maandag 15 mei 2006 @ 20:06:13 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_37854672
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef Bombardier het volgende:
Babel is een speler met specifieke kwaliteiten. Razendsnel op de eerste meters, wat dat betreft nog sneller dan Castelen, en bezit over een uitstekende doelgerichte actie. Kan ook uitstekend vanuit stand een bal snelheid en richting geven, dus erg doelgevaarlijk.
Speelt een tegenstander met veel ruimte achter de verdediging, of heb je een back die slecht naar binnen dekt (bijvoorbeeld omdat het een zgn. één-benige speler is), moet je Babel opstellen. Castelen is meer een speler met een lange rush die met counters handig te gebruiken is. Kan verder nauwelijks passeren of andere specifieke kwaliteiten.
Als het om invallers gaat, zou ik bij het internationale voetbal veel meer inzetten op een mogeljke counter, dan Babel's 'kwaliteiten'. Dat is iets specifieks dat met Castelen kan, en met weinig anderen (Kuyt en VoH ook wel een beetje). Sowieso zijn de dingen die je aan Babel toedicht, beter ingevuld met Robben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:06:49 #144
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37854693
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Een winnend coach heeft altijd gelijk. Als Van Basten het slecht doet hebben media wel een goed argument tegen hem
Ja dat wel, maar natuurlijk hopen we wel dat dat niet nodig zal zijn, toch?
pi_37854702
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

58 maal! Eerstvolgende Oranje-klant op de lijst; Kuijt met 43. En die speelde alles. Even voor je nagezocht, Van Nistelrooij staat relatief de helft minder buitenspel. Ook op CL niveau, slechts éénmaal per wedstrijd. Dat kost je kansen, en op een WK zijn die duur.
Het gaat wel een beetje ver om hem daarom niet mee te nemen. Hij wil namelijk ook nog wel eens een doelpuntje maken. Toch geen onbelangrijk criterium voor een spits.
pi_37854916
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die was tegen Samuel ook niet slecht.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 15 mei 2006 @ 20:21:23 #147
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37855155
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die was tegen Samuel ook niet slecht.
Toen Samuel het slaap uit z'n ogen wreef was KJH weer ouwerwets in de achterzak.
pi_37855191
Okee, maar Jan heeft Europees toch ook nimmer echt kunnen overtuigen wat mij betreft. Meer in negatieve zin, denk aan Fenerbahçe. Het is lood om oud ijzer, maar Jan is dan een breekijzer.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 21:42:52 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_37858466
Ik kan het woord breekijzer niet meer horen. Wat een modieuze kutterm.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37859207
Al dat gelul over in een team passen.. je hebt op een gegeven moment individuele kwaliteit nodig en dat zit er in deze selectie totaal niet in. Team building had je allang af gerond moeten hebben. Ze kunnen geen bal 5 keer rond spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')