Marco van Basten # 26: Begrip en verwijtenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar had je die geplaatst? Heb niet alles gelezen, zo veel nieuws in dit topic.
Zo'n jongen die zwaar gefrusteerd het toernooi vanaf de bank bekijkt, omdat hij op de training wel als beste op een kratje in het doel kon schieten. En als hij erin komt op een belangrijk moment zich onder druk vergaloppeert. Remember Kezman. Besides, Huntelaar staat bekend om zijn buitenspel staan, ook niet een kwaliteit om over naar huis te schrijven. En dat zijn cijfers uit de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om welke club een voetballer speelt? Het gaat erom wie het beste in het team past. Volgens Marco zijn dat deze 23, maar persoonlijk zou ik Jaliens thuis laten en KJH meenemen, maar ja... helaas zit ik hier en niet op de stoel van Marco.
Je veronderstelt allerlei zaken.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zo'n jongen die zwaar gefrusteerd het toernooi vanaf de bank bekijkt, omdat hij op de training wel als beste op een kratje in het doel kon schieten. En als hij erin komt op een belangrijk moment zich onder druk vergaloppeert. Remember Kezman. Besides, Huntelaar staat bekend om zijn buitenspel staan, ook niet een kwaliteit om over naar huis te schrijven.
Breekijzer verhaal is genoeg. Dat tweede argument was maar om aan te tonen dat het geen categorie Romario is en een wildcard verdient.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Babel mee eens, VoH vind ik niet even sterk qua argumentatie. Het breekijzer verhaal kennen we, maar Klaas tegen Sankoh vind ik geen sterk argument. Ik heb Vennegoor bijvoorbeeld tegen Danny Schenkel zien spelen en toen kwam hij er ook niet aan.
Vaak buitenspel? Wat een argumenten weer.Gelukkig staat Van Nistelrooy nooit buitenspel.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zo'n jongen die zwaar gefrusteerd het toernooi vanaf de bank bekijkt, omdat hij op de training wel als beste op een kratje in het doel kon schieten. En als hij erin komt op een belangrijk moment zich onder druk vergaloppeert. Remember Kezman. Besides, Huntelaar staat bekend om zijn buitenspel staan, ook niet een kwaliteit om over naar huis te schrijven. En dat zijn cijfers uit de Nederlandse competitie.
Ik heb VOH zien domineren tegen Stam en Nesta. Dat doet KJH hem echt nog niet na hoor. VOH is er ook niet voor het afronden (wel met het hoofd trouwens), maar om oorlog in de 16 te maken en dat lukt hem uitstekend.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Babel mee eens, VoH vind ik niet even sterk qua argumentatie. Het breekijzer verhaal kennen we, maar Klaas tegen Sankoh vind ik geen sterk argument. Ik heb Vennegoor bijvoorbeeld tegen Danny Schenkel zien spelen en toen kwam hij er ook niet aan.
Precies.. en hebben Heitinga en Sneijder het goed gedaan dit jaar? Nee, dat elftal draait zo'n beetje op Huntelaar en zeker niet op een aangebrande verdediger als Heitinga.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om welke club een voetballer speelt? Het gaat erom wie het beste in het team past. Volgens Marco zijn dat deze 23, maar persoonlijk zou ik Jaliens thuis laten en KJH meenemen, maar ja... helaas zit ik hier en niet op de stoel van Marco.
Exact. En dat gaan we bevestigd zien krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb VOH zien domineren tegen Stam en Nesta. Dat doet KJH hem echt nog niet na hoor. VOH is er ook niet voor het afronden (wel met het hoofd trouwens), maar om oorlog in de 16 te maken en dat lukt hem uitstekend.
Tegen nac, rbc, vitesse en willem 2 ja.....quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je veronderstelt allerlei zaken.
Misschien staat ie vaak buitenspel, maar hij scoort ook vaak.
Heitinga is momenteel wel in vorm, maar ik begrijp je twijfels over hem. Sneijder heeft het geluk dat Marco m hoog heeft zitten, dit bijvoorbeeld in tegenstelling tot Seedorf die er weer wel bij hoort te zijn..quote:Op maandag 15 mei 2006 19:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Precies.. en hebben Heitinga en Sneijder het goed gedaan dit jaar? Nee, dat elftal draait zo'n beetje op Huntelaar en zeker niet op een aangebrande verdediger als Heitinga.
58 maal! Eerstvolgende Oranje-klant op de lijst; Kuijt met 43. En die speelde alles. Even voor je nagezocht, Van Nistelrooij staat relatief de helft minder buitenspel. Ook op CL niveau, slechts éénmaal per wedstrijd. Dat kost je kansen, en op een WK zijn die duur.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:52 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Vaak buitenspel? Wat een argumenten weer.Gelukkig staat Van Nistelrooy nooit buitenspel.
En PSV, Roda, Feyenoord, enz.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
Tegen nac, rbc, vitesse en willem 2 ja.....![]()
![]()
![]()
voor de eredivisie een goede spits, voor de echte top en het wk komt ie duidelijk nog tekort.
behalve die ene lucky goal tegen inter is ie totaal de wedstrijd uitgespeeld door materazzi. laat em nog maar 1 of 2 jaartjes wachten voordat ie de plek van nistelrooij overneemt
+1quote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind het trouwens bijna zielig voor Vennegoor of Hesselink zo weinig steun krijgt hij. Hij is er nu gewoon bij, punt uit. Het wordt het allemaal ook niet beter op als iedereen hem alleen zit af te zeiken. De reden waarom hij erbij is gehaald is duidelijk en hopelijk staat hij zijn mannetje als het erop aankomt.
... en aldus iemand die ook graag KJH in Duitsland had gezien.
Een winnend coach heeft altijd gelijk. Als Van Basten het slecht doet hebben media wel een goed argument tegen hemquote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heitinga is momenteel wel in vorm, maar ik begrijp je twijfels over hem. Sneijder heeft het geluk dat Marco m hoog heeft zitten, dit bijvoorbeeld in tegenstelling tot Seedorf die er weer wel bij hoort te zijn..
Maar ik heb al eerder geschreven dat ik niet begrijp dat KJH niet mee mag, terwijl er 5 (!!!) (potentiële) spelers voor de rechtsachterpositie meegaan.
Als het om invallers gaat, zou ik bij het internationale voetbal veel meer inzetten op een mogeljke counter, dan Babel's 'kwaliteiten'. Dat is iets specifieks dat met Castelen kan, en met weinig anderen (Kuyt en VoH ook wel een beetje). Sowieso zijn de dingen die je aan Babel toedicht, beter ingevuld met Robben.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef Bombardier het volgende:
Babel is een speler met specifieke kwaliteiten. Razendsnel op de eerste meters, wat dat betreft nog sneller dan Castelen, en bezit over een uitstekende doelgerichte actie. Kan ook uitstekend vanuit stand een bal snelheid en richting geven, dus erg doelgevaarlijk.
Speelt een tegenstander met veel ruimte achter de verdediging, of heb je een back die slecht naar binnen dekt (bijvoorbeeld omdat het een zgn. één-benige speler is), moet je Babel opstellen. Castelen is meer een speler met een lange rush die met counters handig te gebruiken is. Kan verder nauwelijks passeren of andere specifieke kwaliteiten.
Ja dat wel, maar natuurlijk hopen we wel dat dat niet nodig zal zijn, toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Een winnend coach heeft altijd gelijk. Als Van Basten het slecht doet hebben media wel een goed argument tegen hem![]()
Het gaat wel een beetje ver om hem daarom niet mee te nemen. Hij wil namelijk ook nog wel eens een doelpuntje maken. Toch geen onbelangrijk criterium voor een spits.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
58 maal! Eerstvolgende Oranje-klant op de lijst; Kuijt met 43. En die speelde alles. Even voor je nagezocht, Van Nistelrooij staat relatief de helft minder buitenspel. Ook op CL niveau, slechts éénmaal per wedstrijd. Dat kost je kansen, en op een WK zijn die duur.
Die was tegen Samuel ook niet slecht.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb VOH zien domineren tegen Stam en Nesta. Dat doet KJH hem echt nog niet na hoor. VOH is er ook niet voor het afronden (wel met het hoofd trouwens), maar om oorlog in de 16 te maken en dat lukt hem uitstekend.
Toen Samuel het slaap uit z'n ogen wreef was KJH weer ouwerwets in de achterzak.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die was tegen Samuel ook niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |