De straf is gewoon terecht hoor. Gomes maakte gewoon een natrappende beweging en dat hoort niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:03 schreef Almere-Dude het volgende:
WAT![]()
Sneijder ging door op de keeper en dan willen ze Gomes een straf aansmeren, schandalig.![]()
Net of het geen natrapen wasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:03 schreef Almere-Dude het volgende:
WAT![]()
Sneijder ging door op de keeper en dan willen ze Gomes een straf aansmeren, schandalig.![]()
AUB zeg. Wat Sneijder deed is gewoon een beetje roekeloos doorgaan, ook niet echt netjes. Maar Gomes trapt em gewoon vol voor ze pan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:03 schreef Almere-Dude het volgende:
WAT![]()
Jammer voor ons ja, want dan mocht Gomes wel wat langer toe kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef FCLFanatic het volgende:
Jammer dat Sneijder vasthoud aan het been van Gomes, anders had ie 'm nog veel harder in zijn gezicht kunnen schoppen...
Stoere jongenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef FCLFanatic het volgende:
Jammer dat Sneijder vasthoud aan het been van Gomes, anders had ie 'm nog veel harder in zijn gezicht kunnen schoppen...
net of sneijder niks deedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De straf is gewoon terecht hoor. Gomes maakte gewoon een natrappende beweging en dat hoort niet.
Zover ik me de situatie nog kan herinneren deed Sneijder niks wat een rode kaart waard is. Maar echt goed heb ik de situatie niet voor me op dit moment.quote:
Nee hij had de scheidsrechter al gemept, maar ach... das nog geen gele kaart waard toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zover ik me de situatie nog kan herinneren deed Sneijder niks wat een rode kaart waard is. Maar echt goed heb ik de situatie niet voor me op dit moment.
Geel wel ja, maar gele kaarten kunnen niet n.a.v. tv-beelden gegeven worden. Rode kaarten wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hij had de scheidsrechter al gemept, maar ach... das nog geen gele kaart waard toch?
Mooi dan hoef ik tenminste mijn schoen niet op te etenquote:Volgens The Sun heeft Manchester United bepaald dat ze van Nistelrooy niet als 'koopje' naar PSV terug zullen laten keren. PSV zou in de markt zijn voor de spits en 5 miljoen pond willen betalen. De Engelse club zou 10 miljoen pond willen, beide clubs uit Milaan en Olympique Lyon zouden interesse hebben. Daarbij zou Manchester United Van Nistelrooy hebben gedreigd geen afkoopsom van zijn contract te eisen. In dat geval zou de club hem gewoon in het tweede laten spelen, aldus The Sun
Ja maar ze laten hem ook niet gratis gaan denk ik..quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat laten de bazen bij Man U echt niet gebeuren.
Hij is te duur.
Dat ook niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ze laten hem ook niet gratis gaan denk ik..
dan moet Ruud daar zelf ook wel heen willenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ook niet.
Dan doen ze hem weg aan de hoogste bieder.
Marktwaarde is natuurlijk sterk gecorreleeerd met de verwachte huuropbrengsten. 100mln lijkt mij echt de max.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:59 schreef rubbereend het volgende:
laat ze dan snel eerst om de tafel gaan zitten met Tom Moeskops en Harrie van de Moesdijk die hebben tenminste nog enige band met de club bovendie wilde die naar verluid 150 miljoen op tafel leggen.
ja ik moet het nog zien allemaal. Maargoed opzich is er op en rond het stadion nog wel wat ruimte voor extra ruimtes/kantoren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Marktwaarde is natuurlijk sterk gecorreleeerd met de verwachte huuropbrengsten. 100mln lijkt mij echt de max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |