hahaha... ik lach me rot dat was foppe maar van mij mag ie komen maar laat vitesse eerst maar eens iets bevestigen die wordt het .quote:Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Haan had toch aangegeven dat Vitesse helemaal niet bij hem past?
morgen meteen maar ff kijken of ik hard gras kan vinden in de winkelquote:Zojuist heb ik de nieuwe hard gras in een stuk uitgelezen. Marcel van Roosmalen (overigens houder van een seizoenkaart bij Vitesse) vertelt hier over zijn ervaringen gedurende het afgelopen jaar bij Vitesse. Leuk om te lezen, maar voor vitessesupporters af en toe toch schokkend.
Theo Janssen en Micheal Dingsdag worden neergezet als degenen die de sfeer niet in positieve zin bepalen binnen de club en informatie lekken naar de media (Janssen schijnt een lijntje te hebben met Sommerdijk).
Opvallendste citaat uit het boek tijdens een bezoek van de schrijver aan Vreven in Cyprus:
Vreven: "Theo Janssen speelde bij vitesse echt de chef. Die ging na de training in de kleedkamer zitten paffen. Ik heb hem tot drie keer toe gewaarschuwd. " Je rookt niet in mijn buurt" , zei ik. Dan ging hij buiten staan met zijn sigaret. Na de wedstrijden rookte bij op de wc, maar toen hij bij RBC-uit twee keer had gescoord zat hij na afloop in de kleedkamer te roken. Sturing kwam de kleedkamer binnen en kreeg een rood hoofd. Hij keek naar mij en Wapenaar. Ik zei " Je gaat nu niet tegen mij beginnen, he? Ik heb hem al drie keer gewaarschuwd" Ik keek naar sturing en dacht: Slappe hap."
" Sturing ziet Janssen roken in de kleedkamer en doet niks. en mij schorst hij omdat ik zeg dat we vijfde moeten worden. Ongelooflijk."
iemand op het .org forum
Ik ga morgen ook maar eens langs de winkelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hahaha... ik lach me rot dat was foppe maar van mij mag ie komen maar laat vitesse eerst maar eens iets bevestigen die wordt het .
[..]
morgen meteen maar ff kijken of ik hard gras kan vinden in de winkel
quote:Open & Bloot met Theo Janssen
Theo Janssen (23, Vitesse), waarom heb jij in godsnaam bijgetekend?
''Ik wilde heel graag blijven, heb zekerheid en kan me nog goed ontwikkelen.''
Bij de top drie komen er deze zomer aardig wat vacatures op het middenveld vrij.
''Ik denk dat ik het niveau best aankan, maar er is nog geen concrete aanbieding geweest. Als ze mij willen hebben, dan zullen ze wat moeten betalen. Nou dat is alleen maar mooi. Dan verdient Vitesse nog wat aan me.''
Waarom scoor jij ineens?
''Ik raak de ballen goed.''
Ben je al miljonair?
''Wat denk jezelf? Ik speel niet bij de top drie, ben pas 23 en houd niet van gokken, dus het zou een beetje raar zijn als ik nu al miljonair zou zijn. Nee, ook als ik mijn nieuwe driejarige contract uitdien, ben ik nog geen miljonair. Geeft niet, ik geef niet zo om geld.''
Geen voetballer dan...
''Jeugdtrainer. Of journalist bij Sportweek of VI. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben, wat jullie doen. Maar het makkelijkste lijkt me op zondagavond bij Studio Voetbal aanschuiven. Dat is pas een relaxte baan. Beetje zonder verstand van zaken aan de lopende band voetballers afkraken. Lekker makkelijk, hoor.''
Spijt van?
''Ik heb nooit ergens spijt van.''
Laatste keer gehuild?
''Kan ik me niet meer herinneren. Als ik emotioneel word, weet ik me geen houding te geven en ga ik lachen. Stom, he? Ik word niet oud.''
Een dag optrekken met...
''Michael Jackson kan wel wat hulp gebruiken, hij valt steeds flauw in de rechtszaal. Ik zou hem weer optillen en zijn neus op zijn gezicht plakken. En hem vervolgens op zijn schouder slaan om hem succes te wensen. Maar ja, dan valt die neus er weer af.''
Seks voor de wedstrijd?
''Absoluut! Dat moet zelfs, anders voel ik me kut. Seks ontspant me. Ik ben wat dat betreft net als Romario. Het is een soort bijgeloof geworden.''
D66 erin of eruit?
''Als de VVD er maar inblijft! Is goed voor voetballers, die VVD.''
Kuyt of Van Nistelrooy?
''Ruud. Hij heeft Europees al meer laten zien dan Kuyt. Al is Dirk ook heel goed bezig. Als ik Van Basten was, zou ik ze samen in de spits zetten.''
Maduro of Janssen?
''Kan ik geen zinnig woord over zeggen. Hoeveel wedstrijden heeft Maduro meegedaan. Een stuk of drie? Nou, die heb ik alle drie niet gezien, dus ik heb ook geen idee wat voor voetballer het is.''
Cameron Diaz of Georgina Verbaan?
''Diaz, natuurlijk. Er is toch niemand die op de hamsterwangen van die Verbaan zit te wachten?''
Waarop Van der Kraan reageert:quote:"Paul had nog een tijdje met de spelers overlegd over de sportieve crisis en het gebrek aan eenheid. En dan komt Harald Wapenaar met de fantastische opmerking: 'Laten we dan voor het geld presteren. Dan kunnen we hier eerder weg'.
De rest laat ik graag aan jullie over, want er staat nog veel meer waardoor het bloed onder je nagels vandaan komt.quote:"Dat is dan hun motivatie. En ondertussen werken ze zich hier in de kantoren kapot voor weinig geld. Er zijn er hier die dubbele werkweken maken. Zelf ben ik ook weinig thuis. Die tegenstelling is zo gigantisch. Dit is een fantastische club met een geweldige achterban, maar er zijn hele praatsessies voor nodig om de voetballers te laten voetballen".
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:02 schreef Yozzz het volgende:
Hij heeft ook het liefste dat Vitesse op zondagmiddag 14.30 zijn wedstrijden speelt. Hij staat dan de speeldag op rond half 11, gaat een stukje wandelen, een sigaretje roken op zn terrasje en dan rustig aan naar het Gelredome![]()
Nu kan die de kroeg in voor de wedstrijd, geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]is de zaterdag niet praktischer voor hem, kan hij tenminste de kroeg in na de wedstrijd
als Willem nee zegt zou dat nummer 5 zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nou, opmerkelijke zaken toch weer. Nu ook Van der Lem weer niet.
Geen idee wie nu in de koker zit, ze noemen Willem, maar dat lijkt me niet.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef Positive_Thinking het volgende:
Volgens mij nog een behoorlijk lijstje wat buiten de media is gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |