Helaas dat bijna alles in arnhem al volgebouwd is, nouja, park presikhaaf nog nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]
22.000 is prima voor een club als Vitesse, maar dan wel wat gezelliger design, niet dat kutdak en verder niks erin, alléén Vitesse. En trainen ook! En niet in Schuytgraaf, maar in een volkswijk: in het speeltuintje in Klarendal
Hoeveel krijgen we dan ook alweer preciesquote:Manchester United zal een bod van 27 miljoen euro uitbrengen voor oud-speler van Vitesse en Lyon-middenvelder Mahamadou Diarra. (Sunday Mirror)
Zat ook al te zoeken, maar goed Paco moet het toch ergens vandaan hebben gehaald.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:22 schreef Elvislives het volgende:
Ik kan het niet vinden op de site van AT5 hoor...En die weblog is van Paco Torero...
De Paco discussie bedoel je? Ook geen vriend van jou toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het lijkt me verstandig die discussie hier achterwege te laten.
Ik weet verder ook niet wat er van waar is en wat er van klopt afwachten voor voorlopig.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:03 schreef DeVinger het volgende:
Het zou niet mijn eerste keus zijn, maar dan hebben we tenminste wel duidelijkheid (rust) nu.
quote:ARNHEM - Gerard van der Lem staat bovenaan het lijstje van Vitesse om hoofdtrainer te worden.
Gerard van der Lem.De Arnhemse club benaderde onlangs eerst Danny Blind, maar de ontslagen Ajax-trainer geeft de voorkeur aan een avontuur in het buitenland en heeft dat inmiddels medegedeeld aan de Vitesse-leiding. Van der Lem – afgelopen seizoen nog rechterhand van Blind - heeft nu een aanbod van de club in overweging. Eind vorige week voerde de Amsterdammer een oriënterend gesprek met de Arnhemse clubleiding. Dat gesprek verliep bevredigend, maar Van der Lem heeft nog een aantal andere opties en vroeg bedenktijd.
De zoektocht naar een opvolger van Edward Sturing verloopt uiterst moeizaam voor Vitesse. De club was in een eerder stadium al rond met Jan Boskamp, maar die coach bleek niet over de benodigde papieren te beschikken. Daarna werden onder anderen Foppe de Haan en Erik Gerets gepolst, tevergeefs. Blind was na zijn vertrek bij Ajax lange tijd de belangrijkste kandidaat, maar de Zeeuw wil het liefst weg uit Nederland. Blind praat momenteel nog met Ajax over de afwikkeling van zijn contract en neemt pas daarna een beslissing.
Bron: AD
Volgens mij is 2 weken daarna Qlimax, kunnen ze dus weer niet thuisspelen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:21 schreef Klingon het volgende:
Nou ga ik ook naar Marco Borsato, maar vind dit toch niet echt handig geregeld van het Gelredome... Vier speelronden niet thuis spelen is ook wel erg veel van het goede.
quote:Geachte meneer van Amstel,
Hierbij protesteer ik ertegen dat mijn club Vitesse in de negende speelronde van het aanstaande seizoen geen thuiswedstrijd in zijn eigen stadion kan spelen. U maakt het Vitesse onmogelijk door het inplannen van concerten van Marco Borsato. U hebt dit niet in overleg gedaan met Vitesse, uw hoofdhuurder en grootste bron van inkomsten. Weet u het nog: zonder Vitesse zou er helemaal geen Gelredome zijn!
Ik als Vitesse-supporter, eis van u dat u ervoor zorgt dat Vitesse normaal in de negende speelronde zijn thuiswedstrijd kan spelen in Gelredome, en dat in de toekomst een dergelijke foute beslissing nooit meer zal plaatsvinden. Mocht u bij uw besluit blijven, dan zal ik overwegen 1/17e deel van de kosten van mijn seizoenkaart bij u terug te vorderen.
Vriendelijke groet,
Naam.............
Adres..............
Woonplaats......
Handtekening
.............................
Ik denk dat Marco een andere locatie moet zoeken, want als ze dit horen...quote:an zal ik overwegen 1/17e deel van de kosten van mijn seizoenkaart bij u terug te vorderen
En daar gaan we weer....(Van Hanegem wordt genoemd)quote:Voetbal: Vitesse zoekt verder naar trainer
29-05-2006 Trouw
De zoektocht van Vitesse naar een nieuwe hoofdtrainer krijgt een nieuwe etappe. In navolging van Foppe de Haan, Erik Gerets en Danny Blind heeft ook Gerard van der Lem de leiding van de Arnhemse club laten weten dat hij niet de opvolger van Edward Sturing wil worden.
Van der Lem, afgelopen seizoen assistent van Blind bij Ajax, is volgens de Spaanse media de grootste kandidaat om Henk ten Cate als assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona op te volgen. ,,Maar ik heb echt nog niets van de club vernomen'', aldus Van der Lem, die zijn besluit niet verder wilde toelichten. ,,Die overgang is niet aan de orde. Klaar uit.''
Manager Streuer van Vitesse stond ook niet lang stil bij de meest recente afwijzing. ,,Ik reageer niet op namen. Maar geloof maar dat we voor 5 juli, de dag wanneer we weer gaan trainen, een hoofdcoach hebben. Ik denk zelfs dat we volgende week al nieuws hebben. We zijn met meerdere kandidaten in gesprek.''
Haan had toch aangegeven dat Vitesse helemaal niet bij hem past?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:02 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse is inderdaad in gesprek met van Hanegem!!
Nou van mij mag hij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |