Komt bij mij over alsof ie d'r echt geen reet om geeft en alles van Ajax moet komen als Ajax 'm echt zo graag wil.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef Jasza het volgende:
Tegen RTVNH zei Davids dat hij op vakantie gaat en het dan wel ziet,
Of het is echt zo, of hij speelt toneel.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Komt bij mij over alsof ie d'r echt geen reet om geeft en alles van Ajax moet komen als Ajax 'm echt zo graag wil.
quote:Zag het op AT5. Kwam niet heel erg overtuigend over. Hij gebruikte het meer als maniertje om de discussie te stoppen. Slim gespeeld. Het zou me niets verbazen als hij alsnog komt.
Ik hou van geruchtenquote:Volgens mij komt ie ook gewoon. Ik zie hem ook steeds vaker in de buurt van zijn appartamentje bij de koninginnenweg, dat is bij mij om de hoek. Dat hoeft natuurlijk niet per se te betekenen dat het iets met AJAX heeft te doen, maar toch...
Robinho? Drogba? Ronaldo in deze vorm? Wereldklasse? Ga toch fietsenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
als je die spelers matig vind, dan denk ik dat je geen voetbal kijkt![]()
Robinho is altijd verassend in zijn acties soms pakken die goed uit soms niet daar moet je geluk mee hebben. Drogba speelt altijd redelijk en maakt bijna altijd wel zijn goaltje. Ronaldo moet je nooit onderschatten je ziet hem niet vaak maar als je hem zietquote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Robinho? Drogba? Ronaldo in deze vorm? Wereldklasse? Ga toch fietsen.
Die jongens mogen de veters van Sheva nog niet strikken...
Dan zie je een vetpropje met benen op je aflopen?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef stefmans het volgende:
je ziet hem niet vaak maar als je hem ziet![]()
In vergelijking met een Sheva of Eto'o is het matigheid ten topquote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Nega het volgende:
Drogba is ook geen slechte hoor.
Dat is waar, maar als Ajax hem zou kopen, zou Ajax een topspits kopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In vergelijking met een Sheva of Eto'o is het matigheid ten top.
Ik zie hem geen 31 goals in 1 seizoen scoren, ook niet hier.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:36 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als Ajax hem zou kopen, zou Ajax een topspits kopen.
Nee, maar kwa naam zou Ajax een topspits binnenhalen. En ik denk dat het een goede speler is, van groot formaat.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie hem geen 31 goals in 1 seizoen scoren, ook niet hier.
Als Ajax Eto'o zou kopen, zou Ajax een veel betere spits kopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:36 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als Ajax hem zou kopen, zou Ajax een topspits kopen.
Ja natuurlijk, maar ik bedoel dat Drogba ook als 'topspits' binnengehaald zou worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Ajax Eto'o zou kopen, zou Ajax een veel betere spits kopen..
Sonck werd ook als topspits binnengehaaldquote:Op zondag 14 mei 2006 23:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik bedoel dat Drogba ook als 'topspits' binnengehaald zou worden.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Haha, ik had even niks te doen dus heb het commentaar van JvG onder het desbetreffende doelpunt van kluivert tegen milan geplakt. (CL finale 95 dus).
http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsI
Ik blijf het echt prachtig vinden, dat geschreeuwOh, ik had te weinig beeld dus het klopt dat het opeens zwart wordt
Doe dat ook even deze zomer bij de wk finale met Huntelaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Haha, ik had even niks te doen dus heb het commentaar van JvG onder het desbetreffende doelpunt van kluivert tegen milan geplakt. (CL finale 95 dus).
Ik blijf het echt prachtig vinden, dat geschreeuwOh, ik had te weinig beeld dus het klopt dat het opeens zwart wordt
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
Doe dat ook even deze zomer bij de wk finale met Huntelaar.
![]()
![]()
Huntelaarrrrrrrr schreeuwt ook lekkerder dan Vennegoor *adem* of *adem* Hesselinkkk. Jack ligt meteen naar adem te happen inplaats van te springen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
![]()
Hmm, volgend jaar CL-finale met Huntelaar ook goed?![]()
Heeft iemand het hele filmpje?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Nega het volgende:
Heeft iemand het commentaar van Jack van Gelder in de wedstrijd tegen Argentinie WK 98 goal van Dennis Bergkamp?
http://video.google.com/videoplay?docid=-2777832177584571503&q=bergkampquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-2777832177584571503&q=bergkamp
bij dit filmpje krijg ik meteen weer het "echte" Oranje gevoel.
Zie post hieronder.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Nega het volgende:
Heeft iemand het commentaar van Jack van Gelder in de wedstrijd tegen Argentinie WK 98 goal van Dennis Bergkamp?
elk WK of EK draai ik dat weer voor een wedstrijd op maximaal volume zodat de hele straat het kan horen. Sterker nog, ik heb het als ringtone voor m'n alarm, dus elke ochtend word ik er mee wakker!quote:
Meen je niet?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef Trancelocator het volgende:
Volgende week dus Henk ten Cate in Studio Voetbal.
Dat is toch allang duidelijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat zeiden ze. En ze praatten de hele aflevering alsof hij al 100% getekend heeft.
Goed idee. Ga ik ook doen 11juni voor de wedstrijd tegen Servië.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:09 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
elk WK of EK draai ik dat weer voor een wedstrijd op maximaal volume zodat de hele straat het kan horen. Sterker nog, ik heb het als ringtone voor m'n alarm, dus elke ochtend word ik er mee wakker!
haha heel vet gedaan! Ik had alleen de video en het geluidsbestand, en heb ze ook al menigmaal gelijk laten afspelen, maar dit is natuurlijk veel handigerquote:Op zondag 14 mei 2006 23:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Het enige wat hem nog kan redden is een WK titel.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer dat San Marco weer in de voetballerij is teruggekeerd.![]()
Eerste ronde uitgeschakeld worden (vierde plaats ofzo) en San Marco mag weer lekker gaan golfen!quote:Op maandag 15 mei 2006 11:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het enige wat hem nog kan redden is een WK titel.
We hebben er weer 1quote:Op maandag 15 mei 2006 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eerste ronde uitgeschakeld worden (vierde plaats ofzo) en San Marco mag weer lekker gaan golfen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |