C-1quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Simmertje het volgende:
Ach Juventus speelt straks lekker Serie-B
Ik hoop echt dat het zo ver komt... kutclub.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Simmertje het volgende:
Ach Juventus speelt straks lekker Serie-B
Ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 17:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het zo ver komt... kutclub.![]()
Die zal dus wel niet komen, en volgend jaar mag hij van mij ook wegblijven..quote:Edgar Davids mag onder geen beding weg bij Tottenham Hotspur. Dit heeft hij gezegd na afloop van de wedstrijd van de Suriprofs, zondag in het Olympisch Stadion.
De afgelopen week werd er gespeculeerd over een overgang van de ervaren middenvelder naar Ajax nadat hij gezegd had dat hij misschien "naar huis wilde. " Bovendien plaatste Ajax zich voor de Champions League, die de ploeg van coach Martin Jol op de laatste dag verspeelde.
Nu ziet het er toch naar uit dat de "pitbull" in Engeland blijft.
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Over Davids gesproken:
[..]
Die zal dus wel niet komen, en volgend jaar mag hij van mij ook wegblijven..
Kan ook zijn om de prijs op te drijven. Eerst zijn er verhalen dat ze niet helemaal tevreden zijn en nu wordt er gemeld dat ie onder geen beding weg mag. Klopt dus niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Over Davids gesproken:
[..]
Die zal dus wel niet komen, en volgend jaar mag hij van mij ook wegblijven..
Bij Davids ga ik helemaal nergens meer vanuit...altijd lekker gemaakt worden en dan krijg je zo'n anticlimax.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Kan ook zijn om de prijs op te drijven. Eerst zijn er verhalen dat ze niet helemaal tevreden zijn en nu wordt er gemeld dat ie onder geen beding weg mag. Klopt dus niet.
Ik ga er vanuit dat ie na de zomer in het mooiste shirt van de wereld speelt.![]()
quote:Diepe teleurstelling bij afvallers
Teleurgesteld en een beetje verbaasd reageerde Castelen zondag op het bericht van bondscoach Van Basten dat hij niet mee naar het WK in Duitsland gaat. 'Ik had dit niet verwacht. Vooral niet omdat ik de enige echte rechtsbuiten in de selectie was. '
Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar en AZverdediger Barry Opdam waren minstens zo teleurgesteld. Huntelaar wilde over de mobiele telefoon niet reageren. Opdam liet zijn mobieltje uit.
De afvallers werden rond 11.00 uur gebeld door de bondscoach. 'Hij vertelde me dat hij voor Babel had gekozen', zei Castelen.
Maar dat is logischquote:
Hij is toch gehuurd en in principe eigendom van Inter?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:00 schreef Jasza het volgende:
Spurs wilde hem toch juist wel laten gaanNaja rare zooi
Dat is kolder.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is toch gehuurd en in principe eigendom van Inter?
Raar dat Martin Jol dan een kleine week geleden in z'n column op VI.nl schreef dat hij gehuurd was...quote:
Nou, okee dan zal hij wel gehuurd zijn. Toch lijkt mij dat vreemd want Tottenham zegt dus dat hij onder geen beding weg mag? Dat is dan toch Davids en/of Inter's beslissing, en dan lijkt Tottenham mij daar geen partij in te zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Raar dat Martin Jol dan een kleine week geleden in z'n column op VI.nl schreef dat hij gehuurd was...
Die zou het toch wel moeten weten
En voor degenen die net als ik een gruwelijke takkehekel hebben aan langzame servers:quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef Jay-Z het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=ryanbabel_compilatie.wmv
Nee lijkt mij ook. Dus of dit is uit een dikke duim gezogen, of Jol is niet echt op de hoogte van de bezigheden van zijn TD.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, okee dan zal hij wel gehuurd zijn. Toch lijkt mij dat vreemd want Tottenham zegt dus dat hij onder geen beding weg mag? Dat is dan toch Davids en/of Inter's beslissing, en dan lijkt Tottenham mij daar geen partij in te zijn?
Ik ook niet. Vraag me tevens af of Davids überhaupt wel terug wil.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:31 schreef Houniet het volgende:
Ik geloof er niet meer in.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag me tevens af of Davids überhaupt wel terug wil.
Hij lijkt in ieder geval niet echt de moeite te willen doen om weg te komen.quote:Geen hoop
Davids gaf hoop op een uitnodiging al een week eerder op. ,,Ik was immers al niet voor de trainingsessie uitgenodigd. Dat is niet leuk, maar wat moet ik er op zeggen. De bondscoach belde me vorige week terwijl het bericht al op teletekst stond. Ik moet gewoon verder gaan. Of dat bij Ajax zal gebeuren? Ik denk het niet want Tottenham Hotspur heeft mij afgelopen week nog laten weten dat ik niet weg mag. Ik ga maar eens lekker op vakantie en zie dan wel weer verder.''
Dan heb ik weer zo'n graag of niet gevoel, maar goed, Ajax mag blij zijn als ze een speler als Davids weten binnen te halen.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
[..]
Hij lijkt in ieder geval niet echt de moeite te willen doen om weg te komen.
Maar misschien is dat anders als de aanstelling van Ten Cate een feit is.
Na woensdag weten we denk ik meer.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:26 schreef J.P. het volgende:
Dat soort teksten horen gewoon bij het spelletje.
Ik denk dat hij nog wel komt.
Zo, anders noem je even een rijtje matige spitsen op.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk jij dat spitsen zoals Drogba, Crespo, Ronaldo, Ronaldinho, Robinho, Shevchenko, Del Piero en Morientes bang zijn voor die verdedigers![]()
Jij denkt dat ik VoH opstel in voetbalspellen?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:32 schreef Houniet het volgende:
Of je Xbox uitzetten.
Dan slaat hij Jol op zijn bek, dan wordt hij ontslagen en dus transfervrijquote:Op zondag 14 mei 2006 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik VoH opstel in voetbalspellen?.
Davids mag trouwens niet weg van Tottenham, aldus Davids zelf..
Dat ie terug naar Nederland wil, net als Stam.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:03 schreef StarGazer het volgende:
Ach dat onder geen beding weg mogen bij TH zal er wel bijhoren. Geloof nog steeds dat hij komt. Geef het meer kans dan vorig jaar. Wat moet je anders voor de camera zeggen?
als je die spelers matig vind, dan denk ik dat je geen voetbal kijktquote:Op zondag 14 mei 2006 21:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo, anders noem je even een rijtje matige spitsen op..
Uitzondering daargelaten.
Laten we nou maar gewoon afwachten.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ie terug naar Nederland wil, net als Stam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |