Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kluivert moet mee. Gewoon. Zonder reden. Je laat de Oranje-topscorer aller tijden niet twee toernooien thuis of op de bank zitten.
Gedaan! Alleen vroeg ze zich af wie Sven wasquote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
Lieve jongens en meisjes, zouden jullie mij een plezier willen doen en jullie moeders namens mij een dikke zoen op de wang willen geven. Op een dag als deze zullen ze dat vast waarderen.
Noem je Sven ook al 'papa' ondertussen dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik geef mijn moeder elke dag een dikke zoen namens jou, Sven.
Nee, maar zij wel!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem je Sven ook al 'papa' ondertussen dan?
Nu ja, dat zal ze vast waarderenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik geef mijn moeder elke dag een dikke zoen namens jou, Sven.
En toen heb je een spreekbeurt over mij gehouden?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gedaan! Alleen vroeg ze zich af wie Sven was
Nee, want jij bent een terroristische travestietquote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mn ma vraagt of je soms met me wilt trouwen?.
He, wat jammer nou, volgend jaar beter dan maar.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef Burdie het volgende:
Ik zie mijn moeder vandaag niet, Sven.
Nee, ik had je postgeschiedenis uitgeprint, en toen wist ze genoeg. Haar reactie:'is dat een meisje dat je van internet kent?'quote:Op zondag 14 mei 2006 12:52 schreef Svensational het volgende:
En toen heb je een spreekbeurt over mij gehouden?
[..]
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:52 schreef Svensational het volgende:
Nee, want jij bent een terroristische travestiet.
Perfecte schop.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Druk topic.
Ach, ik begin het in ieder geval te leren.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, bíjna perfect.
De perfecte shop is na één uur en 10 minuten.
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, bíjna perfect.
De perfecte shop is na één uur en 10 minuten.
Als je nu maar niet denkt dat ik met je wil cammenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:29 schreef rena het volgende:
[..]
Als je nu maar niet denkt dat ik met je wil cammen![]()
![]()
quote:
Hij is ook geen snars veranderd hequote:Op zondag 14 mei 2006 15:29 schreef rena het volgende:
[..]
Als je nu maar niet denkt dat ik met je wil cammen![]()
![]()
quote:
quote:
Ik post er liever bovenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:45 schreef Bupatih het volgende:
Waarom post je trouwens niet onder Sinterkaas?
Heb je al mijn klonen onthouden?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:45 schreef Bupatih het volgende:
Waarom post je trouwens niet onder Sinterkaas?
Je zit toch niet op hockey he?quote:
Promoveren is klote. Ben je het ene jaar de kampioen die alles wint, het volgende jaar wordt er op je gebashed en mag je blij zijn met een gelijkspel.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tennis (en zeilen). Maar we promoveren dus
.
Neuh hoor. Dit team is echt goed. En dat bedoel ik niet arrogant, want het zijn vooral de andere meisjes/dames die echt alles hebben gewonnenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Promoveren is klote. Ben je het ene jaar de kampioen die alles wint, het volgende jaar wordt er op je gebashed en mag je blij zijn met een gelijkspel.
* pberends is playing Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint Heb Je Vriendenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuh hoor. Dit team is echt goed. En dat bedoel ik niet arrogant, want het zijn vooral de andere meisjes/dames die echt alles hebben gewonnen.
Whahaquote:Op zondag 14 mei 2006 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint Heb Je Vrienden
Jaquote:
Ah kut, al 1188 Hools VBL café SC's gemistquote:
Nee, alleen die.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je al mijn klonen onthouden?
Sinterkaas is alleen voor de feestdagen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mwehquote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah kut, al 1188 Hools VBL café SC's gemist.
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
Hoi Zhenar.
Ik ga zo uit eten, dus je zult me even moeten missen..
Het was een grapje.quote:
Wat fucking tof van jequote:
Dat zal wel lukken.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar veel plezier met eten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |