ik vond jouw smschjes schandalig!quote:
Onmogelijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
pas op dadelijk is ze buijs nog vergeten
Ja zeg, mij een beetje homo noemen!quote:
quote:
Oh ja, ik vroeg : Wie is datquote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef rubbereend het volgende:
ze pimpte nog even met haar foto samen met Danny
Ja, 'wie is dat'quote:Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, ik vroeg : Wie is dat
NoClau zijn![]()
!
kort maar krachtig was hetquote:
Jahquote:
dat is die feeling hequote:Op maandag 15 mei 2006 09:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jah![]()
Ik stond op het punt om je te bellen en te zeggen dat we weg gingen, toen je aan kwam lopen...
quote:
was echt een 'vluggertje' he ?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Drie zoenen, 'wat ben je laat', 'ja sorry', jij gaat zitten, wij staan op. Zo ging het ongeveer?
ik kwam ff naast je/jullie zitten en toen ging jij ineens aan de overkant zittenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef clauwheee het volgende:
Mjah, met een onafgemaakt gevoel, zeg maar.
Huh?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kwam ff naast je/jullie zitten en toen ging jij ineens aan de overkant zitten
had ik verkeerde deo op ofzo
quote:
neuh, je wou me gewoon niet zien/sprekenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Huh?Had je dan nog de tijd om naast me te zitten?
Serieus, kan ik me niet herinneren, komt me raar voor dat ik ineens bij jou vandaan zou gaan zittenGingen we niet gewoon weg toen
Bjoortje toch. Je weet wel beter dacht ik zoquote:Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neuh, je wou me gewoon niet zien/spreken![]()
het verlangen maakt het toch alleen maar spannender ?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bjoortje toch. Je weet wel beter dacht ik zoVolgende keer gewoon zorgen dat je op tijd bent lieve schat
er zijn inderdaad ook mensen die gewoon thuis blijvenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
Wees blij dat Bjoor er voor het donker was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |