we houden de ranzige gebeurtenissen dit jaar eens gewoon intern!quote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
Tegenvallend topic dit.
Had je eerder tegen Bluezz moeten zeggen lieverd.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we houden de ranzige gebeurtenissen dit jaar eens gewoon intern!
Ik was al om half 5 's morgens wakkerquote:Op zondag 14 mei 2006 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarvan ?????
Niet van het praten, niet van het zuipen, niet van het schreeuwen, niet van het dansen, niet van het aanmoedigen, niet van het sms-en, niet van het pissen.....
Oh ik weet het al, de zenuwen van het wachten op de verSCHrikkelijke vraten je op
Bluezz drukte op mn knopje en toen moest ik spuitenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je eerder tegen Bluezz moeten zeggen lieverd.
Vertel eens over die natte plekken in je kruis en wat was er nou tussen Bos en Clauw? LOHEG?
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bluezz drukte op mn knopje en toen moest ik spuiten![]()
Ik weet van niksquote:Op zondag 14 mei 2006 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je eerder tegen Bluezz moeten zeggen lieverd.
Vertel eens over die natte plekken in je kruis en wat was er nou tussen Bos en Clauw? LOHEG?
LOHEGquote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens Bluezz was het een typisch LOHEG-gevalletje.
ze pimpte nog even met haar foto samen met Dannyquote:Op zondag 14 mei 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
pas op dadelijk is ze buijs nog vergeten
Vond jij Noca ook zo knap?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze pimpte nog even met haar foto samen met Danny
ik vond jouw smschjes schandalig!quote:
Onmogelijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
pas op dadelijk is ze buijs nog vergeten
Ja zeg, mij een beetje homo noemen!quote:
quote:
Oh ja, ik vroeg : Wie is datquote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef rubbereend het volgende:
ze pimpte nog even met haar foto samen met Danny
Ja, 'wie is dat'quote:Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, ik vroeg : Wie is dat
NoClau zijn![]()
!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |