kort maar krachtig was hetquote:
Jahquote:
dat is die feeling hequote:Op maandag 15 mei 2006 09:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jah![]()
Ik stond op het punt om je te bellen en te zeggen dat we weg gingen, toen je aan kwam lopen...
quote:
was echt een 'vluggertje' he ?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Drie zoenen, 'wat ben je laat', 'ja sorry', jij gaat zitten, wij staan op. Zo ging het ongeveer?
ik kwam ff naast je/jullie zitten en toen ging jij ineens aan de overkant zittenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef clauwheee het volgende:
Mjah, met een onafgemaakt gevoel, zeg maar.
Huh?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kwam ff naast je/jullie zitten en toen ging jij ineens aan de overkant zitten
had ik verkeerde deo op ofzo
quote:
neuh, je wou me gewoon niet zien/sprekenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Huh?Had je dan nog de tijd om naast me te zitten?
Serieus, kan ik me niet herinneren, komt me raar voor dat ik ineens bij jou vandaan zou gaan zittenGingen we niet gewoon weg toen
Bjoortje toch. Je weet wel beter dacht ik zoquote:Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neuh, je wou me gewoon niet zien/spreken![]()
het verlangen maakt het toch alleen maar spannender ?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bjoortje toch. Je weet wel beter dacht ik zoVolgende keer gewoon zorgen dat je op tijd bent lieve schat
er zijn inderdaad ook mensen die gewoon thuis blijvenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
Wees blij dat Bjoor er voor het donker was
dat is dan weer minder...zeg ff wanneer het weer met je gaat, plannen we meteen een meetquote:
regel jij de cake, of moeten we die zelf meenemen ?quote:
bitterballen zal wel budget-overscheidend wordenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Cake bij bier?
Die 2 nagelbijters op de achtergrond.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Nog wat foto's die eigenlijk nog best te pruimen zijn :
[afbeelding]
Zeg, gooi jezelf ff niet zo weg, dat doen anderen wel voor je. Wat nou ouwe knar.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:06 schreef golfer het volgende:
Ah, toch nog een foto waarop deze ouwe knar gedeeltelijk te zien is.
Ouder heb ik ze niet gezienquote:Op maandag 15 mei 2006 16:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, gooi jezelf ff niet zo weg, dat doen anderen wel voor je. Wat nou ouwe knar.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:00 schreef clauwheee het volgende:
Zandmannetje ziet er steeds uit alsof ie binnenpret heeft
tampon met jeukpoeder doet het ook altijd goed natuurlijkquote:
Sandmanquote:Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef maril het volgende:
Jammer dat er geen namen onder de foto,s staan , wie is die bv die man met dat blauw shirtje
waarvan de foto,s wat wazig zijn.?
Tja, een nichtenclub was het niet neequote:Op maandag 15 mei 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Wat een ballenclub is het eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |