joh nok nou ff met je milfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
ja BB is echt lullig hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
De foto is cool zat Flash
En ik doe vrij normaal,maar BB denkt steeds leuk te zijn met een kutopmerking tussendoor
@ sMarty : BB is eerder een filf!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
Marty? Kun je zo even naar achter komen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
dank jequote:
maak je niet druk dudequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Marty? Kun je zo even naar achter komen?
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.quote:
Ja klopt, maar goed, als ik zo ga staan dat de ruimte tussen 1 en 2 kleiner wordt, dan vallen 4 en 5 achter 3 weg zeg maar.. Beetje een trade-off... Ik wil het zeker ook nogeens met 6 proberenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:19 schreef diedrick het volgende:
hele leuke plaat fles...
editą was misschien nog leuker geweest als je bij die tweede de serie herhalingen begonnen was... nu is de ruimte tussen 1 en 2 erg groot
En nu weer allemaal lief doen, jah?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.
we zitten in FOT dus laat de SC ook iets met fot te maken hebben.
relax een beetje joh denk aan je hart het is half 12 opzaterdag.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.
we zitten in FOT dus laat de SC ook iets met fot te maken hebben.
jaquote:
nokken ! ga stappen !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
relax een beetje joh denk aan je hart het is half 12 opzaterdag.
heb je niet zoveel stations om uit te kiezen....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, maar goed, als ik zo ga staan dat de ruimte tussen 1 en 2 kleiner wordt, dan vallen 4 en 5 achter 3 weg zeg maar.. Beetje een trade-off... Ik wil het zeker ook nogeens met 6 proberen
Ik ging vroeger wel is stappen in Beesdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen als je dat een beetje GOED met de conducteur kortsluit krijg je ook de tijd om een goeie plaat te maken
![]()
Mijn fout, conduc is hier niks te verwijten
Hmmm arme ziel. had je simpelveld wel op de foto ??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen als je dat een beetje GOED met de conducteur kortsluit krijg je ook de tijd om een goeie plaat te maken
![]()
Mijn fout, conduc is hier niks te verwijten
Daarom stopt hij ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
als dit sporadisch gebeurd dan zou ik me er niet druk over maken.
maar aangezien hier ieder denkt dat dit de generale chat is ...
denk ik dat ik me er wel druk over mag maken.
denk dat ik me zeker druk mag maken over een mod die in een ander forum als in zijn eigen gaat lopen gallen. (was iets met voorbeeld functie)
Nee misschein dat het hier in Utrecht ook kan, ff kijken. Maar op Rotterdam was het me al een paar keer opgevallen, en vandaag was gewoon DE dag voor zo'n fotoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef diedrick het volgende:
[..]
heb je niet zoveel stations om uit te kiezen....denk ik?
Dank je hoef ik niet te typenquote:
wat laat alleen vind je niet?quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hmmm arme ziel. had je simpelveld wel op de foto ??
Nok eens met zuigen anders, niet echt ergens voor nodigquote:
pff ik ik dacht nog wel maleisische stations bordjes voor je op de foto te zettenquote:
wel met een nieuwe cam mag ik hopen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
pff ik ik dacht nog wel maleisische stations bordjes voor je op de foto te zetten
Pff dat doet Indahnesia.com al voor mequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
pff ik ik dacht nog wel maleisische stations bordjes voor je op de foto te zetten
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
wel met een nieuwe cam mag ik hopen.![]()
dus niet pas op de terug weg iets moois aan schaffen
is dat leesbaar voor een normaal mens LD?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
*vingers in oren stoptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
wel met een nieuwe cam mag ik hopen.![]()
dus niet pas op de terug weg iets moois aan schaffen
Weet je , als ik een stationnetje op de hele rondreis tegen kom zet ik hem voor je op de foto !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff dat doet Indahnesia.com al voor me
Phoentjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
anders doet phoentje het wel
maar we hebben nog een paar weken te gaan
Charmant...quote:
Je hebt er weleens minder op gestaan lieverdquote:
vast ook wel eens beterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt er weleens minder op gestaan lieverd
Doen wequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:[...]
Laat het asjeblieft weer gezellig worden hier.
jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef diedrick het volgende:
[..]
is dat leesbaar voor een normaal mens LD?![]()
Zonder enige twijfel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt er weleens minder op gestaan lieverd
ja doe eens.quote:
Als ik een bovenlippenfetisjist was had ik dat heus wel gedaanquote:Op zondag 14 mei 2006 00:03 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel.
Maar dat neemt niet weg dat je best even die broodkruimels van mijn bovenlip had kunnen weg-soepen...
honeymoon bedoel je?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
jawe gaan naar maleisië op vakantie over een paar weken
![]()
Is ook eigenlijk stiekem gewoon een gigantisch lekker dingquote:Op zondag 14 mei 2006 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind dr nog cute zat met die fisheye erop
Ja als je iemand niet krijgt verneukt met een Fisheye zijn ze cutequote:Op zondag 14 mei 2006 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk stiekem gewoon een gigantisch lekker ding
Bijna.quote:
Dat was hawaii of eerder kauai alquote:
Er weet weer iemand de slechtste zet van het bord te vindenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja als je iemand niet krijgt verneukt met een Fisheye zijn ze cute
En vrijgezel nog?
uiteraard zorgen jullie wel voor een flink pakket aan witte stranden, palmbomen en zonsondergangen als jullie terugkomen he? ALS jullie terugkomen uiteraardquote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Bijna.
Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd dit jaar en daarom mogen wij met hen mee op vakantie.
Liev van mijn ouders, hč?
Vetquote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Bijna.
Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd dit jaar en daarom mogen wij met hen mee op vakantie.
Liev van mijn ouders, hč?
Ohquote:Op zondag 14 mei 2006 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er weet weer iemand de slechtste zet van het bord te vinden
Daar ga ik zeker mijn best voor doen!!quote:Op zondag 14 mei 2006 00:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
uiteraard zorgen jullie wel voor een flink pakket aan witte stranden, palmbomen en zonsondergangen als jullie terugkomen he?
Eh... dat was ik wel van plan. Als Malaysia Air andere plannen heeft... sja... dan zien jullie dat wel op het journaal of zo...quote:ALS jullie terugkomen uiteraard
ja fisheye is coolquote:
Okquote:Op zondag 14 mei 2006 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja fisheye is cool
ja ik ben nog vrijgezel
ja ik vind phoentje best een dame die gezien mag worden
nee iedere conclusie die jij daaraan verbindt is verkeerd
Ben je aan het proberen of ik dat gesar moe word? Nee hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef blackbully het volgende:
mauro gooide net mijn aansteker in de vuilnis bak.
terecht ook.
er stond op :
Canon
yes you can
dus was niet erg
Tsss...quote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef blackbully het volgende:
mauro gooide net mijn aansteker in de vuilnis bak.
terecht ook.
er stond op :
Canon
yes you can
dus was niet erg
Wat Hij Zegtquote:
gefeliquote:Op zondag 14 mei 2006 01:01 schreef Offy het volgende:
Gefeliciteerd Peter!
[afbeelding]
Nu mag je jezelf een dertiger noemen!![]()
Fraaie cake heb je gebakkenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:01 schreef Offy het volgende:
Gefeliciteerd Peter!
[afbeelding]
Nu mag je jezelf een dertiger noemen!![]()
Ik woon in zoetermeer, heb geen bloedhekel aan je, maar vond het bord toch leuk in mijn kamer dan op het station...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik weet niet wie er in Zoetermeer woont en een bloedhekel aan mij heeftMaar die figuur wordt FEESTELIJK BEDANKT
[afbeelding]
Dat bord zonder tekst laten we maar zeggen?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:10 schreef Gose het volgende:
[..]
Ik woon in zoetermeer, heb geen bloedhekel aan je, maar vond het bord toch leuk in mijn kamer dan op het station...![]()
essentieel verkeerde biermerk imho...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
En we noemen deze prachtplaat
"Essential Classics"
Net als de twee voorgaande in essentie pauperstations zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
essentieel pauperstation ookMaar het gaat om het essentiële idee
Een essentieel idee is een essentiele voorwaarde voor een essentieel goede plaat (of zoiets...)?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
essentieel pauperstation ookMaar het gaat om het essentiële idee
Knap dat je de richting ook goed hebtquote:Op zondag 14 mei 2006 18:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Net als de twee voorgaande in essentie pauperstations zijn.
tenminste: dit is de lijn Hoorn-Amsterdam, toch?
Essentially, my dear Watsonquote:Op zondag 14 mei 2006 18:44 schreef diedrick het volgende:
[..]
Een essentieel idee is een essentiele voorwaarde voor een essentieel goede plaat (of zoiets...)?
![]()
(leuke plaat trouwens fles...)
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap dat je de richting ook goed hebt
heb nog een prachtige panningfoto van Purmerend Overwhere trouwens, zo ff uploaden
Ik heb die lijn jaren gereden onderweg naar wat nu mijn vrouw is.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap dat je de richting ook goed hebt
heb nog een prachtige panningfoto van Purmerend Overwhere trouwens, zo ff uploaden
Vraagje: ik ben al heel lang op zoek naar een foto van Hulshorst. Al jaren dicht, en ik kan er zo langsrijden, maar ik bedoel Hulshorst, toen het nog operationeel was. Of vraag ik nu te veel?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag in de berm van dat familiebezoekje nog even Diemen Zuid gescoord, als nummer 141 (van NL). Heb nog een hele tijd zitten twijfelen om de stoptrein uit Duivendrecht terug te pakken, maar die was stampvol en ik was het eigenlijk wel een beetje zat ook....
Poehquote:Op zondag 14 mei 2006 19:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraagje: ik ben al heel lang op zoek naar een foto van Hulshorst. Al jaren dicht, en ik kan er zo langsrijden, maar ik bedoel Hulshorst, toen het nog operationeel was. Of vraag ik nu te veel?
ga je mond spoelen!!!quote:
eg nie... dat kost hoofdpijn....quote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga je mond spoelen!!!met bavaria jah!!!
Andere Limburgse biertjes (Alfa, Leeuw, Lindeboom) zijn ook goed te drinken hoor sub...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:59 schreef Subhuman het volgende:
Bavaria.Grolsch!
Laatst heb ik Gulpener geproefd, dat was ook goed te drinken.
Jij gebruikt treinen ook om foto's te maken, dat is dan sowieso ontspanning.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
treinen is okee
Anderhalf uur van Utrecht naar Weesp is normaal
Onthaasten is goed
Nou, dat is wel een beetje een erg romantisch beeld van de wereld danquote:Op zondag 14 mei 2006 20:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Jij gebruikt treinen ook om foto's te maken, dat is dan sowieso ontspanning.
Zijn er nog steeds plannen voor een 'quote van het jaar'-verkiezing?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:01 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben raar.
Ik ben ook weer niet zo raar dat ik die verkiezing zou winnen dan.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:04 schreef Offy het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds plannen voor een 'quote van het jaar'-verkiezing?![]()
Dude, lang niet gezien.quote:
Wij zijn jou niet tegen het lijf gelopen dacht ik. Al zagen we een hoop mensen met camera's. Wij waren met vier mensen. Dus ik zou het niet weten ?????quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef LWaS het volgende:
Wi van jullie kwam ik nou tegen vandaag in de zoo? Of was het gewoon een toevallig passerende FOK!ker?
ja klopt, drukjes met van alles en nog wat!quote:
Ik meen dat het anthraxx was..maar het ging nogal snel, dus ik moest ff drie keer nadenken en toen was het te laatquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wij zijn jou niet tegen het lijf gelopen dacht ik. Al zagen we een hoop mensen met camera's. Wij waren met vier mensen. Dus ik zou het niet weten ?????
dan zien we je helemaal niet meerquote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja klopt, drukjes met van alles en nog wat!
maar over wtee weken zal eht nog pittiger worden haahha
dat is waarquote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik meen dat het anthraxx was..maar het ging nogal snel, dus ik moest ff drie keer nadenken en toen was het te laat
Het was zekers een FOK!ker want niet iedereen noemt me dagelijks LWaS
Speel je dan ook weer model voor fotografen ?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Jerruh het volgende:
jawel, alleen pas als ik dna internet in me nieuwe stekkie heb
ik heb gister een flinke shoot gehad! o.a. een iPodshoot, dus er komen een hoop fotos binnenkort hahahaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Speel je dan ook weer model voor fotografen ?
mooiquote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb gister een flinke shoot gehad! o.a. een iPodshoot, dus er komen een hoop fotos binnenkort hahaha
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef Jerruh het volgende:phoentje, marty, flash
.
zo, ik had gisteren samen met muuks een shoot bij Re., fotos komen vanzelf wel als Re. tijd heeft, maar het was zeker top!!
Ik dacht er staan wel meer foto's dan die ene ...maar re is nog niet zo verquote:
die komen er aan als hij meer tijd heeftquote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik dacht er staan wel meer foto's dan die ene ...maar re is nog niet zo ver
Ben benieuwdquote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die komen er aan als hij meer tijd heeft
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die komen er aan als hij meer tijd heeft
nu ben ik weer wat gerustgesteld, dus dan gaan we volgende keer echt actiefotos maken in plaats van de schattige fotos hahahaquote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef Re het volgende:
[..], we gaan rustig aan doen, net nog ff alles bekenen, gat helemaal goed komen, vond het erg geslaagd en gaan we vaker doen
Ik ben zeer benieuwd naar die foto'squote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef Re het volgende:
[..], we gaan rustig aan doen, net nog ff alles bekenen, gat helemaal goed komen, vond het erg geslaagd en gaan we vaker doen
vette ruige actiefoto'squote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu ben ik weer wat gerustgesteld, dus dan gaan we volgende keer echt actiefotos maken in plaats van de schattige fotos hahaha
hehe doe nog es een fotoke snel, ik ben benieuwdquote:Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef Re het volgende:
[..]
vette ruige actiefoto's, ik broedt al op een paar ideetjes
hij's kewl huhquote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef PeRi het volgende:
Re ik wilde even zeggen dat ik de foto van Jer echt super vind.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe doe nog es een fotoke snel, ik ben benieuwd
Jerruh is van mijquote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja en wij moeten ook nog steeds. Kan ik niet samen met Jer?
.
Met opwaaiende bloesem?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef Re het volgende:
Welke kleine dingetjes? Ik vind hem netjes!quote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Re het volgende:
effe snel hoor, dus niet op de kleine dingetjes letten
[afbeelding]
ja, liep gisteren avond nog door de wirlwinds van blaadjes, moest er gelijk aan denkenquote:
Wat zijn we cute samenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Re het volgende:
effe snel hoor, dus niet op de kleine dingetjes letten
[afbeelding]
Soms he, heel soms heb ik goeie ideetjesquote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Re het volgende:
[..]
ja, liep gisteren avond nog door de wirlwinds van blaadjes, moest er gelijk aan denken
ja dan moeten we toch best wel snel zijn, die blaadjes zijn binnenkort wel weer wegquote:Op zondag 14 mei 2006 23:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Soms he, heel soms heb ik goeie ideetjes
Edit: en nu ben ik echt weg
*check*quote:Op maandag 15 mei 2006 08:07 schreef Puckzzz het volgende:
bah maandag alweer
ik heb geen zin!!! *huil*
Owh kijk das tof. waar gaat de reis heen?quote:over twee weken op vakantie, dat dan weer wel. komt al lekker dichtbij, ik ga vandaag eens kijken of ik nog wat leukje zomerse dingen kan scoren
Turkije...lekker de Hollandse toerist uithangen in een All inclusivequote:Op maandag 15 mei 2006 08:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
*check*
[..]
Owh kijk das tof. waar gaat de reis heen?
haha, veel plezier dan maar.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Turkije...lekker de Hollandse toerist uithangen in een All inclusive
nou twijfel ik heel erg of ik mijn camera mee zal nemen, ben zo bang dat er wat mee gebeurt (lees: gestolen)
Meestal hebben ze toch wel een kluisje op de hotelkamer?quote:Op maandag 15 mei 2006 08:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Turkije...lekker de Hollandse toerist uithangen in een All inclusive
nou twijfel ik heel erg of ik mijn camera mee zal nemen, ben zo bang dat er wat mee gebeurt (lees: gestolen)
Was het maar zoquote:
nee nog niet geregeld...dacht dat jouw mannetje wel iets kon regelen? anders doen we het ff via onze maatschappij ofzoquote:Op maandag 15 mei 2006 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, heb je dan nog steeds die reisverzekering en annuleringsverzekering niet geregeld?
Dan is je camera gewoon verzekerd.
En als je gewoon een kostbaarhedenverzekering afsluit voor een fotocamera, dan is ie overal verzekerd. Ook op reis en ook als je een dagje weggaat. Tenminste, voor diefstal. Als je hem zelf uit je handen laat kletteren dan is het een ander verhaal.
whehehehe ja maandagen doen dat soms met jequote:Op maandag 15 mei 2006 09:44 schreef Toeps het volgende:
Wat ben ik dom zeg! Beetje om half 9 op school gaan zitten en vergeten dat de les deze keer pas om kwart over 10 begint...
Sowwyquote:Op maandag 15 mei 2006 00:07 schreef Re het volgende:
nah, biertje dan...
een van mijn flitsers is er trouwens wel uitgeknald vandaag, beeje veel gebruikt geloof ik
Too sexy for the flashquote:
ja precies! ik ben erg benieuwd!quote:Op maandag 15 mei 2006 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Too sexy for the flash![]()
Ben benieuwd naar de rest. Vind die foto's met alleen nog die roodfilter ook.
ik zit me helemaal suf te roken uit verveling hier...quote:
hehehehequote:Op maandag 15 mei 2006 12:59 schreef Rhanna het volgende:
Je hebt echt een geile avatar Puckzzz
ik heb nog wel wat te doen voor je hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zit me helemaal suf te roken uit verveling hier...
grmbl....
* Interesse krijgtquote:Op maandag 15 mei 2006 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hehehehe
die foto heb ik ook met heel veel plezier gemaakt![]()
Ik heb ook wel wat te doen....heb er alleen niet zoveel zin in.quote:
Wat ben jij eenkennig in eens.... kinderachtig hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat te doen....heb er alleen niet zoveel zin in.
@Rhanna: ik lik niet iedereen zomaar af hoor
Eenschquote:Op maandag 15 mei 2006 13:51 schreef Rhanna het volgende:
Ach ja
Ookal wil je nietje avatar blijft geil
Ja sorriequote:Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat ben jij eenkennig in eens.... kinderachtig hoor
Ja, maar ja, die hebben genoeg aan elkaar huh, mannen hebben we niet nodigquote:Op maandag 15 mei 2006 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
je vraagt je toch af waar die kerels blijven?
alle geile wijven zitten hier!
Druk ons (PdeH, MUK, Sub, Mauro, HM2 en meerdere) nog even verder het zielige single hoekje inquote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die hebben genoeg aan elkaar huh, mannen hebben we niet nodig![]()
Single zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Druk ons (PdeH, MUK, Sub, Mauro, HM2 en meerdere) nog even verder het zielige single hoekje in![]()
Snieerlijkhoor![]()
Zeurpiet, zo blijf je single ook!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Druk ons (PdeH, MUK, Sub, Mauro, HM2 en meerdere) nog even verder het zielige single hoekje in![]()
Snieerlijkhoor![]()
Is er wat mis met single zijn dan? Ik zou wel weer eens willen weten hoe dat is....mensen hebben ook altijd wat te zeurenquote:
Daar zie ik anders geen foto's van....quote:Op maandag 15 mei 2006 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
je vraagt je toch af waar die kerels blijven?
alle geile wijven zitten hier!
Volgens mij is er niks mis met single zijn...alleen met jezelf rekening houden, alleen voor jezelf zorgen, alleen voor jezelf betalen...lekker simpel allemaalquote:Op maandag 15 mei 2006 15:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Is er wat mis met single zijn dan? Ik zou wel weer eens willen weten hoe dat is....mensen hebben ook altijd wat te zeuren![]()
Dat is tegen de policyquote:Op maandag 15 mei 2006 16:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Daar zie ik anders geen foto's van....
En is het al half 5?
Je hebt gelijk hoor.....tja...je zou toch zeggen dat HM2 meer dan genoeg aan zichzelf heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks mis met single zijn...alleen met jezelf rekening houden, alleen voor jezelf zorgen, alleen voor jezelf betalen...lekker simpel allemaalMaar HMII denkt daar anders over geloof ik
Vragen of het al half 5 is tegen de policy?quote:
Hey hey hey, wat doe ik nou weer in die lijst?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Snieerlijkhoor![]()
Zo goed ken ik em nietquote:Op maandag 15 mei 2006 16:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.....tja...je zou toch zeggen dat HM2 meer dan genoeg aan zichzelf heeft![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.....tja...je zou toch zeggen dat HM2 meer dan genoeg aan zichzelf heeft![]()
Indrukken ?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef -Marjo- het volgende:
Eerste werkdag zit erop
Ik heb een vol hoofd...
sowwiequote:
Mooi! Wanneer heb je vakantie?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef -Marjo- het volgende:
Eerste werkdag zit erop
Ik heb een vol hoofd...
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:15 schreef An24 het volgende:
[..]
sowwie![]()
ziek zijn doet gekke dingen met een mens...zit in de SC...is normaal ook niet echt mijn stekkie
![]()
Het is effe wennen weerquote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mooi! Wanneer heb je vakantie?
Geintje...vertel vertel
Dus morgen weer?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het is effe wennen weer
Maar leuke collega's!
Ah, dat telt... Zonder leuke collega's geen leuke baan. Heb je gevarieerd werk?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het is effe wennen weer
Maar leuke collega's!
Yep, vanalles te doenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah, dat telt... Zonder leuke collega's geen leuke baan. Heb je gevarieerd werk?
ineens komen de mannen eraanquote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die hebben genoeg aan elkaar huh, mannen hebben we niet nodig![]()
Nietus...quote:
En gaat deze vrouw!quote:
Hieroquote:
Ik heb wel een ideetje wat je kunt doen?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
is het hier een verkapte BMO ofzo?
Ik denk dat ik mezelf ergens anders moet gaan vervelen dan...
Ik breng de film morgen pas naar de hemaquote:
Pfft je zei maandagquote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik breng de film morgen pas naar de hema
Ach je had al geoefend in niet fokken een tijdjequote:Op maandag 15 mei 2006 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er de rest van het jaar niet meer overdag
zowel fok via Firefox onder citrix als fok via IE onder citrix gaat echt ZWAAR op ze bek
precies, zo'n ramp is het ook weer nietquote:Op maandag 15 mei 2006 18:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach je had al geoefend in niet fokken een tijdje
Dan heb je 's avonds weer wat te vertellenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, zo'n ramp is het ook weer niet
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
is het hier een verkapte BMO ofzo?
Ik denk dat ik mezelf ergens anders moet gaan vervelen dan...
Waren er op je werkroute nog bordjes die je niet had dan?quote:
Whehehehe...weg die auto, terug naar het openbaar vervoerquote:Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef Re het volgende:
ranzige kuthoeren trouwens die gasten van de parkeerpolitie, 3 maanden slecht weer en dan zie je ze niet en het zonnetje gaat schijnen en je hebt 4 boetes in 4 dagen... stelle paupers zijn het, klootjesvolk enzo
hmmmm bier...
of fanta...
nah bier...
werkroute?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waren er op je werkroute nog bordjes die je niet had dan?
Je hebt niet gewerkt vandaag? of ergens anders? Doe nou eens niet zo vaag man!quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehehehe...weg die auto, terug naar het openbaar vervoer
Ik moest ff eten nogquote:Op maandag 15 mei 2006 18:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb wel een ideetje wat je kunt doen?.
Doei Xil.
ja, wel gewerkt natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 18:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt niet gewerkt vandaag? of ergens anders? Doe nou eens niet zo vaag man!
Ik wou zeggen, een koploper of een stammetje ICR rijdt zo'n wielklem binnen een seconde aan stront hoorquote:
Wasda voor nerdtaal?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, een koploper of een stammetje ICR rijdt zo'n wielklem binnen een seconde aan stront hoor
Hoi, kijk nog eens bij die portretjes...ik heb zitten klooienquote:
Class 66quote:Op maandag 15 mei 2006 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, een koploper of een stammetje ICR rijdt zo'n wielklem binnen een seconde aan stront hoor
Doe eens niet zo bruutquote:Op maandag 15 mei 2006 19:06 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Class 66![]()
![]()
Die rijdt zo`n ding plat denk ik
Een mooi reizigerstreintje drukt ie ook plat
Die beer gaat ook onder de Intercityquote:Op maandag 15 mei 2006 19:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bruut![]()
Er is ook al een aapje opgevreten bij de beekse bergen...al dat bruut gedoe!
Ja maar eerst dansen danquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die beer gaat ook onder de Intercity![]()
oog om oog, tand om tand
nee niet fles...die beer!quote:
Wat heeft dat nou voor zin? Wij kennen je toch al?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef Toeps het volgende:
ik mag binnenkort op Slam FM komen
van een dansende fles zwerft nog wel een filmpje rondquote:
Wat een hoop leuk nieuwsquote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef Toeps het volgende:Hoooooi!
Goed nieuws! Ik zit bij de laatste ZES van Student of the Year, ik mag binnenkort op Slam FM komen (helaas niet aanstaande woensdag want dan is mijn moeder jarig), ik ben aangenomen bij Anti-Models, en mijn vriendje en ik spelen samen in een videoclip!
Woei!
En morgen weer fotootjes maken, maar eerst even mijn ubervette macro foto uit de Efteling!
[afbeelding]
Is toch vet?! Op de radio komen, ik ben nog nooit op de radio geweest!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin? Wij kennen je toch al?
- Tofquote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef Toeps het volgende:Hoooooi!
Goed nieuws! Ik zit bij de laatste ZES van Student of the Year, ik mag binnenkort op Slam FM komen (helaas niet aanstaande woensdag want dan is mijn moeder jarig), ik ben aangenomen bij Anti-Models, en mijn vriendje en ik spelen samen in een videoclip!
Woei!
En morgen weer fotootjes maken, maar eerst even mijn ubervette macro foto uit de Efteling!
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 15 mei 2006 19:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is toch vet?! Op de radio komen, ik ben nog nooit op de radio geweest!
Ik ben ook eens op fokradio geweestquote:Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weleens op Fokradio geweest, toen was ik knetter zat![]()
God wat een lol was me dat
Beetje rock muziek, en het verhaal is dat een meisje terugkijkt op alle leuke momenten met haar vriendje, terwijl ze de foto's in de haard mietert.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een hoop leuk nieuwsen wat voor videoclip?
Dat was na mij toch? Met Meamiquote:Op maandag 15 mei 2006 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben ook eens op fokradio geweest
das alweer bijna 2 jaar terug volgens mij! dat ik er was!
Zeg luister eens, ik hoef geen jankebalk in de trein straks hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Beetje rock muziek, en het verhaal is dat een meisje terugkijkt op alle leuke momenten met haar vriendje, terwijl ze de foto's in de haard mietert.
Ik heb hoofdpijn, dus ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier warm en het regent. Speedy krijgen we nog onweer?
Was dat na jou? Dat weet ik niet meer...quote:
Ow gaaf...waar en wanneer kan ik het zien?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Beetje rock muziek, en het verhaal is dat een meisje terugkijkt op alle leuke momenten met haar vriendje, terwijl ze de foto's in de haard mietert.
Ik heb Slam FM altijd in de auto aan!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef Toeps het volgende:Hoooooi!
Woei!
[afbeelding]
Het zou woendagavond zijn, maar aanstaande kan ik niet, dus ik denk de woensdagavond er na. Maar dat is nog niet zeker. (Ik weet niet eens of ik tegen die tijd nog wel in de wedstrijd zit.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb Slam FM altijd in de auto aan!
wanneer kom je erop? dan rij ik desnoods wel een extra rondje voor het geval ik net bij mijn werk ben beland ofzo
Dat weet ik ook nog niet. Het nummer is nog niet uit, ik mag ook verder niks vertellen en zo. Maar zodra het af is, zal ik zeker de boel posten!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow gaaf...waar en wanneer kan ik het zien?
FF en ik waren er eerst en een week (of twee) later jij geloof ik. We ONZ'den nog wel soms, rememberquote:Op maandag 15 mei 2006 19:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Was dat na jou? Dat weet ik niet meer...
Was wel met Meami idd.
MAar met jou begon ik pas aug. dat jaar écht te praten
Ik wacht geduldig afquote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet. Het nummer is nog niet uit, ik mag ook verder niks vertellen en zo. Maar zodra het af is, zal ik zeker de boel posten!
Ja klopt! Weet ik wel. Maar écht praten pas later.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
FF en ik waren er eerst en een week (of twee) later jij geloof ik. We ONZ'den nog wel soms, remember.
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja klopt! Weet ik wel. Maar écht praten pas later.
Das zeker goed nieuwsquote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef Toeps het volgende:Hoooooi!
Woei!
[afbeelding]
Ik zei idd maandagquote:
ex-forum voor dames die o.a. op dames vallenquote:
Babe-Masturbating Orgygirls?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:49 schreef Shark.Bait het volgende:
ex-forum voor dames die o.a. op dames vallen
Hoe het heet boeit niet, geile dames die met elkaar zoenen, dat is wat teltquote:Op maandag 15 mei 2006 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Babe-Masturbating Orgygirls?
Bloody Mature Organs?
Ehmm
Linkje?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe het heet boeit niet, geile dames die met elkaar zoenen, dat is wat telt.
En wat heb IK daaraan?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe het heet boeit niet, geile dames die met elkaar zoenen, dat is wat telt.
Sjongequote:
Neeequote:Op maandag 15 mei 2006 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Babe-Masturbating Orgygirls?
Bloody Mature Organs?
Ehmm
Die "geile wijven" begonnenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa okee, maar begin er dan ook niet over
Ik sta al 10 dagen droog. Of ik er zo uitzie weet ik niet, maar hoe ik me voel weet ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |