Het is: "ergeren aan", of iets irriteert je.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef punkieprincess het volgende:
irriteren jullie je ook al zo erg aan (..)
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is: "ergeren aan", of iets irriteert je.
Open een KLB topic over mensen die verkeerde formuleringen/contaminaties op forums neerkwakken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is: "ergeren aan", of iets irriteert je.
Irriteren/ergeren-verhaal bekend...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef punkieprincess het volgende:
irriteren jullie je ook al zo erg aan mensen die woorden verkeerd uitspreken? ik erger me bijvoorbeeld heel erg aan mensen die spycholoog zeggen i.p.v. psycholoogof mensen die een klemtoon helemaal verkeerd gebruikt, kennen jullie nog meer van die woorden?
hoe vaak hoor jij iemand spycholoog zeggen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef punkieprincess het volgende:
irriteren jullie je ook al zo erg aan mensen die woorden verkeerd uitspreken? ik erger me bijvoorbeeld heel erg aan mensen die spycholoog zeggen i.p.v. psycholoogof mensen die een klemtoon helemaal verkeerd gebruikt, kennen jullie nog meer van die woorden?
Zo doet mn moeder dat ook altijdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:37 schreef Otpor het volgende:
Ik irriteer me 's ochtends mateloos aan het niet Engels kunnen van Edwin Evers. Dan dit weer wiss the stars, dan dat wiss the stars, is het nou zo moeilijk om with of the op een fatsoenlijke, correcte manier uit te spreken?
Verkeerde contaminaties???quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Open een KLB topic over mensen die verkeerde formuleringen/contaminaties op forums neerkwakken.
Kom op zeg, zo moeilijk is dat toch niet. Kijk, je mag best Engels met een dik accent spreken, maar zis ipv this of ze ipv the daar gaan me haren van overeind staan.quote:
Engels niet kunnen? Ik irriteer me? Evers beheerst wellicht niet de Engelse taal, maar ik denk dat jij geen recht van spreken hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:37 schreef Otpor het volgende:
Ik irriteer me 's ochtends mateloos aan het niet Engels kunnen van Edwin Evers. Dan dit weer wiss the stars, dan dat wiss the stars, is het nou zo moeilijk om with of the op een fatsoenlijke, correcte manier uit te spreken?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:51 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Verkeerde contaminaties???![]()
verkeerde formuleringen en/of contaminaties, beter lezen voortaan, okay?
Ja, dat wil ik ook nog wel eens fout doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:22 schreef cerror het volgende:
Het is: "Achterlijke kankerjosti" en niet "Ron Brandsteder"!
Doet mijn biologie leraar ook. Nuis in plaats van neus enzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:58 schreef Undergod het volgende:
Eentje die mij vorig jaar mateloos irriteerde was dat de man die het college gaf 'nuirologie' zei.
Dit ipv neurologie, iedereen had iets van "uil is met ui en euro is met eu dus zeg het in godsnaam goed.
Helemaal omdat hij dus professor was van het onderwerp![]()
![]()
hij heeft nou al 10x uitgelegd dat hij dat expres doetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:37 schreef Otpor het volgende:
Doet me denken aan dat filmpje met die duitse torenwachter die een bericht krijgt van een engels schop/quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:53 schreef Otpor het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo moeilijk is dat toch niet. Kijk, je mag best Engels met een dik accent spreken, maar zis ipv this of ze ipv the daar gaan me haren van overeind staan.
Je moet het gezien hebben: http://media.putfile.com/Sinkingquote:Op zondag 14 mei 2006 00:38 schreef speedfreakssj het volgende:
Duitser: What are you sinking?
HAHAHAHAHAA... toen viel ie/ze door de mand!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, van die mensen die bewegende hartjes in hun avatar hebben, blčghhh!
Van Dale vindt dat prima.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:06 schreef JohnLennon het volgende:
mijn stagementor en mijn pa zeggen vaak LAPtop ipv LEPtop, op z'n nederlands dus
om je dood aan te ergeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |