OMG inderdaadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef veldmuis het volgende:
Of mensen die een siet rijden!
Ehm, Lidl is een duits bedrijf en wordt daar wel degelijk als Liedel uitgesproken, dus zo gek is het nog niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef Flyga het volgende:
Laatst zou ik naar de lidl, tot ik iemand hoorde ik ga ook naar de Liedel!OMG WTF
het is lidl niet LIEDEL
Mijn nichtje zegt van plaats fanta of siesie, sissi ( als in prinses sissi) OMG dat kan toch niet!
Ook mensen die geen sjips maar tjips zeggen...![]()
iritant!!!!!!
Het is tsjips!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef Flyga het volgende:
Ook mensen die geen sjips maar tjips zeggen...![]()
iritant!!!!!!
hoe dan? machnum?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef OnlineGokker het volgende:
Magnum hoor ik regelmatig op z'n Nederlands
Jaren geleden had ik regelmatig contact met t hoofdkantoor van de Lidl, en die spreken t dus ook gewoon uit als Liedel, is ook logisch want t is een Duits bedrijf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef Flyga het volgende:
Laatst zou ik naar de lidl, tot ik iemand hoorde ik ga ook naar de Liedel!OMG WTF
het is lidl niet LIEDEL
iritant!!!!!!
Zo sprak mijn opa het ook altijd uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef OnlineGokker het volgende:
Magnum hoor ik regelmatig op z'n Nederlands
Zeker zo'n figuur dat je elke keer verbeterd maar hij blijft het zo uitspreken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik regelmatig contact met t hoofdkantoor van de Lidl, en die spreken t dus ook gewoon uit als Liedel, is ook logisch want t is een Duits bedrijf.
Zwaar irri: iemand die ik ken spreekt Karaoke uit als kara-okke... dat klinkt pas echt achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |