abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37804587
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:37 schreef oheng het volgende:

[..]

Goedzo, je bent een snelle leerling. Als je iemands mening niet mag, gewoon negeren. Nou nog bij AHA toepassen en we zijn er.
Wil je dat ik dan serieus reageer op je gezwets in die post?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 14 mei 2006 @ 00:41:42 #242
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37804588
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

Satire heb ik geen problemen mee, om een van die cartoons moest ik ook lachen met die we are out of virgins , maar het afbeelden van de Profeet is nu een maal een taboe. Waarom zouden niet-moslims een Islamitische Profeet in de zeik willen nemen? Christenen moeten met name Christenen in de zeik nemen en Moslims de Moslims, maar niet over en weer en zeker niet in het huidige klimaat. Waar er al zo veel wantrouwen is tussen de volkeren is.
Ok, maar je moet elkaar gewoon satirisch in de zeik kunnen nemen, dat is de Westerse cultuur. Laten we dat alsjeblieft zo houden. Kom op cartoons, hoe serieus nemen Moslims de Suske en Wiske? Ik zou het juist alleen maar zien als een compliment, maar daarover verschillen we teveel van mening denk ik.

Niettemin heb je wel een punt, dat het huidige klimaat er niet naar is, hoewel dat natuurlijk ook spijtig is.
pi_37804715
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:41 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ok, maar je moet elkaar gewoon satirisch in de zeik kunnen nemen, dat is de Westerse cultuur. Laten we dat alsjeblieft zo houden. Kom op cartoons, hoe serieus nemen Moslims de Suske en Wiske? Ik zou het juist alleen maar zien als een compliment, maar daarover verschillen we teveel van mening denk ik.

Niettemin heb je wel een punt, dat het huidige klimaat er niet naar is, hoewel dat natuurlijk ook spijtig is.
In betere tijden moeten we dat ook zeker doen en op persoonlijke niveau gebeurt het ook tussen vrienden onderling oa, maar het is spijtig een slechte periode waar op dit moment in verkeren.

Maar ej je hebt me post op de vorige pagina helemaal beneden over het hoofd gezien
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37804969
quote:
Broer Hirsi Ali trekt bewering over bruiloft in

Van onze verslaggevers - Mahad Hirsi Magan, de broer van het Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD), komt terug op zijn verklaring in het televisieprogramma Zembla dat zijn zus aanwezig was bij haar bruiloft met Osman. ‘Ayaan heeft gelijk. Zij was met haar moeder in ons huis. Ik veronderstelde dat zij bij de bruiloft aanwezig was, maar ik was er zelf ook niet bij.’

In de uitzending van Zembla van donderdag werd het door vader Hirsi Magan gearrangeerde huwelijk van Ayaan met Osman gereconstrueerd. Hirsi Ali blijft ontkennen dat ze erbij was: ‘Ik bleef thuis. Je hoeft niet per se aanwezig te zijn bij je bruiloft.’ Haar broer bevestigt dit: ‘In Somalië is dat niet belangrijk. Het is een regeling tussen twee families.’

Eindredacteur Kees Driehuis van Zembla: ‘Wij blijven bij de inhoud van ons programma. We hebben de broer nog een keer gesproken en tegen ons houdt hij vol dat ze er bij was. We weten dat Hirsi Ali haar broer heeft gebeld. Misschien heeft dat er iets mee te maken.’

Hirsi Ali neemt verder afstand van de uitspraak van haar ontdekker Neelie Kroes, dat zij vijf burgeroorlogen zou hebben meegemaakt. Wel is haar familie ‘stiekem’ uit Somalië weggegaan na een staatsgreep en was zij in Ethiopië en Kenia tijdens ‘bloedige couppogingen’.
The plot thickens
-Rabia Al-Basri
pi_37805409
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

The plot thickens
Het aardige is dat Neelie Kroes dat indertijd voor de camera van het NOS journaal heeft beweerd. En toen heeft Hirsi Ali ook niks gezegd. Wat mij betreft mag haar naturalisatie ongedaan worden en gaat ze terug naar Kenia. Haar geloofwaardigheid is ze volledig kwijt.

PS. Net de Da Vinci Code gelezen en dan zoek je in elke naam de verborgen betekenis. Ze heeft waarschijnlijk bewust "Ali" achter haar naam gezet. Anders geschreven wordt het "Alie" of "a lie", in het engels ook wel "de leugen" genoemd.
  zondag 14 mei 2006 @ 01:18:36 #246
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37805538
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

In betere tijden moeten we dat ook zeker doen en op persoonlijke niveau gebeurt het ook tussen vrienden onderling oa, maar het is spijtig een slechte periode waar op dit moment in verkeren.
Ja inderdaad.
quote:
Maar ej je hebt me post op de vorige pagina helemaal beneden over het hoofd gezien
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Is ze Moslim? In dit geval is afkomst niet belangrijk, maar overtuiging. Ik kan ook net zo goed een overtuigd Atheist en Turks zijn.

[....]
Ten eerste moet ik even herstellen dat zij zich geen Turkse voelt, maar Koerdisch.

Ja zij is een Moslim, maar zeker geen overtuigd Moslim heb ik de indruk. Sinds ik haar pas echt goed ken, heb ik haar slechts 4 of 5 keer met een hoofddoekje gezien en dat was toch wennen, wanneer ik haar zo zag lopen. Ze voelt zich er duidelijk niet mee op haar gemak, hoewel dat mischien grotendeels komt door de blikken van mede-studenten op de faculteit moet ik toegeven. Het liefst kleed ze zich dan ook chic en zo Europees mogelijk. Ik spreek haar bijna elke dag en ik kan gewoon merken aan haar, dat ze graag 'independent' wil worden later, succesvol en rijk. Dat is ook de reden dat ze volgens mij geen overtuigd Moslima wil zijn. Niet zozeer om waarvoor de Islam in het algemeen voor staat zegt ze, maar omdat overtuigd Moslima zijn gewoon belemmeringen meebrengt op de arbeidsmarkt en ze zou zich ondergeschikt moeten maken aan haar man later. En dat laatste wil ze absoluut niet, ze wil niet trouwen en ze wil geen kinderen. Ze brengt niet openlijk symphatie uit voor Ayaan Ali Magan, maar toen ik het haar vroeg zei ze het oprecht mooi te vinden, hoe ze voor vrouwenrechten en vrouwenemancipatie opkomt.

Zij wil dus echt onafhankelijk zijn en veel geld verdienen later. Verder is ze een beetje bitcherig soms, maar wel een topwijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Martijn_fijn op 14-05-2006 01:25:04 ]
pi_37805699
mja, als het niet zo beschamend was zou ik er eigenlijk om moeten lachen. Een van de honderdduizenden "asielzoekers" en "vluchtelingen", die in de afgelopen tientallen jaren met een lul-verhaal permanent (let wel) in ons kleine landje werden toegelaten, blijkt opeens te hebben gelogen volgens de linkse Kerk. En dus moet ze stevig boeten. Of zelfs uitgezet worden. Waar waren deze linkse schreeuwers de afgelopen decennia toen ze iedere kritiek op de massale toestroom van bedriegende allochtoontjes in de kiem meenden te moeten smoren met verwijzingen naar 'racisme', 'discriminatie' en z.g. extreem-rechts?

Vreemd genoeg was Ayaan Hirsi ali ooit een prominent lid van de PvdA en werkte voor hun "denktank" Wiardi Beckman Stichting. Daar had ze echter al gauw in de gaten dat ze simpelweg werd misbruikt als 'knuffel-allochtoon' of 'excuus-truus' om de linkse utopie van een multiculturele heilstaat te ondersteunen. Reden voor haar om uiteindelijk haar heil te zoeken bij de VVD die toch ietjes meer met beide voeten op de grond staat.

Rancune alom bij de linkse Kerk want die overstap ging gepaard met nogal wat media-aandacht. En als linksen eenmaal een hekel aan je hebben zul je het weten ook. Dat culmineerde de afgelopen dagen in een regelrechte hetze tegen dit VVD-kamerlid met een (door ons betaalde) VARA-uitzending als triest hoogtepunt waaruit blijkt waartoe linkse volksverlakkers in staat zijn.

In een islamitische staat wordt een 'afvallige' terechtgesteld. Blijkbaar heeft de Linkse Kerk, in het kader van de door hun o zo gepropageerde multiculturele verrijking, deze barbaarse traditie overgenomen. Weliswaar op een meer 'beschaafde' wijze maar het resultaat is eigenlijk hetzelfde.
pi_37806195
Prachtig om te zien hoe links om het hardst roept dat AHA het land uit moet en rechts al evenhard terugschreeuwt dat ze moet blijven. Terwijl het toch links is die illegalen doorgaans met de mantel der liefde bedekt en rechts ze liever vandaag dan morgen ziet vertrekken.

Wake up and smell the coffee guys, the left is wrong the right is stupid. De échte politieke discussie van vandaag gaat over een grote versus een kleine overheid. Mijn standpunt daarover moge bekend zijn. Hoe groter de overheid des te meer van dit soort bizarre non-discussies.
pi_37806428
quote:
Op zondag 14 mei 2006 01:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Prachtig om te zien hoe links om het hardst roept dat AHA het land uit moet en rechts al evenhard terugschreeuwt dat ze moet blijven. Terwijl het toch links is die illegalen doorgaans met de mantel der liefde bedekt en rechts ze liever vandaag dan morgen ziet vertrekken.

Wake up and smell the coffee guys, the left is wrong the right is stupid. De échte politieke discussie van vandaag gaat over een grote versus een kleine overheid. Mijn standpunt daarover moge bekend zijn. Hoe groter de overheid des te meer van dit soort bizarre non-discussies.
Dat isniet waar. Waar jij op doelt is denk ik extreem rechts. Gewoon rechts wil denk ik overwegend wel, dat criminele buitenlanders opdonderen retour afzender (en buitenlanders met ondemocratische opvattingen idem ditto). Maar alle buitenlanders? Dat vind ik persoonlijk een regelrechte belediging.

Zoiets zal ook best wel voor "linkse users" gelden, maar daar hou ik me ff niet mee bezig.
pi_37806436
Verdonk: Hirsi Ali heeft niets te vrezen

mooie titel uit de volkskrant, en Ayaan heeft inderdaad niets te vrezen, zij heeft in tegenstelling tot bv de meeste hier aanwezigen wél een carriere, en die kan ze ook voortzetten in de VS, wat mischien helemaal niet zo'n slecht idee is. Ik begrijp toch al niet waar ze eigenlijk al die moeite voor doet hier in Nederland, het is uiteindelijk allemaal niet haar probleem. Ik moet er toch niet aan denken zoveel gezeik aan m'n hoofd te hebben, en al helemaal niet voor een land wat de mijne niet is.
Ayaan, pak je spulletjes, maak het jezelf toch niet zo moeilijk, en ga wat leukers doen in een prettiger land.
pi_37806443
quote:
Op zondag 14 mei 2006 01:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:

Jeetje, onder welke steen kom jij vandaan?
Weer zo'n pauper die aan komt met 'links dit.. rechts dat..', omdat die ook een inbreng wil hebben in deze discussie, dus dan maar wat populistisch geblaat.. anders haal je even je hoofd uit je reet.

Volgens mij is Nawijn tamelijk rechts en pleitte hij direct voor de uitzetting van AHM, terecht. Natuurlijk gaat de VVD haar partijgenoot niet afvallen, dan geven ze indirect ook toe dat zij fouten hebben gemaakt door haar in de Tweede Kamer te zetten en lijdt de VVD hoe dan ook gezichtsverlies en dus zetels/stemmen.
Dan heb je nog Wilders e.d. als je een beetje zelfrespect hebt, consequent bent en geloofwaardig wil zijn als rechtse politicus dan behandel je deze zaak als elke andere en kijk je niet naar de persoon zelf; gelijke monikken gelijke kappen. Als je dat niet doet, kan je beter optiefen uit de politiek vanwege hypocrisie en voorkeursbehandelingen. Dat wordt wat met de VVD en hun illegale tweede kamerlid.

Vol is vol, niet?
Uitzetten, we hebben al genoeg economische parasieten. Een beetje op onze kosten in een riant appartement wonen en van 24/7 security 'genieten'.
Als illegale huichelaar in ons land stennis schoppen, bah!

Misschien dat je je vriendjes tijdens het knikkeren met praatjes over links en rechts onder de indruk kan brengen, hier is het maar weinig relevant.
  zondag 14 mei 2006 @ 02:25:22 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37806446
tvp
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37806473
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Verdonk: Hirsi Ali heeft niets te vrezen

mooie titel uit de volkskrant, en Ayaan heeft inderdaad niets te vrezen, zij heeft in tegenstelling tot bv de meeste hier aanwezigen wél een carriere, en die kan ze ook voortzetten in de VS, wat mischien helemaal niet zo'n slecht idee is. Ik begrijp toch al niet waar ze eigenlijk al die moeite voor doet hier in Nederland, het is uiteindelijk allemaal niet haar probleem. Ik moet er toch niet aan denken zoveel gezeik aan m'n hoofd te hebben, en al helemaal niet voor een land wat de mijne niet is.
Ayaan, pak je spulletjes, maak het jezelf toch niet zo moeilijk, en ga wat leukers doen in een prettiger land.
Gelukkig steekt in ieder geval één vriendinnetje van AHM haar een hart onder de riem.
Hartverwarmend.

Je nickname en haar persoonlijke kruistocht zeggen al genoeg over de relatie tussen jullie twee padvindsters, natuurlijk wens je haar het beste, het is iemand die dezelfde strijd voert als jij!
  zondag 14 mei 2006 @ 02:29:34 #254
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37806483
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Gelukkig steekt in ieder geval één vriendinnetje van AHM haar een hart onder de riem.
Hartverwarmend.

Je nickname en haar persoonlijke kruistocht zeggen al genoeg over de relatie tussen jullie twee padvindsters, natuurlijk wens je haar het beste, het is iemand die dezelfde strijd voert als jij!
ik denk dat je wat meer moet nuanceren voor een goede dialoog. niet alles zo "rechts... links" zien. dat is ook de grote fout van die troela halsema.
pi_37806515
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat je wat meer moet nuanceren voor een goede dialoog. niet alles zo "rechts... links" zien. dat is ook de gorte fout van die troela halsema.
De post die ik net daarvoor deed zei ik al dat het geen 'links - rechts' discussie was.
I don't get it.

Dus vanwaar je links- en rechtsreactie?
Zal ik het spelenderwijs uitleggen:
AHM bashed de Islam en ziet het liefst dat het helemaal verdwijnt, in ieder geval uit Nederland.
Godslasteraar zijn naam betekent... nouja, moet ik dat echt uitleggen?

Zie je nu wellicht dan het verband? En wat heeft dit precies met links of rechts te maken?
Ga eerst maar even wat slapen en als je morgenochtend opstaat en enigszins helder bent moet je het nog eens proberen!
  zondag 14 mei 2006 @ 02:34:26 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37806529
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:33 schreef OldJeller het volgende:

[..]

De post die ik net daarvoor deed zei ik al dat het geen 'links - rechts' discussie was.
I don't get it.

Dus vanwaar je links- en rechtsreactie?
Zal ik het spelenderwijs uitleggen:
AHM bashed de Islam en ziet het liefst dat het helemaal verdwijnt, in ieder geval uit Nederland.
Godslasteraar zijn naam betekent... nouja, moet ik dat echt uitleggen?

Zie je nu wellicht dan het verband? En wat heeft dit precies met links of rechts te maken?
Ga eerst maar even wat slapen en als je morgenochtend opstaat en enigszins helder bent moet je het nog eens proberen!
ik had je links-rechts reactie gelezen, net als de rest van je diaree.

maar je doet niks anders dan mensen in hokjes stoppen. zielig hoor.
pi_37806556
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had je links-rechts reactie gelezen, net als de rest van je diaree.

maar je doet niks anders dan mensen in hokjes stoppen. zielig hoor.
Zoals ik al zei, ga eerst slapen, misschien dat je dan wel de juiste post kan quoten. Maar goed, dan hoef je niet eens terug te komen om nog meer te trollen.
'links rechts.. hokjes..'
Waar heb je het over, echt, je slaat de spijker weer volledig mis, the usual dus.
Ga alsjeblieft naar je bedje toe, hè, want die reacties van je zijn om te huilen en voorspelbaar.
  zondag 14 mei 2006 @ 02:41:29 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37806597
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ga eerst slapen, misschien dat je dan wel de juiste post kan quoten. Maar goed, dan hoef je niet eens terug te komen om nog meer te trollen.
'links rechts.. hokjes..'
Waar heb je het over, echt, je slaat de spijker weer volledig mis, the usual dus.
Ga alsjeblieft naar je bedje toe, hè, want die reacties van je zijn om te huilen en voorspelbaar.
en waar. fel flikkertje.
pi_37806610
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hartverwarmend.

Dezelfde strijd? zoals ik al zei, ik moet er niet aan denken zoveel gezeik aan m'n hoofd te hebben zoals zij dat heeft, ik gruw al bij de gedachte, en dan ben ik nog een autochtoon.
Ik hoop alleen dat ze inziet dat het op een gegeven moment gewoon genoeg is, en tijd om de biezen te pakken. En dit zou wel eens een goede gelegenheid kunnen zijn.
  zondag 14 mei 2006 @ 02:43:46 #260
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37806630
Zelf inhoudelijk reageren is voor jou teveel gevraagd, OldJeller.
pi_37806639
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, als de feiten werkelijk zo liggen als in de uitzending geschetst, dan kan het haast niet anders dat Hirshi Ali moet worden uitgezet. Anders lapt Verdonk immers naast haar eigen imago (waarmee ze ook het partij imago flink zou schaden) ook een arrest van de Hoge Raad aan haar laars. Kortom, interessante kwestie.
pi_37806669
Ik hoop dat AHA de eer aan zichzelf houdt en aan het einde van deze periode
zich niet meer verkiesbaar zal stellen. Misschien is een vervroegd afscheid van den
Haag ook een optie. Door dit hele gebeuren zal zij haar politieke geloofwaardigheid
verliezen voor zover ze die nu al niet verloren heeft, in het beste geval kun
je stellen dat haar positie aangetast is.

Zoalng zij in "Den Haag" blijft zal ze haar goede boodschap niet uit kunnen dragen
zonder geconfronteerd te worden met haar "leugentjes om bestwil" en dat
zou af breuk doen aan haar strijd voor de positie van de vrouw in de islam.

Ik hoop dat ze snel een internationale positie zal verwerven waardoor het
platvorm om haar boodschap uit te dragen groter zal zijn, niet gehinderd
door "bekrompen geesten uit de polder"

Om maar met de woorden van Rob Oudkerk te spreken, "Er moet niet minder
maar juist meer drama in de politiek".
Als AHAvoor een ding garant stond /staat was/is het wel "drama", voor mij drama in
de positieve zin van het woord.

pi_37806702
Dit topic ga ik morgen nog eens op mijn gemak nalezen.

tvp dus.
pi_37806714
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:47 schreef Zendgemachtigde het volgende:
Ik hoop dat AHA de eer aan zichzelf houdt en aan het einde van deze periode zich niet meer verkiesbaar zal stellen. Misschien is een vervroegd afscheid van Den Haag ook een optie.
Zich niet meer verkiesbaar stellen is alleen politiek gezien een oplossing, maar er speelt nog een probleem, namelijk dat er een arrest is van de Hoge Raad waarin staat dat asielzoekers die op valse gronden de Nederlandse nationaliteit hebben gekregen hun nationaliteit weer verliezen. Met als gevolg dat ze Nederland moet worden uitgezet. Ik ben benieuwd of ze 2007 nog haalt.
  zondag 14 mei 2006 @ 02:54:05 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37806731
gelukkig zeggen veel mensen in dit topic dat er géén 'karaktermoord' is gepleegd, want het lijkt er wel freaking veel op inmiddels.

[berbermode]/ misschien is dit alles in werking gezet om een commerciele christenhond reden: "media aandacht om haar biografie te verkopen". [/berbermode]
pi_37806740
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zelf inhoudelijk reageren is voor jou teveel gevraagd, OldJeller.
Jajajajaja.
Objectief zijn is iets wat jou vreemd is, dit soort reacties van iemand als jij, die toch 'iets' hier wil melden, zijn dan ook niet verbazingwekkend.
  zondag 14 mei 2006 @ 02:56:16 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37806753
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:54 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Jajajajaja.
Objectief zijn is iets wat jou vreemd is, dit soort reacties van iemand als jij, die toch 'iets' hier wil melden, zijn dan ook niet verbazingwekkend.
schei nou toch uit man, je doet je naam echt eer aan. persoonlijk eng mannetje.
pi_37806761
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef Steijn het volgende:

[..]

Zich niet meer verkiesbaar stellen is alleen politiek gezien een oplossing, maar er speelt nog een probleem, namelijk dat er een arrest is van de Hoge Raad waarin staat dat asielzoekers die op valse gronden de Nederlandse nationaliteit hebben gekregen hun nationaliteit weer verliezen. Met als gevolg dat ze Nederland moet worden uitgezet. Ik ben benieuwd of ze 2007 nog haalt.
Als zo'n precedent geschapen wordt zal geeist worden dat alle dossiers
tegen het licht gehouden gaan worden met dezelfde sanctie als die voor AHA.

Nee, ik verwacht niet dat er veel gaat gebeuren.

pi_37806775
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef Steijn het volgende:

[..]

En daarom, zeker met Verdonk als minister van Integratie die haar rug altijd recht houdt, moet consequent blijven ook al betreft het haar partijgenoot. Maarja, de VVD 'wist' dat AHM had gelogen, dus heeft zelf ook schuld aan de opbouw van de carriere van een illegale.

[WK-spirit] 1, 2, 3, AANVALLUITZETTUH! [/WK-spirit]
pi_37806786
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

schei nou toch uit man, je doet je naam echt eer aan. persoonlijk eng mannetje.
Hey, stop eens met reageren irritante trol, je verneukt dit topic met je nietszeggende bagger, wil je je aantal posts omhoog gooien, paupert?
En ga al helemaal niet emotioneel lopen doen hier. pfft.

shoo shoo, hop along.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')