Wil je dat ik dan serieus reageer op je gezwets in die post?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Goedzo, je bent een snelle leerling. Als je iemands mening niet mag, gewoon negeren. Nou nog bij AHA toepassen en we zijn er.
Ok, maar je moet elkaar gewoon satirisch in de zeik kunnen nemen, dat is de Westerse cultuur. Laten we dat alsjeblieft zo houden. Kom op cartoons, hoe serieus nemen Moslims de Suske en Wiske?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Satire heb ik geen problemen mee, om een van die cartoons moest ik ook lachen met die we are out of virgins, maar het afbeelden van de Profeet is nu een maal een taboe. Waarom zouden niet-moslims een Islamitische Profeet in de zeik willen nemen? Christenen moeten met name Christenen in de zeik nemen en Moslims de Moslims, maar niet over en weer en zeker niet in het huidige klimaat. Waar er al zo veel wantrouwen is tussen de volkeren is.
In betere tijden moeten we dat ook zeker doen en op persoonlijke niveau gebeurt het ook tussen vrienden onderling oa, maar het is spijtig een slechte periode waar op dit moment in verkeren.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ok, maar je moet elkaar gewoon satirisch in de zeik kunnen nemen, dat is de Westerse cultuur. Laten we dat alsjeblieft zo houden. Kom op cartoons, hoe serieus nemen Moslims de Suske en Wiske?Ik zou het juist alleen maar zien als een compliment, maar daarover verschillen we teveel van mening denk ik.
Niettemin heb je wel een punt, dat het huidige klimaat er niet naar is, hoewel dat natuurlijk ook spijtig is.
The plot thickensquote:Broer Hirsi Ali trekt bewering over bruiloft in
Van onze verslaggevers - Mahad Hirsi Magan, de broer van het Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD), komt terug op zijn verklaring in het televisieprogramma Zembla dat zijn zus aanwezig was bij haar bruiloft met Osman. ‘Ayaan heeft gelijk. Zij was met haar moeder in ons huis. Ik veronderstelde dat zij bij de bruiloft aanwezig was, maar ik was er zelf ook niet bij.’
In de uitzending van Zembla van donderdag werd het door vader Hirsi Magan gearrangeerde huwelijk van Ayaan met Osman gereconstrueerd. Hirsi Ali blijft ontkennen dat ze erbij was: ‘Ik bleef thuis. Je hoeft niet per se aanwezig te zijn bij je bruiloft.’ Haar broer bevestigt dit: ‘In Somalië is dat niet belangrijk. Het is een regeling tussen twee families.’
Eindredacteur Kees Driehuis van Zembla: ‘Wij blijven bij de inhoud van ons programma. We hebben de broer nog een keer gesproken en tegen ons houdt hij vol dat ze er bij was. We weten dat Hirsi Ali haar broer heeft gebeld. Misschien heeft dat er iets mee te maken.’
Hirsi Ali neemt verder afstand van de uitspraak van haar ontdekker Neelie Kroes, dat zij vijf burgeroorlogen zou hebben meegemaakt. Wel is haar familie ‘stiekem’ uit Somalië weggegaan na een staatsgreep en was zij in Ethiopië en Kenia tijdens ‘bloedige couppogingen’.
Het aardige is dat Neelie Kroes dat indertijd voor de camera van het NOS journaal heeft beweerd. En toen heeft Hirsi Ali ook niks gezegd. Wat mij betreft mag haar naturalisatie ongedaan worden en gaat ze terug naar Kenia. Haar geloofwaardigheid is ze volledig kwijt.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
In betere tijden moeten we dat ook zeker doen en op persoonlijke niveau gebeurt het ook tussen vrienden onderling oa, maar het is spijtig een slechte periode waar op dit moment in verkeren.
quote:Maar ej je hebt me post op de vorige pagina helemaal beneden over het hoofd gezien![]()
Ten eerste moet ik even herstellen dat zij zich geen Turkse voelt, maar Koerdisch.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Is ze Moslim? In dit geval is afkomst niet belangrijk, maar overtuiging. Ik kan ook net zo goed een overtuigd Atheist en Turks zijn.
[....]
Dat isniet waar. Waar jij op doelt is denk ik extreem rechts. Gewoon rechts wil denk ik overwegend wel, dat criminele buitenlanders opdonderen retour afzender (en buitenlanders met ondemocratische opvattingen idem ditto). Maar alle buitenlanders? Dat vind ik persoonlijk een regelrechte belediging.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Prachtig om te zien hoe links om het hardst roept dat AHA het land uit moet en rechts al evenhard terugschreeuwt dat ze moet blijven. Terwijl het toch links is die illegalen doorgaans met de mantel der liefde bedekt en rechts ze liever vandaag dan morgen ziet vertrekken.
Wake up and smell the coffee guys, the left is wrong the right is stupid. De échte politieke discussie van vandaag gaat over een grote versus een kleine overheid. Mijn standpunt daarover moge bekend zijn. Hoe groter de overheid des te meer van dit soort bizarre non-discussies.
Jeetje, onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Prachtig om te zien hoe links om het hardst roept dat AHA het land uit moet en rechts al evenhard terugschreeuwt dat ze moet blijven. Terwijl het toch links is die illegalen doorgaans met de mantel der liefde bedekt en rechts ze liever vandaag dan morgen ziet vertrekken.
Wake up and smell the coffee guys, the left is wrong the right is stupid. De échte politieke discussie van vandaag gaat over een grote versus een kleine overheid. Mijn standpunt daarover moge bekend zijn. Hoe groter de overheid des te meer van dit soort bizarre non-discussies.
Gelukkig steekt in ieder geval één vriendinnetje van AHM haar een hart onder de riem.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Verdonk: Hirsi Ali heeft niets te vrezen
mooie titel uit de volkskrant, en Ayaan heeft inderdaad niets te vrezen, zij heeft in tegenstelling tot bv de meeste hier aanwezigen wél een carriere, en die kan ze ook voortzetten in de VS, wat mischien helemaal niet zo'n slecht idee is. Ik begrijp toch al niet waar ze eigenlijk al die moeite voor doet hier in Nederland, het is uiteindelijk allemaal niet haar probleem. Ik moet er toch niet aan denken zoveel gezeik aan m'n hoofd te hebben, en al helemaal niet voor een land wat de mijne niet is.
Ayaan, pak je spulletjes, maak het jezelf toch niet zo moeilijk, en ga wat leukers doen in een prettiger land.![]()
ik denk dat je wat meer moet nuanceren voor een goede dialoog. niet alles zo "rechts... links" zien. dat is ook de grote fout van die troela halsema.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Gelukkig steekt in ieder geval één vriendinnetje van AHM haar een hart onder de riem.
Hartverwarmend.
Je nickname en haar persoonlijke kruistocht zeggen al genoeg over de relatie tussen jullie twee padvindsters, natuurlijk wens je haar het beste, het is iemand die dezelfde strijd voert als jij!
De post die ik net daarvoor deed zei ik al dat het geen 'links - rechts' discussie was.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je wat meer moet nuanceren voor een goede dialoog. niet alles zo "rechts... links" zien. dat is ook de gorte fout van die troela halsema.
ik had je links-rechts reactie gelezen, net als de rest van je diaree.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De post die ik net daarvoor deed zei ik al dat het geen 'links - rechts' discussie was.
I don't get it.
Dus vanwaar je links- en rechtsreactie?
Zal ik het spelenderwijs uitleggen:
AHM bashed de Islam en ziet het liefst dat het helemaal verdwijnt, in ieder geval uit Nederland.
Godslasteraar zijn naam betekent... nouja, moet ik dat echt uitleggen?
Zie je nu wellicht dan het verband? En wat heeft dit precies met links of rechts te maken?![]()
Ga eerst maar even wat slapen en als je morgenochtend opstaat en enigszins helder bent moet je het nog eens proberen!
Zoals ik al zei, ga eerst slapen, misschien dat je dan wel de juiste post kan quoten. Maar goed, dan hoef je niet eens terug te komen om nog meer te trollen.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had je links-rechts reactie gelezen, net als de rest van je diaree.
maar je doet niks anders dan mensen in hokjes stoppen. zielig hoor.
en waar. fel flikkertje.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ga eerst slapen, misschien dat je dan wel de juiste post kan quoten. Maar goed, dan hoef je niet eens terug te komen om nog meer te trollen.
'links rechts.. hokjes..'
Waar heb je het over, echt, je slaat de spijker weer volledig mis, the usual dus.
Ga alsjeblieft naar je bedje toe, hè, want die reacties van je zijn om te huilen en voorspelbaar.
Dezelfde strijd? zoals ik al zei, ik moet er niet aan denken zoveel gezeik aan m'n hoofd te hebben zoals zij dat heeft, ik gruw al bij de gedachte, en dan ben ik nog een autochtoon.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Gelukkig steekt in ieder geval één vriendinnetje van AHM haar een hart onder de riem.
Hartverwarmend.
Je nickname en haar persoonlijke kruistocht zeggen al genoeg over de relatie tussen jullie twee padvindsters, natuurlijk wens je haar het beste, het is iemand die dezelfde strijd voert als jij!
Zich niet meer verkiesbaar stellen is alleen politiek gezien een oplossing, maar er speelt nog een probleem, namelijk dat er een arrest is van de Hoge Raad waarin staat dat asielzoekers die op valse gronden de Nederlandse nationaliteit hebben gekregen hun nationaliteit weer verliezen. Met als gevolg dat ze Nederland moet worden uitgezet. Ik ben benieuwd of ze 2007 nog haalt.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:47 schreef Zendgemachtigde het volgende:
Ik hoop dat AHA de eer aan zichzelf houdt en aan het einde van deze periode zich niet meer verkiesbaar zal stellen. Misschien is een vervroegd afscheid van Den Haag ook een optie.
Jajajajaja.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zelf inhoudelijk reageren is voor jou teveel gevraagd, OldJeller.
schei nou toch uit man, je doet je naam echt eer aan. persoonlijk eng mannetje.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jajajajaja.
Objectief zijn is iets wat jou vreemd is, dit soort reacties van iemand als jij, die toch 'iets' hier wil melden, zijn dan ook niet verbazingwekkend.
Als zo'n precedent geschapen wordt zal geeist worden dat alle dossiersquote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zich niet meer verkiesbaar stellen is alleen politiek gezien een oplossing, maar er speelt nog een probleem, namelijk dat er een arrest is van de Hoge Raad waarin staat dat asielzoekers die op valse gronden de Nederlandse nationaliteit hebben gekregen hun nationaliteit weer verliezen. Met als gevolg dat ze Nederland moet worden uitgezet. Ik ben benieuwd of ze 2007 nog haalt.![]()
En daarom, zeker met Verdonk als minister van Integratie die haar rug altijd recht houdt, moet consequent blijven ook al betreft het haar partijgenoot. Maarja, de VVD 'wist' dat AHM had gelogen, dus heeft zelf ook schuld aan de opbouw van de carriere van een illegale.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zich niet meer verkiesbaar stellen is alleen politiek gezien een oplossing, maar er speelt nog een probleem, namelijk dat er een arrest is van de Hoge Raad waarin staat dat asielzoekers die op valse gronden de Nederlandse nationaliteit hebben gekregen hun nationaliteit weer verliezen. Met als gevolg dat ze Nederland moet worden uitgezet. Ik ben benieuwd of ze 2007 nog haalt.![]()
Hey, stop eens met reageren irritante trol, je verneukt dit topic met je nietszeggende bagger, wil je je aantal posts omhoog gooien, paupert?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schei nou toch uit man, je doet je naam echt eer aan. persoonlijk eng mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |