abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:35:08 #176
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37797188
Iemand opperde op een andere site:

Zijn alle kamerstukken die Hirsi Ali de afgelopen jaren heeft getekend nog wel rechtsgeldig? Was de stem die zij heeft uitgebracht in de Tweede Kamer wel rechtsgeldig? Hoe vaak heeft zij met haar valse stem dit huidige kabinet aan een meerderheid geholpen?
Mag zij met een vals paspoort eigenlijk wel het Tweede Kamergebouw in? Moet zij het loon dat zij via de VVD of frauduleuze wijze heeft verkregen terugstorten? Was zij wel op een legale manier voor ziektenkosten verzekerd?

Allemaal vragen waar ik wel eens een antwoord op wil hebben.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37797216
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:33 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je kunt namelijk op deze manier de moord ook in de schoenen van je overgrootvader schuiven.
Nee.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:36:54 #178
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37797238
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:35 schreef Super7fighter het volgende:

Zijn alle kamerstukken die Hirsi Ali de afgelopen jaren heeft getekend nog wel rechtsgeldig? Was de stem die zij heeft uitgebracht in de Tweede Kamer wel rechtsgeldig? Hoe vaak heeft zij met haar valse stem dit huidige kabinet aan een meerderheid geholpen?
Mag zij met een vals paspoort eigenlijk wel het Tweede Kamergebouw in? Moet zij het loon dat zij via de VVD of frauduleuze wijze heeft verkregen terugstorten? Was zij wel op een legale manier voor ziektenkosten verzekerd?

Mocht hier, wat ik geen moment verwacht, inderdaad iets mee gebeuren (wat ik geen moment verwacht), dan breekt over dit soort zaken inderdaad de gierende pleuris uit, lijkt me. Hoewel ik dat geen moment verwacht.

De VVD is er immers al decennia één van 'You scratch my back and I scratch yours'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_37797255
quote:

Ik ook, en daarna mag ze voor de laatste keer op kosten van de staat teruggezonden worden naar Somalië om daar hout te zoeken voor het kampvuur dat nodig is voor het avondeten.
pi_37797273
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mocht hier, wat ik geen moment verwacht, inderdaad iets mee gebeuren (wat ik geen moment verwacht), dan breekt over dit soort zaken inderdaad de gierende pleuris uit, lijkt me. Hoewel ik dat geen moment verwacht.
Wat kunnen we wel verwachten, en wat zijn jouw verwachtingingen hierover?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:40:11 #181
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37797327
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat kunnen we wel verwachten, en wat zijn jouw verwachtingingen hierover?
Ik verwacht eigenlijk, dat er niks mee gebeurt. Er zal voor de vorm een 'onderzoek' komen van verdonk, en daaruit zal blijken dat alle asielrecht juristen het fout hebben, dat er niks aan te doen is en dat er geen fouten zijn gemaakt. AHM dient haar termijn uit, verdwijnt uit de kamer en wordt in een of andere duurbetaalde commissie gedropt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_37797517
Ik eet nog een vijgen yoghurtje ondertussen
pi_37797520
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:36 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee.
Jawel. Als de overgrootvader niet kinderen had gekregen was Mohammed B er niet geweest en was de moord niet gepleegd. Er is causaal verband, dat kan je niet ontkennen.
pi_37797654
* dvr meldt zich als schijnhuwelijkskandidaat.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:53:56 #185
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37797711
quote:

quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mocht hier, wat ik geen moment verwacht, inderdaad iets mee gebeuren
mensen, mensen, als men het verschil al niet kent tussen nietig en vernietigbaar, waarom denken jullie dan wel dat je op zo`n topic kan reageren?
quote:
Two strangers are sitting in an adjacent seats in airplane. One guy says to the other, "Let's talk. I hear that the flight will go faster if you strike up a conversation with your fellow passenger."

The other guy, who had just opened a good book, closes it slowly, takes off his glasses and asks, "What would you like to discuss?"

The first guy says, "Oh, I don't know; how about Nuclear Power?"

The other guy says, "OK, that could make for some pretty interesting conversation. But let me ask you a question first: A horse, a cow, and a deer all eat the same stuff. But the deer excretes pellets; the cow, big patties; and the horse, clumps of dried grass. Why is that?"

The first guy says, "I don't know."

The other guy says, "Oh? Well then, do you really think you're qualified to discuss Nuclear Power when you don't know shit?"
De enige interessante vraag zou kunnen zijn, is AHA, als haar Nederlanderschap zou zijn afgenomen, nog bevoegd om in de TK te zitten? Dan krijg je een botsing in de kieswet tussen democratisch gekozen (zelfs voorkeursstemmen denk ik) en het ontbreken van Nederlanderschap.

Maar goed, leuk dat gediss van AHA want die is zo vies rechts. Een fijne dag voor links Fok. Maar AHA eruit, prima, perfect, maar dan ook de andere 99% van de liegende asielzoekers eruit. Anders zijn we aan het discrimineren.

[ Bericht 10% gewijzigd door Napalm op 13-05-2006 20:59:30 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:54:40 #186
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37797736
Van het linkse lente forum:

Uitspraak van de arrondissementsrechtbank te Leeuwarenden, 2 oktober 2001,
LJN-AD4057:
"In 1992 is deze verdachte in Nederland de asielprocedure ingegaan onder een valse naam en met valse antecedenten. Met deze bedrieglijke voorstelling van zaken heeft zij zich in Nederland allerlei faciliteiten verworven, uitkeringen krachtens de ROA-regeling, de Algemene Bijstandswet en een huursubsidie, studie-financiering maar ook verwierf zij zelfs onder haar alias het Nederlanderschap en kreeg zij een paspoort. De rechtbank vindt deze corruptie zeer afkeurenswaardig. Het ondermijnt het systeem, dat de regering hanteert om op een zo eerlijk mogelijke wijze mensen in nood te ondersteunen en daarbij is het niet loyaal naar de terechte gebruikers van het in Nederland ontwikkelde opvangsysteem voor asielzoekers. De rechtbank is van oordeel dat op dergelijk gedrag een forse vrijheidsstraf dient te volgen. Het doel ervan is verdachte te treffen, maar ook acht de rechtbank deze wijze van straffen noodzakelijk om anderen ervan te weerhouden op een dergelijke wijze het Nederlandse rechtssysteem binnen te dringen."
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:55:09 #187
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_37797753
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk, dat er niks mee gebeurt. Er zal voor de vorm een 'onderzoek' komen van verdonk, en daaruit zal blijken dat alle asielrecht juristen het fout hebben, dat er niks aan te doen is en dat er geen fouten zijn gemaakt. AHM dient haar termijn uit, verdwijnt uit de kamer en wordt in een of andere duurbetaalde commissie gedropt.
Poltiek is daarom zo gaaf!

Ik heb dat mens nooit gemogen, maar van mij mag ze wel blijven. Ik begrijp het volkomen dat mensen liegen om te kunnen en leven in dit prachtige land, dat kansen, misschien niet te talrijk, biedt aan ambitieuze immigranten. Verwerpelijker vind ik dat ze haar 'achtergrond' misbruikte om de gevaren van de islam te tonen.

En ja, ze mocht wel openhartiger en eerlijker zijn in deze kwestie, al is het alleen naar haar electoraat toe, toen ze in zo'n blauw stoeltje terecht kwam.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flumina op 13-05-2006 21:10:09 ]
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_37797828
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:55 schreef Flumina het volgende:

En ja, ze mocht wel openhartiger en eerlijker zijn in deze kwestie, al is het alleen naar haar electoraat, toen ze in zo'n blauw stoeltje terecht kwam.
Ze heeft het notabene zelf spontaan opgebiecht. En de VVD wist het al voordat ze haar op de kandidatenlijst zetten.
pi_37797839
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jawel. Als de overgrootvader niet kinderen had gekregen was Mohammed B er niet geweest en was de moord niet gepleegd. Er is causaal verband, dat kan je niet ontkennen.
Waarom was Mohammed B. er niet geweest als de overgrootvader van die user geen kinderen had gekregen?
pi_37797880
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:58 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waarom was Mohammed B. er niet geweest als de overgrootvader van die user geen kinderen had gekregen?
De overgrootvader van Mohammed B. Die user heeft er geen zak mee te maken, beschouw het woordje "je" als niet geschreven, dat staat er ook verkeerd.
pi_37797976
Maar die overgrootvader heeft hem niet aangezet tot het doen van iets (jegens van Gogh), of aangemoedigd c.q. geïnspireerd.
En daar zit het verschil in.
pi_37798038
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:57 schreef dvr het volgende:

[..]

Ze heeft het notabene zelf spontaan opgebiecht. En de VVD wist het al voordat ze haar op de kandidatenlijst zetten.
Kortom, dit heeft negatieve gevolgen voor Hirsi Ali, Verdonk én de VVD. A dream come true, .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:05:43 #193
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37798061
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef Super7fighter het volgende:
Van het linkse lente forum:

Uitspraak van de arrondissementsrechtbank te Leeuwarenden, 2 oktober 2001,
LJN-AD4057:
"In 1992 is deze verdachte in Nederland de asielprocedure ingegaan onder een valse naam en met valse antecedenten. Met deze bedrieglijke voorstelling van zaken heeft zij zich in Nederland allerlei faciliteiten verworven, uitkeringen krachtens de ROA-regeling, de Algemene Bijstandswet en een huursubsidie, studie-financiering maar ook verwierf zij zelfs onder haar alias het Nederlanderschap en kreeg zij een paspoort. De rechtbank vindt deze corruptie zeer afkeurenswaardig. Het ondermijnt het systeem, dat de regering hanteert om op een zo eerlijk mogelijke wijze mensen in nood te ondersteunen en daarbij is het niet loyaal naar de terechte gebruikers van het in Nederland ontwikkelde opvangsysteem voor asielzoekers. De rechtbank is van oordeel dat op dergelijk gedrag een forse vrijheidsstraf dient te volgen. Het doel ervan is verdachte te treffen, maar ook acht de rechtbank deze wijze van straffen noodzakelijk om anderen ervan te weerhouden op een dergelijke wijze het Nederlandse rechtssysteem binnen te dringen."
Uitspraak: Klik

Interessant, dat zou dus reeel kunnen betekenen dat ze gevangenisstraf krijgt?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:09:58 #194
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37798181
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

aha, ook nog uitkeringsfraude. Da's niet zo netjes hè?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37798287
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef OldJeller het volgende:
Maar die overgrootvader heeft hem niet aangezet tot het doen van iets (jegens van Gogh), of aangemoedigd c.q. geïnspireerd.
En daar zit het verschil in.
Oh ja? Zonder die grootvader was de hele aanmoediging geen probleem geweest. Je criterium is onbruikbaar.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:20:42 #196
66825 Reya
Fier Wallon
pi_37798469
quote:

De eerste drie vragen zijn vrij eenvoudig te beantwoorden. Zolang de wetgever wetgeving die mede door haar stem van kracht is geworden rechtmatig acht, zal die wetgeving onverkort blijven gelden. Moties zijn sowieso juridisch irrelevant. Maar de situatie an sich is al totaal hypothetisch.
pi_37799133
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Oh ja? Zonder die grootvader was de hele aanmoediging geen probleem geweest. Je criterium is onbruikbaar.
Die film is gemaakt mede dankzij AHM's verhaal, dat gebaseerd op leugens is. Zij als zichzelfbetitelde Islamexpert vond/vindt dat ze hiermee de onderdrukte moslima's een hart onder de riem stak of een andere drogreden? Door het zielige verhaal voelde van Gogh geroepen om samen met haar de film te maken.
Valse voorwendselen enzo. Het is allemaal nergens voor nodig geweest en het had geenszins enig nut.

Je laatste posts gaan over allerlei belachelijke speculaties die nergens over gaan, probeer je hiermee van de discussie af te wijken, omdat het nu arme AHM betreft die 5 verschrikkelijke burgeroorlogen heeft meegemaakt (onee toch niet)?
Je aanwezigheid is onbruikbaar, ga maar weer naar TRU met je grote fantasie.
pi_37799208
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Die huichelaar moet al het geld dat ze op illegale wijze heeft verdiend terugbetalen en de financiëring van haar appartement en security moet per direct worden stopgezet.
Verwijder haar uit de politiek, verwijder haar uit onze Nederlandse samenleving.

Gezien ze eigenlijk dus illegaal is hier in Nederland en Somalië weer veilig genoeg is, kan deze asielzoeker weer fijn terugkeren naar haar vaderland.
Bon voyage!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 22:09:14 #199
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37799840
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:52 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Burgeroorlog is wel wat overdreven, maar door haar persoonlijke kruistocht heeft ze wel voor meer frictie gezorgd tussen bepaalde groepen mensen
"Het doel heiligt de middelen" argument is helemaal niet relevant, ze heeft gelogen, punt uit. Ze heeft op valse voorwendselen uiteindelijk haar Nederlandse status weten te bemachtigen, en dankzij de huidige wetten maakt haar dit illegaal, en de "rechtlijnige" edelweiss Verdonk (die verliefd is op dikzak Jensen) krijgt hierdoor een zwaar imagodeuk, dit gaat de VVD zetels kosten. Maar helaas denkt de meerderheid van Nederland met de onderbuik en worden de hersenen slechts sporadisch gebruikt, zo mag Verdonk en ook Hirsi Magan keer op keer fouten en blunderen zonder dat ze daarvoor de consequenties hoeven te dragen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37799912
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ben goed bevriend met een goed geïntegreerd verwesterd Turks meisje die bij mij op de Hogeschool zit en ik weet in ieder geval dat zij het werk van Hirsi Ali Magan wél waarderen kan.

Oké dat is maar 1 persoon, maar dat is voor mij al genoeg.
Is ze Moslim? In dit geval is afkomst niet belangrijk, maar overtuiging. Ik kan ook net zo goed een overtuigd Atheist en Turks zijn.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat een overtuigd Moslim AHM kan steunen, omdat AHM juist iedere keer zo duidelijk maakt, dat het probleem de religie zelf is. En Moslim zijn en op dezelfde moment geloven dat je eigen religie het probleem is dat aangepakt moet worden.

Hier komen mensen weer met "het" onderwerp van Ayaan namelijk, de blijf van mijn lijf huizen, die dus vol zou zitten met Moslims en dat dit "het ultieme bewijs" is van de onderdrukking van de Moslim vrouwen. Ik vraag me af hoeveel van deze vrouwen, voor wie Ayaan strijd levert haar overtuigingen over de Islam ook deelt.

Het zal er niet veel zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')