Nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kunt namelijk op deze manier de moord ook in de schoenen van je overgrootvader schuiven.
Mocht hier, wat ik geen moment verwacht, inderdaad iets mee gebeuren (wat ik geen moment verwacht), dan breekt over dit soort zaken inderdaad de gierende pleuris uit, lijkt me. Hoewel ik dat geen moment verwacht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:35 schreef Super7fighter het volgende:
Iemand opperde op een andere site:
Zijn alle kamerstukken die Hirsi Ali de afgelopen jaren heeft getekend nog wel rechtsgeldig? Was de stem die zij heeft uitgebracht in de Tweede Kamer wel rechtsgeldig? Hoe vaak heeft zij met haar valse stem dit huidige kabinet aan een meerderheid geholpen?
Mag zij met een vals paspoort eigenlijk wel het Tweede Kamergebouw in? Moet zij het loon dat zij via de VVD of frauduleuze wijze heeft verkregen terugstorten? Was zij wel op een legale manier voor ziektenkosten verzekerd?
Allemaal vragen waar ik wel eens een antwoord op wil hebben.
Ik ook, en daarna mag ze voor de laatste keer op kosten van de staat teruggezonden worden naar Somalië om daar hout te zoeken voor het kampvuur dat nodig is voor het avondeten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:35 schreef Super7fighter het volgende:
Zijn alle kamerstukken die Hirsi Ali de afgelopen jaren heeft getekend nog wel rechtsgeldig? Was de stem die zij heeft uitgebracht in de Tweede Kamer wel rechtsgeldig? Hoe vaak heeft zij met haar valse stem dit huidige kabinet aan een meerderheid geholpen?
Mag zij met een vals paspoort eigenlijk wel het Tweede Kamergebouw in? Moet zij het loon dat zij via de VVD of frauduleuze wijze heeft verkregen terugstorten? Was zij wel op een legale manier voor ziektenkosten verzekerd?
Wat kunnen we wel verwachten, en wat zijn jouw verwachtingingen hierover?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mocht hier, wat ik geen moment verwacht, inderdaad iets mee gebeuren (wat ik geen moment verwacht), dan breekt over dit soort zaken inderdaad de gierende pleuris uit, lijkt me. Hoewel ik dat geen moment verwacht.
Ik verwacht eigenlijk, dat er niks mee gebeurt. Er zal voor de vorm een 'onderzoek' komen van verdonk, en daaruit zal blijken dat alle asielrecht juristen het fout hebben, dat er niks aan te doen is en dat er geen fouten zijn gemaakt. AHM dient haar termijn uit, verdwijnt uit de kamer en wordt in een of andere duurbetaalde commissie gedropt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat kunnen we wel verwachten, en wat zijn jouw verwachtingingen hierover?
Jawel. Als de overgrootvader niet kinderen had gekregen was Mohammed B er niet geweest en was de moord niet gepleegd. Er is causaal verband, dat kan je niet ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:35 schreef Super7fighter het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mocht hier, wat ik geen moment verwacht, inderdaad iets mee gebeuren
De enige interessante vraag zou kunnen zijn, is AHA, als haar Nederlanderschap zou zijn afgenomen, nog bevoegd om in de TK te zitten? Dan krijg je een botsing in de kieswet tussen democratisch gekozen (zelfs voorkeursstemmen denk ik) en het ontbreken van Nederlanderschap.quote:Two strangers are sitting in an adjacent seats in airplane. One guy says to the other, "Let's talk. I hear that the flight will go faster if you strike up a conversation with your fellow passenger."
The other guy, who had just opened a good book, closes it slowly, takes off his glasses and asks, "What would you like to discuss?"
The first guy says, "Oh, I don't know; how about Nuclear Power?"
The other guy says, "OK, that could make for some pretty interesting conversation. But let me ask you a question first: A horse, a cow, and a deer all eat the same stuff. But the deer excretes pellets; the cow, big patties; and the horse, clumps of dried grass. Why is that?"
The first guy says, "I don't know."
The other guy says, "Oh? Well then, do you really think you're qualified to discuss Nuclear Power when you don't know shit?"
Poltiek is daarom zo gaaf!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk, dat er niks mee gebeurt. Er zal voor de vorm een 'onderzoek' komen van verdonk, en daaruit zal blijken dat alle asielrecht juristen het fout hebben, dat er niks aan te doen is en dat er geen fouten zijn gemaakt. AHM dient haar termijn uit, verdwijnt uit de kamer en wordt in een of andere duurbetaalde commissie gedropt.
Ze heeft het notabene zelf spontaan opgebiecht. En de VVD wist het al voordat ze haar op de kandidatenlijst zetten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:55 schreef Flumina het volgende:
En ja, ze mocht wel openhartiger en eerlijker zijn in deze kwestie, al is het alleen naar haar electoraat, toen ze in zo'n blauw stoeltje terecht kwam.
Waarom was Mohammed B. er niet geweest als de overgrootvader van die user geen kinderen had gekregen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jawel. Als de overgrootvader niet kinderen had gekregen was Mohammed B er niet geweest en was de moord niet gepleegd. Er is causaal verband, dat kan je niet ontkennen.
De overgrootvader van Mohammed B. Die user heeft er geen zak mee te maken, beschouw het woordje "je" als niet geschreven, dat staat er ook verkeerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom was Mohammed B. er niet geweest als de overgrootvader van die user geen kinderen had gekregen?
Kortom, dit heeft negatieve gevolgen voor Hirsi Ali, Verdonk én de VVD. A dream come true,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:57 schreef dvr het volgende:
[..]
Ze heeft het notabene zelf spontaan opgebiecht. En de VVD wist het al voordat ze haar op de kandidatenlijst zetten.
Uitspraak: Klikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef Super7fighter het volgende:
Van het linkse lente forum:
Uitspraak van de arrondissementsrechtbank te Leeuwarenden, 2 oktober 2001,
LJN-AD4057:
"In 1992 is deze verdachte in Nederland de asielprocedure ingegaan onder een valse naam en met valse antecedenten. Met deze bedrieglijke voorstelling van zaken heeft zij zich in Nederland allerlei faciliteiten verworven, uitkeringen krachtens de ROA-regeling, de Algemene Bijstandswet en een huursubsidie, studie-financiering maar ook verwierf zij zelfs onder haar alias het Nederlanderschap en kreeg zij een paspoort. De rechtbank vindt deze corruptie zeer afkeurenswaardig. Het ondermijnt het systeem, dat de regering hanteert om op een zo eerlijk mogelijke wijze mensen in nood te ondersteunen en daarbij is het niet loyaal naar de terechte gebruikers van het in Nederland ontwikkelde opvangsysteem voor asielzoekers. De rechtbank is van oordeel dat op dergelijk gedrag een forse vrijheidsstraf dient te volgen. Het doel ervan is verdachte te treffen, maar ook acht de rechtbank deze wijze van straffen noodzakelijk om anderen ervan te weerhouden op een dergelijke wijze het Nederlandse rechtssysteem binnen te dringen."
aha, ook nog uitkeringsfraude. Da's niet zo netjes hè?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uitspraak: Klik
Interessant, dat zou dus reeel kunnen betekenen dat ze gevangenisstraf krijgt?
Oh ja? Zonder die grootvader was de hele aanmoediging geen probleem geweest. Je criterium is onbruikbaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef OldJeller het volgende:
Maar die overgrootvader heeft hem niet aangezet tot het doen van iets (jegens van Gogh), of aangemoedigd c.q. geïnspireerd.
En daar zit het verschil in.
De eerste drie vragen zijn vrij eenvoudig te beantwoorden. Zolang de wetgever wetgeving die mede door haar stem van kracht is geworden rechtmatig acht, zal die wetgeving onverkort blijven gelden. Moties zijn sowieso juridisch irrelevant. Maar de situatie an sich is al totaal hypothetisch.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:35 schreef Super7fighter het volgende:
Die film is gemaakt mede dankzij AHM's verhaal, dat gebaseerd op leugens is. Zij als zichzelfbetitelde Islamexpert vond/vindt dat ze hiermee de onderdrukte moslima's een hart onder de riem stak of een andere drogreden? Door het zielige verhaal voelde van Gogh geroepen om samen met haar de film te maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Oh ja? Zonder die grootvader was de hele aanmoediging geen probleem geweest. Je criterium is onbruikbaar.
Die huichelaar moet al het geld dat ze op illegale wijze heeft verdiend terugbetalen en de financiëring van haar appartement en security moet per direct worden stopgezet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uitspraak: Klik
Interessant, dat zou dus reeel kunnen betekenen dat ze gevangenisstraf krijgt?
"Het doel heiligt de middelen" argument is helemaal niet relevant, ze heeft gelogen, punt uit. Ze heeft op valse voorwendselen uiteindelijk haar Nederlandse status weten te bemachtigen, en dankzij de huidige wetten maakt haar dit illegaal, en de "rechtlijnige" edelweiss Verdonk (die verliefd is op dikzak Jensen) krijgt hierdoor een zwaar imagodeuk, dit gaat de VVD zetels kosten. Maar helaas denkt de meerderheid van Nederland met de onderbuik en worden de hersenen slechts sporadisch gebruikt, zo mag Verdonk en ook Hirsi Magan keer op keer fouten en blunderen zonder dat ze daarvoor de consequenties hoeven te dragen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Burgeroorlog is wel wat overdreven, maar door haar persoonlijke kruistocht heeft ze wel voor meer frictie gezorgd tussen bepaalde groepen mensen
Is ze Moslim? In dit geval is afkomst niet belangrijk, maar overtuiging. Ik kan ook net zo goed een overtuigd Atheist en Turks zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ben goed bevriend met een goed geïntegreerd verwesterd Turks meisje die bij mij op de Hogeschool zit en ik weet in ieder geval dat zij het werk van Hirsi Ali Magan wél waarderen kan.
Oké dat is maar 1 persoon, maar dat is voor mij al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |